Η Veyron είναι το μοντέλο που έφερε στον “αφρό” την γαλλική εταιρία, και η Chiron αυτή που την καθιερώνει ως κατασκευαστή hypercars όχι μόνο για τελικές ταχύτητες αλλά και για απόλαυση της οδήγησης. Η Bugatti EB110 είναι, όμως, αυτή που στους περισσότερος 30++ έχει μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη μας. Ίσως γιατί η δεκαετία του ’90 ήταν μία καλή δεκαετία για τα supercars. Εντάξει, σίγουρα παίζει κάποιον ρόλο και η νοσταλγία, αφού εκείνη την εποχή μεγαλώσαμε και εκείνα τα αυτοκίνητα είχαμε σε αφίσες στους τοίχους μας.

Ποιος μπορεί να ξεχάσει την EB110; Μικρής χωρητικότητας V12, τέσσερα turbos, προηγμένη τεχνολογία για την εποχή της και εμφάνιση που ακόμα και σήμερα, γυρνάει κεφάλια… Μια τέτοια πιάστηκε να κυκλοφορεί τις προηγούμενες ημέρες στους δρόμους του Μονακό και όπως αποδεικνύει το παραπάνω video η “μπογιά” της -συγκεκριμένης- EB110 GT δεν έχει ξεθωριάσει, κινούμενη μέσα στα αναρίθμητα supercars και πολυτελή αυτοκίνητα.

Η γαλλική εταιρία κατασκεύασε μόλις 139 αυτοκίνητα από το 1991 και 1995 και πίσω από την καμπίνα, βρίσκεται ο θρυλικός πλέον quad-turbo V12 που παράγει 553 άλογα. Αυτός συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης και ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με την τελική ταχύτητα να είναι της τάξης των 348 χλμ/ώρα, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα.