athens kinisi traffic teli car sales

Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας του 2017 προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης, ο οποίος σημείωσε ότι η κυβέρνηση επιδιώκει να δώσει κίνητρα στους πολίτες για να πάρει ο κόσμος πίσω τις πινακίδες.

Ο κ. Αλεξιάδης, μιλώντας στην ΕΡΤ, έκανε γνωστό ότι υπάρχει σχέδιο για να μεταφερθεί το βάρος των τελών κυκλοφορίας από τα παλιά αυτοκίνητα στα νεότερα. Συγκεκριμένα είπε:

Θα μεταφέρουμε το φορολογικό βάρος από παλιά και φτηνά αυτοκίνητα σε νεότερα και πιο ακριβά αυτοκίνητα. Γιατί δεν είναι λογικό κάποιος που έχει ένα αυτοκίνητο του 1995 που η αξία του είναι 500 ευρώ να έχει τέλη κυκλοφορίας 800 ή 1.000 ευρώ. Αυτοί οι παραλογισμοί πρέπει να σταματήσουν. Τα τέλη θα είναι ακόμα πιο δίκαια από ό,τι πέρυσι.

Ο κ. Αλεξιάδης έκανε λόγο για μεγάλο κύμα κατάθεσης πινακίδων, το οποίο πέρυσι μειώθηκε με τις παρεμβάσεις που έγιναν και όπως είπε:

Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα να πάρει πίσω ο κόσμος τα αυτοκίνητά του, ή να μην κατατεθούν άλλες.

Τα σενάρια για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017

  • Μείωση των τελών κυκλοφορίας έως και 10% για τα οχήματα ηλικίας άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού, προκειμένου οι ιδιοκτήτες να τα επαναφέρουν στους δρόμους.
  • Μείωση του ορίου απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα που πρωτοκυκλοφόρησαν από τον Νοέμβριο και μετά, με το ατελές όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 γρ/χλμ στα 85 γρ/χλμ.
  • Περισσότερα τέλη κυκλοφορίας αναμένεται να πληρώσουν όσοι έχουν πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, αφού εξετάζεται να μπει προσαύξηση μέχρι και 10% για περιβαλλοντικούς λόγους, μέτρο που εφαρμόζεται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως στη Γερμανία.
  • Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό. Στην περίπτωση αυτή, οι αυξήσεις θα χτυπήσουν κυρίως τα οχήματα ηλικίας 6-10 ετών και μικρομεσαίου κυβισμού (έως 1.800 κυβικά).

Υπάρχει και δεύτερο σενάριο να υπολογίζονται με βάση τους ρύπους τα τέλη για οχήματα που πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2003 και μετά. Στην περίπτωση που επιλεγεί το δεύτερο σενάριο, οι αυξήσεις στα τέλη θα χτυπήσουν οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού ηλικίας 6 έως 13 ετών. Ουσιαστικά, όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας προγενέστερη του 2007 θα πληρώνει τέλη με βάση τον κυβισμό, ενώ ο ιδιοκτήτης ΙΧ με ημερομηνία κυκλοφορίας μεταγενέστερη του 2007 θα πληρώνει με βάση τις εκπομπές αερίων ρύπων. Το χέρι στην τσέπη αναμένεται να βάλουν όσοι αγόρασαν ΙΧ από τον Ιανουάριο του 2007 και ύστερα και μέχρι τον Νοέμβριο του 2010. Για παράδειγμα, για ένα 1.400άρι του 2007 πέρυσι τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 255 ευρώ. Με τον νέο υπολογισμό θα φτάσουν τα 300 ευρώ. Αντίστοιχα, για ένα 1.800 του 2007 τα τέλη από 380 ευρώ που ήταν πέρυσι θα εκτιναχθούν στα 500 ευρώ. Συγκεκριμένα:

  • Για τα Ι.Χ. με κυβισμό από 1.072 έως 1.357 κυβικά εκατοστά, γλιτώνουν έως 53 ευρώ οι οδηγοί με οχήματα που εκπέμπουν γύρω στα 90 γραμμάρια ρύπων (είναι εξαιρετικά σπάνια, αν όχι ανύπαρκτα, καθώς όλα αυτά τα οχήματα ανήκουν στην κατηγορία Euro4). Επιβαρύνονται οι οδηγοί τα οχήματα των οποίων εκπέμπουν πάνω από 120 γραμμάρια ρύπους. Οι επιβαρύνσεις ξεκινούν από τα 10 ευρώ και ξεπερνούν ακόμη και τα 150 ευρώ για τα πιο ρυπογόνα οχήματα.
  • Για τα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.358 έως 1.548 κ.εκ., επιβαρύνονται οι έχοντες όχημα που εκπέμπει πάνω από 140 γραμμάρια. Από τα 160 γραμμάρια και πάνω οι επιβαρύνσεις ξεπερνούν τα 140 ευρώ.
  • Από τα 1.549 έως τα 1.738 κ.εκ. το σημείο καμπής είναι τα 152 γραμμάρια. Πάνω από αυτό το όριο υπάρχουν επιβαρύνσεις.
  • Από τα 1.739 έως τα 1.928 κ.εκ. προκύπτουν ελαφρύνσεις ακόμη και για τα οχήματα που εκπέμπουν έως 160 γραμμάρια ρύπους. Από αυτό το όριο και πάνω υπάρχουν επιβαρύνσεις.
  • Στα οχήματα με κυβισμό από 1.929 έως 2.357 κ.εκ., οι ελαφρύνσεις είναι σημαντικές ακόμη και για αυτοκίνητα που εκπέμπουν πάνω από 200 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα. Το σημείο καμπής ορίζεται στα 227 γραμμάρια, όριο αρκετά αυξημένο.

Από το υπουργείο Οικονομικών θέλουν τα συνολικά έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας να ξεπεράσουν φέτος τον στόχο του Προϋπολογισμού, που είναι 1,088 δισ. ευρώ.

  • Thanosps

    Οικονομολόγοι από τα lidl…
    Με αυξήσεις στους φόρους περιμένουν να δουν και αυξήσεις στα έσοδα.

    • Interstellar

      Μάλλον καλύτερα οικονομολόγοι από τον Μαρινόπουλο!!! :) Γιατί τα lidl μια χαρά το πάνε!!!!

    • Interstellar

      Μάλλον καλύτερα οικονομολόγοι από τον Μαρινόπουλο!!! :) Γιατί τα lidl μια χαρά το πάνε!!!!

    • Interstellar

      Μάλλον καλύτερα οικονομολόγοι από τον Μαρινόπουλο!!! :) Γιατί τα lidl μια χαρά το πάνε!!!!

    • Interstellar

      Μάλλον καλύτερα οικονομολόγοι από τον Μαρινόπουλο!!! :) Γιατί τα lidl μια χαρά το πάνε!!!!

    • Interstellar

      Μάλλον καλύτερα οικονομολόγοι από τον Μαρινόπουλο!!! :) Γιατί τα lidl μια χαρά το πάνε!!!!

  • Fotis

    Ουστ από δω κοπρίτες….

  • Billys Mcrae-Burns

    βλέπω και τα 1600άρια να παραδίδουν πινακίδες…
    άρα από 280 που έδωσα για το 2016, για το 2017 βλέπω κανά 320 και λίγα βάζω. είπαμε πρώτη και τελευταία φορά αριστερά

    • Themis

      Καλά περναγατε… με τους άλλους. …….ήρθε η ώρα για ταμείο μάγκες. ….

    • Themis

      Καλά περναγατε… με τους άλλους. …….ήρθε η ώρα για ταμείο μάγκες. ….

    • Themis

      Καλά περναγατε… με τους άλλους. …….ήρθε η ώρα για ταμείο μάγκες. ….

    • Themis

      Καλά περναγατε… με τους άλλους. …….ήρθε η ώρα για ταμείο μάγκες. ….

    • Themis

      Καλά περναγατε… με τους άλλους. …….ήρθε η ώρα για ταμείο μάγκες. ….

    • Giannis

      Ποσα κυβικα ειναι το αμαξι σου?

    • Giannis

      Ποσα κυβικα ειναι το αμαξι σου?

    • Giannis

      Ποσα κυβικα ειναι το αμαξι σου?

    • Giannis

      Ποσα κυβικα ειναι το αμαξι σου?

    • ksenyxtis

      Να φανταστώ αναφέρεσαι στα σύγχρονα diesel;

    • Giannis

      Και γω το ιδιο ελπιζω…Αν και δεν φαινεται να εννοει αυτο…

    • περαστικός

      Συριζοτρολ….τώρα και στο AB….
      Πλάκα θα χει..

    • vded

      Ακόμα χορεύεις;

  • Anestis Genk

    Αν εφαρμοστούν οι ρύποι από το 2007 θα κατατεθούν πολλές πινακίδες, καλά αν πάμε μέχρι στο 2003 θα γίνει τρελός χαμός! Οπότε κουβάδες των ’90s ή κουβάδες των ’10s!
    Τι να πω, όπως το βλέπω μου φαίνεται πιέζουν οι έμποροι να καταργηθούν τα φτηνά/μαζικά αμάξια της προηγούμενης δεκαετίας ’00s. Από τα 90s μείναν ελάχιστα αμάξια, γιατί όλοι αγόρασαν αμάξι την χρυσή δεκαετία του Ευρώ και έστειλαν τα παλιότερα στην απόσυρση για 500Ε.

    Επίσης δεν βλέπω να “μεταφέρεται το φορολογικό βάρος από παλιά και φτηνά αυτοκίνητα σε νεότερα και πιο ακριβά αυτοκίνητα” διότι:
    1-Οι φτηνοί λαϊκοί κουβάδες πληρώνουν παραπάνω με το ατελές όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 γρ/χλμ στα 85 γρ/χλμ
    2-Μείωση των τελών κυκλοφορίας έως και 10% για τα οχήματα ηλικίας άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού. Άρα αβάντα στα ακριβά.
    3-Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που
    πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους
    με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό. Άρα πάλι μαμάνε τον μικρομεσαίο που τις καλές εποχές αξιώθηκε να αντικαταστήσει το αμάξι που είχε από τα 90s.
    Δλδ ποιοι “φτωχοί” θα ωφεληθούν και πόσο; Όσοι πλήρωναν 135Ε και είχαν Hyundai Accent 1.3 πρώτης γενιάς τώρα θα δώσουν 10Ε λιγότερα; Τρελό κέρδος.

    Και το σουρεάλ της κατάστασης είναι πως οι ρύποι είναι εντελώς μούφα νούμερα.

  • Anestis Genk

    Αν εφαρμοστούν οι ρύποι από το 2007 θα κατατεθούν πολλές πινακίδες, καλά αν πάμε μέχρι στο 2003 θα γίνει τρελός χαμός! Οπότε κουβάδες των ’90s ή κουβάδες των ’10s!
    Τι να πω, όπως το βλέπω μου φαίνεται πιέζουν οι έμποροι να καταργηθούν τα φτηνά/μαζικά αμάξια της προηγούμενης δεκαετίας ’00s. Από τα 90s μείναν ελάχιστα αμάξια, γιατί όλοι αγόρασαν αμάξι την χρυσή δεκαετία του Ευρώ και έστειλαν τα παλιότερα στην απόσυρση για 500Ε.

    Επίσης δεν βλέπω να “μεταφέρεται το φορολογικό βάρος από παλιά και φτηνά αυτοκίνητα σε νεότερα και πιο ακριβά αυτοκίνητα” διότι:
    1-Οι φτηνοί λαϊκοί κουβάδες πληρώνουν παραπάνω με το ατελές όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 γρ/χλμ στα 85 γρ/χλμ
    2-Μείωση των τελών κυκλοφορίας έως και 10% για τα οχήματα ηλικίας άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού. Άρα αβάντα στα ακριβά.
    3-Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που
    πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους
    με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό. Άρα πάλι μαμάνε τον μικρομεσαίο που τις καλές εποχές αξιώθηκε να αντικαταστήσει το αμάξι που είχε από τα 90s.
    Δλδ ποιοι “φτωχοί” θα ωφεληθούν και πόσο; Όσοι πλήρωναν 135Ε και είχαν Hyundai Accent 1.3 πρώτης γενιάς τώρα θα δώσουν 10Ε λιγότερα; Τρελό κέρδος.

    Και το σουρεάλ της κατάστασης είναι πως οι ρύποι είναι εντελώς μούφα νούμερα.

  • Anestis Genk

    Αν εφαρμοστούν οι ρύποι από το 2007 θα κατατεθούν πολλές πινακίδες, καλά αν πάμε μέχρι στο 2003 θα γίνει τρελός χαμός! Οπότε κουβάδες των ’90s ή κουβάδες των ’10s!
    Τι να πω, όπως το βλέπω μου φαίνεται πιέζουν οι έμποροι να καταργηθούν τα φτηνά/μαζικά αμάξια της προηγούμενης δεκαετίας ’00s. Από τα 90s μείναν ελάχιστα αμάξια, γιατί όλοι αγόρασαν αμάξι την χρυσή δεκαετία του Ευρώ και έστειλαν τα παλιότερα στην απόσυρση για 500Ε.

    Επίσης δεν βλέπω να “μεταφέρεται το φορολογικό βάρος από παλιά και φτηνά αυτοκίνητα σε νεότερα και πιο ακριβά αυτοκίνητα” διότι:
    1-Οι φτηνοί λαϊκοί κουβάδες πληρώνουν παραπάνω με το ατελές όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 γρ/χλμ στα 85 γρ/χλμ
    2-Μείωση των τελών κυκλοφορίας έως και 10% για τα οχήματα ηλικίας άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού. Άρα αβάντα στα ακριβά.
    3-Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που
    πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους
    με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό. Άρα πάλι μαμάνε τον μικρομεσαίο που τις καλές εποχές αξιώθηκε να αντικαταστήσει το αμάξι που είχε από τα 90s.
    Δλδ ποιοι “φτωχοί” θα ωφεληθούν και πόσο; Όσοι πλήρωναν 135Ε και είχαν Hyundai Accent 1.3 πρώτης γενιάς τώρα θα δώσουν 10Ε λιγότερα; Τρελό κέρδος.

    Και το σουρεάλ της κατάστασης είναι πως οι ρύποι είναι εντελώς μούφα νούμερα.

  • Anestis Genk

    Αν εφαρμοστούν οι ρύποι από το 2007 θα κατατεθούν πολλές πινακίδες, καλά αν πάμε μέχρι στο 2003 θα γίνει τρελός χαμός! Οπότε κουβάδες των ’90s ή κουβάδες των ’10s!
    Τι να πω, όπως το βλέπω μου φαίνεται πιέζουν οι έμποροι να καταργηθούν τα φτηνά/μαζικά αμάξια της προηγούμενης δεκαετίας ’00s. Από τα 90s μείναν ελάχιστα αμάξια, γιατί όλοι αγόρασαν αμάξι την χρυσή δεκαετία του Ευρώ και έστειλαν τα παλιότερα στην απόσυρση για 500Ε.

    Επίσης δεν βλέπω να “μεταφέρεται το φορολογικό βάρος από παλιά και φτηνά αυτοκίνητα σε νεότερα και πιο ακριβά αυτοκίνητα” διότι:
    1-Οι φτηνοί λαϊκοί κουβάδες πληρώνουν παραπάνω με το ατελές όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 γρ/χλμ στα 85 γρ/χλμ
    2-Μείωση των τελών κυκλοφορίας έως και 10% για τα οχήματα ηλικίας άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού. Άρα αβάντα στα ακριβά.
    3-Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που
    πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους
    με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό. Άρα πάλι μαμάνε τον μικρομεσαίο που τις καλές εποχές αξιώθηκε να αντικαταστήσει το αμάξι που είχε από τα 90s.
    Δλδ ποιοι “φτωχοί” θα ωφεληθούν και πόσο; Όσοι πλήρωναν 135Ε και είχαν Hyundai Accent 1.3 πρώτης γενιάς τώρα θα δώσουν 10Ε λιγότερα; Τρελό κέρδος.

    Και το σουρεάλ της κατάστασης είναι πως οι ρύποι είναι εντελώς μούφα νούμερα.

  • Anestis Genk

    Αν εφαρμοστούν οι ρύποι από το 2007 θα κατατεθούν πολλές πινακίδες, καλά αν πάμε μέχρι στο 2003 θα γίνει τρελός χαμός! Οπότε κουβάδες των ’90s ή κουβάδες των ’10s!
    Τι να πω, όπως το βλέπω μου φαίνεται πιέζουν οι έμποροι να καταργηθούν τα φτηνά/μαζικά αμάξια της προηγούμενης δεκαετίας ’00s. Από τα 90s μείναν ελάχιστα αμάξια, γιατί όλοι αγόρασαν αμάξι την χρυσή δεκαετία του Ευρώ και έστειλαν τα παλιότερα στην απόσυρση για 500Ε.

    Επίσης δεν βλέπω να “μεταφέρεται το φορολογικό βάρος από παλιά και φτηνά αυτοκίνητα σε νεότερα και πιο ακριβά αυτοκίνητα” διότι:
    1-Οι φτηνοί λαϊκοί κουβάδες πληρώνουν παραπάνω με το ατελές όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 γρ/χλμ στα 85 γρ/χλμ
    2-Μείωση των τελών κυκλοφορίας έως και 10% για τα οχήματα ηλικίας άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού. Άρα αβάντα στα ακριβά.
    3-Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που
    πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους
    με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό. Άρα πάλι μαμάνε τον μικρομεσαίο που τις καλές εποχές αξιώθηκε να αντικαταστήσει το αμάξι που είχε από τα 90s.
    Δλδ ποιοι “φτωχοί” θα ωφεληθούν και πόσο; Όσοι πλήρωναν 135Ε και είχαν Hyundai Accent 1.3 πρώτης γενιάς τώρα θα δώσουν 10Ε λιγότερα; Τρελό κέρδος.

    Και το σουρεάλ της κατάστασης είναι πως οι ρύποι είναι εντελώς μούφα νούμερα.

  • Anestis Genk

    Αν εφαρμοστούν οι ρύποι από το 2007 θα κατατεθούν πολλές πινακίδες, καλά αν πάμε μέχρι στο 2003 θα γίνει τρελός χαμός! Οπότε κουβάδες των ’90s ή κουβάδες των ’10s!
    Τι να πω, όπως το βλέπω μου φαίνεται πιέζουν οι έμποροι να καταργηθούν τα φτηνά/μαζικά αμάξια της προηγούμενης δεκαετίας ’00s. Από τα 90s μείναν ελάχιστα αμάξια, γιατί όλοι αγόρασαν αμάξι την χρυσή δεκαετία του Ευρώ και έστειλαν τα παλιότερα στην απόσυρση για 500Ε.

    Επίσης δεν βλέπω να “μεταφέρεται το φορολογικό βάρος από παλιά και φτηνά αυτοκίνητα σε νεότερα και πιο ακριβά αυτοκίνητα” διότι:
    1-Οι φτηνοί λαϊκοί κουβάδες πληρώνουν παραπάνω με το ατελές όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 γρ/χλμ στα 85 γρ/χλμ
    2-Μείωση των τελών κυκλοφορίας έως και 10% για τα οχήματα ηλικίας άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού. Άρα αβάντα στα ακριβά.
    3-Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που
    πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους
    με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό. Άρα πάλι μαμάνε τον μικρομεσαίο που τις καλές εποχές αξιώθηκε να αντικαταστήσει το αμάξι που είχε από τα 90s.
    Δλδ ποιοι “φτωχοί” θα ωφεληθούν και πόσο; Όσοι πλήρωναν 135Ε και είχαν Hyundai Accent 1.3 πρώτης γενιάς τώρα θα δώσουν 10Ε λιγότερα; Τρελό κέρδος.

    Και το σουρεάλ της κατάστασης είναι πως οι ρύποι είναι εντελώς μούφα νούμερα.

  • Anestis Genk

    Αν εφαρμοστούν οι ρύποι από το 2007 θα κατατεθούν πολλές πινακίδες, καλά αν πάμε μέχρι στο 2003 θα γίνει τρελός χαμός! Οπότε κουβάδες των ’90s ή κουβάδες των ’10s!
    Τι να πω, όπως το βλέπω μου φαίνεται πιέζουν οι έμποροι να καταργηθούν τα φτηνά/μαζικά αμάξια της προηγούμενης δεκαετίας ’00s. Από τα 90s μείναν ελάχιστα αμάξια, γιατί όλοι αγόρασαν αμάξι την χρυσή δεκαετία του Ευρώ και έστειλαν τα παλιότερα στην απόσυρση για 500Ε.

    Επίσης δεν βλέπω να “μεταφέρεται το φορολογικό βάρος από παλιά και φτηνά αυτοκίνητα σε νεότερα και πιο ακριβά αυτοκίνητα” διότι:
    1-Οι φτηνοί λαϊκοί κουβάδες πληρώνουν παραπάνω με το ατελές όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 γρ/χλμ στα 85 γρ/χλμ
    2-Μείωση των τελών κυκλοφορίας έως και 10% για τα οχήματα ηλικίας άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού. Άρα αβάντα στα ακριβά.
    3-Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που
    πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους
    με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό. Άρα πάλι μαμάνε τον μικρομεσαίο που τις καλές εποχές αξιώθηκε να αντικαταστήσει το αμάξι που είχε από τα 90s.
    Δλδ ποιοι “φτωχοί” θα ωφεληθούν και πόσο; Όσοι πλήρωναν 135Ε και είχαν Hyundai Accent 1.3 πρώτης γενιάς τώρα θα δώσουν 10Ε λιγότερα; Τρελό κέρδος.

    Και το σουρεάλ της κατάστασης είναι πως οι ρύποι είναι εντελώς μούφα νούμερα.

  • VanPerseF1

    Corsa D 1.2 του 2008
    Τελη 2016 135€,
    τελη 2017 272€.
    Ας σκεφτουν λιγο πονηρα οι κυριοι που την σκεφτηκαν την εξυπναδα και ας φανταστουν τι θα παρουν απο εμενα……….

  • VanPerseF1

    Corsa D 1.2 του 2008
    Τελη 2016 135€,
    τελη 2017 272€.
    Ας σκεφτουν λιγο πονηρα οι κυριοι που την σκεφτηκαν την εξυπναδα και ας φανταστουν τι θα παρουν απο εμενα……….

  • VanPerseF1

    Corsa D 1.2 του 2008
    Τελη 2016 135€,
    τελη 2017 272€.
    Ας σκεφτουν λιγο πονηρα οι κυριοι που την σκεφτηκαν την εξυπναδα και ας φανταστουν τι θα παρουν απο εμενα……….

  • VanPerseF1

    Corsa D 1.2 του 2008
    Τελη 2016 135€,
    τελη 2017 272€.
    Ας σκεφτουν λιγο πονηρα οι κυριοι που την σκεφτηκαν την εξυπναδα και ας φανταστουν τι θα παρουν απο εμενα……….

  • VanPerseF1

    Corsa D 1.2 του 2008
    Τελη 2016 135€,
    τελη 2017 272€.
    Ας σκεφτουν λιγο πονηρα οι κυριοι που την σκεφτηκαν την εξυπναδα και ας φανταστουν τι θα παρουν απο εμενα……….

  • Grekko

    Κοινώς στην Ελλάδα ότι αυτοκίνητο κ να έχεις θα το πληρώνεις πανάκριβα.

  • Grekko

    Κοινώς στην Ελλάδα ότι αυτοκίνητο κ να έχεις θα το πληρώνεις πανάκριβα.

  • Grekko

    Κοινώς στην Ελλάδα ότι αυτοκίνητο κ να έχεις θα το πληρώνεις πανάκριβα.

  • Grekko

    Κοινώς στην Ελλάδα ότι αυτοκίνητο κ να έχεις θα το πληρώνεις πανάκριβα.

  • Grekko

    Κοινώς στην Ελλάδα ότι αυτοκίνητο κ να έχεις θα το πληρώνεις πανάκριβα.

  • συριζα μου θελατε ε ????? απλα απολαυση !!!!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/5f220ffa952b32139ee2be1bd10dfff78675e32b14db13f9eb104182953f78e6.jpg

  • συριζα μου θελατε ε ????? απλα απολαυση !!!!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/5f220ffa952b32139ee2be1bd10dfff78675e32b14db13f9eb104182953f78e6.jpg

    • Interstellar

      +999999999999999999999999999999999999999999999999

    • Interstellar

      +999999999999999999999999999999999999999999999999

    • Interstellar

      +999999999999999999999999999999999999999999999999

    • Interstellar

      +999999999999999999999999999999999999999999999999

    • Interstellar

      +999999999999999999999999999999999999999999999999

    • Mika

      Τσοντα….
      Μολις σημερα χαζευα το βιβλιαρακι με τα σερβις μου..Το δικο μου, εχει Co2 158!!….Mod 2004. Aν το κανουν με βαση τους ρυπους κι απο το 2004, θα με σκισουν!!!Καπου εκει πρεπει να εισαι κι εσυ!

    • Mika

      Τσοντα….
      Μολις σημερα χαζευα το βιβλιαρακι με τα σερβις μου..Το δικο μου, εχει Co2 158!!….Mod 2004. Aν το κανουν με βαση τους ρυπους κι απο το 2004, θα με σκισουν!!!Καπου εκει πρεπει να εισαι κι εσυ!

    • Mika

      Τσοντα….
      Μολις σημερα χαζευα το βιβλιαρακι με τα σερβις μου..Το δικο μου, εχει Co2 158!!….Mod 2004. Aν το κανουν με βαση τους ρυπους κι απο το 2004, θα με σκισουν!!!Καπου εκει πρεπει να εισαι κι εσυ!

    • thodoris91

      Το golf εμάς είναι του 2009 κι έχει ή 144 ή 149! Εκτός από τα υβριδικά απορω ποιο μικρομεσαίο της εποχής εκπέμπει κάτω από 140!

    • Mika

      Και μιλαω για 1.6 115 αλογα Fsi!!!
      Απιστευτο, λεμε…

    • thodoris91

      Το golf εμάς είναι του 2009 κι έχει ή 144 ή 149! Εκτός από τα υβριδικά απορω ποιο μικρομεσαίο της εποχής εκπέμπει κάτω από 140!

    • thodoris91

      Το golf εμάς είναι του 2009 κι έχει ή 144 ή 149! Εκτός από τα υβριδικά απορω ποιο μικρομεσαίο της εποχής εκπέμπει κάτω από 140!

    • Renesis1

      Όσον αφορά τους ρύπους και τα RX8 (από 2007 και μετά) τα εκτελούν με συνοπτικές διαδικασίες.. Από 135€ το σήμα πάνε στα 1060€…..

    • οσο δεν εδωσες σε μια δεκαετια……θα τα δωσεις σε μια χρονια που λεει ο λογος !!!! ασαλιωτο και οχι μονο !!!!! :-/

    • Renesis1

      Άστα να πάνε, δεν αφήσανε τίποτα όρθιο.. Πας να χαρείς κάτι και στο βγάζουνε ξινό.. Εγώ τη γλύτωσα για ένα 6μηνο, αλλά για πολλούς άλλους το συγκεκριμένο γεγονός είναι δυστυχώς η ταφόπλακα στο δίλημμα το κρατάω – το πουλάω…

    • Mika

      Kαλα εκει δινεις πινακιδες, std!!!

    • Geopan

      Τα έχουν εκτελέσει ήδη… Στη διαδρομή από το σπίτι στη δουλειά βλέπω καθημερινά τέσσερα εδώ και δυο χρόνια παρατημένα… :-(
      Τρία οχτάρια (!!!) και ένα εφτάρι.

    • Renesis1

      :(

    • Mika

      Τσοντα….
      Μολις σημερα χαζευα το βιβλιαρακι με τα σερβις μου..Το δικο μου, εχει Co2 158!!….Mod 2004. Aν το κανουν με βαση τους ρυπους κι απο το 2004, θα με σκισουν!!!Καπου εκει πρεπει να εισαι κι εσυ!

    • Pandal

      Με σύριζα στον σφυριζα χαχαχα

    • Pandal

      Με σύριζα στον σφυριζα χαχαχα

    • Pandal

      Με σύριζα στον σφυριζα χαχαχα

    • ksenyxtis

      Φαύλος κύκλος! Σύριζα ε; πάρτε τα τώρα. ΝΔ θέλατε ε; τα ιδια. Καλά για πασόκ δε χωράει συζήτηση..Η πολιτική που εφαρμόζουν τα κόματα σήμερα είναι ίδια και απαράλαχτη.. Απλά άλλος πλασάρεται σαν αριστερά, άλλος δεξια, κεντρο κοκ.
      Το πρόβλημα όμως είναι ότι ο κόσμος ακόμα πιστεύει ότι ο σύριζα εφαρμόζει αριστερή πολιτική, η ΝΔ δεξιά και μαλώνουμε μεταξύ μας.. Και ποιος είναι ο χαμένος; Πάντα εμείς που την τρώμε.. Είναι ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.. Μακάρι να βρεθεί κάποια στιγμή πολιτικός με @ρχιδι@ να κάνει αυτά που υπόσχεται και αν δεν μπορέσει απλά να παραιτηθεί αξιοπρεπώς χωρίς να κάνει κολοτούμπες μόνο και μόνο για την εξουσία..

    • Stavros_Tsi

      Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό που λες…!

      Δεν φταίει ούτε ο Σύριζα ούτε η ΝΔ ούτε κανένα άλλο κόμμα…εμείς είμαστε το πρόβλημα. Όταν το συνειδητοποιήσουμε τότε θα βρούμε και την λύση.

      Η λύσεις στα προβλήματα δεν χωρίζονται σε δεξιές και αριστερές.

    • δεν διαφωνω καθολου !!!
      η διαφορα ειναι μονο..αποψη μου βεβαια….οτι τοσα χρονια βλεπαμε τη ΝΔ/ΠΑΣΟΚ και ολοι πιστευαν στο αριστερο παραμυθι μετους δεξιους δρακους !!!!
      πλεον καταλαβαινουν με το πιο σκληρο τροπο….οτι οι δρακοι δεν εχουν ταυτοτητα……και τους νοιαζει μονο η μασα !!!!!

    • NK

      Ναι, καλά λες, όλοι με νοθεία βγήκανε, οι ψηφοφόροι δεν έχουν καμία ευθύνη.

      Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κομμουνιστές, είναι το πρώην ΚΚΕ Εσωτερικού.
      Επισυνάπτω εικόνα για όσους έχουν αμφιβολίες.

      Κομμουνισμός σημαίνει Φόροι στον Θεό και κρατικός έλεγχος της οικονομίας.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν, σε αυτό τουλάχιστον, είναι συνεπής.
      Αυτοί που πρέπει να κοιταχτούνε στον καθρέφτη είναι όσοι ψήφισαν κομμουνιστές για …λιγότερους φόρους !!!

      Κατά την ταπεινή μου γνώμη η αύξηση του ΕΝΦΙΑ και των τελών κυκλοφορίας είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ φόρος βλακείας που πρέπει να πληρώσει ο Έλληνας.

      Επίσης, ΚΑΙ χαμηλοί φόροι ΚΑΙ κράτος 60% του ΑΕΠ ΚΑΙ κρατική ζάχαρη ΚΑΙ διορισμοί, ΔΕΝ γίνεται, πιστεύω είναι πια σαφές.

      Βεβαίως υπάρχουν πολιτικοί που τα λένε, αλλά δεν μπαίνουν καν στη βουλή, δεν υπόσχονται βλέπεις θαύματα αλλά μόνο κόπο και ευθύνη.

      Ο λαός έβαλε στη βουλή ΧΑ και στην κυβέρνηση Σφυροδρέπανα.

      Ό,τι και να πάθει είναι λίγο. ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΕΠΕΙ να εξαντλήσει την τετραετία.

      Θυμάστε που οικτίραμε τους Βούλγαρους;

      Έχετε καταλάβει ότι ένας εργαζόμενος Βούλγαρος βγάζει παραπάνω από έναν κάτοικο Ελλάδας και πληρώνει φόρο 10% φλατ;

      Συνεχίστε με τον κρατισμό, ακροδεξιό κι ακροαριστερό, και μετά απορούμε.

      Μεγάλο κράτος=πολλοί φόροι. Απλό. https://uploads.disquscdn.com/images/d220cb92421293165733d7d4dc4dd4a78a8dd532d93a602a806823749cf06685.jpg

    • ksenyxtis

      “Ναι, καλά λες, όλοι με νοθεία βγήκανε, οι ψηφοφόροι δεν έχουν καμία ευθύνη.” Δεν εννούσα σε καμιά περίπτωση κάτι τέτοιο. Φταίει ξεκάθαρα ο κόσμος για το τι ψηφίζει όλα τα χρόνια. Αλλο ειπα.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Όσο κι αν τρέφω αρνητικά συναισθήματα για τον Τσίριζα, δεν ήταν αυτός που το γ*&^σε και ψόφησε το αυτοκίνητο με τις αυξήσεις στα τέλη και με το έκτρωμα του φόρου πολυτελούς διαβίωσης.

    • ολοι εχουν βαλει το χερακι τους γιαυτα που συμβαινουν !!!!
      απλα καθε φορα ο ενας τα ριχνει στον αλλο!

    • Spider

      Οι άλλοι όμως όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου είχαν ένα σταθερό σύστημα με τα τέλη. Μόνο το 2010 άλλαξε και πήγαμε στο μικτό σύστημα με τους ρύπους για τα νεά και το παλιό για όσα ήδη κυκλοφορούσαν. Με τον Τσίριζα δεν ξέρεις τί θα σου ξημερώσει κάθε χρόνο. Ώσπου να κατάλαβουν οι μαθητευόμενοι μάγοι τί και πως γίνεται, θα μας φαλιρίσουν…

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Οι άλλοι το 2010 το ξέσκισαν. Έφεραν τερατώδεις αυξήσεις στα 2λιτρα και πάνω. Έφεραν και τον απεχθή φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Σοσιαλιστές βλέπεις.
      Και μετά έφεραν μικροαυξήσεις, αν θυμάμαι καλά.

      Τούτοι εδώ δεν έχουν αλλάξει οικονομοτοτεχνικά κάτι, ΑΚΟΜΗ, προς το πολύ χειρότερο. Βέβαια αξέχαστο θα μου μείνει το αβυσσαλέο κόμπλεξ του Γιάνννη του Μπαρουφάκη ότι δεν χωράνε τα Καγιέν στους δρόμους μας και το ηθικοπλαστικό, που ούτε χούντα δεν θα το έλεγε, περί “λιτού βίου”.

      Δυστυχώς παρατηρώ ότι αυτή η συμπλεγματική, δήθεν ιδεολογική, προσέγγιση του ζητήματος έχει διαχυθεί και σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας. (Προφανώς και δεν αναφέρομαι σε εσένα, μην παρεξηγηθούμε).

    • NK

      Πέρα από τα αυτοκίνητα, από το 2010 και μετά έχουμε έναν φορολογικό νόμο ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.

      Χρεωκόπησε παιδιά το μαγαζί, πάρτε το απόφαση

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Ο κοσμος απο απελπισια τον ψηφησε μην ξεχνας τι εκανε και η Νεα δημοκρατια γιατι η λιστα ειναι τοσο βαρια που δεν φθανει τα σκανδαλα να τα γραψεις πουθενα

    • δεν διαφωνουμε καθολου !!!
      και θα πω..οχι μονο ΝΔ…αλλα και ΠΑΣΟΚ !!!

    • NK

      Ο κόσμος ψήφισε να μην πληρώσει ΕΝΦΙΑ.

      How did that work out???

      ¨Οσο ο κόσμος περιμένει να τον θρέφει το κράτος, τόσο θα αυξάνονται οι φόροι, είναι απλό.

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Να μην μεγαλωσει το πολιτικο θεμα παραπανω απλα ο κοσμος πιστεψε επαναφορα μισθων ,συνταξεων,δωρα,και η Κρητη που οταν χορευε πεντοζαλι τωρα εχουν κρεμασει τις αφισες τους και κανουν σκοποβολη.

  • συριζα μου θελατε ε ????? απλα απολαυση !!!!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/5f220ffa952b32139ee2be1bd10dfff78675e32b14db13f9eb104182953f78e6.jpg

  • συριζα μου θελατε ε ????? απλα απολαυση !!!!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/5f220ffa952b32139ee2be1bd10dfff78675e32b14db13f9eb104182953f78e6.jpg

  • συριζα μου θελατε ε ????? απλα απολαυση !!!!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/5f220ffa952b32139ee2be1bd10dfff78675e32b14db13f9eb104182953f78e6.jpg

  • Mika

    Εχουν να κλαψουν κι αλλο οι μανουλες!! Ουστ απο εδω κοπροσκυλα….

  • Mika

    Εχουν να κλαψουν κι αλλο οι μανουλες!! Ουστ απο εδω κοπροσκυλα….

  • Mika

    Εχουν να κλαψουν κι αλλο οι μανουλες!! Ουστ απο εδω κοπροσκυλα….

  • Mika

    Εχουν να κλαψουν κι αλλο οι μανουλες!! Ουστ απο εδω κοπροσκυλα….

  • ionized

    δηλαδη το 70% τον αυτοκινητων στην ελλαδα ειναι απο 1.4 εως 1.6 και οτι πουλησε πουλησε μεχρι το 2010 που μπηκαμε στα σκατα.καλα τα πηγατε κυριοι…

  • ionized

    δηλαδη το 70% τον αυτοκινητων στην ελλαδα ειναι απο 1.4 εως 1.6 και οτι πουλησε πουλησε μεχρι το 2010 που μπηκαμε στα σκατα.καλα τα πηγατε κυριοι…

  • ionized

    δηλαδη το 70% τον αυτοκινητων στην ελλαδα ειναι απο 1.4 εως 1.6 και οτι πουλησε πουλησε μεχρι το 2010 που μπηκαμε στα σκατα.καλα τα πηγατε κυριοι…

  • ionized

    δηλαδη το 70% τον αυτοκινητων στην ελλαδα ειναι απο 1.4 εως 1.6 και οτι πουλησε πουλησε μεχρι το 2010 που μπηκαμε στα σκατα.καλα τα πηγατε κυριοι…

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Πρόβλημα: Προσδιορισμός τελών ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
    Λύση: Ένα (μικρό) τέλος για όλους. Μετακύλιση της επιβάρυνσης στο καύσιμο.
    ‘Ετσι πληρώνουν τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ όσοι ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ.

    Όσοι αγόρασαν ακριβά αυτοκίνητα πλήρωσαν ήδη τεράστιους φόρους/τέλη και επιβαρύνσεις κατά την αγορά των αυτοκινήτων τους. ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΗΔΗ. Όλα τα υπόλοιπα είναι κομπλεξικά (και αναποτελεσματικά).

    Τέλη κυκλοφορίας = τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, όχι τέλη κατοχής, όχι τέλη κτήσης.

    Μείωση max 10% στα υψηλού κυβισμού είναι ανέκδοτο τύπου μπλάκ χιούμορ. Ιδίως όσο υπάρχει ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης.

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Πρόβλημα: Προσδιορισμός τελών ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
    Λύση: Ένα (μικρό) τέλος για όλους. Μετακύλιση της επιβάρυνσης στο καύσιμο.
    ‘Ετσι πληρώνουν τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ όσοι ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ.

    Όσοι αγόρασαν ακριβά αυτοκίνητα πλήρωσαν ήδη τεράστιους φόρους/τέλη και επιβαρύνσεις κατά την αγορά των αυτοκινήτων τους. ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΗΔΗ. Όλα τα υπόλοιπα είναι κομπλεξικά (και αναποτελεσματικά).

    Τέλη κυκλοφορίας = τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, όχι τέλη κατοχής, όχι τέλη κτήσης.

    Μείωση max 10% στα υψηλού κυβισμού είναι ανέκδοτο τύπου μπλάκ χιούμορ. Ιδίως όσο υπάρχει ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης.

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Πρόβλημα: Προσδιορισμός τελών ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
    Λύση: Ένα (μικρό) τέλος για όλους. Μετακύλιση της επιβάρυνσης στο καύσιμο.
    ‘Ετσι πληρώνουν τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ όσοι ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ.

    Όσοι αγόρασαν ακριβά αυτοκίνητα πλήρωσαν ήδη τεράστιους φόρους/τέλη και επιβαρύνσεις κατά την αγορά των αυτοκινήτων τους. ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΗΔΗ. Όλα τα υπόλοιπα είναι κομπλεξικά (και αναποτελεσματικά).

    Τέλη κυκλοφορίας = τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, όχι τέλη κατοχής, όχι τέλη κτήσης.

    Μείωση max 10% στα υψηλού κυβισμού είναι ανέκδοτο τύπου μπλάκ χιούμορ. Ιδίως όσο υπάρχει ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης.

    • sergio360

      Πες τα!!!!

    • sergio360

      Πες τα!!!!

    • sergio360

      Πες τα!!!!

    • Interstellar

      Μα….πως θα πληρώσουμε και δανειστές και συντάξεις και δημοσίους;;;;;;

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Δεν θα χάσει αν το κάνει έτσι. Περισσότερα θα εισπράξει.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Δεν θα χάσει αν το κάνει έτσι. Περισσότερα θα εισπράξει.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Δεν θα χάσει αν το κάνει έτσι. Περισσότερα θα εισπράξει.

    • Interstellar

      Μα….πως θα πληρώσουμε και δανειστές και συντάξεις και δημοσίους;;;;;;

    • Interstellar

      Μα….πως θα πληρώσουμε και δανειστές και συντάξεις και δημοσίους;;;;;;

    • Spider

      Θα ήθελα να συμφωνήσω με την πρότασή σου,δυστυχώς όμως δεν μπορώ.Και σε ρωτώ. Πόσο θα φτάσει η τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα φίλε μου? Ε,πόσο??? Τα ακριβότερα καύσιμα στην Ευρώπη έχουμε,5η χώρα στον κόσμο-αν δεν κάνω λάθος-είμαστε. Καλό το σκεπτικό σου,αν η βενζίνη είχε 50-60 λεπτά, με 1.4€ δεν γίνεται. Γιατί με τιμές φωτιά,θα κυκλοφορούνε ακόμη λιγότεροι,οπότε πάλι το πρόβλημα θα παραμένει…
      Μόνο η ανάπτυξη της οικονομίας μπορεί να φέρει έσοδα,όχι οι (αλλιώτικοι) φόροι.

    • Spider

      Θα ήθελα να συμφωνήσω με την πρότασή σου,δυστυχώς όμως δεν μπορώ.Και σε ρωτώ. Πόσο θα φτάσει η τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα φίλε μου? Ε,πόσο??? Τα ακριβότερα καύσιμα στην Ευρώπη έχουμε,5η χώρα στον κόσμο-αν δεν κάνω λάθος-είμαστε. Καλό το σκεπτικό σου,αν η βενζίνη είχε 50-60 λεπτά, με 1.4€ δεν γίνεται. Γιατί με τιμές φωτιά,θα κυκλοφορούνε ακόμη λιγότεροι,οπότε πάλι το πρόβλημα θα παραμένει…
      Μόνο η ανάπτυξη της οικονομίας μπορεί να φέρει έσοδα,όχι οι (αλλιώτικοι) φόροι.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη η αύξηση στα καύσιμα με τη δίκαιη λύση που προτείνω.

    • Spider

      Το ξέρεις αυτό με τον γύφτο που έλεγε,εγώ 20€ έβαζα,20€ θα βάζω? Αυτό ακριβώς σου εξηγώ. Όταν το εισόδημα είναι συγκεκριμένο (και διαρκώς μικραίνει) τότε περιορίζεις τα πάντα για να σου φτάσει και βεβαίως τις μετακινήσεις. Αυτό που σκέφτηκες δεν είναι κάτι καινούργιο,το ίδιο θέμα έχουν με τον ειδικό φόρο στα καύσιμα. Ανεβάζουν αυτοί την τιμή κατεβαίνει η κατανάλωση. Αποτέλεσμα μηδέν και ξανά μανά από την αρχή.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Ίσως δεν έκανα κατανοητό αυτό που έγραψα. Δεν προτείνω να γίνει αποκλειστικά και μόνο μια μικρή αύξηση στα καύσιμα, αλλά μαζί με αυτή την αύξηση να ΜΕΙΩΘΟΥΝ δραματικά τα τέλη κυκλοφορίας για όλους.
      Ίσα βάρκα ίσα νερά δηλαδή, δεν προτείνω νέους φόρους, προτείνω ότι τους ίδιους φόρους που εισπράττει σήμερα με άδικο τρόπο να τους εισπράττει και το 2017 με δίκαιο τρόπο.

      Ο άνθρωπος που έβαζε 20€ θα βάλει 21€ αν έχει γλυτώσει 200€ από τα τέλη.

      Και κάτι ολίγον τι άσχετο: Νομίζω ότι το Δημόσιο εισπράττει, ετησίως, γύρω στο ένα δις από τέλη κυκλοφορίας. Ετησίως, επίσης, χάνει μισό δις από τη φοροδιαφυγή στα καύσιμα. Με επιφύλαξη τα νούμερα, αλλά μιλάμε για όργιο.

    • για μενα τα τελη ειναι απλα μαθηματικα….και πιστευω ετσι το βλεπουν !!!
      τερμα απλα τα νουμερα….
      σου λενε….απο τα 1000 αυτοκινητα που κυκλοφορουν…θελουμε σαν εσοδα απο ”ΤΕΛΗ” 1.000.000ευρω !!
      οι λυσεις ειναι….
      1.1000000/1000=1000 ευρω καθε αυτοκινητο ανεξαρτητα το ποσο παλιο ειναι η τι κατηγορια ειναι κτλ….
      2 τελη οπως εχουμε τωρα….αλλοι πιο πολλα…αλλοι πιο λιγα….
      3. οπως ειπες με φορο στη βενζινη……αλλα θα υπολογιστει με τον Μ.Ο λιτρων που καταναλωνει καποιος…
      οποτε σε ολες τις περιπτωσεις το κρατος θα εχει αυτο το 1.000.000 !!!

      και εδω μετα μπαινει το ΠΟΛΙΤΙΚΟ παιχνιδι….για να δει ποιους θελεις να βοηθησει…και ποιους οχι !!!

    • Anestis Genk

      Γιαυτό και δεν πρέπει να φορολογούν κάτι πέραν από το εισόδημα.
      Βγάλε ΦΠΑ Τέλη κτλ και πάρε κατευθείαν όσα χρειάζεσαι από τα εισοδήματα.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Το Δημόσιο θέλει 1 δις σε τέλη κυκλοφορίας. Κυκλοφορούν 5,5 εκατομ, οχήματα. Άρα αν απλά κάνουμε τη διαίρεση, έχουμε περίπου 180 ευρώ τέλη ανά όχημα. Αν όμως πληρώνουν όλοι 100€ το χρόνο – μην μου πείτε ότι είναι πολλά – έχουμε έσοδα 550 εκ και ψάχνουμε στο καύσιμο 450 εκ το χρόνο. Νομίζω βγαίνουν τα νούμερα με αύξηση λίγων λεπτών ανά λίτρο καυσίμου. (Αφού αύξηση 10 λεπτών ανά λίτρο=500εκ ετησιως, με κατανάλωση στην ελλάδα 5 εκ τόνους κάυσιμο κίνησης, αν τα υπολογίζω σωστά)
      Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίζουμε τα 600.000 οχήματα που είναι σε ακινησία και σίγουρα πάρα πολλά από αυτά θα μπουν πάλι σε λειτουργία αν κατέβουν τα τέλη πολύ χαμηλά. Οπότε αντίστοιχα θα χρειαστεί ακόμη μικρότερη αύξηση στο καύσιμο.

    • Αυτο σε λέω !!! Ειναι μαθηματικά άμα το δεις καθαρά με νούμερα … Αλλά μετα μπαίνει η πολιτική !!! Και εκει εμείς χάνουμε τη μπάλα …

    • Spider

      Πως να το γράψω για να το καταλάβεις, και 0 τέλη κυκλοφορίας να βάλουν,η αύξηση στην κατανάλωση καυσίμων ακόμη και με τις σημερινές τιμές,θα είναι πάρα πολύ μικρή, εξαιτίας του μειωμένου εισοδήματος, της αυξημένης φορολογίας και της μειωμένης απασχόλησης (ανεργία).
      Φαντάσου να ανέβει και η τιμή τους…
      Είπαμε μόνο θα ανάπτυξη μπορεί να δώσει λύση.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Επαναλαμβάνω:
      Προτείνω ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΙΩΣΗ φόρων στην κατοχή ενός οχήματος με ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ στη χρήση του. (Όπως πρέπει να είναι τα τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ)
      Θα επαναλάβω το παράδειγμά σου. Αυτός που θα γλυτώσει τα 200€ από τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα ΄χει πρόβλημα να βάζει 21 ευρώ αντί για 20 στο πρατήριο.

      Καθόλου δεν συμφωνώ μαζί σου ότι δεν γίνεται/δεν θα γίνεται κατανάλωση καυσίμου.Επειδή κυκλοφορώ καθημερινά (Αθήνα), βλέπω μποτιλιαρισμένους (πάλι) τους δρόμους.Αυτό σημαίνει ότι βάζουν καύσιμο οι άνθρωποι και κυκλοφορούν τα αυτοκίνητά τους. Αν όχι όλοι, πάντως πολλοί. Και σίγουρα περισσότεροι απ’ότι τα προηγούμενα χρόνια. Δεν θα αποθαρρυνθούν όλοι αυτοί αν αυξηθεί κάποια λίγα λεπτά το λίτρο το καύσιμο, ιδίως όταν τους μειώσεις πολύ τα τέλη κυκλοφορίας

      Αυτό σημαίνει ότι μια μικρή αύξηση στη τιμή των καυσίμων αρκεί για να καλύψει ένα σημαντικό μέρος από τη μεγάλη ΜΕΙΩΣΗ των τελών κυκλοφορίας ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
      Επίσης όσοι έχουν καταθέσει πινακίδες θα τις πάρουν πίσω και θα καταναλώνουν και αυτοί καύσιμο (+τα φορολογικά έσοδα από σέρβις+ελαστικά+ασφαλειες+αναλώσιμα κ.λπ.) και θα καλύψουν και αυτοί ένα μέρος της μείωσης.
      Επίσης ένα μέρος της μείωσης των τελών θα το αναλάβουν οι βούλγαροι/έλληνες με τις βουλγάρικες πινακίδες.
      Επίσης, ομοίως, ας πληρώσουν λίγα λεπτά παραπάνω και οι τουρίστες. (Ανέβηκα προς Β. Ελλάδα/Εγνατία οδό/Λευκάδα τον Αύγουστο – φούλ στα σλάβικα/ιταλικά αυτοκίνητα ήταν οι δρόμοι)
      Βαρέθηκα να επιδοτώ εγώ τις μετακινήσεις των βουλγαροποιημένων και των αλλοδαπών με τα άδικα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνω ετησίως.

    • Spider

      Εντάξει οκ,ή δεν θες ή δεν μπορείς να καταλάβεις. Αυτός που θα γλυτώσει 200€ από τα τέλη, έχει να πληρώσει 200 άλλες μ@λ@κίες, σιγά μην βάλει παραπάνω καύσιμα. Οι περισσότεροι ξένοι καίνε πετρέλαιο και επειδή ξέρουν ότι έχουμε ακριβά καύσιμα δεν ανεφοδιάζονται εδώ. Πολλοί Έλληνες της Β.Ελλάδος βάζουν καύσιμα στα σκόπια ή στην Βουλγαρία που είναι ποιό φτηνά.Οι έχοντες βουλγάρικες πινακίδες δεν το κάνουν μόνο για τα τέλη αλλά έχουν συστήσει εταιρεία και για άλλους φορολογικούς λόγους. Επίσης αυτό που επιδεικτικά αγνοείς, είναι ότι η αύξηση στα καύσιμα συμπαρασύρει προς τα πάνω το κόστος των μεταφορικών, συνεπώς θα ανέβει το κόστος παραγωγής καθώς και η τιμή των προϊόντων. Άσε που το λαθρεμπόριο θα ανέβει ακόμη περισσότερο,διότι το κέρδος για τους λαθρέμπορους με υψηλότερη λιανική θα είναι ακόμη μεγαλύτερο. Οι μόνοι που θα ωφεληθούν από αυτό που περιγράφεις είναι οι έχοντες από 2λιτρο και πάνω και έχουν καταθέσει πινακίδες,κανείς άλλος.
      Επαναλαμβάνω,δεν είναι αυτή η λύση,μόνο η ανάπτυξη μπορεί να λύσει το θέμα.Οι φόροι στα καύσιμα είναι υφεσιακό μέτρο._

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Την απλοϊκή συλλογιστική σου μπορεί να την καταλάβει ο οποιοσδήποτε. Καθώς και τα κίνητρά σου να επιμένεις σε αυτήν.

      Μην αισθάνεσαι τη ανάγκη να την ενισχύσεις με περισσότερα επιχειρήματα δεν χρειάζεται. Πάντως δεν σε βλέπω να απαντάς στα δικά μου, κυρίως αν είναι δίκαιος ο σημερινός τρόπος επιβάρυνσης των πολιτών. (Άσε δεν χρειάζεται – ψιλοβαρέθηκα).

      Για να σου αποδείξω ότι σε έχω καταλάβει (χασμουρητό) συνοψίζω τα επιχειρήματά σου (με τα οποία και σαφώς δεν συμφωνώ):
      – Η αύξηση λίγων λεπτών στο λίτρο καυσίμου θα φέρει περαιτέρω ύφεση/λαθρεμπορία γιατί θα μειωθεί η κατανάλωση/αυξηθεί το περιθώριο κέρδους. Απάντηση: κοίτα γύρω σου στους δρόμους το μποτιλιάρισμα/δεν χρειάζονται οι λαθρέμποροι το κίνητρο των λίγων παραπάνω λεπτών ανά λίτρο, την έχουν ήδη τερματίσει την λαθρεμπορία (500εκ/έτος).
      – Η δραστική μείωση στα τέλη δεν θα αντισταθμίσει τις συνέπειες της μικρής αύξησης στο λίτρο γιατί θα μειωθεί η κατανάλωση/αυξηθούν οι τιμές. Απάντηση: Και ένα μόνο μέρος από τα 600.000 οχήματα που είναι σε ακινησία να κινηθεί θα υπερκαλυφθεί η τυχόν απώλεια στην κατανάλωση. Επαναλαβάνω, κάθε αυτοκίνητο που θα κινηθεί ξανά (από τα 600.000 που είναι σε ακινησία) φέρνει έσοδα από παντού: καύσιμα, ασφάλειες, ανταλλακτικά, σέρβις, ελαστικά….

      -Μεγάλη μείωση από την επιβάρυνση των τελών κυκλοφορίας είναι ασήμαντη και αδιάφορη γιατί οι άνθρωποι έχουν να πληρώσουν και άλλες υποχρεώσεις, οπότε δεν θα έχει σημασία η μείωση στη τσέπη τους, ή γιατί το ώφελος από τη μείωση θα το αξιοποιήσουν σε άλλες ανάγκες τους. Ασχολίαστο.
      -Όσοι τουρίστες έρχονται οδικώς δεν καταναλώνουν ελληνικό καύσιμο γιατί έρχονται φουλαρισμένοι. Ασχολίαστο.
      -Όσοι έχουν βγάλει βουλγαρικές πινακίδες τις έβγαλαν όχι μόνο για να γλυτώνουν τα τέλη, αλλά για να φοροαποφεύγουν γενικότερα (!!!!). Απάντηση: Ευχαριστώ που συμπληρώνεις το επιχείρημά μου.

      Μόνο ένα τελευταίο σχόλιο από εμένα, γιατί αρχίζω και επαναλαμβάνομαι κουραστικά:
      Όταν αυξηθούν οι τιμές των καυσίμων κατά 8 λεπτά το λίτρο, όχι λόγω φορολογίας, αλλά λόγω της αύξησης των διεθνών τιμών τους, τότε θα βαθύνει η ύφεση? Και αν πάει ξανά η βενζίνη στα 1.7 – 1.8€/λίτρο, τότε θα χρεωκοπήσουμε? Να πάω να αγοράσω τενεκέδες με λάδι και κ@λόχαρτο από τώρα αν είναι.

    • Spider

      Εντάξει κατάλαβα,έχεις 2λιτρο σε ακινησία.????

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Εγώ κατάλαβα ότι έχεις βουλγάρικο σε κίνηση.
      :P

    • Spider

      2 ζυγά με Ελληνικές. ???

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      ελλάδα: ότι δηλώσεις είσαι.

    • Spider

      Θα ήθελα να συμφωνήσω με την πρότασή σου,δυστυχώς όμως δεν μπορώ.Και σε ρωτώ. Πόσο θα φτάσει η τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα φίλε μου? Ε,πόσο??? Τα ακριβότερα καύσιμα στην Ευρώπη έχουμε,5η χώρα στον κόσμο-αν δεν κάνω λάθος-είμαστε. Καλό το σκεπτικό σου,αν η βενζίνη είχε 50-60 λεπτά, με 1.4€ δεν γίνεται. Γιατί με τιμές φωτιά,θα κυκλοφορούνε ακόμη λιγότεροι,οπότε πάλι το πρόβλημα θα παραμένει…
      Μόνο η ανάπτυξη της οικονομίας μπορεί να φέρει έσοδα,όχι οι (αλλιώτικοι) φόροι.

  • Aisixtir

    Ψόφο ρε κομμουνιστικά σκουπίδια.

    • σε site για αυτοκίνητα. πρόοδος autoblog. και εις ανώτερα.

  • Aisixtir

    Ψόφο ρε κομμουνιστικά σκουπίδια.

  • Aisixtir

    Ψόφο ρε κομμουνιστικά σκουπίδια.

  • mother1russia

    Καποιοι τα ελεγαν για τα κουμουνιστικα και τα αριστερα κομματα παγκοσμιως αλλα στην Ελλαδα δεν μαθαινουν ποτε , Παμε να γινουμε τωρα Κουβα και Βορεια Κορεα.
    Θα μας φερει ο Τσιπρας Lada κρατικα να τα κυκλοφορουμε με κουπονια

  • mother1russia

    Καποιοι τα ελεγαν για τα κουμουνιστικα και τα αριστερα κομματα παγκοσμιως αλλα στην Ελλαδα δεν μαθαινουν ποτε , Παμε να γινουμε τωρα Κουβα και Βορεια Κορεα.
    Θα μας φερει ο Τσιπρας Lada κρατικα να τα κυκλοφορουμε με κουπονια

  • mother1russia

    Καποιοι τα ελεγαν για τα κουμουνιστικα και τα αριστερα κομματα παγκοσμιως αλλα στην Ελλαδα δεν μαθαινουν ποτε , Παμε να γινουμε τωρα Κουβα και Βορεια Κορεα.
    Θα μας φερει ο Τσιπρας Lada κρατικα να τα κυκλοφορουμε με κουπονια

    • Η Β.Κορέα έχει πυρηνικά. Ας τολμήσει να πάει εκεί το ΔΝΤ να γελάσω λίγο. Γλεντάει όλες τις υπερδυνάμεις, έχει πλάτες από Κίνα και Ρωσία. Ατυχής η συλλογιστική σου.

    • mother1russia

      Και τι δηλαδη που εχει πυρηνικα?? Η Βορεια Κορεα ειναι το πιο “φασιστικο” κρατος στον κοσμο αυτη την στιγμη με τον πιο εξαθλιωμενο λαο. Το ΔΝΤ μπροστα τους ειναι Θεικο

  • thodoris91

    Τώρα θα καταθέσουν πινακίδες και τα μικρομεσαία που μέχρι τώρα κουτσά στραβά καταφέραμε να είμαστε συνεπείς!

  • thodoris91

    Τώρα θα καταθέσουν πινακίδες και τα μικρομεσαία που μέχρι τώρα κουτσά στραβά καταφέραμε να είμαστε συνεπείς!

  • thodoris91

    Τώρα θα καταθέσουν πινακίδες και τα μικρομεσαία που μέχρι τώρα κουτσά στραβά καταφέραμε να είμαστε συνεπείς!

  • Pandal

    Honda c50 στα 72 cc και για πιο high καταστάσεις κανένα GLX ????

  • Smartass

    Ρε μην είστε κορόιδα ποιοι είναι κομουνιστές οι ΣΦΥΡΙΖΑΙΟΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Αυτοί είναι το καθαγιασμένο ”πατσοκ” του Πχιοτητα.
    Δηλαδή το ποιο άθλιο ”πατσοκ” ή μήπως νομίζετε ότι οι άλλοι εκπροσωπούν την παραδοσιακή
    δεξιά, δηλαδή τα ιδεώδη του Κωνσταντίνου Καραμανλή.

    • mother1russia

      Καλα αμα ηταν original κομουνιστες θα μας ειχαν απαγορεψει γενικα να εχουμε αυτοκινητα επειδη θα ηταν καπιταλιστικα προιοντα, παλι καλα να λεμε

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Mα αυτός είναι ο σκοπός τους.
      Απλά το κάνουν με την μέθοδο του βάτραχου στην κατσαρόλα, για να μην νιώθουν τα κοιμώμενα όργια που κυνηγάνε Pokemon.

  • Chewme Dan

    Suzuki swift Sport 1.600cc 2009 171g/km
    …….

    • ksenyxtis

      Πω πωω εσύ είσαι πλούσιος! Πλήρωνε :-P

  • Κρίλιν

    Ωραια τα Almera ε? καιρος για αλλαγη…

  • fanboy

    η λυση ειναι μια βγαλτε επαγγελματικη αδεια ωστε να δηλωσετε το αμαξι επαγγελματικο και αρπαχτε κανα αγροτικο mercedes :)))dddddd

  • ionized

    βαλτε ρε κολοζωα 100 ευρω σε ολα τα οχηματα οτι σκατα και αν ειναι να βγουνε ολα στους δρομους παλι και βαλτε τον φορο στα καυσιμα..οποιος κανει χιλιομετρα πληρωνει.τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε πια?

  • Γιάννης

    Μετάφραση:

    1. Εσείς που ψωνίσατε αμάξι με βάση το χαμηλό κόστος συνολικής συντήρησης (που περιλαμβάνει φυσικά και το ύψος – ή και την ύπαρξη – των τελών κυκλοφορίας, του καυσίμου, των φορολογήσιμων ίππων κλπ) είστε οι λαλάκες της παρέας.

    2. Όσοι πήρατε diesel θα πληρώσετε μία προσαύξηση 10% ΤΑΧΑ για «περιβαλλοντικούς λόγους», και άμα μας ρωτήσετε τίποτα σας πετάμε και ένα «έτσι κάνουν και στη Γερμανία» αλλά ΣΑΣ ΚΡΥΒΟΥΜΕ το γεγονός ότι στη Γερμανία αυτό ισχύει ΜΟΝΟΝ για τα παλαιά diesel που έχουν πολύ παλαιάς τεχνολογίας κινητήρες οι οποίοι όντως ρυπαίνουν πολύ. Κοινώς, ΚΑΙ ΕΣΑΣ σας θεωρούμε τους λαλάκες της παρέας.

    3. Μειώνουμε τα τέλη κυκλοφορίας για τα άνω των 5 ετών και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα γιατί αυτοί είναι οι έξυπνοι της παρέας και όχι οι λαλάκες όπως εσείς. Μην ξοδευτεί τώρα ο κάτοχος του Land Cruiser 2,6 λίτρων προηγούμενης γενιάς και βάλει το χέρι στην τσέπη….

    4. Ακόμα πιο έξυπνοι της παρέας είναι όσοι έχουν δίλιτρο και άνω αμάξι, καθώς σε αυτούς θα κατεβάσουμε ακόμα περισσότερο τα τέλη.

    5. Φαντάζομαι θα έχετε καταλάβει ποιοί θα πληρώσουν τις παραπάνω ελαφρύνσεις…

    • Giannis

      Να σου κάτι όμως δεν σ αρεσει που θα πληρωσεις (ίσως πρώτη φορά) τέλη κυκλοφορίας επειδή πριν κάποια χρόνια είπαν ότι θα είναι μηδέν και το δεσες, και σου φταίνε τα διλιτρα και πάνω που εδω και δέκα χρόνια σχεδον πληρώνουν ένα σωρό και τώρα θα γίνει μείωση της τάξης των 20 ευρώ.Σορυ για το ύφος αλλά το να πιστεύεις ότι θα πρέπει να μην πληρωνεις τέλη κυκλοφορίας επειδή έτσι ήταν καποτε δεν έχει λογικη… και εσύ χρησιμοποιεις τους δρόμους ,παρκαρεις ,ρυπαινεις , συμβάλλεις στο κυκλοφοριακό….

    • Γιάννης

      Φίλτατε κάνεις λάθος εδώ.

      Καταρχάς, ο καθένας δικαιούται να ζητά να μην του καταστρέφουν τον οικονομικό προγραμματισμό που έχει κάνει.

      Το ίδιο ισχύει και για εκείνον που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, και για εκείνον που πληρώνει 250 ευρώ, και για εκείνον που πληρώνει 1250 ευρώ.
      Προσωπικά πάντα πλήρωνα, και εξακολουθώ να πληρώνω, τέλη κυκλοφορίας, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.

      Το θέμα είναι ότι το ΥΠΟΙΚ έχει προϋπολογίσει ότι θα μαζέψει ένα συγκεκριμένο ποσό από τα τέλη κυκλοφορίας, και θα το μαζέψει ΑΣΧΕΤΑ με το πόσο θα χρεώσει ποιόν.

      Πρακτικά τί σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι τα 10, 20,100, 200 κλπ ευρώ που θα γλιτώσει ένας κάτοχος αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού, θα τα πληρώσει ένας άλλος κάτοχος αυτοκινήτου μικρότερου κυβισμού.

      Αυτό εννοούσα όταν έγραφα για τους λαλάκες και τους έξυπνους της παρέας. Διότι οι πρώτοι θα πληρώσουν αυτά που γλιτώνουν οι δεύτεροι, και αυτό είναι 2 φορές άδικο, πρώτον διότι καταστρέφεται ο οικονομικός προγραμματισμός των πρώτων, και δεύτερον διότι φορτώνουν επιπλέον κόστος άτομα που είναι προφανές ότι δεν έχουν την οικονομική επιφάνεια εκείνων που, κατά κανόνα, θα γλιτώσουν κόστος τελών, εφόσον φυσικά ισχύσουν τα παραπάνω.

      Δε μου φταίει εμένα κανένας κάτοχος αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού. Αλλά μου φταίει ο κάθε λαλάκας υπουργός Οικονομικών που αποφασίζει με το «έτσι θέλω» να στείλει στο διάολο τον κάθε προγραμματισμό του κάθε ανθρώπου που είτε είναι άνεργος, είτε προσπαθεί με το ζόρι να τα φέρει βόλτα, για να ωφεληθεί εκείνος που, κατά κανόνα, έχει σαφώς μεγαλύτερη οικονομική άνεση (γιατί αν δεν έχεις μια οικονομική άνεση δεν αγοράζεις δίλιτρο αμάξι στην Ελλάδα).

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Κάνεις τεράστιο λάθος να θεωρείς ότι πρέπει τα υψηλού κυβισμού να επιδοτούν την κυκλοφορία των μικρού κυβισμού.
      1. Το αιφνιδιαστικό, ύπουλο, βάναυσο, άδικο, αλλά και μεγάλο χτύπημα της φορολογίας, το 2010 αν θυμάμαι καλά, έπληξε το πρώτον τα “μεγάλα” αυτοκίνητα, ανατρέποντας τον προυπολογισμό των οικογενειών (οι πρώτοι λαλάκες όπως γράφεις) που τα είχαν αποκτήσει τότε με τις ευλογίες της φορολογικής διοίκησης (όπως τα τελευταία χρόνια με τα ντίζελ – οι δεύτεροι σήμερα λαλάκες).
      2. Ζητήθηκαν για τα αυτοκίνητα αυτά ΧΙΛΙΑΔΕΣ (όχι δεκάδες ή εκατοντάδες όπως σήμερα) επιπλέον ευρώ ετησίως σε φόρους και τέλη.Αποτέλεσμα αυτά είτε να μεταπωληθούν στο εξωτερικό, είτε να να κατατεθούν οι πινακίδες τους, δηλαδή να τα ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ οι άνθρωποι που τα απέκτησαν, όχι απλά να δυσκολέψει ο προυπολογισμός τους..
      3. Με την κομμουνιστική/σταλινική μέθοδο αυτή, δηλαδή να πάρουν πάρα πολλά από λίγους για να επιδοτήσουν (με μηδενικά ή ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας) τα πολλά μικρά των πολλών επήλθε εν μέρει και κατάρρευση των εσόδων, (Από 1.6 δις πήγε στο 1)
      4. Μάλιστα εντελώς πρόχειρα χρησιμοποίηθηκε για τον υπολογισμό της επιβάρυνσης το εσφαλμένο και παρωχημένο εν πολλοίς κριτήριο του κυβισμού αντί της αξίας των οχημάτων.
      5. Αποτέλεσμα: Σήμερα δεν υπάρχουν πια σε κυκλοφορία αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού τα οποία για ιδεολογικούς ή συμπλεγματικούς λόγους να τα αρμέγει το κράτος για να κάνει κοινωνική πολιτική επιδοτώντας τους “φτωχούς” ή “μικρομεσαίους” με τα 1000ρια τούρμπο των 15.000ευρώ ή τα μικρά ντίζελ των 20.000€ ή τα 1600ρια τούρμπο των 50.000€. Το πάρτυ τελείωσε. Να περάσουν οι λαλάκες, όπως γράφεις, νούμερο 2 από το ταμείο. Οι λαλάκες νο1 ότι ήταν να δώσουν το έδωσαν.

      Η χαιρέκακη λογική του να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα έφτασε την κατάσταση εδώ. Όσοι επιχαίρονταν για το τσεκούρωμα των “πλουσίων” να περάσουν από το ταμείο παρακαλώ.

    • Giannis

      Σε γενικές γραμμές συμφωνω με το σχόλιο σου.Εννοειται ότι ο κάθε μ@μ@κας υπουργός δεν μπορεί να στέλνει το προϋπολογισμό του καθένα στα τσακιδια και ειδικά τέτοιες εποχές.Εκει που διαφωνω, είναι ότι δεν γινεται να ξέρουμε για αυτοκίνητα και να μιλάμε ακόμα για κυβικά.Και θα σου πω ένα παράδειγμα.Ενας που το 2005 (που όλα ήταν μελι γάλα) και πήρε avensis/mazda 6/ mondeo διλιτρο με 25.000 ευρώ και το έχει ακόμα.Αυτος είναι πιο ευκατάστατος από έναν που πήρε ένα 1400 φουλ έξτρα των 25.000 την τελευταία πενταετία ( δηλαδή σε περίοδο βαθιάς κρισης) ? Δεν το νομίζω.Δες όμως τι πληρώνει ο ένας και τι ο άλλος.
      Οι κάτοχοι 2 λίτρων πληρώνουν εδώ και δέκα χρόνια πόσα της τάξης των 600 ευρώ +/- με οποιαδήποτε κυβέρνηση.
      Επαναλαμβάνω το θεωρώ τεράστιο σφαλμα να μετραμε τα κυβικά.Το ίδιο και ρυπους.

    • Giannis

      Σ αυτό με τον προϋπολογισμό συμφωνω γιατί όντως δεν γίνεται ο κάθε λαλακας υπουργός να αλλάζει ότι δεν του αρέσει σε μία νύχτα.Εκει που διαφωνω είναι άτομα που ασχολούνται με αυτοκίνητα να μιλάνε ακόμα για κυβικά.Ενα παράδειγμα.Ενας που πήρε το 2005 (που όλα ήταν μελι γάλα ) ένα διλιτρο avensis/mondeo/mazda 6 και το έχει ακόμα.Αυτος λοιπόν είναι πιο ευκατάστατος απ αυτόν που πήρε ένα 1400 φουλ έξτρα 25.000 την τελευταία πενταετία (δηλαδή σε καιρό βαθιάς κρίσης) ? Δεν το νομίζω.
      Δες όμως τι πληρώνει ο ένας και τι ο άλλος.Για να μην αναφερθω στην μεταπωλητικη αξία …
      Οι κάτοχοι διλιτρων πληρώνουν 600+/- ευρω εδώ και πόσα χρόνια.Οι πρώτοι που έγιναν λαλακες όπως λες ήταν αυτοί .
      Επαναλαμβάνω το θεωρώ γελοίο να πληρωνεις με βάση τα κυβικά.Το ίδιο και με τους ρυπους.

    • Γιάννη μου χωρίς να με βρίσκεις απολύτως αντίθετο σ αυτό που γράφεις έχω να αναφέρω το εξής προσωπικό μου παράδειγμα. Να τονίσω προκαταβολικά ότι ούτε θιγμένο θεωρώ τον εαυτό μου, ούτε “κλαίγομαι”, απλά αναφέρω τον αντίποδα σε κάποια από αυτά που γράφεις. Αγόρασα πέρσι τον Απρίλιο αυτοκίνητο 1991 κυβικών βενζίνης με τιμολογημένη αξία κάτι λιγότερο από 70 χιλιάδες. Εξ’ αυτών (στην ανάλυση του τιμολογίου) τα 29500€ περίπου είναι η εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου, τα 13 είναι μεταφορικά, κέρδη αντιπροσώπων, κτλ και τα 24500€ φόροι που πληρώθηκαν στο ελληνικό κράτος. Πέραν αυτού κάθε χρόνο καλούμαι να πληρώσω 265€ τέλη κυκλοφορίας και 420ευρώ φόρο πολυτελούς διαβίωσης συν ότι έσοδα συνεπάγονται για το κράτος από τον φόρο του τεκμηρίου (8800€).
      Και έρχομαι και λέω πλέον σαν αγανακτισμένος και όχι σαν θιγμένος -στο ξανατονίζω- ΠΟΣΑ θέλετε ρε κερατάδες να βγάλετε από ένα και μόνο αυτοκίνητο;
      Αναφερόμενος δε στο σχόλιο σου για τον άνθρωπο που πήρε στο δίλιτρο οικογενειακό πριν από 10 χρόνια θα πω ότι τόσα χρόνια δεν πλήρωνε ούτε φόρο διαβίωσης, ούτε υψηλά τέλη (οκ την τελευταία 5ετία πληρώνει) ούτε καν τεκμήριο υπήρχε μέχρι το ’11 αν δεν κάνω λάθος.
      Το πιο δίκαιο για μένα είναι να πληρώνονται τέλη κυκλοφορίας που θα προκύπτουν από τα χιλιόμετρα που διανύει ένα όχημα ανα έτος συναρτήσει του χώρου που καταλαμβάνει στο οδόστρωμα (δεν γίνεται το panda να πληρώνει τα ίδια με ένα X6). Από κει και πέρα τα λοιπά φορολογικά φέσια (βλ. τεκμήρια, φόροι διαβίωσης κτλ.) είναι “προνόμιο” μόνο των ακριβών/μεγάλων αυτοκινήτων ούτως ή άλλως.
      Αυτά από μένα και πραγματικά με διάθεση για εποικοδομιτική κουβέντα και σε καμία περίπτωση για κόντρα.

    • Giannis

      Aρχικα να πω οτι δεν εχω ακουσει πιο αλητικη αγορα.Οι τυποι το χουν τερματισει.Ακου εκει 70.000 ευρω για κατι με αξια 30.000 ! Τι να σου πω ρε φιλε.Πρεπει να το γουσταρες τρελα το αμαξι για να δωσεις αυτο το νταβαντζιλικι.Το νουμερο ειναι αδιανοητο (40.000 απλα φοροι και ιστοριες).
      Τωρα απο κει και περα περι τελων κυκλοφοριας.Αυτο που γραφεις περι διαστασεων εχει ενα point μονο ομως σε πολεις γιατι σε επαρχια ο καθενας μπορει να πει στο κατω κατω στην αυλη μου το βαζω.Επισης ειναι δυσκολο να διαμορφωσεις τελη και με αυτον τον παραγοντα μεσα.
      Οσον αφορα τα διανυθεντα χλμ εχω 2 ”ενστασεις” : 1ο ποσο αξιοπιστα θα γινεται αυτη η μετρηση ?(βλ.πειραγμενα κοντερ) και 2ο μηπως αποτελεσει κινητρο να μην κυκλοφορεις και αρα λιγοτερα καυσιμα/αναλωσιμα/φπα/κινηση αγορας γενικοτερα?
      Συνοψιζοντας και χρησιμοποιωντας το δικο σου παραδειγμα με το αμαξι σου.Για μενα θα επρεπε να πληρωνεις με την αξια του αυτοκινητου.Δηλαδη πιο ακριβο πληρωνεις πιο πολλα.Ασχετα απο κυβικα,ρυπους κ.α.Με 2 ΜΕΓΑΛΑ ΑΛΛΑ ομως:
      1ο Να μειωθει κατακορυφα η φορολογια στην αγορα αυτοκινητου.Δεν ειναι δυνατον να εχεις δωσει 25.000 ευρω σε φορους.ΕΛΕΟΣ.
      2ο Τα τελη να μειωνονται οσο μειωνεται χρονο με τον χρονο η αξια του αυτοκινητου π.χ.10% τον χρονο κατω.

    • Ως προς το πρώτο σκέλος του σχολίου σου θα σου πω ότι θα μπορούσαν να έχουν ένα σχετικά τυπικό ποσό ανάλογα με το μέγεθος του οχήματος και το υπόλοιπο από τα ζητούμενα τους να μπεις ως φόρος στα καύσιμα για παράδειγμα. Τώρα σχετικά με το άλλο αυτό ακριβώς είναι το point μου αν κάποιος έχει δώσει ένα σκασμό σε φόρους δίνει και κάθε χρόνο άλλα τόσα κάπου αρχίζει και αγανακτεί. Αν θέλουν σε όσους αγοράσουν από δω και πέρα αυτοκίνητα ας μειώσουν την φορολογία αγοράς και συντήρησης από θέμα εφορίας και ας ανεβάσουν τα τέλη αλλά ουσιαστικά η μία η άλλη είναι δεν θα έχουν διαφορά στα έσοδα τους. Το μεγαλύτερο λάθος του ελληνικού κράτους που το έχω γράψει και παλιότερα σε άλλο άρθρο είναι ότι έχει ποινικοποιήσει το αυτοκίνητο και θεωρείται είδος υπερ-πολυτελείας. Δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να κλείσεις τρύπες δημοσίου από τα μέσα μετακίνησης. #έλεος

  • sotirisb

    Δηλαδη πχ μεγαλα τζιπ στα 2.400-3000 κυβικα (οπως ηταν τα περισσοτερα προ 15ετιας) αντι για 880 ευρω θα πληρωνουν 800 ευρω. Και νομιζουν οτι ετσι ο αλλος θα παει να ξαναπαρει πινακιδες (που 80 ευρω ειναι 400-500 χιλιομετρα για αυτα τα αυτοκινητα).

    Με τα πετρελαιοκινητα ξεκαθαρα φαινοταν οτι θα επαναλαμβανοταν η ιστορια οπως ειχε γινει με τα τζιπ. Παλι συμφερει ομως.

    Η μεγαλυτερη απορια μου ειναι τι ποσοστο αυτοκινητων ειναι αυτο που βρισκεται κατω απο το κατωτατο οριο διοξειδιου? Μας κοροιδευουν φωναχτα πλεον, οχι απλα μπροστα στα ματια μας.

    Τουλαχιστον να πηγαιναν αυτα τα χρηματα σε καλυτερους δρομους, η στην περιπτωση των diesel στο συστημα υγειας, απλα μας δινουν μια προφαση οτι ρυπαινουν και σκοτωνουν και αρα πληρωνε, χωρις αυτα τα χρηματα να προοριζονται για την καταπολεμιση του προβληματος.

    Οσο για την φορολογια των 1.400-1.600 γελανε και οι πετρες. Θα επιστρεψουμε στα ποδηλατα και τα γαιδουρια.

    Κατα τα αλλα θα γινουν τα τελη πιο δικαια… Οταν θα πεθανει ο μισος πληθυσμος της χωρας επειδη οδηγαει μπαχατελες να δω απο που θα εισπραττετε.

  • Petros Lappas

    Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού που πρωτοκυκλοφόρησαν από το 2007 έως και το 2010 λόγω του υπολογισμού τους με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι τον κυβισμό.

    Παιδιά εδώ κάτι πάει λάθος….
    Από το 10 και μετά είναι αυτή ή ρύθμιση με τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους

    • sotirisb

      Λαθος δε παει, εννοει οτι αντι να ξεκιναει η ρυθμιση απο το 10 θα ξεκιναει το 7, και αρα θα ειναι αυξημενα τα τελη για τα οχηματα που κυκλοφορησαν απο 2007 εως 2010.

    • Petros Lappas

      Το διάβασα βιαστικά μάλλον…. Ευχαριστώ

  • dsgeo

    Έφυγα για το BMW i8….!!! CO2 —-> 49g/km
    Οι υπόλοιποι κορόιδα μου πλερώστεεεεε!! χαχαχαχ
    https://uploads.disquscdn.com/images/9d47e453efa88d9fb020261a3509f3b97bc6978855adb691ed937dbe42b48cb6.jpg

    • Giannis

      Ένα τρανταχτο παράδειγμα για ποιο λόγο ούτε τα κυβικά ούτε οι ρύποι είναι μέτρο πληρωμής τελών κυκλοφορίας.

    • mother1russia

      Απλα κι ωραια πρεπει να πληρωνονται τα τελη βαση της συνολικης αξιας του αυτοκινητου, αυτα τα περι κυβικων και ρυπων ειναι μεγαλη αδικια

    • Giannis

      Ακριβως.Πηρες αμαξι 100.000 ευρω θα πληρωσεις περισσοτερα απο αυτον που πηρε με 50.000 και με την σειρα του αυτος περισσοτερα απ αυτον με 20.000 ευρω.
      Και καθε χρονο να μειωνονται τα τελη π.χ. 10% οπως μειωνεται αλλωστε και η αξια του αυτοκινητου σου καθε χρονο.
      Το ιδιο και στα μεταχειρισμενα.

      Υ.γ.Ρυποι ,κυβικα ,αλογα κ.α. ειναι ασχετα και το i8 ειναι το καλυτερο παραδειγμα.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Διαβάζω σε πολλές ιστοσελίδες την προπαγάνδα ”1η φορά αριστερά”.
    Ρε ανίδεοι, 40χρόνια κυβερνούσε το αριστερό ΠΑΣΟΚ=ΜΠΑΤΣΟΚ και σας τάραζε στο ξύλο όπως γουστάρατε, σοδομαζόχες!
    Τώρα που δώσατε την σκυτάλη στα κομΜΟΥΝΙΑ του ΚΚΕσωτερικού,θέλατε και καλοσύνες για τους Έλληνες;;;

    ΣΑΣ ΕΛΕΓΕ ρε ότι θα μας σκίσει σε όλα τα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, αλλά κάνατε την παλαβή και συμφωνούσατε με την υπερσάπια θολοκουλτούρα της ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
    του βρωμοΣόρος, ANOΙΧΤΑ ΣΥΝΟΡΑ κτλ-κτλ, κακό ψόφο να’χετε!

    AYTH EINAI KAI HTAN ΠΑΝΤΑ, η σάπια ιδεολογία των κουμμουνιών!Σκίσιμο τα Έθνη!
    Θα τρώτε φασισμό και ρατσισμό από τα κομμούνια, με τους κουβάδες όπως σας αξίζει!
    Να πάνε τα τέλη στα 5000 ΕΥΡΩ υπερσάπιοι σοδομαζόχες και να σας δω όχι με τα σαπάκια τα Ηyundai Atos, αλλά με ΠΑΤΟΣ.

    Εσείς νομίζετε θέλουν να εισπράξουν ”χρήματα” γι’αυτό το κάνουν;;Kαλόν ύπνο ύπνοι.
    Θέλουν να σας βλέπουν στοιβαγμένους στα ΜΜΜεταφοράς γιδοπροβάτων, με τα λαθροόρκς αγκαλίτσα, να ζέχνουν αρρώστιες και να σας έχουν στην σφαλιάρα.
    ΔΕΝ αγαπάτε την ΠΑΤΡΙΔΑ εγκεφαλοπλυμένα όργια;;;
    ΌΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ γιουσουφάκια του διεθνούς κεφαλαίου.

    • mother1russia

      Καλα μας κανουν πρεπει να εξορκισουν τα καπιταλιστικα προιοντα, αυτοκινητα, κινητα τηλεφωνα,υπολογιστες , ιδιοκτησια πρεπει να απαγορευτουν.
      Ολα κρατικα να γινουν και να τα χρησιμοποιουμε με κουπονια, ζωαρα

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Πραγματικά θέλω να έλθει Στάλιν κατάσταση, να τους πάρουν τα πάντα, μέχρι και το σώβρακο που φοράνε να μην τους ανήκει.
      Η τροφή τους να ελέγχεται, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!Αυτά που γουστάρουν να τα πάθουν!

      Δεκαετίες ολόκληρες αιμοτοκυλίστηκαν Έθνη από τους Εθνοπροδότες και τα ελληνόφωνα όργια, ψηφίζουν κουμμούνια εν έτη 2016!

      Τα μογγόλια απέναντι, χρόνια ψηφίζουν τον Eρντογάν και τους έχει στους G20 και εδώ τα όργια βγάζουν μέχρι και τις αριστεροαδελφές με τα ανοιχτά σύνορα και τους ανοιχτούς πρωκτούς του Σόρος!
      Μιλάμε για τον απόλυτο ελεεινό εκφυλισμό-μετάλλαξη!

    • ksenyxtis

      Για μισό ρε νικόλα, λες: “Πραγματικά θέλω να έλθει Στάλιν κατάσταση, να τους πάρουν τα πάντα, μέχρι και το σώβρακο που φοράνε να μην τους ανήκει.”
      Εσύ που ζεις εξωτερικό; Δε θα τα πάθεις και συ αυτά που λες ότι θέλεις να γίνουν;
      Επίσης άσχετα με την ανάπτυξη που παρουσιάζει η τουρκία, νομίζεις ότι αυτή περνάει και στον τούρκο πολίτη και ζει ζωή χαρισάμενη με τον ερντογαν; Η πλειοψηφία ψωμολυσάει και ‘κει απλά τους έχουν περάσει στο μυαλό ότι πρώτα πρέπει να είναι δυνατή η χώρα τους στην εξωτερική πολιτική, άσχετα με το κοινωνικό/οικονομικό/βιοτικό επίπεδο που τους παρέχεται από αυτό.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eλλάδα ζω.
      ΝΑΙ θα υποστώ και εγώ αυτά που γουστάρουν οι σοδομαζόχες.
      Το γράφω διότι δυστυχώς,οι σάπιες ιδεολογίες που τους πότισαν, θα τους βγούνε ΜΟΝΟ με την απόλυτη καταστροφή.
      ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ.
      Η τεράστια διαφορά μας ξέρεις ποια είναι όμως;;;
      Eγω είμαι έτοιμος μέχρι και στα gulag να με στείλουν.

      Οι σάπιοι και ελεεινοί ψηφοφόροι τους, ΔΕΝ έχουν ιδέα τι τους ετοιμάζουν και τι θα τους πιάσει μόλις τα πάθουν.
      Άσε τις παπάτζες περί ”φτώχειας” της Τουρκίας.
      Στους G20 δεν μπαίνεις για πλάκα, επειδή είσαι ”όμορφος”.
      http://www.kathimerini.gr/868541/article/oikonomia/die8nhs-oikonomia/apoyh-h-oikonomikh-diastash-ths-krishs-sthn-toyrkia
      Πάντως άχρηστοι σάπιοι, να ψηφίζουν ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, αλητοπροδότες για την καταστροφή της Χώρας τους, δεν είναι.

    • οι πρωτες σφαλιαρες..και θα αρχισουμε να ξυπναμε….θα ειναι οταν τα γεροντια θα αρχισουν να πεθενουν και θα σταματαν οι συνταξεις/χορηγιες των αμπελοφιλοσοφιων !!!!
      μεχρι τοτε…θα ακους πολλα για την ουτοπια !!!! ;-)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ήδη τελειώνουν.Έχω προσωπικά γνώση για γείτονες που τους τελείωσαν οι βοήθειες, αφού πέθαναν Παππούδες και Γιαγιάδες….
      ΣΟΚ τους βρήκε και είναι πτωχευμένοι.
      Ξέρεις ποια ήταν η πρώτη μου λέξη όταν τους ξαναείδα;;
      Συλλυπητήρια, αλλά ως Έλληνες, ΔΕΝ ανήκετε στις ευπαθείς ομάδες που παίρνουν δωρεάν επιδόματα.

      Σκάσε και κολυμπήστε με τους λευκούς καρχαρίες που θέλατε στην Χώρα μας όργια.
      Ενημέρωνα όλη την γειτονιά μου, φίλους γνωστούς και πήγαν και ψήφισαν τον Σύριζα το μεταλλαγμένο Μπατσόκ και ΝΔ, μετά από τόσο πέος δεκαετίες!

      Το χρέος για την Χώρα μου το έχω κάνει και με το παραπάνω σε πολλούς τομείς.
      Δυστυχώς αυτή η σάπια κοινωνία, ηδονίζεται να ξαναζήσει την
      ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ.

    • οι γειτονες σου εινα πιστευω μονοη αρχη σε αυτο που θα ακολουθησει !!!
      πιστευω σε μια 10ετια θα αρχισουμε να βλεπουμε τα αποτελεσματα……
      εκτοςβεβαια αμα γινει τιποτα συνταρακτικο προς το καλο….οποτε παλι θα μας ”υπνωτισουν” !!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Τον υπνωτισμό των οργίων τον πέτυχαν και απλά τώρα βλέπουμε ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΕΝΑ-ΕΝΑ τα σχέδια τους.
      Απλά επέρχεται το αναπόφευκτο και θα πάρουν ότι τους αξίζει.
      Εδώ ρε τους ενημέρωνε κόσμος, πως είναι μασωνοκάργιες στην λέσχη Mπίντελμπεργκ και αυτοί σε κορόιδευαν ως ”φαντασμένο”!

      Εν τέλη, προχθές βγήκε ο σάπιος Κούλης της ΝΔ και παραδέχθηκε πως πηγαίνει στις συναντήσεις τους!
      Πήγαν και έδωσαν μέχρι και 3 ευρώ συνδρομή για να τον ψηφίσουν!
      Περιμένεις ρε από αυτά τα πρόβατα για σφαγή, να αντιληφθούν τι τους περιμένει;;;
      Ο σώζων ευατόν σωθήτω.
      https://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BF_%CF%83%CF%8E%CE%B6%CF%89%CE%BD_%CE%B5%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CE%BD_%CF%83%CF%89%CE%B8%CE%AE%CF%84%CF%89!

    • ksenyxtis

      Εντάξει το ότι θεωρείς ότι πρέπει να καταστραφεί η χώρα για να αποδείξεις σε όσους τους ψήφισαν ότι κάναν λάθος δεν το βρίσκω λογικό ούτε πατριωτικό..
      Ούτε πιστεύω ότι ξαφνικά ο κόσμος ποτίστηκε με τις ιδεολογίες τους όπως λες, απλά οι περισσότεροι σκέφτηκαν, κακώς βέβαια, ότι θα άλλαζε κάτι και τους ψήφισαν.. Προσωπικά δεν τους πίστεψα ούτε την πρώτη και φυσικά ούτε τη δεύτερη φορά που το πράγμα ήταν πλέον ξεκάθαρο..
      Ούτε στηριξα ποτέ και τους προηγούμενους που και εκεί ο κόσμος δεν είχε την ιδιολογία τους απλά τους βόλευαν με ρουσφέτια και έτσι φτιάχτηκαν “κομματικοί στρατοί” και φτάσαμε εδώ πλέον..

      Δε λέω παπάτζες, λέω απλά τη γνώμη μου ούτε προσπαθώ να σε πείσω για κάτι, κουβέντα κάνω. Στο άρθο που έβαλες καταλήγει ότι η κατάσταση στη γείτονα χώρα δεν πάει και τόσο καλά τελικά..Και το 30 % αύξηση του κατώτατου δε μου λέει κάτι αν δε ξέρω πόσο ήταν πριν και πόσο είναι τώρα..
      Τέλος πάντων τέτοιες κουβέντες δεν τελειώνουν ποτέ αλλά πιστεύω όμως ότι πιάνοντας ακραία σενάρια και κατηγορόντας ο ένας τον άλλο δεν πρόκειται να δούμε ποτέ φως.

  • Vagelis Maragos

    RX-8 του 2007 αν πάει με ρύπους θα πάει πανω από 1000€ κ μάλλον θα είναι η μεγαλύτερη αύξηση.

  • Κυριακος

    Πάλι θα τα περιπλεξουν. Πάλι με την αγωνία του τι θα γίνει θα αδρανοποιηθουν οι πωλήσεις. Τι να πω. Είπαμε απλά. Ρυποι και τιμή πώλησης. Επίσης για σας που κραζετε μόνο αυτούς που έχουμε τώρα. Όταν όλοι κατεθεταν πινακίδες για διλιτρα και άνω τι είχαμε συριζα; και τον φόρο πολυτέλειας ο συριζα τον έβαλε;

  • PANATHAS1975(nikos)

    Αχρηστοι πρωθυπουργοι υπουργοι γραμματεις και φαρισαιοι…Παρτε 2 λιτρα,
    φορο στα 2 λιτρα,παρτε ντιζελ, φορο στα ντιζελ παρτε δανεια για σπιτια
    παρτε παρτε…Αντι να δωσουν κινητρα να παρει ο κοσμος αυτοκινητα euro 5 και 6 αυτοι τα βαζουν και φορο…Εδω οι μαγκες ξερουν οτι ο ελληνας εχει 3 αγαπες αυτοκ/το
    σπιτι και διακοπες.Θα μας τα κοψουνε ολα και μετα τελος…. Μετα θα τα
    παρουν απο τα Π@@@@@ μας ….Κατα την γνωμη μου βαλε σε ολα τα αυτοκινητα ενα συμβολικο ποσο αφου θελεις να παρεις ζεστο χρημα 50€ ή 100€ και βαλε 1 με 2 λεπτα στα καυσιμα, μεχρι εκει ομως….