Renault-clio-rs16-concept

H Renault έφερε στο Παρίσι το Clio RS16 Concept, που μας είχε δείξει στα τέλη Μαΐου. Το “SuperClio” ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη η παραγωγή του, αλλά είναι κάτι παραπάνω από πιθανό να ανακοινωθεί σύντομα. Με αυτό γιορτάζει τα 40 χρόνια της Renault Sport και φορά τον κινητήρα του Megane RS, που τον συνδυάζει με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Renault-clio-rs16-concept-3

Στελέχη της γαλλικής εταιρίας από την παραγωγή και τις αγορές έχουν εμπλακεί από την αρχή του project, ώστε να εκτιμηθεί η πιθανότητα κατασκευής του αυτοκινήτου και σύμφωνα με νέες πληροφορίες, προερχόμενες από τη χώρα προέλευσης του αυτοκινήτου, στην έκθεση του Παρισιού σε ένα μήνα, η Renault θα ανακοινώσει επίσημα την παραγωγή του αυτοκινήτου, πιθανότατα περιορισμένη στις 500 μονάδες.

Η τιμή που εκτιμάται ότι θα έχει, η οποία θα κυμαίνεται στις €40.000, και μπορεί να ακούγονται αρκετά, και σχεδόν διπλάσια από το Clio RS 200 EDC, αλλά το Clio RS16 φορά τον δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, τετρακύλινδρο κινητήρα του Megane RS 275 Trophy-R. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει 275 άλογα και 360 Nm ροπής. Ο κινητήρας, συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο.

Renault-clio-rs16-concept-4

Για να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης τους βάρους, τόσο τα πίσω καθίσματα όσο και το air-condition λάμπουν δια της απουσίας τους. Επίσης άξια αναφοράς είναι η προσπάθεια “ανακύκλωσης” που έγινε από την ομάδα εξέλιξης του αυτοκινήτου για την επίλυση ορισμένων θεμάτων. Ολόκληρη η πίσω ανάρτηση, προέρχεται απευθείας από το Clio R3T rallycar ενώ η εμπρός διάταξη, είναι ένας συνδυασμός εξαρτημάτων από το Megane 275 και το Clio RS του 2009. Ναι, σωστά διάβασες. Ο λόγος; Σύμφωνα με τους μηχανικούς, ορισμένα κομμάτια της εμπρός ανάρτησης του Mk3 Clio RS ήταν “overdesigned” αφού υπήρχε πρόβλεψη για μία πιο ισχυρή έκδοση – κάτι που προφανώς δεν συνέβη. Για την στήριξη του κινητήρα, χρησιμοποιήθηκε ένα εξάρτημα από το Renault Kangoo ενώ το πρόβλημα της συνεννόησης των ηλεκτρονικών του drivetrain με τα ηλεκτρονικά του Clio λύθηκε με την βοήθεια εξαρτημάτων από ένα Dacia!

  • Εμπέρ Γιώργος

    Ειναι απλα πανεμορφο και οπως ειπα και σε καποιο αλλο post, η renault τον τελευταιο καιρο δινει μαθηματα design. 2 πραγματα. Να ηταν τετρακινητο και 275 αλογα, δεν ειναι λιγα απο 2λιτρο σημερα? Το evo εβγαζε 300 απο διλιτρο εδω και πολλα χρονια!

    • Sofian

      Μια χαρα ειναι Γιωργο γιατι ειναι προσθιοκινητο και μετα τα 300+ αλογα υπαρχει προβλημα δεν την βαζει σωστα την δυναμη κατω!! Μια χαρα ειναι τα 275 ειναι ελαφρυ στριβη τρενο εχει και διαφορικο τι αλλο να θελει κανεις!!

    • Εμπέρ Γιώργος

      Χμμμ. Δεν το ειχα σκεφτει ετσι. Ισχυει. Το evo ειναι τετρακινητο για να μεινει στον δρομο.

  • Sofian

    Ποοοοοοορε καυλα μιλαμε…ετσι οπως ειναι κιτρινο ταριφικο με μαυρες ζανταρες..κολαση απλα!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    πςςς απλά είναι τέλειο και τόσο hot! Η Renault ξέρει να μας εκπλήσσει με τα hot hatch της!

  • Renesis1

    Πάρα πολύ όμορφο και καλοστημένο το RS16!

  • ομορφο και γρηγορο…….
    αλλα μονο για καποιον που θελει ενα racecar kai δεν εχει τρειλορ….οποτε πρεπει να μπορει να πηγαινοερχεται στις πιστες!

  • Mika

    Μπομπα!!!!!!!

  • fanboy

    ante na vgei me to kalo