731759

O Augusto Farfus της BMW Motorsport κάθισε πίσω από την M4 DTM και οδήγησε στο Nurburgring δίχως αύριο, καταφέρνοντας να σημειώσει σε έναν Bridge to Gantry, χρόνο 6:14. Σίγουρα ο χρόνος αυτός μπορείς να πέσει ακόμη περισσότερο, αν π.χ δεν υπήρχε συνοδηγός, αλλά και χωρίς να κόψει σε ορισμένα σημεία, λόγω των περιορισμών που υπάρχουν στη πίστα.

  • DimiE92

    Που ειναι η Τζουλια τωρα ε? χαχαχα :PPP

    • manowar

      για οσους ελεγαν οτι η μπεμβε δεν τα παει καλα με τα ανθρακοννηματινα σασι…;-ΡΡΡΡ

  • πως γινετε μια παναλαφρη καροτσα…να γραφει τοσο χαμηλο χρονο ????????????
    αφου ειναι φτερο στον ανεμο !!!!! :-P
    υ.γ οταν η BMW λεει πως θα κατεβασει τον χρονο της Ιουλιας……δεν μενει στα λογια….αλλα μιλαει με πραξεις !!!!!! :-P

    • Mika

      Για αυτο εβαλε συνοδηγο ρε συ!!! Για ερμα!!!
      :p :p

    • NIKOS HomoAkatastatus

      To αυτοκίνητο είναι αγωνιστικό ρε φαντασμένε.Τις κάθετες δυνάμεις ΦΟΡΤΙΑ που δέχεται κινούμενο,πολιτικά μοντέλα είναι πολύ δύσκολο να τις έχουν.
      Επειδή ακούσατε το troll τον Chapman πριν 40χρόνια, δήθεν για ”ελαφρά μοντέλα”,
      το πιστέψατε και το έχετε κάνει σημαία.
      Ασχολήσου εκεί στο Gran turismo με την golfω και άσε τα trolling ασχετοσύνης.
      http://autoguide.com.vsassets.com/blog/wp-content/uploads/2014/03/BMW-M4-DTM-Race-Car.jpg

    • Άντε για να μην τρολαρω τοσο πολύ … Περιμένω να μου αναλύσεις τις φήμες για την GTA !!! ?????????

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Η GIULIA GTA στην πραγματικότητα, θα δέχεται ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ μεγάλα φορτία κινούμενη, σε σχέση με την σημερινή.
      Στην ουσία θα έχει ΑΥΞΗΣΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΤΙΩΝ.

      Πάμπολα αυτοκίνητα που σας δούλευαν δήθεν για ”μείωση βάρους”,
      όταν τα ζυγίζουν ΔΕΝ υπάρχει πουθενά αυτή η ”μείωση”.
      Αλλά τι να σας πούν, πως το βαρύναμε ή το κρατήσαμε στα ίδια κιλά;;;
      Aφού έχετε δεχθεί χρόνια πλύση εγκεφάλου για τα ”ελαφρά” μοντέλα.

      Οπότε σας δουλεύουν και σχεδιάζουν τα μοντέλα όπως πρέπει και όχι όπως παπατζοφαντασιώνεστε.

    • δηλαδη και η GTA θα μας δουλευει ???? αυτο λες ?

    • NIKOS HomoAkatastatus

      H ΑLFA ROMEO, σας έχει τονίσει πολλές φορές, την εξελιγμένη
      ΕΝΕΡΓΗ αεροδυναμική της,η οποία προσφέρει ΦΟΡΤΙΑ εν κινήσει.
      Άλλο που εσείς πετάτε χαρταετό.

      Τι να κάτσει ρε να σας αναλύσει περί μεγάλων βαρών;;;
      Eδώ μέχρι και το GTR κοροιδεύατε για το μεγάλο στατικό του βάρος και δεν έχετε ιδέα πως τα χρησιμοποιούν!

    • oλος ο διαδικτυακος κοσμος σου εχει τονισει….οτι αλλο στατικο βαρος…….αλλο αεροδυναμικη!!!!

      οσο για το GTR…στο εχω πει…και δεν βαριεμαι να στο ξαναλεω……αμα το συγκρινεις με ενα πχ R8…δεν ειναι ιδια αυτοκινητα….συγκρινε ενα GTR μαμα…..με ενα GTR ελαφρωμενο απλα κατα 200 κιλα………

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ο διαδικτυακός κόσμος, ΔΕΝ έχει τονίσει ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
      Παρά μόνο φαντασιοπαπάτζες που κάπου άκουσαν.
      Εγώ έχω παραθέσει ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.

      Την μεγαλύτερη ζημιά την έχουν κάνει οι σάπιοι ανίδεοι δημοσιοκάφροι,
      που έπιασαν μια θέση ”δοκιμαστή” στα καφροπεριοδικά
      και σας έκαναν το μυαλό σάλτσα,με την δήθεν ”ελάφρυνση” των ”νέων” μοντέλων, ME ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ….
      Έχετε περιπέσει σε ιδεοληψία και είναι εξαιρετικά δύσκολο να
      ΜΕΤΑ-ΝΟΗΣΕΤΕ.

      Το ελαφρωμένο GTR κατά 200 κιλά, ΔΕΝ θα μπορεί να κατεβάζει τα 570 άλογα και απλά θα χάνει σε χρόνους.
      Τα περισσότερα κτήνη GTR της ΑΜS, είναι με ΟΛΑ τα κιλά τους στα drag κοντά 10χρόνια.
      Τους έχεις τόσο μυρωδιάδες να χαλάσουν τις κατανομές του,
      που τα Japonia ξεκωλώθηκαν να τις πετύχουν;;;

    • αλλη μια ερωτηση…..
      πως το μπροστομηχανο GTR…σε αγωνες τυπου LEMANS τρωει στο χαλαρο καμια 200 γυρους στο κεφαλι και απο το τελευταιο κεντρομηχανο ??????

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ti να σου πω παιδί μου ότι να σου πω πάει χαμένο.
      Κάθομαι και συζητώ μαζί σου για αυτοκίνηση.
      Η τελευταία θείτσα, γιαγιούλα στο χωριό ρε, πιάνει περισσότερα!

      Ρε τα LMP1 ΕΙΝΑΙ 1000 ΑΛΟΓΑ, με κτηνορεύματα ΡΟΠΩΝ!
      Στα 8ΜJ ανέβηκε και το τελευταίο της Τoyota!
      Οι αεροδυναμικές τους φορτίσεις, υπολογίζονται ΣΕ ΤΟΝΟΥΣ!
      http://www.racingbytmg.com/ts050-hybrid-technical-specifications/

      Τα carbon πλαίσια, ΔΕΝ τα βάζουν για να είναι ”ελαφρά” που φαντασιώνεστε,αλλά για να αντέχουν πολλές ώρες
      ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ!
      Έχουμε 2016 και εσείς ακόμα νομίζετε πως είναι ”πανάλαφρα”!

    • τωρα αυτο ειναι απαντηση λογο της ηττας της NISSAN ??
      οπως ειχε πει και αλλος…..γιατι δεν τα κανουν απο χαλυβα και δεν ξερω εγω ποιο αλλο κραμα…..ωστε να αντεχουν και να ειναι και βαρυα ??????
      το CARBON εχει ΟΛΑ τα καλα χαρακτηριστικα πχ του χαλυβα…..με το πλεονεκτημα του ΧΑΜΗΛΟΥ ΒΑΡΟΥΣ με τιμημα την κοστοβορα διαδικασια με αποτελεσμα την υψηλη τιμη του !!!! τοσο απλο !!!

      και για αλλη μια φορα…….. ΑΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΟ ΠΡΑΜΑ ΤΟ ΣΤΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ……ΑΛΛΛΛΟ Η ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ !!!!!

    • Akis-F1 FAN

      Λες “με το πλεονεκτημα του ΧΑΜΗΛΟΥ ΒΑΡΟΥΣ”…..μάλλον εννοείς με το ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ του χαμηλού βάρους trololololo ;-DD

    • σε τετοια θεματα…δεν σηκωνει τρολαρισμα !!! :-D ειπα να μιλησω σοβαρα…και δεν με αφηνετε !!!! :-P

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Η πραγματικότητα σου κάνει trolling συνέχεια και θα βλέπεις εφιάλτες. : )
      Εγώ θέλω να βλέπεις τους βροντόσαυρους, τύπου Camaro ZR1 να κατεβάζουν ιπποφορβεία στην άσφαλτο και να αναρωτιέσαι:
      ”Πωτς γκένεν αυτό;;;Aφού μου είπε το αρχιtroll ο Chapman, πως τα ελαφρύτερα πάντα νικάνε! : ) : )

    • οταν οι βροντοσαυροι σπασουν το 6.48 του RADICAL SR8LM kai to 6.56 toy SR8….τοτε μπορει και να με βαλεις σε σκεψεις !!! :-D

      y.g αληθεια…περιμενω πως και πως…την απαντηση σου στο σχολιο του @rous …. αν το ξεχασες….να το σχολιο να στο θυμησω !! :-D

      rous NIKOS HomoAkatastatus • 2 μέρες πριν
      Φιλε Νικο, θα σου τα εξηγησω οσο πιο απλα μπορω.
      Άλλο το στατικο βαρος, άλλο η κεντρομολος (η αντιθετη δυναμη της φυγοκεντρου) και άλλο το downforce που προκαλειτε απο τα αεροδυναμικα βοηθηματα κατα την πορεια του οχηματος.

      Το αυτοκινητο μας λοιπον, οσο εμεις προσπαθουμε να το χωσουμε στις στροφες, υπαρχει μια δυναμη που λεγεται φυγοκεντρος και τεινει να μας πεταξει εξω απο τη στροφη. Οσο πιο γρηγορα παμε, τοσο μεγαλυτερη ειναι και η δυναμη που προκαλειτε και οσο πιο πολλα κιλα (η μαζα δηλαδη, οχι το βαρος, αλλο το ενα αλλο το αλλο) ειναι το αμαξι μας, τοσο πιο μεγαλη ειναι παλι η δυναμη. Επισης, οσο πιο κλειστη ειναι η στροφη, αλλο τοσο μεγαλωνει κ αυτη.

      Ο τυπος λοιπον της φυγοκεντρου ειναι:
      F = mu^2/R

      Που σημαινει οτι το F αυξανεται οσο αυξανεται η ΜΑΖΑ και η ΤΑΧΥΤΗΤΑ.
      Με απλα λογια, το 2τονο Tesla Model S θα τα βρει σκουρα στη στροφη απεναντι σε μια Ferrari 488.
      Οπως επισης η Ferrari 488 θα τα βρει σκουρα απεναντι σε ενα Ariel Atom.
      Τελος, η φυγοκεντρος επηρεαζεται και απο την ακτινα της στροφης. Οσο πιο μεγαλη η ακτινα τοσο μικροτερη η δυναμη και το αντιστροφο.
      Αυτα οσον αφορα τι γινεται ΒΑΣΕΙ ΦΥΣΙΚΗΣ στις στροφες, που ειναι ξεκαθαρο οτι το ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ.
      Βαλε τα κατω με χαρτι και μολυβι και δες τα αποτελεσματα. Για να σε βοηθησω, οι μοναδες μετρησης ειναι m: kg, u:m/sec, R: m και το F: Newton.

      Απο την αλλη πλευρα, κανενα σταθερο αεροδυναμικο βοηθημα, δεν θα σε βοηθησει στις στροφες, παρα μονο στην ευθεια και αυτο μετα τα 100km/h. (Υπαρχουν βεβαια και μεταβλητα αεροδυναμικα βοηθηματα σε καποια αυτοκινητα αλλα αποτελουν μεμονωμενες περιπτωσεις).
      Αυτο που προσφερουν λεγεται ανρητικη αντωση και βοηθαει το οχημα να κρατιεται βιδωμενο στο δρομο οσο αυξανουν τα χιλιομετρα. Συνηθως, οσο καλυτερα κρατιεται ενα οχημα βιδωμενο στο δρομο στα πολλα χιλιομετρα, εχει και μεγαλυτερη αεροδυναμικη αντισταση.
      Ενδεικτικα, μια Formula εχει 0,8 – 1,0 και το Prius (που δεν μας ενδιαφερει η συμπεριφορα του στα πολλα χιλιομετρα) εχει 0,25.
      Συνεπως, το Type R που ανεφερες πιο πριν, εχει πιο πολλα αεροδυναμικα βοηθηματα απο ενα MX5 για τον απλουστατο λογο οτι το Honda εχει 300+ αλογα και τελικη 280km/h, σε αντιθεση με το Mazda που στην καλυτερη να ειχε 140 αλογα.

      Υ.Γ1 Να σε διορθωσω και να σου πω οτι η εκφραση ”καθετες δυναμεις κιλων” δεν στεκει διοτι το βαρος ειναι δυναμη και η δυναμη μετριεται σε Newton. Σε ΚΙΛΑ μετραμε τη ΜΑΖΑ. Ξεκαθαρισε τα στο μυαλο σου.
      Υ.Γ2 Η φραση που ειπε ο Colin Chapman μονο μαρκετινκ δεν ειναι.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Άν στροφάριζες σαν ΗΟΝDA και όχι σαν τα κουβάγκεν, θα έβλεπες πως η ΒΑΡΥΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ BMW M4 DTM του άρθρου με 2 ΑΤΟΜΑ ΕΝΤΟΣ, κάνει 6:14 και ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ΤΑ RADICΑL. : ) : )
      Kαι υπόψιν,σε σημεία, κόβει ταχύτητα λόγω περιορισμών ασφαλείας….

      Για τα radical τα έχουμε ξαναπεί και κάνεις την παλαβή πάλι.
      Είναι ακραία αγωνιστικά οχήματα ΚΑΙ έχουν αεροδυναμικά
      ΦΟΡΤΙΑ 900+ ΚΙΛΩΝ ξέχωρα τα ΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.
      Δεν βλέπεις μπροστά σου και τα συγκρίνεις με απλά πολιτικά οχήματα.
      Ουδεμία σχέση σε στήσιμο (άλλες οι ανάγκες).

      Τι να του σχολίαζα ρε έξυπνε που τα έχω αναλύσει αμέτρητες φορές και μέχρι και οδηγοί αγώνων κάνουν γιο-γιό τις φαντασιοπαπάτζες σας.
      Μάλιστα μόνος του ο ίδιος τα γράφει:
      ”Αυτο που προσφερουν λεγεται αρνητικη αντωση και βοηθαει το οχημα να κρατιεται βιδωμενο στο δρομο οσο αυξανουν τα χιλιομετρα. Συνηθως, οσο καλυτερα κρατιεται ενα οχημα βιδωμενο στο δρομο στα πολλα χιλιομετρα, εχει και μεγαλυτερη αεροδυναμικη αντισταση.”
      Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΑΝΤΩΣΗ ΣΕ ΚΙΛΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ!!!

      Eπίσης κάνει και αυτός το κλασικό λάθος με την ΜΑΖΑ και το ΒΑΡΟΣ.
      ”Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ μάζας και βάρους. Η μάζα εκφράζει την ποσότητα της ύλης, ενώ το βάρος είναι η ελκτική δύναμη που ασκεί ένα οποιοδήποτε σώμα σε ένα άλλο σώμα. Η μάζα είναι μονόμετρο μέγεθος ενώ το βάρος είναι διανυσματικό. Κατόπιν, Η ΜΑΖΑ παραμένει ΙΔΙΑ σε οποιοδήποτε σημείο του Σύμπαντος ενώ ΤΟ ΒΑΡΟΣ μεταβάλλεται. Για παράδειγμα στην επιφάνεια της σελήνης, κάποιος είναι 6 (έξι) φορές πιο ελαφρύς από ότι στη Γη”.
      https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%AC%CE%B6%CE%B1

    • βρε για το radical το ξερω…απλα γιατι στο ειπα ??
      γιατι καμια 700κιλα που ζυγιζει…..και με την λογικη σου καμια 700+ κιλα που ζυγιζει με την αεροδυναμικη……ουτε με 1.5 τονο δες τι χρονο γραφει !!!!!!! πως το GTR των 2 τονων δεν παει πιο γρηγορα ????

    • Akis-F1 FAN

      Έχουμε δει παιδιά εδώ στο μπλογκ να γράφουν αναλύσεις και αναλύσεις και το “θέμα” δε λύνεται…..οπότε τη ζαχαρένια σου χαλάς που το παλεύεις :-P

    • μαρεσει να σκοτωνω τον ελευθερο μου χρονο καπως ετσι !!! :-D

    • Akis-F1 FAN

      Χχαχαχα ε τότε χαρά στο κουράγιο σου !!

    • manowar

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα πηγα να το χασω το αρθρο μλκες…ειναι για να χανεις τετοια αρθρα…. ;-))))

    • panos

      προσωπικη εμπειρια με μπροστοκινητο, εβαλα δοκιμαστικα μικροτερη μπαταρια, το turn in τουλαχιστον αλλαξε προς το καλυτερο, ( λογω βαρους οχι χωρητικοτητας :ρ ) αλλη εμπειρια, στον ιδιο δρομο με στροφιλικια που τον ξερω καλυτερα κ απο το ονομα μου, αδειος, αμεση αποκριση τιμονιου κ μικρο παιξιμο της ουρας που διορθωνει μονη της, γεματος, αργη αποκριση τιμονιου ( πρωτα το αμαξι γερνει κ μετα αρχιζει να στριβει, υποστροφικα ομως ) αυτο ομως σε αναγκαζει να αφησεις το
      γκαζι, κ τοτε εμφανιζεται υπερστροφη που συνεχιζεται παρα το αναποδο τιμονι, κατι σαν ντριφτ που αργει να σταματησει λογω της αδρανειας, α κ με φορτιο εννοειται οτι η διαδρομη γινεται πολυ πιο αργα, οχι λογω ιπποδυναμης, αλλα επειδη το αμαξι στις στροφες δεν θελει να στριψει, αλλα να συνεχισει ευθεια λογω του μεγαλου φορτιου..
      α κ αυτα συνηθως τα παιρνουν χαμπαρι ακομη κ τα πιο ανιδεα ατομα
      που μπαινουν στο αμαξι μου, κ κοπελες ακομη, οπως μια προσφατα
      που επειδη ακουγε που ελεγα στην διαδρομη οτι το αμαξι κανει τα δικα
      του ( οχι με τον καλυτερο τροπο :ρ ) που ειπε βγαινοντας ” πως να παει
      το κακομοιρο το αμαξι αφου εχει κατσει ” ε ναι της ειπα κ γω, αφου
      τσακισες τα πιτογυρα :ρ

    • panos

      η ξεροκεφαλια σου, αντε κ πιο soft, η ισχυρογνωμοσυνη σου ρε δεν εχει ορια :ρ

    • τι να κανω…ειμαι ισχυρογνωμων αφου !!!!!!!!! :-P

    • Spider

      Κολύωμαι να σου ποστάρω μία,φωτό…

    • manowar

      χαχαχαχαχαχαχ επος….τι πραγμα λεει;;κτηνορευματα ροπων;;;; https://uploads.disquscdn.com/images/dc1f25ef4ebe5ef123191d8aa38f49eab242a2b2b4f7545b06232b8a0ff5775b.jpg

    • Spider

      κράτα αρχείο…

    • DimitrisV

      Aν το έξτρα βάρος είναι θετικό τότε γιατί έχουν τα έρματα στους νικητές των αγώνων;

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Mήπως για να νικάνε τους ελαφρύτερους;; : )
      Έλα πλάκα κάνω τώρα.

      ΔΕΝ είναι τίποτα απόλυτο και σίγουρο στους αγώνες.
      Οδηγοί με υποδεέστερα αυτοκίνητα, νικούσαν σύνολα με καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά.

      Ασφαλή συμπεράσματα,ΔΕΝ βγαίνουν σε αγώνες που εμπλέκονται πολλά αυτοκίνητα,οδηγοί-pit stop-kers-drs-εντολές ομάδων κατά την διάρκεια του αγώνα και ότι άλλη παπάτζα θες.

    • mother1russia

      Νικολα ομως ειναι αλλο οι καθετες δυναμεις κι αλλο το βαρος

    • manowar

      φημες λενε οτι κανενας δεν ειδε το βιντεο σε αυτο το αρθρο.

  • Fotis

    Το παρακολούθησα όλο και κόντεψα να ξεράσω. Πέρα από αυτό δείχνει και αρκετά τρομακτικό. Δεν ξέρω αν θα είχα τα κότσια (όχι ανοησία) να μπω στη θέση του συνοδηγού.

  • gronholm89

    Σε εναν απόλυτο γύρο γράφει 5++ στο χαλαρό!!

  • Akis-F1 FAN

    Αρχίζει να μαθαίνει η BMW σιγά σιγά βλέπω….έβαλε και συνοδηγό να γίνει πιο βαρύ μπας και γράψει κάνα χρόνο της προκοπής….πάω στοίχημα ότι είχαν βάλει και 2 σακιά τσιμέντο στο πορτ μπαγκαζ ;-D

    • Spider

      Έχω έγκυρες πληροφορίες από το ring. Τελικά η BMW είχε 4 σακιά τσιμέντο στο πορτ μπαγκαζ,6 σακιά πατάτες πίσω από οδηγό-συνοδηγό, το αυτοκίνητο στον χώρο του κινητήρα είχε 2 μπαταρίες από τραίνο (ηλεκτροκίνητο), ενώ οδηγός συνοδηγός είχαν πιεί από 3 μεγάλα μπουκάλια νερό,που εκτός από το βάρος τους βοήθησε να πηγαίνουν μαλλιά-κουβάρια διότι κατουριόταν.Επίσης δήλωσαν ότι το μικρό τιμόνι που χρησιμοποίησαν για καλύτερη οπτική στο βίντεο, τους έκοψε μερικά χιλιοστά σε σχέση με ένα βαρύτερο-κανονικό στρόγγυλο.???

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχαχ είσαι θεούλης ;-P

    • panos

      εκτακτο, μολις κατερριφθη το ρεκορ στο ρινγκ :ρ
      http://lh6.ggpht.com/_DeVkd7Dag10/S-mgmHf8X_I/AAAAAAAACGw/pXLgPX3XS3k/Liebherr%20T%20282B%2013_thumb.jpg?imgmax=800

    • LiLBLaZeR

      Κλαίω να ξέρεις! Χχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • manowar

      χαχαχαχαχαχαχαχα ρε μλκα μεγαλυτερο δεν υπηρχε να βαλεις το μπουλονι ειναι μικροτερο απο αυτην που στεκει εκει….Ρ

    • LiLBLaZeR

      Πόσο μπροστά ήταν ο jeremy clarkson όταν έριχνε τσιμέντα μέσα στην s-class! Που να τα καταλάβετε εσείς γατάκια!
      https://www.youtube.com/watch?v=F0qdHEBo3UU

    • LiLBLaZeR

      Πόσο μπροστά ήταν ο jeremy clarkson όταν έριχνε τσιμέντα μέσα στην s-class! Που να τα καταλάβετε εσείς γατάκια!
      https://www.youtube.com/watch?v=F0qdHEBo3UU

    • manowar

      το χετε παει σε αλλο σταδιο (:_οοοοοοοοο

    • panos

      λιγοι ειναι αυτοι που εχουν μυηθει στους αποκρυφους νομους που διεπουν το συμπαν δυστυχως, ευτυχως ομως υπαρχει ακομη ελπιδα
      ( 1:00 –> ) :ρ
      https://www.youtube.com/watch?v=dXRT-Mixnho

    • mother1russia

      ΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΑ και ενα τσουβαλι πατατες. θα μας πνιξεις ρε

  • panos

    η οταν ολος ο διαδικτυακος κοσμος χορευει στους ρυθμους της αυταπατης..
    http://simplylife.gr/images/narkisiss.jpg

  • NIKOS HomoAkatastatus

    ”Πρόβλημα” ΛΟΓΙΚΗΣ, που το αρχιtroll Chapman αν ζούσε,θα τράβαγε τις πωπότριχές του για το πως θα σας δούλευε ακόμα. : )
    Έχουμε την ΒMW M4 DTM του άρθρου,η οποία ΜΕ 2 ΑΤΟΜΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ στην Flugplatz, KANEI 6:14 στο ΧΑΛΑΡΟ. : )

    TO ΠΟΛΥ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ λοιπόν τα πολύ ”ελαφρύτερα” αγωνιστικά RADICAL,
    που ΕΣΕΙΣ νομίζετε πως είναι ελαφρά φυσικά.
    Επειδή θα βρεθείτε σε σύγχυση λόγω παπατζοιδεοληψίας, ρίξτε το στον ανάδρομο Ερμή. : )

    • mixalhs7

      Το 6:14 που βλεπουμε οπως αναφερεται και στο αρθρο ειναι Bridge to Gantry γυρος δηλ σχεδον 2 χιλιομετρα μικροτερη διαδρομη απο τα 20,8 χλμ της κανονικης διαδρομης.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Άστο Μιχαλιό τα νουμεράκια ΔΕΝ βγαίνουν. : )
      34 δεύτερα έφαγε στην κεφάλα, με χαλαρουίτα οδήγηση, χτυπούσαν μέχρι και παλαμάκια μεταξύ τους στην διαδρομή.

      ΜΕ 2 ΑΤΟΜΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ λόγω περιορισμών.
      Πόσο πιο ξεφτίλισμα θέλετε δηλαδή;;;
      ΕΧΕΙΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ + ΒΑΡΟΣ=ΤΟ ΣΤΙΒΕΙΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ.

    • mixalhs7

      Στο κοσμο τον δικο σου μπορει να μην βγαινουν.
      Στον κανονικο κοσμο το 6:14 εγινε σε μικροτερη διαδρομη.
      Και σχεδον 2 χλμ στο νιρμπουργκρινγκ ειναι περιπου ενα λεπτο λιγοτερο σε χρονο.
      Αρα στην κανονικη διαδρομη κανει περιπου 7:14.
      Ενδεικτικά η Μερσεντες κλασης SP9 GT3 που πηρε την pole position στον περσινο 24ωρο αγωνα του Νιρμπουγκρινγκ εκανε χρονο 8:14

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δηλαδή θες να μας πεις, πως το αγωνιστικό DTM, για να καλύψει την διαφορά του 1.7 χλμ απόσταση, θα χρειαστεί πολύ παραπάνω
      από 34 δεύτερα, την διαφορά με τα Radical!
      Και που πήγαιναν πίνοντας Fredo το παρεάκι!

      Καληνύχτα και καλόν ύπνο!
      Eυτυχώς τα λες εδώ μέσα αυτά και όχι έξω, γιατί σε βλέπω με την νέα χειμερινή collection ασπρομπλουζίτσες που δένουν από πίσω. : )

      Μιλάμε για ΤΙΜΕ ΑΤTACΚ παλικάρι μου, όχι με τους παπατζοαγώνες που μας λες εσύ με την Μercedes,που οι οδηγοί εμποδίζουν ο ένας τον άλλον με μεγάλη κίνηση στην πίστα!

    • mixalhs7

      Μιλαμε για pole position παλικαρι μου που γινεται μεμονωμένη χρονομετρηση σε αδεια πιστα κι οχι σε tourist day traffic ενος Bridge to Gantry γυρου.
      Το Radical και το καθε Radical δεν εχει κανενα περιορισμο στην κατασκευη του παλικαρι μου.
      Τα DTM τα GT3 τα LMP1 κτλ, κατασκευαζονται βαση κανονισμων κι εχουν περιορισμους,εχουν συγκεκριμενο βαρος και ιπποδυναμη.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ρε ΔΕΝ βγαίνουν τα νούμερα που λες με ΤΙΠΟΤΑ!
      Διάβασε και τα σχόλια στο video!
      Μιλάμε ο χρόνος ήταν χαλαρά για πολύ πιο χαμηλά!

    • mixalhs7

      Το χρονιο προβλημα σου ειναι πως ανάγεις οτι παρλαπιπα δεις στο διαδυκτιο σε σημαία.
      Μεταφερω αυτουσια απο τους 4 τροχους : ” …Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Βραζιλιάνος Augusto Farfus, ο άνθρωπος που στα συγκεκριμένα πλάνα βρίσκεται… κρυμμένος πίσω από το πηδάλιο της M4 DTM, παρ’ ότι πολλές φορές χρειάστηκε για λόγους ασφαλείας να μειώσει ρυθμό σε αρκετά σημεία της διαδρομής (σ.σ.: σε αυτή, ειδικά για την περίσταση, δεν περιελήφθη το τμήμα της μεγάλης ευθείας της πίστας), ενώ πολλές φορές δεν έχασε την ευκαιρία να συνομιλήσει αλλά και να χειρονομήσει φιλικά με τον συνεπιβάτη του(!), έγραψε τον καθ’ όλα εντυπωσιακό χρόνο των 6 λεπτών και 14 δλ.”

      Σε περιπτωση που δεν το ειδες η μεγαλη ευθεια της πιστας ΔΕΝ περιεληφθει στην βολτα που εκανε ο νικητης του αγωνα τους τυχερους που κερδισαν το διαγωνισμο της shell.
      Ουτε time attack ουτε τις φαντασιοπληξιες που τρολλαρεις εγιναν.

      Πως μπορει αλλωστε ενα DTM με 480 ιππους 500nm ροπη και 1120 κιλα βαρος να πεσει στα 6:14? Πολυ απλα ΔΕΝ εκανε ολη την διαδρομη.
      ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Το δικό σου χρόνιο πρόβλημα, είναι πως ότι παρλαπίπα διαβάσεις στα περιοδικά,το κάνεις σημαία!
      Aφού εκεί τερματίζει το bridge to Gantry ρε!

      Kαι εσύ θες να μας πεις, πως την τελευταία ευθεία, δεν μπορεί να την καλύψει σε 34 δεύτερα,που πήγαιναν και σαν κότες κιόλας στην διαδρομή, κόβοντας ταχύτητα!

      -The distance between the gantry and the bridge is almost exactly 1 mile, 1660mtrs.
      -It takes a top-end sportscar LESS than 25 seconds to cover this distance. Most normal cars with a 120mph top speed over 30 seconds.
      http://www.bridgetogantry.com/2/index.php/nuerburgring-guide-by-btg/46-guides/180-what-does-bridge-to-gantry-mean

    • mixalhs7

      2.135 km long Döttinger Höhe straight.
      Περαστικά

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ρε έξυπνε,συνολικά έβαλα μέσα την μεταξύ τους ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ διαφορά, η οποία είναι 1.7 χλμ!
      Μόνος σου το γράφεις,κάποια ευθεία κομμάτια είναι ακόμα πιο εύκολο να καλυφθούν!

      Ακόμα και με την τόσο χαμηλή απόδοση του DTM, λόγω περιορισμών ταχύτητας, του έριξε 34 δεύτερα στα 1.7 χλμ απόσταση διαφορά.

      Εσύ προκειμένω να αποδείξεις την φαντασιοπαπάτζα σου,
      θα μας πεις σε λίγο πως τα Radical δεν τα νικά κανένα αγωνιστικό αυτοκίνητο!

    • manowar

      νικολα οσο μιλας με μιχαλη και τον κανεις και ξεδιπλωνεται μου θυμιζεις αυτην την φαση του εργου…https://www.youtube.com/watch?v=OUHHhuLUJy8 φυσικα αυτος ειναι ο οχαιο και εσυ ο λευκος.ξανασηκωνεσαι ομως και ς ξερεις οτι θα ξαναπεσεις…μαρεσει το στυλ σου…;-ΡΡ[σημειοτεον στο 1.03 ερχετε ο μιχαλης χαχαχαχχα

    • mixalhs7

      Οι φαντασιώσεις είναι δικιά σου ειδικότητα.
      Πουθενά στο αρχικό μου σχόλιο δεν ανέφερα το Ραντικαλ το οποίο ανέφερε ο μπαμπης κι εσύ συνεχίζεις μαζί μου την βιολα σου. Το μικρότερο της διαδρομής επεσήμανα δεν είπα κάτι για το ραντικαλ
      Μάθε ανάγνωση!!
      Είπα πως ειναιΠΕΡΙΠΟΥ στο συν 1 λεπτό ο χρόνος αυτού του αυτοκινήτου κάνοντας την κανονική διαδρομή.
      Αν δεν είναι 1 λεπτό και είναι 45” ή 30” που λες εσυ, το γεγονός είναι πως στο ρινγκ (βάση του απολυτου χρόνου 6.11,13)θες 1+ λεπτό για να καλύψεις ΠΕΡΙΠΟΥ 3 km διαδρομής.
      Αρα το dtm γυρίζει από 6:50 έως 7:15 άδειο σε ολόκληρη την διαδρομή.
      Τωρα αν το συγκεκριμένο εχει άλλη ECU και αντι για 480 βγαζει πχ 900 άλογα αφου δεν τρεχει σε αγωνα, αυτο δεν το ξερουμε.

    • mother1russia

      Θα κανω join στην θεωρια σου οπως παει , ωραια τα λες :P

    • manowar

      ο νικος ειναι γ@ματος αλλα τυχαινει να θελει να μιλισει με μηχανικες λεπτομεριες με τον μηχαλη και αυτο μου θυμιζει το βιντεο που του ποσταρα πιο κατω δες χαχαχαχαχαχ δεν μασαει ομως ο πστης ξανα σηκωνει αναστημα…;-ΡΡ

    • NIKOS HomoAkatastatus

      : ) : )
      Βρε ακούστε τι σας λέει ο homo και δεν θα χάσετε!
      Η θεωρία ”μου” έχει αποδειχθεί ΚΑΙ αναλυθεί πολλάκις,από αρχιμηχανικούς και οδηγούς αγώνων.
      Έχω παραθέσει αμέτρητες αποδείξεις.
      Υ.Γ Προσέξτε τις παρέες σας με τους porcakiδες.
      Αυτοί θέλουν να σας πείσουν,να βγάλετε την μηχανή από μπροστά και να την βάλετε στην εξάτμιση.
      Βέβαια το ότι θα χορεύει η ουρά σαν τον φλωρινιώτη,γι’αυτούς δεν τρέχει κάστανο. : ) : )

    • Η θεωρία ”μου” έχει αποδειχθεί ΚΑΙ αναλυθεί πολλάκις,από αρχιμηχανικούς και οδηγούς αγώνων.

      οπως ?????

    • mixalhs7

      Αφού σου το λέει ο ΙΔΙΟΣ τι τους θες τους άλλους;;;

    • απλα ο ιδιος εχει πει παλιοτερα οτι δεν πιστευει το παπατζελομαρκετινγκ των αγωνων………. οποτε..
      η τωρα το πιστευει και αρα πιστευει στην παπατζα….
      αν δεν αποδεχεται τους αγωνες ομως….πως αποδειχθηκε η θεωρια του ???? :-D

    • mixalhs7

      Παμε παλι.
      Ο ΙΔΙΟΣ λεει πως η θεωρια/ες του εχουν αποδειχθει (γενικα και αοριστα) και στο λεει και στο επιβεβαιωνει Ο ΙΔΙΟΣ (οχι καποιος αλλος)!!!
      ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ??? ;))))))))

    • τις προφητειες απλα τις πιστευεις !!!! πιστευε και μη ερευνα λενε !!!! :-P

    • mixalhs7

      ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ θα τις πιστευεις. ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ!!!

    • προσπαθω παντως !!!! :-D

  • mother1russia

    Ακουγεται οτι εγραψαν χρονο 6:02 χωρις τις go pro καμερες .
    Απλα τρελο