bmw_i_center-charging-stations

Ο CEO της BMW, Harald Kruger σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε χαρακτήρισε τον αγώνα πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως μαραθώνιο και όχι σπριντ. Ο Kruger από την Καλιφόρνια όπου βρέθηκε, είπε στο Bloomberg πως θα χρειαστεί χρόνος ώστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αναπτυχθούν σε τέτοιο βαθμό όπως τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Στρατηγικός στόχος της BMW είναι να προσφέρει σε κάποια χρόνια από σήμερα, ανταγωνιστικά ηλεκτρικά μοντέλα που θα καλύπτουν όλα τα θέλω των πελατών της, γι’αυτό και επένδυσε και θα συνεχίσει να επενδύει πολλά χρήματα πάνω στην ανάπτυξη τους.

Η γερμανική εταιρία έχει βάλει ως στόχο να πουλήσει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος του 2020, με την επόμενη γενιά της Σειράς 3 να αποκτά μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που θα τροφοδοτείται από μπαταρία 90 kWh, η οποία θα δίνει αυτονομία περίπου 480 χλμ. Με αυτό το μοντέλο η BMW πιστεύει πως θα ανταγωνιστεί το Tesla Model 3.