Formula BMW World Final, Bahrain.

Η BMW μπορεί να ανακοίνωσε πριν από μερικές ημέρες ότι θα επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με μία συμμετοχή στην GTE κατηγορία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει αποκλειστεί η πιθανότητα μίας “ειδικής” Garage 56 συμμετοχής στο μέλλον.

Στην τελική, πρόκειται για δύο διαφορετικές ιστορίες. Το Garage 56 ή οι μελλοντικοί κανονισμοί είναι κάτι που μας ενδιαφέρει πολύ.

Δουλεύουμε με την FIA και την ACO  στο συγκεκριμένο θέμα επειδή για εμένα, το Le Mans σου δίνει μία πλατφόρμα και την δυνατότητα να βάλεις τεχνολογία αιχμής στους αγώνες. Βλέπω πολλές προοπτικές στους αγώνες  αντοχής.

Δήλωσε ο Διευθυντής της BMW Motorsport, Jens Marquardt, συμπληρώνοντας ότι “θα μας ενδιέφερε να είμαστε μέρος του πρώτου αγώνα αντοχής μηδενικών εκπομπών στον κόσμο”. Να σημειώσουμε ότι πριν από μερικούς μήνες, κυκλοφόρησε η φήμη της απόρριψης από το Δ.Σ. της BMW ενός προγράμματος ύψους 450 εκατομμυρίων δολαρίων για την εξέλιξη ενός LMP1 πρωτότυπου και τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της επιχείρησης. Όμως ο Marquardt δεν κλείνει την πόρτα.

Από το 2018, θα υπάρχουν νέοι κανονισμοί στην LMP1. Αυτό ίσως είναι λίγο νωρίς, αλλά στην δεύτερη γενιά το 2021-2022 πιστεύω ότι θα έχει ενδιαφέρον. Αλλά αυτό είναι μακριά.

Μπορεί όμως το LMP1 πρόγραμμα, να ξεκινήσει ως συμμετοχή στην πειραματική “Garage 56” κατηγορία όπως έγινε στην περίπτωση του προγράμματος της Nissan…