Porsche Mission E concept (1)


Σε αντίθεση με τα θερμικά οχήματα, που χρησιμοποιούν διάφορα καύσιμα, τα ηλεκτρικά έχουν το ίδιο, τον ηλεκτρισμό. Όμως τα ηλεκτρικά έχουν, για την ώρα τουλάχιστον, πρόβλημα συμβατότητας των φορτιστών. Άλλο βύσμα έχει η Tesla και άλλο η BMW για παράδειγμα. Όντας συνηθισμένοι σε αυτού του είδους τα προβλήματα ξέρουμε πως λύση είναι η υιοθέτηση συγκεκριμένων προτύπων και οι αντάπτορες.

Η Tesla είναι η μόνη εταιρεία που έχει αναπτύξει δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών, μια κίνηση αναγκαία ώστε να προωθήσει τα μοντέλα της χωρίς να χρειάζεται να βάλει ακόμη μεγαλύτερες μπαταρίες. Για αρκετά χρόνια ακόμη το range anxiety θα συνοδεύει τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων και η καταπολέμησή του θα είναι βασικό στοιχείο της επιτυχίας των ηλεκτρικών οχημάτων.

Στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού ο CEO της Porsche, Olive Blume, ανακοίνωσε πως η Porsche επεξεργάζεται την δημιουργία δικτύου ταχυφορτιστών αλλά εν αντιθέσει με την Tesla, το δίκτυο της Porsche θα είναι για όλα τα ηλεκτρικά και γι’αυτό συνεργάζεται και με άλλα μεγάλα ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας και της ενέργειας γενικότερα. Αυτό που τους ενώνει είναι η κοινή ανάγκη όλων για σταθμούς ταχυφόρτισης, αλλά οι λεπτομέρειες θα αποδειχθούν πονοκέφαλος. Δεν αναφέρθηκαν συγκεκριμένα ονόματα αλλά εικάζεται πως η Daimler, μέσω της EQ, έχει ενεργό ρόλο στο πλάνο της Porsche.

Τα καλύτερα νέα όμως είναι πως ο ταχυφορτιστής των Γερμανών υπόσχεται 80% φόρτιση για το Mission-E σε 15 μόλις λεπτά, ενέργεια ικανή για αυτονομία 400χλμ σχεδόν. Αυτό είναι ο μισός χρόνος σε σχέση με τον καλύτερο φορτιστή αυτή την στιγμή, που είναι αυτός της Tesla.

Χρονοδιάγραμμα δεν έχει ανακοινωθεί και το εγχείρημα φαίνεται να είναι ακόμα στα σπάργανα, αλλά με τόσους μεγάλους παίκτες από πίσω, μόλις καθοριστούν οι διάφορες λεπτομέριες τότε η κατασκευή του δικτύου θα γίνει αρκετά σύντομα.

  • a_f_a

    αν συνεχίσουν έτσι, θα γιομίσουμε παλούκια-φορτιστες και καλώδια για κάθε μια εταιρία.

  • a_f_a

    η καλύτερη φάση θα ειναι όπως η gogoro από τη ταϊβαν, όπου απλά σταματας, αλλάζεις την άδεια με γεμάτη μπαταρία και έφυγες. καλώδια και μπούρδες https://uploads.disquscdn.com/images/77f4f4df522dc1cc3764770e58b9264ca86e46315eb0941b41b41752ff256a03.jpg

    • manowar

      πολυ προχο οι ταιβανεζοι ε;;ειχα πριν 3 μηνες ενα ταιβανεζικο τηλεφωνο και μπηγαινε μπαλα ενα htc

    • a_f_a

      σε πολλά πράγματα είναι πολύ πιο μπροστά από οποιαδήποτε “δυτική” χώρα. σε άλλα ειναι άσε να πάνε.
      φαντάσου χώρα όσο η πελλοπόνησος, μη αναγνωρισμένη από το κόσμο όλο (σχεδόν) με μια κίνα δίπλα της (αλλά βέβαια και τους αμερικάνους που βοήθησαν αμυντικά και οικονομικά μεσα από τις παραγγελίες) και με πληθυσμό 20 μύρια. μέχρι το ’70 πρώτο σε εξαγωγή προϊον οι μπανανες. σήμερα ότι ηλεκτρονικό, ποδήλατο, φωτιζόμενο πληκτρολόγιο βλέπεις και πάαααααρα πολλά άλλα.
      δουλέψανε βέβαια σα τα μαύρα τα σκυλιά γιατί υπήρχε πέινα μεγάλη (όπως και ελλάδα). εμέις όμως μπήκαμε στην εε και φάγαμε καλά….. μέχρι πριν λίγα χρόνια. τώρα θα πληρώσουμε την αποβιομηχάνισή μας.

      θα μπορούσαμε να μάθουμε αρκετά από αυτούς.

  • Mika

    Eντυπωσιακος χρονος φορτισης…!!

    • και αυτο ειναι μονο η αρχη !!! φαντασου τι θα δουμε σε καμια 10ρια χρονια !

    • Σε 10 χρόνια λογικά θα έχουν καθιερώσει οι κατασκευαστές κοινά βύσματα για τη φόρτιση, κάτι παρόμοιο έγινε και με τους φορτιστές των κινητών. Εκτός αυτού θα αρχίσουν να εξαπλώνονται και τα δίκτυα ασύρματης φόρτισης.

    • το i phone μου εχει οτι ναναι φορτιστη παντως !!!! χαχαχααχαχχααχχα

    • Υποψιάζομαι ότι και η Tesla θα διατηρήσει το δικό της βύσμα, έτσι για να κάνει τη διαφορά, αλλά οι Ευρωπαίοι τουλάχιστον θα τα βρουν κάποια στιγμή.

    • νομιζω πως εχουμε διαβασει για κοινο βυσμα!!! και σιγουρα θα το προχωρησουν !!!
      αλλα οσο υπαρχουν πακιστανοι στα φαναρια..δεν φοβαμαι τιποτα…….αυτοι θα φερουν κανα πολυμπριζο που θα ταιριαζει με ολα !!!!! :-P