739572

Η Subaru παρουσίασε το νέο Impreza στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον περασμένο Μάρτιο, με την εμπορική του πορεία να έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι στην Ιαπωνία. Με την αντίστοιχη στην Αμερική να αναμένεται να γίνει μέχρι τέλος του χρόνου, η ιαπωνική εταιρία ξεκίνησε την κατασκευή του δημοφιλέστατου μοντέλου της στο εργοστάσιο της στην Indiana της Αμερικής, το οποίο κατασκευάζει το Legacy και το Outback.

Η κίνηση αυτή είναι αρκετά σημαντική για την Subaru, καθώς αυτή είναι η πρώτη φορά που το Impreza κατασκευάζεται εκτός Ιαπωνίας. Τα περισσότερα αυτοκίνητα που θα συναρμολογεί το εργοστάσιο θα απορροφηθούν από τις αγορές της Αμερικής και του Καναδά, με το εργοστάσιο να διπλασιάζει την παραγωγική του δυνατότητα από τις 218.000 μονάδες ετησίως, στις 436.000.

Το μοντέλο προσφέρεται σε sedan και hatchback έκδοση, και όπως είδαμε κατά την παρουσίαση του, δυστυχώς, για ακόμη μια φορά, η Subaru δεν τόλμησε να περάσει το παραμικρό από τα πρωτότυπα Impreza Sedan Concept και Impreza 5-Door Concept στο μοντέλο παραγωγής.

Το μήκος του sedan μοντέλου έχει μεγαλώσει κατά 41 χλστ., το πλάτος κατά 38 χλστ., ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 10 χλστ., με το μεταξόνιο να αυξάνεται κατά 25 χλστ., φτάνοντας τα 2.670 χλστ. Στο εσωτερικό συναντάμε τριάκτινο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις, μεγάλη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με την Subaru να δηλώνει πως αυτό προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες.

Το νέο Impreza είναι το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστεί πάνω στην ολοκαίνουργια αρθρωτή πλατφόρμα της εταιρίας και προσφέρεται φυσικά και με το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive. Η νέα πλατφόρμα είναι 70% έως 100% πιο άκαμπτη, μειώνει τις κλίσεις του σώματος έως και 50%, ενώ μειώνει και το βάρος.

Μηχανικά το Impreza εφοδιάζεται με έναν 2-λιτρο boxer κινητήρα, που διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και άμεσο ψεκασμό. Αποδίδει 154 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με τη δύναμη να μεταφέρεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς μέσω ενός CVT κιβωτίου. Μάλιστα διαθέτει και αερόσακο για τους πεζούς.