honda-f1

Όταν το 2014 η Honda ανακοίνωνε την επιστροφή της στη Formula 1 ως κατασκευαστής κινητήρων, ελάχιστοι θα μπορούσαν να φανταστούν ότι μετά από δύο χρόνια, η ιαπωνική εταιρεία θα συνέχιζε να έχει το χειρότερο power unit στο grid. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο η McLaren παραμένει η μοναδική ομάδα με την οποία συνεργάζεται η Honda, αν και σίγουρα σημαντικό ρόλο παίζει και το βέτο των Βρετανών σχετικά με τις συνεργασίες.

Η Sauber είναι μια ομάδα που έχει ακουστεί για μια ενδεχόμενη συνεργασία με τους Ιάπωνες, ωστόσο η ελβετική ομάδα θα χρησιμοποιήσει φετινούς κινητήρες της Ferrari για το 2017. Τίποτα, όμως, δε θα πρέπει να είναι δεδομένο για το 2018. Ο επί κεφαλής της Honda Motorsport, Yusuke Hasegawa, έχει δηλώσει στο παρελθόν πως γίνονται προετοιμασίες για παροχή κινητήρων σε άλλες ομάδες, και τώρα τονίζει ότι αυτό θα μπορέσει να γίνει το 2018, ωστόσο επισημαίνει πως δεν υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον από ομάδα, ενώ θα αναλύουν πολύ προσεκτικά κάθε πιθανή ομάδα στο μέλλον.

Προετοιμαζόμαστε για να προμηθεύσουμε αρκετές ομάδες από το 2018, ωστόσο δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο αυτή τη στιγμή. Θα πρέπει να προσεγγιστούμε από τις ομάδες, να εξετάσουμε σοβαρά και στη συνέχεια να αποφασίσουμε.

Το θέμα, όμως, είναι να μπορέσουν οι μηχανικοί να κατασκευάσουν δυνατό και αξιόπιστο μοτέρ, προκειμένου να είναι ελκυστικό προς τους πελάτες. Διαφορετικά, δύσκολα θα ενδιαφερθεί κάποιος.