19

Η Ferrari έχει κλείσει την πόρτα στα μηχανικά κιβώτια, οριστικά και αμετάκλητα. Αυτό δήλωσε στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού ο chief technology officer της Ιταλικής φίρμας, Michael Hugo.

Η Ferrari είναι σχεδιασμός, επιδόσεις και τεχνολογίες αιχμής. Δεν υπάρχει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που να μπορεί να συναγωνιστεί σε επιδόσεις ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και έτσι αποφασίσαμε να μείνουμε με το αυτόματο.

Αυτό προφανώς βρίσκει εφαρμογή σε όλα τα μοντέλα της γκάμα της Ferrari, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών εκδόσεων – δηλαδή αποκλείεται να δούμε ένα μοντέλο σαν την Porsche 911R από την Ferrari. Κι όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι η αξία των Ferrari με μηχανικό κιβώτιο βρίσκεται πολύ ψηλά και διαρκώς ανεβαίνει.

Η τελευταία Ferrari  με την δυνατότητα τοποθέτησης μηχανικού κιβωτίου ως ειδική παραγγελία, ήταν η πρώτη έκδοση της California. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά οι παραγγελίες για αυτοκίνητα με χειροκίνητα κιβώτια ήταν μεταξύ 3 και 5. [σ.σ. Έξι ήταν]Αυτό οδήγησε στο συμπέρασμα ότι αν βρεις ένα από αυτά τα 5 αυτοκίνητα, η αξία του στην αγορά θα είναι πάρα πολύ ψηλή, αλλά αυτό είναι μία άλλη υπόθεση.

Δήλωσε ο επικεφαλής marketing της φίρμας, Nicola Boari. Τώρα, το αν συμφωνείς με την εκτίμηση του… είναι δικό σου θέμα.

  • xtra

    Δεν θα πάρουμε ποτε, οπότε και δεν μας αφορά ;)

  • Κώστας

    δικιο εχει..
    δεν υπαρχει πλεον κανενας λογος για να ανακατευεις με την κουταλα

    • rous

      Συμφωνω απολυτως.

    • μονο οποιος δεν εχει οδηγησει αυτοματο..σοβαρο αυτοματο….θελει το χειροκινητο !!!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Και όποιος έχει οδηγήσει mx5 ξέρει γιατί θέλει χειροκίνητο.
      Για s2000 Δεν λέω για δεν χωράω!

    • το οτι ειναι καλο σαν χειροκινητο…δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερο !!

      αποψη μου…ο λογος που το προτιμανε οι περισσοτεροι…ειναι για να δειξουν οτι μπορουν απλα και μονο να κανουν καλυτερες αλλαγες απο καποιον που δεν μπορει !!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Έλα Μπαμπινο στα παπάκια μου,τι ειναι,και τι δεν είναι καλυτερο,σε απόλυτες επιδόσεις και σε μετρησεις,γουστάρω εκεί να παλεύω με την’ κουτάλα,ειδικά άμα είναι και σόι συνταγή.
      Από την άλλη σε ταριφαδικο η 40 τόνο glodetrotter το αυτόματο είναι μονοδρομος.
      Αν και φίλοι επαγγελματίες της μεταφοράς προτιμούν το χειροκίνητο.(δεν ξέρω απλός μεταφέρω γνώμη τους)

    • το να απολαμβανεις την ”κουταλα” ειναι κατι υποκειμενικο !!!
      οπως βεβαια θα σου μεταφερω προσωπικη εμπειρια…πριν καμια 8+ χρονια….
      φιλος με honda civic εκανε τρελες αλλαγες απο εκκινηση σε φαναρια..και μας την ελεγε σε ολους τους υπολοιπους που δεν μπορουσαμε να τον πιασουμε στις αλλαγες !!! ε με αυτοματο…απλα αυτα τα τυπακια δεν υπαρχουν !!!

      υ.γ βαρυτονο με αυτοματο δεν εχω οδηγησει…..αλλα πιστευω δεν εχουν την ιδια εξελιξη με αυτα των αυτοκινητων…..οποτε και λογικο να τα προτιμουν ακομα τα χειροκινητα…..
      αντιθετα δεν εχω δει καποιον για ΙΧΕ να λεει πως προτιμα το χειροκινητο απο το αυτοματο…παρα μονο σαν δικαιολογια ειναι το φιλινγκ…που οπως ειπα ειναι κατι προσωπικο και οχι αντικειμενικο !

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Μπαμπινο δεν όλα στη ζωή μαθηματικα και ορθολογισμός.
      Με αυτή τη λογική το μοναδικό αυτοκίνητο που έπρεπε να υπάρχει θα ήταν, ας πούμε το avensis, Γιατί είναι προσιτο,αξιοπιστο,οικονομικο,έχει μεγάλους χώρους και άλλες τέτοιες μαλάκειες.
      Από την άλλη αυτή η εισβολή της τεχνολογίας στην ζωή και στης λειτουργίες των ανθρωπων, η προσπάθεια να γίνουν όλα πιο’ εύκολα’ και με λιγότερο κοπο,Προσωπικά με ενοχλεί και αν θες με φοβίζει.

    • το avensis ειναι το ιδιο καλο με αλλα του ανταγωνισμου….απλα μετα πουλαει η οχι…γιατι μπαινει το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ/ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ γουστο !!
      για μενα αυτοι οι αυτοματισμοι ειναι οτι καλυτερο στην καθημερινοτητα !!!

      προτιμω να στερηθει ενας ”ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” την οποια χαρα της ”κουταλας”……αλλα να ειναι κυριοι στο δρομο 99 με αυτοματα !!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Κοιτα να δεις μπορούμε να απαγορεύσουμε το σεξ,για ελέγξουμε της γεννήσεις η την εξάπλωση ασθενειών,μπορούμε να απαγορεύσουμε το κόκκινο κρέας γιατί έχει χοληστερίνη, μπορούμε να απαγορεύσουμε τη σοκολοτα,γιατί μας κάνει χοντρους,μπορούμε εν δυνάμει να απαγορεύσουμε οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί ανάρμοστο ή επικίνδυνο.
      Η προσπάθεια να χειραγωγήσουμαι τα πάντα είναι σκοτεινή και τρομακτικη,και ποιος άραγε είναι αυτός που θα αναλάβει να την κάνει;
      Μπουρουμε όμως να μάθουμε τους ‘ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΣ’την παιδεία και το μέτρο,και την ανάγκη για συνεχή προσπάθεια.

    • αποψη μου..υπερβαλεις πολυ τωρα !!! :-D
      αντε να συμφωνουσα με αυτο που λες….αν τα αυτοματα ηταν σαν εκεινα τα παλια τα αμερικανικα με τον μοχλο εκει στοτιμονι !!!!
      αλλα αυτα με τον διπλο συμπλεκτη….ειναι αλλλλλλλλληφαση !!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Και εγώ θα συμφωνούσα μαζί αν τα χειροκίνητα είχαν μείνει στην εποχή του 2cv
      Από Αθήνα για Σαλονικα
      Αγάπη μόνο.

    • η διαφορα ειναι..οτι η τα χειροκινητα απο το 2cv εχουν μεινει στασιμα να το πω…σε αντιθεση με τα αυτοματα..που εχουν κανει αλματα σε σχεση με τα τοτε αυτοματα !!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Και η θερμική τετραχρονοι,τέσσερις κύκλους είχαν πριν από εκατόν είκοσι χρόνια τέσσερις έχουν και σήμερα.
      Ορισμένα πράγματα είναι σαν τα καλά τα malt,Ο χρόνος δεν είναι απαραίτητα εχθρός τους.

    • γιαυτο και σιγα σιγα θεωρουντε ξεπερασμενοι απο τους υβριδικους….ηλεκτροκινητηρες και κινητηρες υδρογονου !!!! :-D

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Οι βασικές αρχές λειτουργίας παραμένουν οι ιδιες Π,χ τετράχρονου βενζινοκινητήρα η ακόμα και ηλεκτροκινητήρα..αυτό που γράφεις είναι πρόσθετες βοηθητικές επιμέρους διαταξεις,τουλάχιστον σε ότι αφορά θερμικους.
      Αν καθυστερω να απαντήσω είναι επειδή πρέπει να βγάλω και να φράγκο.

    • manowar

      πολυ σωστος συγκροτμενος..την τελευταια βεβαια λεξη θα την αλαξω με το με εκνευριζει..εμενα μου την σπανε ;οι καινουριοι ηθοποιοι,,οι καινουριοι τραγουδιστες,,οι καινουριες ταινιες,,τα ηλεκτρικα αυτοκινητα σαν το κουβα το τεσλα και το πραιους,,και τα μπλε πσταρια του αβαταρ…αυτα..τι να κανεις ομως;;δεν μπορεις να κανεις τιποτα..ΡΡΡΡυπομονη

    • DimiE92

      Οποιος ειναι κουλαδι, ειτε με χειροκινητο ειτε με διπλοσυμπλεκτο, μονιμως θα εχει κουλουρακια στο καθισμα του συνοδηγου για να βουταει στο τσαι

    • η διαφορα ειναι…οτι στην μια περιπτωση θα το πατιναρει…θα τις βαζει καρφωτες…θα του σβηνει….θα σπινιαρει στην εκκινηση….στην αλλη θα νιωθει οτι ειναι απλα αλλος ενας πουξερει να οδηγα οπως ολος ο κοσμος!

    • Giannis

      Για mx5 και γενικότερα για πιο νορμαλ ιπποδυνάμεις συμφωνω.Για m3 και πάνω θα κοιτουσα σειριακο/αυτοματο. Σε supercars δεν θα το σκεφτόμουν καν ( μόνο paddles).

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ας πάρουμε Για παράδειγμα ένα e39 540 αυτόματο που χρησιμοποιούσα είχε αρκετή δύναμη και ροπή ώστε το χειροκίνητο ειδικά μέσα στην πόλη έμοιαζε περιτο.βέβαια το συγκεκριμένο steptronic δεν σε άφηνε να εκμεταλλευτείς της δυνατότητες της και κατ εμέ αφαιρέσουμε απο όλο το αυτοκινητο
      Από την άλλη σε e60 m5 το smg. Θεωρώ ότι επιτρέπει στον μέσο οδηγό να χειριστεί καλύτερα τα κτηνώδη χαρακτηριστικά,
      Γενικά συμφωνώ μαζί σου αν και προτιμώ τονίζω υποκειμενικα τα χειροκίνητα.

    • αρα ??

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Άρα παίρνεις smg,Άρα παίρνω χειροκίνητο.
      Και αν έχεις και όλα τα πλεονεκτήματα του κόσμου με Γεια σου με χαρά σου.
      Δικαίωμα μου να μη θέλω παντού επεξεργαστές και σερβομηχανισμους με αντλίες υψηλής πίεσης.

    • ασφαλως ειναι δικαιωμα σου τι θελεις…..το ζητημα ειναι να ειναι αντικειμενικα ορθο !! :-)
      ενα ατυχεστατο παραδειγμα…….και ο αλλος λεει δικαιωμα του τα ναρκωτικα……δεν σημαινει οτι ειναι και σωστο ομως !!!! :-P

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Συμφωνουμε,αλλά δεν σε προβληματίζει η τεμπελιά που προσφέρει η ενδεχομενη κατάχρηση της τεχνολογίας;

    • οχι καθολου !!!
      σε εναν ιδεατο κοσμο….για μενα θα επρεπε ολα να γινοντε απο ρομποτ……και μεις να ειμαστε ΜΟΝΟ στη φιλοσοφια !!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Σου προτείνω να δεις την ταινία Wall-e
      Και επειδή δεν υπάρχουν ιδεατες καταστάσεις εγώ πιστεύω σε αυτό. https://uploads.disquscdn.com/images/80f229fe7de966c860b9d604a26bb09621894e4e76a98d61472506b19dc7ebf5.jpg

    • το wall -e το anime λες ??
      παντως αυτο με την φωτο δεν το επιασα…… :-/

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ναι.
      Μου γράφεις για ρομποτ,όχι για κανένα λόγο φίλε.Η φώτο έχει να κάνει με τη διαρκή προσπάθεια και την υπέρβαση των ορίων.

    • εννοεις οτι θα εχουμε πολεμο με τις μηχανες ??
      παντως ολα εχουν αξια..λογο του χρονου που δαπαναμε……αν ειχαμε για τα παντα μηχανες…..απο τα εργοστασια..μεχρι και το να μας πλενουν τα πιατα στο σπιτι….ολα θα ηταν πιο καλα !! αποψη μου βεβαια !!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Όχι ρε, χα χα, ούτε με της μηχανές, ούτε με τα παπάκια.
      Άλλος είναι ο προφήτης.
      Σου λέω ότι αυτοί οι στρατιώτες (ανθρωποι)βασίζονται στην εκπαίδευση τους και στης ικανότητες και λιγότερο στην χρήση της τεχνολογίας.
      Σεβαστη η γνώμη σου αλλά μου επιτρέπεις να διαφωνώ.

    • ααα !! οπως σε ειπα…αυτοι βασιζοντε στην εκπαιδευση γιατι ακομα δεν υπαρχουν μηχανες να κανουν τη δουλεια τους !!!!
      οπως σε ειπα….θα ειναι ολα πιο ωραια οταν τις ζωες τους τις δινουν οι μηχανες αντι για ανθρωπους !!
      οπως βεβαια…αν υπαρξει καποτε ο ιδεατος κοσμος μου..δεν θα υπαρχει λογος να γινοντε πολεμοι !!! :-D

      τεσπα..το πηγαμε το θεμα πολυ μακρυα……θελω να πω..οτι οτι μου κανει τη ζωη μου ευκολοτερη στην καθημερινοτητα μου…απλα το θελω..το λατρευω !!! :-D

      υ.γ δεν γινετε παντα να συμφωνουμε…και αυτες οι διαφωνιες εχουν το γουστο τους !!! :-D

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ναι ρε σίγουρα.
      Να φανταστεί έχει φίλος σιροκο με εργοστάσιο pdc,και βάζει ακόμα και παρκαρισμένο όπισθεν για να μου τα σπάσει με το κολό μπιπ μπιπ.

    • manowar

      εε ρε βρομοποδαροι αλανια.

    • manowar

      μην λες για S2000 γιατι θα ερθουν οι [χεραδες] οι χονταιοι και θα μας κανουν παρατηρση

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Τους δίνω και διεύθυνση να Μου ταπούνε Και από κοντα.

    • manowar

      οταν θα τους δεις απο κοντα φιλε,,γραψε μου αραμαικα…

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Έλα από κοντά να κλάψουμε δίπλα.

    • manowar

      χαχαχαχα μετα την βολτα με τις παντες ομως ε;;θελω καμενο λαστιχο πρωτα γιατι τι σκατα χεραδες ειμαστε πανω απο ολα;;

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Εγώ χερας δεν είμαι ρε Στέλιο.
      Θα έρθει και η ώρα για καμένο λάστιχο.

    • Giannis

      Ε και πώς θα μπαίνουμε με τις πόρτες όπου βρούμε… :P

      Γιατί βλέπεις όλοι αγοράζουν μία Ferrari για drift και όσο να ναι τους εμποδίζουν τα paddles :P

    • manowar

      χαχαχαχαχαχ τα καρβουνα στο τζακι δεν λες καλυτερα..οταν εισαι γιοτεν μπαλεν φαινεται οταν κατεβεις απο το οχημα οχι οταν αλαζεις ταχυτητες αλλα φαστ εντ δε φιουριους

  • thibet

    καιρός ήταν, άντε και σε όλα τα απλά καθημερινά αυτοκίνητα

  • kostas

    μα γιατι? βαλτε ενα μηχανικο να γραψουμε χρονους…p

  • Anestis Genk

    Απλά οι ιδιοκτήτες Ferrari είναι γιωτάδες που τις αγοράζουν για την ποζεριά και θέλουν ηλεκτρονικά για να το παίζουν χεράδες.

    • sergio360

      Σε πληροφορω οτι το ”χτενι” οσο ωραιο και αν ειναι οπτικα και εγκεφαλικα,τοσο αργο ειναι στην πραξη…Μην μιλησω για το πενταλ του συμπλεκτη ποσο βαρυ και δυσχρηστο θα ηταν,ειδικα μεσα στην πολη.Εκτος και αν θελουμε bubble gum peddal οπως σ’αυτα που βγαινουν τωρα με manual,χωρις καμια αισθηση,και να κραζουμε και παλι.Ναι,θα ηθελα να εχω την δυνατοτητα επιλογης αλλα πιστεψε με,ειδικα στα τελευταια μοντελα το κιβωτιο ειναι απιστευτο και με χειροκινητο απλα δεν οδηγιουνται οσο γρηγορα μπορουν να πανε.

    • sergio360

      Σε πληροφορω οτι το ”χτενι” οσο ωραιο και αν ειναι οπτικα και εγκεφαλικα,τοσο αργο ειναι στην πραξη…Μην μιλησω για το πενταλ του συμπλεκτη ποσο βαρυ και δυσχρηστο θα ηταν,ειδικα μεσα στην πολη.Εκτος και αν θελουμε bubble gum peddal οπως σ’αυτα που βγαινουν τωρα με manual,χωρις καμια αισθηση,και να κραζουμε και παλι.Ναι,θα ηθελα να εχω την δυνατοτητα επιλογης αλλα πιστεψε με,ειδικα στα τελευταια μοντελα το κιβωτιο ειναι απιστευτο και με χειροκινητο απλα δεν οδηγιουνται οσο γρηγορα μπορουν να πανε.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ρε Ανέστη η τσουβαλοποιση,είναι επικίνδυνη.
      Αλλά από την άλλη μπορούν να κρατήσουν της επιδοσεις,την ανεση,την ευκολία των αυτόματων ή διπλοσυμπλεκτων.
      Η μηχανική σύνδεση και επικοινωνία μεταξύ οδηγού και κατασκευής,μοιάζει μέγεθος ανεκτίμητο. https://uploads.disquscdn.com/images/afb4339cfad5de54af644ff6d8be2e7c348da1c666f162766924da393820a631.jpg

    • manowar

      δεν ειναι ετσι φιλε..χερα δεν σε κανει το 3το πενταλ αριστερα..αλλα ποτε θα κατεβασεις ποτε θα φρεναρεις που θα το κανεις ποση ωρα κτλ..

    • Anestis Genk

      Ο συμπλέκτης δεν σε κάνει χερά, αν και η ενασχόληση με πιο περίπλοκα πράγματα σε κάνει κάπως πιο skillfull.
      Εγώ έκανα μια εικασία (με τα πεποιθήσεως) για όσους αγοράζουν φερράρια.

    • manowar

      περιπλοκο πραγμα η αλαγη με συμπλεκτη;;ειναι πολλα πραγματα στην γρηγορη οδηγηση που οι περισσοτεροι δεν μπορουν να καταφερουν ουτε με semi auto κιβωτιο..τωρα ειναι και ενα πραγμα που το κανουμε απο παλια και εχουμε συνθισει..γουστα ειναι αυτα..αλλα σε καμια περιπτωση πχ ενα σειριακο φεραρρι δεν ειναι ευκολο..ειναι πολλα αλογα στους πισω τροχους και εχεις πολλα να προσεξεις..τεσπα

    • Anestis Genk

      Κάποτε τα αυτόνομα ίσως είναι ταχύτερα από τους ανθρώπους σε πίστες.
      Οι Ferrari είναι αυτοκίνητα δρόμου, δεν κυνηγάνε το χιλιοστό σε πίστες.
      Οι ιδιοκτήτες Ferrari δεν είναι club racers, πόζεροι είναι. Δεν πας να πεις στην Ferrari μπορώ να την πάω τέζα άρα την αξίζω, αλλά λες μπορώ να την πληρώσω και να μην σας νοιάζει αν μπορώ να οδηγήσω.

      Το θέμα είναι κολοκυθιά, αν την αλλαγή στην κάνει το computer, το γκάζι το ρυθμίζει το computer(traction control), σε λίγο θα εξελιχθούν όλα αυτά τόσο που είτε θα γίνουν αυτόνομα, αυτό που είπα στην αρχή δλδ, είτε απλά θα (κάνεις πως) στρίβεις και αυτό θα βρίσκει βέλτιστη τροχιά μόνο του.
      Εσύ που βάζεις (αν βάζεις) την δική σου γραμμή μεταξύ απολαμβάνω να οδηγώ και απολαμβάνω την βόλτα με το roller coaster;

    • manowar

      δεν ξερω αυτοι μπορει να θελουν να τα κανουν και ιπταμενα παντως εμενα μεχρι την τεχνολογια που εχει το smg σειριακο 6ρι μου φτανει και με ευχαριστει..οτι θα αρχισουν τις υπερβολες και δεν θα σε αφηνουν να κανεις τιποτα παρα να πηγαινεις γραμμη για το σπιτι δεν ξερω ισως το δουμε και αυτο…

  • Panagiotis

    Δεν εχει νοημα να εχεις κινητηρες 600-700 ιππων, ηλεκτρονικες αναρτησεις και σασι απο ανθροκονηματα για να κυνηγας χρονους σε πιστες και να εχεις μηχανικο κιβωτιο που αποδεδειγμενα χανει δευτερολεπτα στις αλλαγες. Φαντασου μια F12 tdf με χειροκινητο κιβωτιο… Που να την κουμανταρεις!

  • Paranoikos

    Η ferrari ειναι επισης εμπειρια οδηγησης και το μηχανικο δεν μπορει να συγκριθει με το αποστειρωμένο αυτοματο κιβωτιο σε αυτο τον τομεα. Δυστυχως το κυνηγι των απολυτων επιδοσεων και το target group στο οποιο απευθυνεται το οποιο σε ενα μεγαλο του ποσοστο εχει απλα λεφτα και δεν εχει εμβαθυνει στον τομεα της οδηγησης οδηγουν στην καταργηση του υπεροχου μηχανικου κιβωτιου το οποιο δεν θα αγγιζα ποτε αλλα μου αρκουσε και απο βιντεο να το βλεπω…

  • Sciroccakias

    Εκεί που έχει φτάσει η τεχνογνωσία στα κιβώτια διπλού συμπλέκτη δεν έχει νόημα το μηχανικό και ας λένε όλοι οι “χεράδες” 《μόνο μηχανικό κιβώτιο》

    • Giannis

      Ολοσωστος. Επίσης προσθετω ας μας δείξουν αυτοί οι “χεραδες” τι αμάξι κουμανταρουν.Γιατι πολύ της μοδας έχουν γίνει κάτι τετοιες δηλώσεις.

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Εγώ δεν λέω ότι είμαι χεράς αλλά κάνω την δήλωση μόνο μηχανικά… Εγώ πρίν από κάποια χρόνια οδηγούσα όπως μπορείς να δεις και στο disqus μια lancia delta turbo με γύρω στα 250hp (είχε πρόγραμμα. χταπόδι. αγωνιστικό φίλτρο και εκεντροφόρους colombo bariani) που τώρα είναι στην ιδιοκτησία του αδελφού μου, (είχε αγοραστεί σαν οικογενειακό αυτοκίνητό από την οικογένεια μου το 1998) Με τον αδελφό μου που είναι μηχανικός αυτοκινήτων είχαμε βελτιώσει για τότε που ήταν της μόδας τα tag ένα Seat Ibiza Top Gun με 20vt κινητήρα σφυρίλατο, με 3071 τουρμπίνα το αυτοκίνητο σύμφωνα με δυναμομέτρηση στον Λεκατσά στην Πάτρα έβγαζε 481,5 hp… Επειδή σχολιάζω με το κινητό έχω φώτο μόνο από το ibiza θα ανεβάσω και το lancia… Για να προλάβω κάποιον κακεντρεχή το Ibiza αυτή την στιγμή δεν το έχω στην κατοχή μου αλλά έχει πουληθεί εδώ και δύο χρόνια στην περιοχή της Γαστούνης στην Aχαϊα… Και ναι φίλε μου ψηφίζω μηχανικό δαγκωτό και όχι όλες τις νεοτερίστικες πορδές των αυτοκινητοβιομηχανιών της αποστειρωμένης οδήγησης και των επαναφορτιζόμενων μπαταριών… https://uploads.disquscdn.com/images/01c0dba83f5fdbbf3beb2ba39edb2fa1b2536aa3f3e57dd2749a9324171efded.jpg

    • ο λογος ομως που προτιμας το χειροκινητο ποιος ειναι ???

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Προτιμώ αγαπητέ Babino τα μηχανικά κιβώτια για κάποιους συγκεκριμένους λόγους:
      1ον Αν σπάσει λόγο πολύς δύναμης δεν βάζεις τα κλάματα..
      2ον Η αίσθηση που δίνει και το οπτικό της υπόθεσης (αν παρατηρήσεις σχεδόν σε όλες τις σκηνές σε ταινίες με αυτοκίνητα κυριαρχούν τα πλανά με συμπλέκτη και αλλαγή ταχύτητας…
      3ον Ο μύθος που τα περιβάλει για την ικανότητα του οδηγού ( Η δικιά μου άποψη είναι ότι θέλει πολλά κιλά φρύδια όταν το αυτοκίνητο είναι στο external να κάνεις αλλαγή με το ένα χέρι στο τιμόνι. Στην δικιά μου περίπτωση όταν το Ibiza ήταν στο external έκανες αλλαγή από δευτέρα σε τρίτη με 90 χιλιόμετρα στο κοντέρ και το αμάξι να γράφει… Δες εδώ και τον μέγιστο και συγκρίνεται τον με όλους τους νέους ακόμα και τον loeb https://www.youtube.com/watch?v=UEuZG37gFdM
      4ον Αν μάθεις το μύτη τακούνι δεν θες να τα βλέπεις τα paddles όχι τόσο για την ταχύτητα αλλά για την προσωπική ικανοποίηση για να είμαι ειλικρινής γίνεσαι μεγάλο ψώνιο…
      5ον Βλέπω πως κάποιες μάρκες π.χ. η Porsche δίνει την δυνατότητα να έχεις το αμάξι των ονείρων σου και με χειροκίνητο κιβώτιο σεβόμενη πες το και ιδιοτροπία του άλλου…
      6ον Αν βάλεις γυναίκα να οδηγήσει με χειροκίνητο αυτοκίνητο άνω τον 400 αλόγων μόνο και μόνο από την δύναμη που θέλει στο πόδι ένα διδισκο σασμάν για την αλλαγή κάνει την οδήγηση του μόνο αντρικό σπορ…
      7ον και τελευταίο δεν κράζω τα αυτόματα αλλά πρέπει η αυτοκινητοβιομηχανίες να παρέχουν την επιλογή όχι να σου έχουν μόνο μονόδρομο το αυτόματο. Μπορεί να είμαι λίγο παλιομοδίτης αλλά ποτέ δεν με έλκυε η ιδέα ούτε αυτόνομου, ούτε ηλεκτροκίνητου με ήχο σαν το τηλεκατευθυνόμενο που είχα μικρός , ούτε αυτόματα ούτε τπτ… είμαι οπαδός για την αυτοκίνηση των γνωμών του Shelby… Ένα αυτοκίνητο με μεγάλη ιπποδύναμη πρέπει να το οδηγεί κάποιος με ικανότητα όχι κάθε μία ματσό κοπελίτσα… Θα ήθελα πολύ να δω μια τέτοια δεσποινίς ή έναν 19 χρόνο να προσπαθεί να οδηγήσει ένα cobra μια Ferrari f40 ή F 50 ή μια Diablo… Δεν το παίζω πονηρός αλλά αυτή είναι η λόξα μου όποιος έχει την άλλη άποψη σεβαστό αλλά όχι να κράζουμε αυτούς που δεν ενστερνίζονται Τον νεοτερισμό των αυτοκινητοβιομηχανιών με τα αποστειρωμένα αυτοκίνητα που λανσάρουν…

      https://uploads.disquscdn.com/images/42a6700b27d9f91a2e2646af9100f928d25e6b7bc0b8ceb4743996c2c8abd885.jpg

    • σεβομαι την αποψη σου……αλλα οπως ειπα και σε αλλους…
      αυτο που λες ειναι η προσωπικη σου αποψη και οχι η αντικειμενικη
      …..μιλας για βελτιωμενα…οταν στη μαζα δεν την ενδιαφερει η βελτιωση…
      και σε γενικες γραμμες….σε ενδιαφερει να ”διαφερεις” απο τη μαζα…για να δειχνεις οπως λες..οτι κανεις καλες αλλαγες οταν πχ το κοριτσακι του μπαμπα δεν θα μπορει !!!

      οσο για την Πορσε….ναι τα βγαζει οσο ακομα την συμφερει και εχει κερδος…..αλλα μιλαμε για πορσε….στη μαζικη παραγωγη…μια τετοια κινηση μπορει ..οχι μπορει αλλα ειναι σιγουρο που θα αυξησει το κοστος οπως και θα ελαττωσει το περιθωριο κερδους τους..πραμα που δεν το θελει ουτε η εταιρια…αλλα ουτε ο αγοραστης !!

      οσο για τον σελμπι που λες….θα σου πω ενα θεωρητικο σεναριο….αν ξεκινουσαμε με ηλεκτρικα και πηγαιναμε σημερα στα μοτερ εσωτερικη καυσης…..πολλοι θα θελανε τα ηλεκτρικα…ως κατι παλιο το οποιο το λατρεψαν και μεγαλωσαν με αυτο !!

      υ.γ αν την οδηγηση την βλεπεις μονο σαν απολαυση…και μενεις σε επαρχια…λογικο να μην θελεις αυτονομα..αυτοματα και ηλεκτρικα….αν ζεις ομως σε μεγαλο αστικο κεντρο…..πιστευω πως θα το ζητησεις μια στιγμη !!

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Ναι φίλε μου αλλά περιμένω και το σχόλιο σου για την αντικειμενικότητα μου σε περίπτωση βλάβης… Και η αλήθεια είναι ότι το πιο φθηνό είναι σε μια αυτοκινητοβιομήχανια το χειροκίνητο από το αυτόματο… Και όντως φίλε δεν μένω σε αστικό κέντρο και η δουλειά μου είναι στο προάστιο της Πάτρας οπότε δεν κυκλοφορώ καθημερινά μέσα στην κίνηση και εδώ σου δίνω μεγάλο δίκιο… Δεν διαφωνώ για αυτό που αναφέρεις για τον Shelby αλλά πρέπει να παραδεχθείς ότι τα αυτοκίνητα τείνουν να χάνουν αυτό που έβλεπες στα παλιά αυτοκίνητα δλδ την ιδιαιτερότητα και την ψυχή που είχαν… Και δεν αναφέρομαι μόνο στα βελτιωμένα κάποια αυτοκίνητα είχαν περάσει στην παραγωγή κάποτε και δοκίμαζαν τον οδηγό τους σπάζοντας πλάκα όταν κιτρίνιζε από τον φόβο του π.χ. ένα που μου έρχεται στο μυαλό όποιος έχει κάνει βόλτα ένα rx-7 θα μου πει αν υπερβάλω αν δεν το σεβόσουν σαν αυτοκίνητο ακόμα και στα 150 kmh σε αλλαγή 4ης με 5ης μπορεί να άρχιζε η ουρά να κάνει τα δικά της και απαιτούσε σαν αυτοκίνητο εμπειρία αυτό μου λείπει αγαπητέ babino αυτοκίνητα με ιδιοτροπίες ακόμα και η lancia ήθελε σεβασμό και συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης αλλιώς θα σε πέταγε στις μπαριέρες χωρίς δεύτερη σκέψη… Βλέπω στο avatar σου το Golf 5 σε σχέση με το καρτ όπως λέω εγώ golf 2 gti to golf 5 φένετε σαν ευνουχισμένο…. Έχεις πολλά δίκια για την τεχνολογία άλλα τα αριστουργήματα σαν αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν με την μέθοδο της απλής μηχανικής και ευτυχώς που υπάρχουν τυπάκια που τα συντηρούν και τα χαζεύουμε όλοι εμείς ακόμα…

    • αν εξαιρεσουμε αυτα που ακουγοντε για το DSG…που τα θεωρω υπερβολες στα ”μαμα” αυτοκινητα….ναι ειναι πιο ακριβα σε περιπτωση βλαβης…..αλλα ”ΔΕΝ” χαλανε τοσο…ωστε να σκεφτεις το κοστος…
      τωρα βεβαια…οπως σε ειπα..αν σκοπος σου ειναι η βελτιωση….τοτε καλα και βλεπεις το κοστος οποτε λογικο να πας σε χειροκινητο !!

      αυτο που λες για τα παλιοτερα αυτοκινητα…..δεν τα εκαναν τοτε για να ξεχωριζει ο ΑΛΕΞΗΣ apo ton BABINO….απλα τοτε ετσι ηταν η τεχνολογια…οποτε με εκεινα τα δεδομενα μαθαμε…..οπως βεβαια..στο ειπα και πιο πανω….τα αυτοκινητα δεν ειναι μεσο αναδειξης ικανοτερου οδηγου…..αλλα ειναι μεσα για την μετακινηση μας….απλα ετυχε να τα αγαπαμε !! :-D

      σε αυτο που συμφωνω..ειναι οτι τα αυτοκινητα παλιοτερα τα εφτιαχνα οσο πιο απλα γινοταν…….και το ρητο λεει…..οσο πιο απλο..τοσο πιο δυσκολα χαλαει….απλα χανεις τοσες πολλες ανεσεις που για μενα αξιζει η ΜΙΚΡΗ οικονομικη ταλαιπωρια του σημερα…..

    • Giannis

      Αρχικά να πω μπράβο για τα εργαλεία που πέρασαν απ τα χέρια σου αλλά και γιατί μιλάς με στοιχεία.Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω αυτά που μου λες.Ενηλικες είμαστε .Τώρα για τα κιβώτια όπως έγραψα και στο Αλεξανδρο M5 συμφωνω ανάλογα με την περίπτωση.Για παράδειγμα την Lancia Delta Turbo που είχες και εγώ θα την προτιμούσα με χειροκίνητο ασυζητητί.Γενικα σε κάποια οχήματα το μηχανικό κιβώτιο ταιριάζει .Τώρα στο Seat δεν μπορώ να πω ότι δεν θα μου άρεσαν και τα Paddles όπως έχει το τωρινό μοντέλο.(Επισης στον χαρακτήρα του θα μου ταίριαζε και ένα σειριακό κιβώτιο.) Εν κατακλείδι από ένα σημείο και μετά είναι καθαρά θέμα γούστου.Απλα αυτό που λέω εγώ είναι ότι σε οχήματα σαν την Ferrari της πάνε τα paddles και σαν αίσθηση ( αλά F1 ) και σαν ταχύτητα αλλαγών,καλυτερους χρονους.

    • kostas

      αν θα εβγαζε τωρα η λανσια ενα αντιστοιχο ντελτα θα το προτιμουσες/σαμε με χειροκινητο ή με παντλς? νομιζω οτι αυτος πρεπει να ειναι ο προβληματισμος ολων μας.

    • Giannis

      Μάλλον θα το προτιμουσα με paddles. Π.χ. τα hot hatches που κυκλοφορούν σήμερα θα τα επερνα με paddles αφού το κυριότερο είναι οι χρόνοι και οι επιδόσεις.

    • Giannis

      Επίσης να προσθέσω ότι εκεί που διαφωνω με όσους υποστηρίζουν υπερβολικά το μηχανικό κιβώτιο είναι ότι τα χειροκίνητα κιβώτια εχουν υποβοήθηση.Ολοι έχουν υδραυλικο συμπλέκτη.Οποτε δεν είναι και τόσο μεγαλο κατόρθωμα όπως το παρουσιάζουν οι υπέρμαχοι να οδηγήσεις ένα χειροκίνητο.

    • manowar

      συμφωνω..ειναι το τι θελεις..απλα το διπλοσυμπλεκτο σου δινει πιο πολλες επιλογες απανω στην οδηγηση πολυ περισσοτερες..πχ αλαζεις εντελως χειροκινητα αν θες οποτε θες μπορεις δηλαδη να εκμεταλευθεις τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και απο την αλλη μπορεις να το γυρισεις αυτοματο στην πολη μεσα στην κινηση..

  • Christos Dimou

    Τα κιβώτια της Ferrari είναι τόσο γρήγορα που είναι ανθρώπινα αδύνατο να πετύχεις με μηχανικό την ταχύτητα της αλλαγής σχέσης που πετυχαίνει το αυτόματο της εταιρείας.

    Ο στόχος των αυτοκινήτων αυτών, είναι να πάνε γρήγορα. Οπότε ότι καθυστερεί δεν προσφέρει τίποτα.

  • Philby

    Πρακτικά ναι, είναι ξεπερασμένο και σίγουρα ένα διπλού συμπλέκτη σαφώς πιο αποτελεσματικό. αλλά έχω μία ένσταση. Όλοι οι κατασκευαστές πολυτελείας Ferrari, Lambo McLaren, RR, Bentley, πουλάνε τα αυτοκίνητα τους από εκατοντάδες χιλιάδες έως εκατομμύρια ευρώ παρέχοντας ταυτόχρονα μια ατελείωτη λίστα με έξτρα άχρηστες πολυτέλειες, γιατί δεν παρέχουν έστω ως επιλογή το manual? Που είναι η χλιδή όταν το Nissan Micra προσφέρει δυνατότητα επιλογής μετάδοσης και η Ferrari F12 όχι; Και από την άλλη να ζητάνε μία περιούσια για ένα αυτοκίνητο και να κόβουν το manual για να γλιτώσουν το κόστος εξέλιξης;

    • kostas

      ας πουμε οτι το μικρα δεν εχει να διαχειριστει 700 αλογα. επισης, μηπως επρεπε να βαλεις το gtr σαν παραδειγμα απεναντι στην f12?

    • Philby

      Μα το GTR κοστίζει στην Αγγλία το 1/3 από την F12. Σαφώς και για να προσφέρει τέτοιες επιδόσεις θα πρέπει να γίνουν οικονομίες όπως για παράδειγμα το κόστος εξέλιξης ενός manual. Τώρα το ότι έχει 700+ άλογα η Ferrari ως δικαιολογία για την μη διάθεση manual πάλι άκυρο είναι καθώς το Hellcat προσφέρει manual και με πολύ υψηλότερη ροπή.

    • kostas

      το κοστος εξελιξης ενος αυτοματου ειναι πολυ μεγαλυτερη. ποιος ο λογος να βαλει μηχανικο? για να ικανοποιησει τους φανς και να το κανει πιο αργο? εκει πηγαινει το 700+ αλογα.

      ενταξει δοκιμασε το χελκατ και πες μας ποιο ειναι πιο γρηγορο, αυτο με το αυτοματο ή το χειροκινητο.

  • kostas

    ο μυθος του heel toe και των μηχανικων κιβωτιων.
    https://www.youtube.com/watch?v=8UF7i587xvw

  • ΑΛΕΞΗΣ
  • ΑΛΕΞΗΣ

    Ποιο σωστά έπρεπε να πει ότι το μεγαλύτερο target group μας είναι γιάπις και ματσομένες γκομενούλες που για να ξεκινήσουν και να πάνε τα αυτοκίνητα θέλουν από έναν δίσκο κάθε μια εβδομάδα και ότι δεν μπορούν να διαχειριστούν τον συμπλέκτη… Το ποιο τίμιο είναι να παρέχετε δικαίωμα επιλογής και όχι αποφασίζομεν και διατάζουμε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στο κάτω κάτω υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δεν θέλουν να τους πηγαίνει το αυτοκίνητο αλλά να το πηγαίνουν… https://www.youtube.com/watch?v=5OS_k0V8Bvw

  • διαβαζοντας ολα τα σχολια σας κανω μια διαπιστωση: Συγκρινετε ολοι τα χειροκινητα mx5, S200, M3, το πολυ Μ5 με την ΣΗΜΕΡΙΝΗ Ferrari των 660-960 ιππων…
    ουσιαστικα ΟΛΟΙ συγκρινετε ανομοια … μπορει κανεις να μας πει για την εμπειρια του σε χειροκινητο 700 ιππων?? αλλιως δεν εχουν νοημα τα σχολια του ποιο ειναι καλυτερο κτλ…

  • Bon Viveur

    Λογικό, θέλω να πιστεύω οτι σε 5-6 χρόνια θα έχουν όλες οι μεγάλες εταιρίες μόνο αυτόματο.
    Οπως γίνεται με τα 3θυρα χατσμπακ που έχουν σχεδόν εκλείψει.

  • ΝΙΚ

    εε! αυτο ηταν παω να την ξεκλεισω ΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!!! περα απο πλακα εχει γινει 1000 φορες αυτη η συζιτηση σε αυτο το Blog σε διαφορα post οταν το 75%(περιπου) μιλαει για αυτοματο κιβωτιο και εχει οδιγισει 1000αρια η σμαρτ η c1 η 107 καπου εκει κλεινεισ το λαπτοπ. απλα τα πραγματα ενα σοβαρο κιβωτιο με ενα σοβαρο κινιτιρα απλος αλαζεις αποψη!!! γιατι ειναι η μερα με την νυχτα τα καλα αυτοκινιτα με τα αυτοκινιτα πολης !!!!!τωρα γιαυτους που επιμενουν καλη ειναι η βολτα την κυριακη με φιλους και να καταπινει ενα τεποζιτο για πλακα αλλα στην πολη που κανεις τον ταξιτζη της αλες 6 μερες να σε δω κηφισιας η πειραιως 1 Ν1 Ν12Ν12Νκαι να λες ειναι απολαυση. βεβαια και της 2 χινες επανω κοστος για αυτην την παροχη λιγοι τα δινουν!!!