honda-f1

Όταν το 2014 η Honda ανακοίνωνε την επιστροφή της στη Formula 1 ως κατασκευαστής κινητήρων, ελάχιστοι θα μπορούσαν να φανταστούν ότι μετά από δύο χρόνια, η ιαπωνική εταιρεία θα συνέχιζε να έχει το χειρότερο power unit στο grid. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο η McLaren παραμένει η μοναδική ομάδα με την οποία συνεργάζεται η Honda, αν και σίγουρα σημαντικό ρόλο παίζει και το βέτο των Βρετανών σχετικά με τις συνεργασίες.

Η Sauber είναι μια ομάδα που έχει ακουστεί για μια ενδεχόμενη συνεργασία με τους Ιάπωνες, ωστόσο η ελβετική ομάδα θα χρησιμοποιήσει φετινούς κινητήρες της Ferrari για το 2017. Τίποτα, όμως, δε θα πρέπει να είναι δεδομένο για το 2018. Ο επί κεφαλής της Honda Motorsport, Yusuke Hasegawa, έχει δηλώσει στο παρελθόν πως γίνονται προετοιμασίες για παροχή κινητήρων σε άλλες ομάδες, και τώρα τονίζει ότι αυτό θα μπορέσει να γίνει το 2018, ωστόσο επισημαίνει πως δεν υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον από ομάδα, ενώ θα αναλύουν πολύ προσεκτικά κάθε πιθανή ομάδα στο μέλλον.

Προετοιμαζόμαστε για να προμηθεύσουμε αρκετές ομάδες από το 2018, ωστόσο δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο αυτή τη στιγμή. Θα πρέπει να προσεγγιστούμε από τις ομάδες, να εξετάσουμε σοβαρά και στη συνέχεια να αποφασίσουμε.

Το θέμα, όμως, είναι να μπορέσουν οι μηχανικοί να κατασκευάσουν δυνατό και αξιόπιστο μοτέρ, προκειμένου να είναι ελκυστικό προς τους πελάτες. Διαφορετικά, δύσκολα θα ενδιαφερθεί κάποιος.

  • Gestione Sportiv@

    Τελικά, οι Ιάπωνες κατάλαβαν πως, δεν γίνεται “χωριό” με μόνο μία ομάδα και πήραν την (σωστή για εμένα) απόφαση να προμηθεύσουν και άλλη ομάδα, πλην της McLaren.
    Όπως αναφέρει και ο Γιώργος στο άρθρο του, η ομάδα που θα μπορούσε να πάρει κινητήρες από την Honda, δεν είναι άλλη από την Sauber και ουσιαστικά να γίνει το No2 της βρετανικής ομάδας του Woking.
    Πάντως, εγώ θα μπορούσα άνετα να “συνδέσω” την μελλοντική συνεργασία των Ιαπώνων με μία ακόμα ομάδα της F1, με την (φημολογούμενη) απομάκρυνση του Ron Dennis από την ομάδα της McLaren.
    Γιατί, θα πρέπει να θυμόμαστε, πως ο Βρετανός ακουγόταν ότι, είχε θέσει απαγόρευση στους Ιάπωνες του Milton Keynes, για προμήθεια κινητήρων σε άλλη ομάδα, εκτός της δικής του.

  • Christos-

    χαχαχαχαχ

  • mixalhs7

    Τι,θα πάρουν κι άλλους στο λαιμό τους??? :)))

  • ομαδες με ροδες ; ή με προπελα ;

  • Anestis Genk

    Η Sauber, αν υπάρχει ως τότε, παίρνει οτιδήποτε.

  • Γιάννης

    Εάν οι Ιάπωνες δεν πείσουν με συγκεκριμένα στοιχεία ότι το να δώσουν κινητήρες και σε άλλη ομάδα θα ωφελήσει το ρυθμό βελτίωσης του κινητήρα τους, δε βλέπω πώς η McLaren θα πειστεί να άρει το βέτο της, Και είναι λογικό, καθώς έχει φάει όλο το αγγούρι από το γεγονός ότι οι Ιάπωνες παρουσιάστηκαν εντελώς απροετοίμαστοι, οπότε θέλει να είναι η πρώτη ομάδα που θα ωφεληθεί από την όποια βελτίωση παρουσιάσουν στο εξής οι Ιάπωνες, βελτίωση που θα οφείλεται (απο πλευράς συνεργάτη των Ιαπώνων) αποκλειστικά στην ίδια.

    Από εκεί και πέρα, φαντάζομαι πως οι Ιάπωνες έχουν καταλάβει ότι εάν δε βελτιώσουν του χρόνου δραματικά τον κινητήρα τους, δεν πρόκειται να βρουν άλλη ομάδα για πελάτη, και δεν αποκλείεται να χάσουν και τη McLaren.

    Ειδικά την επόμενη χρονιά τελειώνουν και οι δικαιολογίες, καθώς δε θα υπάρχει πλέον το σύστημα με τις μάρκες, πράγμα που σημαίνει ότι η εξέλιξη του κινητήρα θα είναι ελεύθερη.

  • BalorGr Hondatech

    Παλι καλα που βγαινει το συστημα με τις μαρκες γιατι μετα απο αυτο που επαθε η χοντα δεν επεζε να μπει στην F1 καινουργια κατασκευαστρια ουτε μεχρι το 2047.