porsche_carrera_gt_or_911r_02

Η Porsche παρουσίασε το 2003 την Carrera GT και δικαίως την είχε βαφτεί ως ένα αγωνιστικό για τον δρόμο. Το ανθρακονημάτινο chassis βασίζεται σε αυτό της GT1 που κέρδισε τις 24 ώρες του Le Mans το 1998. Ο κινητήρας έχει ρίζες σε κάποιον παλιό V10 που εξέλισσε η Porsche τη δεκαετία του ’90 για την F1.

Ο συμπλέκτης ήταν ο πρώτος κεραμικός που τοποθετήθηκε σε αυτοκίνητο παραγωγής. Οι “εσωτερικές” αναρτήσεις, τα κεραμικά φρένα, η αεροδυναμική… όλα ήταν στα όρια αυτού που ονομάζουμε “αγωνιστικό”. Και ο ήχος… Αυτός ο ήχος! Αν η Carrera GT ήταν Σειρήνα, ο ήχος του ατμοσφαιρικού V10 κοντά στον κόφτη των 8.400 σ.α.λ. ήταν το τραγούδι της… ή ο ήχος που έβγαζε όταν πλησίαζε στον οργασμό!

Διάβασε επίσης: 10 πράγματα που δεν γνωρίζεις για την Porsche Carrera GT

Η Carrera GT φορά έναν V10 κινητήρα, 5,7 λίτρων, που αποδίδει 612 άλογα, στις 8.000 σ.α.λ., και 590 Nm ροπής, στις 5.750 σ.α.λ.. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα. Το απόβαρο είναι 1.380 κιλά και μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 330 χλμ/ώρα, με τον επίσημο χρόνο στο Ring 7:28.71, όπως μπορείς να δεις εδώ.

porsche_carrera_gt_or_911r_01

Από την άλλη, η Porsche 911 R φάνηκε από τη πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε ότι έγινε αυτόματα “future classic“, και ήδη κάποιες “μεταχειρισμένες” έχουν ξεπεράσει την τιμή του €1 εκατ., όταν από το εργοστάσιο κόστιζε περίπου €170.000.

Ατμοσφαιρικός, επίπεδος κινητήρας 4 λίτρων που αποδίδει 500 άλογα στις 8.500 σ.α.λ., μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, βάρος που έχει διατηρηθεί στα 1.370 κιλά και “undercover” εμφάνιση, συνθέτουν ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένα άτομα και υπόσχεται έντονες συγκινήσεις. Ποιο, όμως, είναι αυτό που θα κοστίζει περισσότερα σε 20 χρόνια;