2017-jeep-renegade

Πατώντας πάνω στις επιτυχίες που σημείωσαν τα Compass και Renegade, η Jeep ετοιμάζεται να λανσάρει ακόμα ένα crossover με πιο χαμηλή τιμολογιακή πολιτική. Θα βρεθεί αντιμέτωπο στις πωλήσεις με αντίστοιχα οχήματα, όπως το Ford Ecosport και το Peugeot 2008. Το νέο μοντέλο θα πατάει πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το Renegade, έχοντας λιγότερο από 4 μέτρα μήκος. Αυτή η φορά δεν είναι η πρώτη που συζητείται κάτι σχετικά με ένα οικονομικότερο crossover, καθώς η εταιρία είχε στα πλάνα της να εισέλθει με αυτό στην αγορά της Ινδίας αρχικά, χωρίς να γνωρίζουν ακόμη εάν θα επεκτείνουν την πώληση του και σε άλλες χώρες. Έχει αρκετές σχεδιαστικές ομοιότητες με το Renegade και θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με το Compass.

Σε δηλώσεις του στην έκθεση του Παρισιού, ο επικεφαλής της εταιρίας Mike Manley λέει:

Είναι μια βιώσιμη κατηγορία για το μέλλον. Η πραγματικότητα είναι βέβαια ότι για να ξεκινήσει η παραγωγή του πρέπει να περάσουμε από όλο τον συνήθη επιχειρηματικό σχεδιασμό και προώθηση για πρώτη φορά.

Εκτός από τα μικρά αυτά μοντέλα, η Jeep ετοιμάζει το Grand Wagoneer, που θα βρίσκεται ένα σκαλί πάνω απ΄το Grand Cherokee και θα πάει να χτυπήσει τα Land Rover.

Σε συνέχεια των δηλώσεων του μας εξηγεί το πως σκέφτεται την τιμολόγηση του νέου αυτοκινήτου:

Δε νομίζω πως υπάρχει ταβάνι για την τιμή των Jeep. Εάν κοιτάξεις τους αντιπάλους στην κατηγορία μας στις Ηνωμένες Πολιτείες, έχεις τα Range Rover, τις Mercedes, τις Porsche, αλλά έχεις και τις αμερικάνικες επιλογές όπως το Chevrolet Suburban. Για εμένα, το Grand Wagoneer, αν όλα πάνε καλά, θα είναι ικανό να ξεχωρίσει από τη μάζα της κατηγορίας. Μπορεί να είναι πιθανό να μπει αυτοκίνητο στα 130.000-140.000 δολάρια, αλλά πρώτα πρέπει να καθιερώσουμε το Grand Wagoneer.

  • Smartass

    Θα σουζάρει και αυτό με τον κώλο;;;;;;;;;;;;;;
    :D

    • Mrdesperado32

      endo bitches!!!!!

    • stemi

      Η Jeep είναι ίσως η πιο hot εταιρία αυτή τη στιγμή από άποψη ανάπτυξης παγκοσμίως. Το συμβάν αφορούσε ακραίο περιστατικό και είχε να κάνει με την κατανομή της πέδησης και την ηλεκτρονική διαχείριση τους. Λάβε το ως ελαττωματικό προιόν. Όλες σχεδόν οι εταιρείες στον χώρο έχουν τέτοια. Προφανώς το συγκεκριμένο ήταν επικύνδινο (και σοβαρό φάουλ), αλλά δεν σβήνουμε μονομιάς όλα τα καλά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Οι ισπανοί δημοσιογράφοι αναφέρουν μάλιστα ότι μετά από επέμβαση που έγινε τα ίδια αυτοκίνητα είχαν φυσιολογική συμπεριφορά και δεν σήκωναν τους πίσω τροχούς στο φρενάρισμα. Όσο αφορά δε την επίδοση του αυτοκινήτου στο τεστ ταράνδου είχε άριστη συμπεριφορά (καλύτερη για παράδειγμα από αυτήν της Mercedes C350h).

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      “Οι ισπανοί δημοσιογράφοι αναφέρουν μάλιστα ότι μετά από επέμβαση που
      έγινε τα ίδια αυτοκίνητα είχαν φυσιολογική συμπεριφορά και δεν σήκωναν
      τους πίσω τροχούς στο φρενάρισμα”

      Αλλά στο επόμενο τέστ που έκαναν οι ισπανοί πάλι σούζα το FCA. Μπορεί να τους έχει επηρεάσει πολύ το Cavallino Rampante.
      :P