2017-opel-meriva-nci-1

Tα crossovers και τα SUVs έχουν κατακλύσει τους δρόμους. Τα βλέπουμε καθημερινά παντού, κάποιοι από όσους διαβάζουν αυτές τις γραμμές μπορεί να είναι και ευτυχείς κάτοχοι ενός. Την τάση αυτή τη δημιούργησαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οπότε αναγκαστικά όλες οι εταιρίες έχουν το χρέος της παρουσίας μιας ,τουλάχιστον, ανάλογης πρότασης στη γκάμα τους.

Η Opel προς το παρόν δεν δείχνει ιδιαίτερη θέρμη, έχοντας μόνο το Mokka, το Antara, άντε και το Adam Rocks. Με το Antara να είναι ξεπερασμένο και το Adam ιδιαίτερη πρόταση, μένει μόνο το Mokka να κρατάει τη σημαία με τον κεραυνό σε μια κατηγορία που αριθμεί περισσότερα από 20 μοντέλα.

Αυτό θα αλλάξει με την επόμενη γενιά των Meriva και Zafira, όμως. Ή, ακριβέστερα, το τέλος τους. Τα δυο δημοφιλή MPVs θα μας αποχαιρετήσουν, προκειμένου να αντικατασταθούν από αντίστοιχα crossovers. Στην περίπτωση του Zafira, μάλιστα, το νέο μοντέλο θα αντικαταστήσει και το Antara, “παίζοντας” και στο ταμπλό των SUVs.

H Opel θα συνεργαστεί με τον όμιλο PSA που είναι “μανούλα” σε αυτές τις κατηγορίες, με το νέο Meriva (αν εξακολουθήσει να ονομάζεται έτσι) να βασίζεται εξ ολοκλήρου στο νέο C3 Picasso. O διάδοχος των Zafira/Antara θα “πατήσει” πάνω στο πάτωμα του Peugeot 3008 και θα κατασκευάζεται στη Sochaux, μαζί με τον Γάλλο “αδερφό” του.

Ο CEO της γερμανικής εταιρίας, Karl-Thomas Neumann, δήλωσε πως η αρχική σκέψη ήθελε το Meriva να παραμένει παραδοσιακό πολυμορφικό. Η πλατφόρμα του C3 Picasso, όμως, αποδείχθηκε πολλή δύσκολη στο πάντρεμα με minivan παράγωγα κι έτσι προτιμήθηκε η πεπατημένη. Επίσης, αποκάλυψε πως ετοιμάζεται ένα full-size SUV που θα βασίζεται στο ολοκαίνουργιο Insignia που θα παρουσιαστεί το 2017.

Πέρα από την αρμάδα των “SUV-οειδών”, η Opel αναμένεται να λανσάρει ένα μικρό sedan, εν είδει αναβίωσης του Corsa Sedan. Το μοντέλο θα απευθύνεται στην κινεζική και τις ανατολικές αγορές, χωρίς να είναι ξεκάθαρο αν θα θα φέρει σήματα της Opel, της Chevrolet ή ακόμα και της Buick.