739572

Η Subaru παρουσίασε το νέο Impreza στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον περασμένο Μάρτιο, με την εμπορική του πορεία να έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι στην Ιαπωνία. Με την αντίστοιχη στην Αμερική να αναμένεται να γίνει μέχρι τέλος του χρόνου, η ιαπωνική εταιρία ξεκίνησε την κατασκευή του δημοφιλέστατου μοντέλου της στο εργοστάσιο της στην Indiana της Αμερικής, το οποίο κατασκευάζει το Legacy και το Outback.

Η κίνηση αυτή είναι αρκετά σημαντική για την Subaru, καθώς αυτή είναι η πρώτη φορά που το Impreza κατασκευάζεται εκτός Ιαπωνίας. Τα περισσότερα αυτοκίνητα που θα συναρμολογεί το εργοστάσιο θα απορροφηθούν από τις αγορές της Αμερικής και του Καναδά, με το εργοστάσιο να διπλασιάζει την παραγωγική του δυνατότητα από τις 218.000 μονάδες ετησίως, στις 436.000.

Το μοντέλο προσφέρεται σε sedan και hatchback έκδοση, και όπως είδαμε κατά την παρουσίαση του, δυστυχώς, για ακόμη μια φορά, η Subaru δεν τόλμησε να περάσει το παραμικρό από τα πρωτότυπα Impreza Sedan Concept και Impreza 5-Door Concept στο μοντέλο παραγωγής.

Το μήκος του sedan μοντέλου έχει μεγαλώσει κατά 41 χλστ., το πλάτος κατά 38 χλστ., ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 10 χλστ., με το μεταξόνιο να αυξάνεται κατά 25 χλστ., φτάνοντας τα 2.670 χλστ. Στο εσωτερικό συναντάμε τριάκτινο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις, μεγάλη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με την Subaru να δηλώνει πως αυτό προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες.

Το νέο Impreza είναι το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστεί πάνω στην ολοκαίνουργια αρθρωτή πλατφόρμα της εταιρίας και προσφέρεται φυσικά και με το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive. Η νέα πλατφόρμα είναι 70% έως 100% πιο άκαμπτη, μειώνει τις κλίσεις του σώματος έως και 50%, ενώ μειώνει και το βάρος.

Μηχανικά το Impreza εφοδιάζεται με έναν 2-λιτρο boxer κινητήρα, που διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και άμεσο ψεκασμό. Αποδίδει 154 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με τη δύναμη να μεταφέρεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς μέσω ενός CVT κιβωτίου. Μάλιστα διαθέτει και αερόσακο για τους πεζούς.

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Ιαπωνικό made in usa?
    Ποιός ο λόγος να το αγοράσεις τότε?

    • εδω το απολυτο ιαπωνικο σημερα…το NSX….ειναι και προδιαγραφων usa….. να μην το αγορασουν και αυτο ???? :-)

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Καμιά σχέση η ειδική κατασκευή του ενε-σέξ που φτιάχνουν στο ωχ-άιο με εξειδικευμένη χάι-τεκ παραγωγή περίπου 130 μόνο αυτοκίνητα το μήνα με τη μαζική παραγωγή της σου-μπαρού.

      Μια ιδέα για το ποιός θα κατασκευάζει τα σου-μπαρού μπορούμε να την πάρουμε από τη φωτό του άρθρου.
      :P

      πηγή: http://www.autoblog.com/2016/04/12/acura-nsx-honda-ohio-factory-autoline-video/

    • βασικα το ιαπωνικο NSX…..ειναι 100% αμερικανικο !!! :-D
      και κατασκευαστικα….και σχεδιαστικα….
      αλλα οποιος το αγορασει…θα λεει HONDA φιλες..ιαπωνικη αξιοπιστια!!!! :-D

      το ιδιο ειναι και για το subaru…απλα η παραγωγη του ειναι σε πιο μεγαλα νουμερα…….

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Άλλο πράγμα ένα εργοστάσιο που κατασκευάζει 436.000 αυτοκίνητα το χρόνο και τελείως άλλο πράγμα ένα άλλο που κατασκευάζει 1.500 το χρόνο.
      Διάβασε αν δεν βαριέσαι το άρθρο στην πηγή που παρέθεσα για το εργοστάσιο της honda.
      Ενδεικτικά:
      “Each technician on the line has over 20 years of manufacturing experience”.

      Τους κινητήρες τους φτιάχνουν: “six master builders and two technicians make each one by hand. Every master builder has at least 24 years of experience”.

      Επίσης:
      “The tool chests they use are made out of a special plastic that does not scratch or scrape, so that plastic shavings do not contaminate the machined parts. Each tool chest is washed after every engine is completed. Honda picked up this trick from its passenger jet assembly operations.”

      Και τέλος το καλύτερο:
      “It takes five to six hours to assemble one engine versus the 30 seconds that it takes for one of Honda’s mass-production engines to pop off the line.”

    • εγω μενω στην ιδεα και οχι στα νουμερα !!!! αν για παραδειγμα μια μερα βγει το NSX σε παραγωγη των 50.000 το χρονο θα αλλαξει κατι ?

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Νομίζω ότι συγκρίνεις λεμόνια με πορτοκάλια.

      Και ναι, αν βγεί το nsx σε ετήσια παραγωγή 50.000 θα αλλάξει τελείως.

    • και τα δυο ειναι εσπεριδοειδη…οποτε ασε με να πιστευω πως ειναι το ιδιο !!! :-D

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Δίψασα, πάω να στίψω μια πορτοκαλάδα, άντε καληνύχτα!

    • νομιζω πως σου ανεβασα λιγο την πιεση…και η πορτοκαλαδα την ανεβαζει!!!!
      τσαγακι πιες να χαλαρωσεις !!! η γαλα !!!! :-P
      καλο βραδυ !!! :-D

    • mixalhs7

      Το Acura NSX είναι 100% αμερικανικό προϊόν, με τον σχεδιασμό την εξελλιξη & την κατασκευή να γίνονται στις ΗΠΑ.

      Μονο ο βενζινοκινητηρας σχεδιάστηκε στο R&D τμήμα της Honda στην Ιαπωνία, μετά απο αίτημα των Αμερικανών συναδέλφων τους για κάτι πιο δυνατό απ’τον Ν/Α V6 που είχε εγκριθει να τοποθετηθεί (μετά την απόρριψη του αρχικά προγραμματισμενου V10).
      Έτσι λοιπόν μπήκαν turbo στον V6 και τα υπόλοιπα είναι γνωστά.

      Τελος η διανομή του σε όλο τον κόσμο θα γίνεται ως Acura και στις αγορές Ιαπωνίας & Ευρώπης ως Honda.

    • αυτο ηθελα να πω ακριβως !! ευχαριστω !!!!
      αρα υπαρχει λογος να το αγορασει καποιος ????

    • mixalhs7

      Απ την στιγμή που στην καταναλωτική συνείδηση του μέσου Αμερικανού μετράει πολύ το ταμπελακι να λέει made in usa όλο και πιο πολλά τέτοια παραδείγματα θα βλέπουμε.
      Εταιρειες σαν την Σουμπαρου ή την Ακουρα πρωτα απο ολα ενδιαφερονται για την Αμερικανικη και Ασιατικη αγορα παρα για την Ευρωπαϊκή, και αυτο ειναι πολυ λογικό!

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Υπάρχει λόγος.
      Το nsx δεν είναι προιόν μαζικής παραγωγής.Έχει σχεδόν διαστημικές προδιαγραφές κατασκευής. (βλ.πηγή που παρέθεσα). Με τέτοιες προδιαγραφές θα μπορούσαν να το κατασκευάζουν και στο Τιμπουκτού.
      Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχει καμία σημασία που κατασκευάζεται ένα προιόν.

      Πχ, δεν συγκρίνεται η ποιότητα κατασκευής του κινητήρα του GTR με του μίκρα, όπου κι αν κατασκευάζεται ο πρώτος.
      Εγώ δηλαδή θα προτιμούσα να αγοράσω ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής made in japan, κατασκευασμένο δηλαδή από ιάπωνες εργάτες, σε ιαπωνικό εργοστάσιο, σε ιαπωνικό έδαφος.
      Τον γκοτζίλα όμως δεν θα με ένοιαζε που τον κατασκευάζουν, ακριβώς λόγω των υψηλότατων προδιαγραφών κατσκευής του.

    • αν σου δινοταν ομως η δυνατοτητα να αγορασεις ενα NSX ιαπωνικης κατασκευης και μιας αμερικανικης….με ιδια τιμη ποια θα προτιμουσες ???

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Αν ήταν ακριβώς ίδια τα διαστημικά specs της κατασκευής και το επίπεδο/εμπειρία των master-engineers, τότε πραγματικά δεν θα είχε σημασία από ποιά χώρα θα το διάλεγα.
      Μάλλον θα διάλεγα εκείνο που θα είχε την πιο γρήγορη παράδοση!

    • δηλαδη ενα αυτοκινητο της subaru θα ειναι κατωτερο οταν κατασκευασμενο στην αμερικη απο ενα που ειναι στην ιαπωνια ??? μα τα specs δεν τα οριζει η subaru ????

      υ.γ δηλαδη ενας JDM εδω στην ελλαδα..οταν αγοραζε nissan απο τον βολο…….δεν ηταν JDM ???

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Εγώ θα προτιμούσα πρώτα το made in Volos, μετά το made in japan, μετά το made in usa – στην μαζική παραγωγή.

    • αν η αγορα σου ειναι συμφωνα με το πατριωτικο κρητιριο ?? πασο !!!
      αν πιστευεις ομως οτι το παν ειναι η ποιοτητα οπως εχω καταλαβει τοσην ωρα…….και θεωρεις οτι ειμαστε καλυτεροι απο JAPAN/USA στο θεμα κατασκευης αυτοκινητων……..μενω αλλλλλαλος !!

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Σωστά με κατάλαβες. Αυτονοήτως, πρώτα η Ελλάδα.

      Από ότι γνωρίζω δεν κατασκευάζουμε αυτοκίνητα, οπότε ξαναβρές τη φωνή σου.
      :P

    • mixalhs7

      Δεν υπαρχει τέτοιο δίλημμα.
      Το πρώτο nsx βγήκε για να κάνει την Χοντα διάσημη στην κατηγορια σουπερκαρ.
      Αυτό το nsx βγήκε για να καθιερώσει την Acura ως boutique car maker ξεκινώντας καριέρα απο την αγορά των ΗΠΑ στοχεύοντας παράλληλα να κανει πολλές πωλήσεις στην αραβική και κινεζική αγορά ως Αμερικανικό προϊόν.
      Στα πορτοφόλια που απευθύνετε ενας boutique car maker οπως θέλει να καθιερωθεί η acura με πρωτο προιον της το νεο nsx, το άκουσμα χοντα είναι πολύ μέινστριμ, γι αυτό στις χοτ αγορές πλασάρετε ως acura. Κάτι αντίστοιχο δηλ με το lexus lfa.

    • αρα θελουν να πουλησουν και αυτοι λιγη παπατζα ??? :-D

    • mixalhs7

      Οι στοχευμενες πωλήσεις θέλουν συγκεκριμενες στρατηγικές!

  • fanboy

    καλο αυτοκινητο αλλα ιμπρεζα δεν ειναι ,αλαξτε του ονομα

  • thodoris91

    Καλό χρυσό το scooby, αλλά πανασχημο!

  • rous

    Απο το πλαι θυμιζει ΤΟΥΟΤΑ.

  • SAMURAI-66

    Μετριο οπτικα και οχι τιποτα ιδιαιτερο,χιλιες φορες καλυτερο το υπερ οπλο παντος καιρου και εδαφους legacy outback.
    …………https://youtu.be/YIycFkIFUdA

  • Anestis Genk

    Not radioactive? Then not Japanese!

  • xtra

    “εφοδιάζεται με έναν 2-λιτρο boxer κινητήρα, που διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και άμεσο ψεκασμό. Αποδίδει 154 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με τη δύναμη να μεταφέρεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς μέσω ενός CVT κιβωτίου”
    Ολα λαθος τα κανει η subaru , ακομα και σε τομεις (μηχανολογικα) που ειχε το προβαδισμα.
    Ενταξει , απο εμφανιση τελευταια εχουν γινει γραφικοι!

  • DΛMIΣN

    Τανα παγκοσμιοποίηση μαμησε τα όλα