1994_bugatti_eb110_gt_auction_01


Με τις πρώτες Chiron να έχουν ήδη βρει σιγά σιγά τη θέση τους στα γκαράζ των πρώτες πλούσιων τυχερών ιδιοκτητών/συλλεκτών, κάποιοι μάλλον θέλουν να “ξεφορτωθούν” τον πρόγονο της, ώστε να κάνουν χώρο στο γκαράζ τους.

Η γαλλική εταιρία κατασκεύασε μόλις 139 αυτοκίνητα από το 1991 και 1995, με την συγκεκριμένη EB110 GT του 1994 να είναι ακόμα πιο σπάνια. Ο οίκος RM Sotheby’s θα την βγάλει στο σφυρί στις 25 Νοεμβρίου στην Ιταλία, στην εκδήλωση Milano AutoClassica.

1994_bugatti_eb110_gt_auction_04

Ο οίκος δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο, παρά μόνο ότι πωλείται χωρίς επιθυμητή τιμή. Αντίστοιχες προτάσεις στο παρελθόν έχουν αλλάξει χέρια από €600.000 μέχρι €1,6 εκατ.

Αυτό που ξέρουμε είναι ότι μηχανικά είναι λιγότερο δυνατή σε σχέση με την SS έκδοση, καθώς πίσω από την καμπίνα, βρίσκεται ο θρυλικός πλέον quad-turbo V12 που παράγει 553 άλογα και συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτά είναι αρκετά για τελική ταχύτητα της τάξης των 348 χλμ/ώρα και πιάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα.

  • Marios Georgiades

    Λοιπόν, αν σπρώξω την countach ως τη δημοπρασία και προλάβω να τη δημοπρατησω πριν την bugatti τότε ίσως βγάλω αρκετά για να μπορέσω να την χτυπήσω…
    Παράλογο;;;;

  • Sensei Konstantinos

    Ή τελευταία αυθεντική Μπουγκατι πριν την φάνε το μάρκετινγκ και η ποζερια του κάθε σαχλαμαρα νεοπλουτου

    • manowar

      και μενα δεν μαρεσε η βευρον αλλα η χιρον ειναι κομψοτεχνημα οσο μπορει να ειναι με αυτα τα χαρακτηριστικα που εχει..

  • Michael

    η τελευταία πραγματική Bugatti, από εκεί και πέρα μαγαρίστηκε η φίρμα κοιτάζοντας τις επιδόσεις και χάνοντας την ουσία.

  • Mika

    Πανεμορφη σ αυτο το χρωμα!

  • manowar

    ..ααα ρε σουμι…;-((

  • Anestis Genk

    Και δωδεκαπετάλουδη παρακαλώ!

  • Periklis

    Να το Υπερατού killer!!