Mercedes E-Class and Peugeot 3008 euro ncap crash test (3)


Όπως ανακοίνωσε ο Euro NCAP, τα νέα Mercedes E-Class και Peugeot 3008 απέσπασαν πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης που διεξήγαγε.

Συγκεκριμένα η E-Class πήρε 95% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 90% στη προστασία παιδιών, 77% στη προστασία πεζών και 62% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Peugeot 3008 βαθμολογήθηκε με 86% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 85% στη προστασία παιδιών, 67% στη προστασία πεζών και 58% στα συστήματα ασφαλείας.

  • bulgary

    62% στα συστήματα ασφαλείας η E-Class?Λίγο φαίνεται….

  • georgekaras

    εγω εχω μια απορια στην μετωπικη της μερκ γιατι δεν κατεβαινουν οι κουρτινες?Το κεφαλι του οδηγου στην επιστροφη στο προσκεφαλο χτυπα στην κολονα.Σε αλλα αμαξια ανοιγουν σε αλλα οχι ξερει κανεις γτ γινεται?πχ σε αυτο κοιταξτε https://www.youtube.com/watch?v=PHptsZglju8

    • val.bouk

      Μου φαίνεται οτι παίζει με τους αισθητήρες πλέον… Αμα ειναι μετωπική, πλαγιομετωπικη, άμα υπάρχει συνοδηγός… Γιαυτό τωρα δεν πρέπει να ανοίγουν όλοι μαζί αλλά όποιος χρειάζεται… Not 100% sure

    • Tasos.pap

      Ίσως με ενεργοποιημένη την πλευρική κουρτίνα κατα την επαναφορά να δημιουργηθεί πρόβλημα στον αυχένα και ο αερόσακος του καθίσματος να βρει το ανδρείκελο κάπου στην πλάτη δημιουργώντας και αυτό πρόβλημα κατά την επαναφορά. Το Honda μπορεί να έχει διαφορετικού τύπου αερόσακους που δεν προκαλούν αυτό το πρόβλημα.

    • Dimitris.

      Χωρις να ειμαι τελιως σιγουρος, νομιζω πως ειναι αναλογα με το πως υπολογιζουν τη συγκρουςη οι αισθητηρες καθε αυτοκινητου, πχ σε μερικα δεν ανοιγουν καθολου, σε αλλα μονο του οδηγου και σε μερικα αλλα ανοιγουν και απο τις 2 πλευρες μαζι με τους πλευρικους

    • Aν παρατηρήσεις τα δέκα πρώτα δευτερόλεπτα κάθε βίντεο, θα δεις ότι το jazz κατέληξε κάθετα σε σχέση με την πορεία του πριν τη σύγκρουση. Αντίθετα στην Ε δημιουργήθηκε μια μικρότερη ροπή στο κατακόρυφο άξονα, με αποτέλεσμα να περιστραφεί πολύ λιγότερο. Η δυνάμεις που προκάλεσαν αυτή τη ροπή εξαρτώνται από την εγκάρσια επιβράδυνση του κάθε οχήματος, και αυτή η επιβράδυνση μετριέται από τη μονάδα που ελέγχει τους αερόσακους και μαζί με αρκετές ακόμα παραμέτρους “αποφασίζεται” ποιοι αερόσακοι θα ανοίξουν . Πιο απλά στον οδηγό της Μerc, λόγω των κατασκευαστικών χαρ/κων της, δημιουργήθηκαν μικρότερες δυνάμεις, που δεν χρειάστηκε η ενεργοποίηση της κουρτίνας.

    • georgekaras

      οι δυναμεις που ασκουνται στο κρανιο ειδικοτερα κιολας στη περιπτωση και του peugeut στο κατω βιντεο δεν αποτελουν κινδυνο?Δεν ξερω Στην εικονα φαινεται οτι το κεφαλι σκαει ακριβως πανω στην κολονα(λιγοτερο στην μερκ παρα πολυ στο 3008) της πορτας δυνιτικα υπαρχει καποιος κινδυνος οπτικα παντα μιλωντας

    • Κίνδυνος πάντα υπάρχει και όσο αυξάνει η ταχύτητα, ο κίνδυνος αυξάνεται εκθετικά. Οπτικά δε μπορούμε να κρίνουμε πόσο μοιραίος θα είναι ο τραυματισμός, σε αυτή τη φάση της σύγκρουσης οι δυνάμεις είναι αρκετά μικρές και πιθανότατα δε θα προκαλέσουν σοβαρές βλάβες. Το ποσό σοβαρό είναι το συγκεκριμένο χτύπημα μπορεί να υπολογιστεί όμως απο τα δεδομένα που έχουν καταγράψει οι αισθητήρες του ανδρείκελου. Βάση και αυτών των δεδομένων δίνονται τα αστέρια.

    • georgekaras

      https://www.youtube.com/watch?v=9CR1CIwpUhw καλα εδω κοντευει να ανοιξει το πλαστικο με το κεφαλι του παντως(0.51) .Ισως τα δεδομενα να λενε αλλα ,εβλεπα τωρα και το S60 αυτοματα και οι 2 κουρτινες ανοιγαν και κρατουσαν το πισω μερος του κρανιου να μην πεσει στην κολονα .Τι να πω κατι παραπανω θα ξερουν

    • Στο 0:51 φαίνεται να χτυπάει με δύναμη καθώς παραμορφώνεται το υλικό, όμως η παραμόρφωση της πλαστικής επένδυσης είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να απορροφά ενέργεια, μειώνοντας την πιθανότητα σοβαρής βλάβης. Το πρόβλημα θα ήταν αν έβλεπες να χτυπά και το υλικό να παραμένει ακίνητο, εκεί θα υπήρχε σίγουρα κάκωση στο κρανίο. Επίσης το συγκεκριμένο crash test είναι του 2012, η παθητική ασφάλεια εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς

    • georgekaras

      Για να μην σε κουρασω και αλλο κοιτα ακομα 2 ,το ιδιο αμαξι το ιδιο τεστ 50% επιφανειας ιδια ταχυτητα 64km/h .Στην Αμερικη γιατι ανοιγουν γιατι δεν βλεπω κατι διαφορετικο ιδια επιφανεια και ταχυτητα .Ειχα αλλη εντυπωση πριν απο αυτα https://www.youtube.com/watch?v=eMA50BQ9x50, https://www.youtube.com/watch?v=ovlMiIc-vck

      στα ιδια αμαξια κιολας κοιτα διαφορα

    • georgekaras

      Σκεφτομαι και το αλλο τωρα μηπως δεν τα κατεβαζουν στα τεστ με πλευρικο κουρτινα για την μετωπικη 50% στην Ευρωπη ενω στην Αμερικη ειναι υποχρεωτικο

    • Τόσο οι κανονισμοί ασφαλείας των αυτοκινήτων, όσο και οι κανονισμοί διεξαγωγής των δοκιμών σύγκρουσης διαφέρουν μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ.

    • georgekaras

      αυτο βλεπω μολις βρηκα ηδη πολλες περιπτωσεις τετοιες ιδιων μοντελων με ιδια συμπεριφορα να κατεβαινει και να μην κατεβαινει η κουρτινα .Στην αμερικη ανοιγουν ολα χωρις δισταγμο (αμα δεν ειναι τακατα αχαχαχα) ευχαριστω για τις εξηγησεις