1975-porsche-911-carrera-mfi-auction-3

Μπορεί να μην είναι μία από τις πιο ποθητές, αλλά αυτή η Porsche 911 Carrera 2.7 MFI Coupe του 1975 δημοπρατείται από την Silverstone Auctions το δεύτερο δεκαήμερο του Νοεμβρίου και η εκτίμηση της φτάνει τα €310.000 περίπου – με την τρέχουσα ισοτιμία Αγγλικής λίρας/Ευρώ. Τι κάνει την MFI όμως ξεχωριστή;

1975-porsche-911-carrera-mfi-auction-2

Η 911 Carrera 2.7 MFI Coupe παρουσιάστηκε το 1974 και κατασκευάστηκε ώστε να πληροί τους αυστηρότερους, Αμερικάνικους κανονισμούς ασφάλειας. Το πάτωμα ενισχύθηκε, ο φωτισμός βελτιώθηκε και τοποθετήθηκαν νέοι προφυλακτήρες. Ο αερόψυκτος, εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 2,687 λίτρων απέδιδε χάρη στον μηχανικό ψεκασμό καυσίμου της Bosch, 210 άλογα και συνδυαζόταν με ένα 5-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο. Έτσι, τα πρώτα 96 χλμ/ώρα έρχονταν σε ελάχιστα περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ήταν 241 χλμ/ώρα. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’80, η 2.7 MFI ήταν η ταχύτερη 911 παραγωγής! Για την επίτευξη αυτών των επιδόσεων, βοηθούσε και το χαμηλό βάρος που δεν ξεπερνούσε κατά πολύ τα 1.075 κιλά.

1975-porsche-911-carrera-mfi-auction-4

Σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της τιμής, παίζει και η σπανιότητα του μοντέλου. Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν καταγεγραμμένες 48 δεξιοτίμονες Carrera 2.7 MFI αλλά η ύπαρξη της ηλιοροφής στον εξοπλισμό της συγκεκριμένης, την κάνει μία από τις 21. Επιπλέον, αξίζει να σημειώσουμε ότι είναι αυτοκίνητο ενός προηγούμενου ιδιοκτήτη, ο οποίος την αγόρασε καινούρια το 1975 και έκτοτε έχει διανύσει περίπου 89.300 χιλιόμετρα. Τώρα, δημοπρατείται πλήρως αναπαλαιωμένη, με ανακατασκευασμένο κινητήρα και έτοιμη για την δεύτερη νιότη της με τον νέο ιδιοκτήτη της.

  • thibet

    0-96 σε κάτι ελαχιστα περισσότερο από 5 δευτερα, πρεπει να ηταν απιστευτα γρήγορο τότε (και τώρα δηλαδη)

  • thibet

    0-96 σε κάτι ελαχιστα περισσότερο από 5 δευτερα, πρεπει να ηταν απιστευτα γρήγορο τότε (και τώρα δηλαδη)

  • thibet

    0-96 σε κάτι ελαχιστα περισσότερο από 5 δευτερα, πρεπει να ηταν απιστευτα γρήγορο τότε (και τώρα δηλαδη)

    • Renesis1

      Εκπληκτικό νούμερο για εκείνη την εποχή και ακόμα και για τώρα, το 0-100 σε 5+ δευτ. Σκέψου για παράδειγμα, RX8 και S2000, αυτοκίνητα του 2000-10 με 20 και 30 παραπάνω άλογα αντίστοιχα, έχουν 0-100 πάνω από 6 δευτ..

  • Νικόλαος244turbo

    K-JETRONIC και τα μυαλά στα μπλέντερ….πιο δύσκολο στo καλιμπράρισμα και από 4άδα μονά 48άρια weber…ξέχωρα τα διμεταλλικά ελάσματα των παρελκομένων που και καινούρια να έβαλε,έχουν χάσει την ακρίβειά τους και θα δουλεύει στρωτά κάθε 31 Φλεβάρη