bmw_i_center-charging-stations

Ο CEO της BMW, Harald Kruger σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε χαρακτήρισε τον αγώνα πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως μαραθώνιο και όχι σπριντ. Ο Kruger από την Καλιφόρνια όπου βρέθηκε, είπε στο Bloomberg πως θα χρειαστεί χρόνος ώστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αναπτυχθούν σε τέτοιο βαθμό όπως τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Στρατηγικός στόχος της BMW είναι να προσφέρει σε κάποια χρόνια από σήμερα, ανταγωνιστικά ηλεκτρικά μοντέλα που θα καλύπτουν όλα τα θέλω των πελατών της, γι’αυτό και επένδυσε και θα συνεχίσει να επενδύει πολλά χρήματα πάνω στην ανάπτυξη τους.

Η γερμανική εταιρία έχει βάλει ως στόχο να πουλήσει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος του 2020, με την επόμενη γενιά της Σειράς 3 να αποκτά μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που θα τροφοδοτείται από μπαταρία 90 kWh, η οποία θα δίνει αυτονομία περίπου 480 χλμ. Με αυτό το μοντέλο η BMW πιστεύει πως θα ανταγωνιστεί το Tesla Model 3.

  • manowar

    ε χαραλντ,,ωραια ολα αυτα χαιρομαι για τα 480 χιλιομετρα αυτονομια αλλα βγαλε και λογο για κανενα σουπερ γμω την πτανα μου ..καντο γαι εμας τα τρυπιτσολια της μπεμβες…

  • manowar

    ε χαραλντ,,ωραια ολα αυτα χαιρομαι για τα 480 χιλιομετρα αυτονομια αλλα βγαλε και λογο για κανενα σουπερ γμω την πτανα μου ..καντο γαι εμας τα τρυπιτσολια της μπεμβες…

  • insider greece

    Νασαι καλλα παλικαρι, γελασαμε και σημερα!

    • που ηταν το αστειο..να γελασω ?? :-)

    • insider greece

      Μου φαινεται αρκετα υποκρητικη αυτη η δηλωση, και ειδικα απο τετοιο ατομο, επισεις μην ξεχνας οτι απο το πρωτο υβριδικο του πορσε εχουν γινει πολυ αξιολογες προσπαθειες και απο την ford και απο την vw και εννοειται και απο αλλους , αυτες οι προσπαθειες παντα εβριςκαν τοιχο, γιατι αραγε; η τεχνογνωσια υπαρχει και απο πιο παλια, 1834 Anyos Jedlik. Επισεις η Bmw εχει την μεγαλυτερη τεχνογνωσια στην Ευρωπη πανω στο υδρογονο, συνεργαζεται ετσι και αλλιως με siemens, bosch και με ολη την αφροκρεμα οποτε τετοιου ειδους δηλωσεις προσωπικα το μεταφραζω ” δεν εχουμε ορεξη να ριξουμε λευτα σε ερευνα” γιατι εχουμε τα λευτα να την αγορασουμε απο καποιον που την εχει”
      αυτα ???

  • Φωτόνιον

    Στο Αμέρικα η Τέσλα τους έχει ανησυχήσει αρκετά, και προφανώς τρέχουν για τη ‘σύγκλιση’. Το Model 3 είναι τεράστιο στοίχημα για την Τέσλα κι αν ‘πιάσει’ θα κλέψει πολλές πωλήσεις από το segment των 30-40k που είναι μεγάλο στην Αμερική. Η Τέσλα ήταν αρκετά έξυπνη να φτιάξει πρώτα ένα supercar, να καθιερωθεί στη συνείδηση του καταναλωτή ως αμαξάρα (που είναι) και μετά να δώσει και στο ‘λαό’ ένα προσιτό μοντέλο. Στη συνείδηση του κόσμου εκεί η Τέσλα είναι κάτι αντίστοιχο με την Apple με ότι αυτό συνεπάγεται για όλους τους άλλους (καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα).
    Στη Γηραιά Ήπειρο και δη στις πλούσιες χώρες (Ελβετία, Νορβηγία) αλλά ακόμα και στη Βρετανία, η Τέσλα πάει με χίλια και με ένα μόντελ 3 η πίτα όλων των άλλων θα μικρύνει και ΔΕΝ προβλέπεται βελτίωση γι’αυτούς παρά μόνο αν απαντήσουν με ηλεκτρικά. Εδώ τους έχουν πάρει πωλήσεις τα πανάκριβα μοντέλα της Τέσλα…
    Και φυσικά ας μην ανοίξουμε και την κουβέντα για τα fuel cells (βλέπε clarity) γιατί -ας πούμε- ότι είναι λίγο νωρίς.
    Προφανώς λοιπόν κι ο αγώνας δρόμου είναι μαραθώνιος γιατί ναι μεν το head start της Τέσλα είναι μεγάλο αλλά υπάρχει πολύς δρόμος μπροστά. Οψόμεθα…

    • insider greece

      Και οι 7 αδελφες εχουν λογο σε αυτην τη μεταβαση, δεν ειναι απλα φτιαξαμε ενα σουπερ ηλεκτρικο το πουλαμε και ολα καλα!!!?

  • πόσο γέλιο και κλάμα βέβαια έχουμε να ρίξουμε με τα ευτράπελα που έχουμε να δούμε με αυτά τα digital internet of shit self driving vehicles… φανταστείτε τα ευτράπελα που έχουμε δει τόσα χρόνια με συμβατικές αναλογικές τεχνολογίες. τώρα πολλαπλασιάστε τη ντουσμπαγκιά επί χίλια που έμπλεξαν και οι φρενοβλαβείς της σίλικον βάλλεϋ.
    σταματήστε τον πλανήτη να κατέβω.