wp_20161107_001

Από το λανσάρισμα του Opel Mokka το 2012, το μικρό γερμανικό SUV έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 600.000 αυτοκίνητα. Για να συνεχίσει αυτή την επιτυχημένη πορεία, η εταιρία προχώρησε σε ένα εκτενές facelift και το μετονόμασε σε Mokka X. Το ανανεωμένο μοντέλο είναι ένα δείγμα από το τι ετοιμάζει η γερμανική εταιρία, καθώς το 2017 θα παρουσιάσει 7 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα, με το γράμμα “Χ” να μπαίνει πλέον σε όλα τα SUV και crossover μοντέλα της, όπως για παράδειγμα το νέο Meriva το οποίο αλλάζει όνομα και χαρακτήρα, και θα ονομαστεί Crossland X, καθώς θα ανήκει πλέον στην δημοφιλή κατηγορία των crossovers.

Με αφορμή το ανανεωμένο μοντέλο, η ελληνική εταιρία της Opel πραγματοποίησε ένα διήμερο ταξίδι στην Μονεμβασιά, όπου χθες παραλάβαμε το αυτοκίνητο από την Αθήνα, και μέσα από μια εκπληκτική διαδρομή και στάσεις στην παραλία του Τυρού, καθώς και στο χωριό Κοσμάς Αρκαδίας σε υψόμετρο 1.150 μέτρα, φτάσαμε τελικά μετά από σχεδόν 330 χλμ. στο κάστρο της Μονεμβασιάς. Αυτά την πρώτη ημέρα, οδηγώντας το τετρακίνητο μοντέλο κινούμενο με τον γνωστό 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα με τα 136 άλογα.

Σήμερα, επιλέξαμε τη δικίνητη έκδοση του μοντέλου, κινούμενο από τον 1.400άρη turbo κινητήρα απόδοσης 140 ίππων. Η διαδρομή της επιστροφής περιελάμβανε μια πολύ ήπια εκτός δρόμου διαδρομή, και έπειτα είσοδο στον νέο αυτοκινητόδρομο από την Σπάρτη, για να αφήσουμε το αυτοκίνητο μετά από ακόμα 320 χλμ. το αυτοκίνητο στις εγκαταστάσεις της εταιρίας.

  • Mrdesperado32

    το πρωτο μου αρεσε περισσοτερο.αυτο μοιαζει λιγο με ford μπροστα.μεσα το πανω μερος του ταμπλο εχει στοιχεια αστρα.οι διακοπτες του κλιμα ειναι λιγο ασχημοι αλλα οκ.ατου το διαμαντι ντιζελ που εχει που ειναι απ καλυτερα στην αγορα.

  • gv

    ομορφο αλλα αν δε μπορει να παει και λιγο εκτος δρομου τι να το κανω?
    αν ειναι ετσι παιρνω και astra..
    για μενα τα suv ειναι χρησιμα αν εχουν δυνατοτητες εκτος δρομου κινησης τουλαχιστον σαν το vitara ή το qashqai αλλιως δε χρησιμευουν σε τιποτα,ισως να εχουν λιγο καλυτερους χωρους απο αυτοκινητα αντιστοιχου μηκους αν και αυτο οχι παντα..
    επισης ειναι αρκετα βαρυ για να μη πω πολυ βαρυ και αυτο τα χαλαει ολα γενικα..

    • georgekaras

      σωστος

    • carlover

      φίλε gv η αίσθηση που παίρνεις από ένα suv ακόμη και δικίνητο, λόγω και της υψηλότερης οδήγησης, είναι σαφέστατα καλύτερη από ένα συμβατικό ιχ. Στον πρακτικό τομέα η υψηλότερη θεση των προφυλακτήρων και του γενικότερου ύψους του αμαξώματος βοηθουν στην καθημερινή οδήγηση σε ράμπες, πεζοδρόμια, λακούβες κτλ. Για το θέμα οδηγικής συμπεριφορας εφόσον υπάρχει καθημερινή συνετή οδήγηση και δεν θέλεις το αμάξι για την πίστα πλεόν το επίπεδο της ασγάλειας και των ηλεκτρονικών έχει φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο. οπότε δεν παίρνουμε suv μόνο για εκτός δρόμου που και πάλι έχοντας την εμπειρία με δικινητο duster μπορώ να σου πω ότι δεν συγκρίνω την ικανότητά του εκτός δρόμου με κανένα συμβατικό ΙΧ.

    • carlover

      φίλε gv η αίσθηση που παίρνεις από ένα suv ακόμη και δικίνητο, λόγω και της υψηλότερης οδήγησης, είναι σαφέστατα καλύτερη από ένα συμβατικό ιχ. Στον πρακτικό τομέα η υψηλότερη θεση των προφυλακτήρων και του γενικότερου ύψους του αμαξώματος βοηθουν στην καθημερινή οδήγηση σε ράμπες, πεζοδρόμια, λακούβες κτλ. Για το θέμα οδηγικής συμπεριφορας εφόσον υπάρχει καθημερινή συνετή οδήγηση και δεν θέλεις το αμάξι για την πίστα πλεόν το επίπεδο της ασγάλειας και των ηλεκτρονικών έχει φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο. οπότε δεν παίρνουμε suv μόνο για εκτός δρόμου που και πάλι έχοντας την εμπειρία με δικινητο duster μπορώ να σου πω ότι δεν συγκρίνω την ικανότητά του εκτός δρόμου με κανένα συμβατικό ΙΧ.

  • Koss

    Φαίνεται αρκετά βελτιωμένο και ο 1600αρης ντίζελ του πάει γάντι. Ο μπροστινός προφυλακτήρας παραείναι χαμηλός για τετρακίνητο αν και θα μπορούσαν να το διορθώσουν στο facelift αφού άλλαξαν όλη την μούρη.
    Κλασσικά οι περισσότεροι που θα το αγοράσουν δεν θα τους ενδιαφέρουν οι εκτός δρόμου δυνατότητες…

  • SAMURAI-66

    Τα νεα φωτιστικα εμπρος το εκαναν λιγοτερο επιθετικο και αφαιρεσαν ισως το πλεον χαρακτηριστικο σημειο του…για μενα ειναι μεγαλο φαουλ η αλλαγη τους με τα λιγοτερο εντυπωσιακα φαναρια γιατι το με αυτα ειχε σχεδιαστικη ταυτοτητα.
    Στα υπολοιπα σημεια εχει βελτιωσεις με την χαρακτηριστικη διαφορα αυτη στο σαλονι να κανει το νεο.
    Συνολικα ευπαρουσιαστο και σαφως επειδη εχει εμποτισμενα τα γνωστα αμερικανικα γονιδια και ομορφοτερο απο το συμπατριωτη του της vw.

  • Giannisk

    Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, συμμαζεμενο και με αρκετή τεχνολογία πάνω του. Αλλά πιστεύω ότι η κατηγορία αυτή το έχει ξεφτιλίσει με τις τιμές της. Βλέπω Xover με 25.000€. Τα θεωρώ πανάκριβα.

  • george

    Πολλά αρνητικά το συγκεκριμένο μοντελο… Πολύ βαρύ, με μικρη αποσταση απο το εδαφος και πολύ μικρό χωρο αποσκευων.. Τουλαχιστον νομίζω το ομόρφυναν λίγο σε σχέση με το προηγούμενο

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Έγινε ακόμα πιο όμορφο μετά την ανανέωση, πιο ωραίο μπροστά και με εσωτερικό α λα Astra. Βέβαια οι ακριβότερες εκδόσεις και μένα μου φαίνονται κάπως τσιμπημένες. Πολύ ωραίο όμως γενικά ειδικά στο πορτοκαλί. Μπράβο παίδες για το test.

  • Petros

    Το Mokka πετυχε απολυτα τους στοχους του, συμφωνα και με τις μεγαλες πωλησεις του
    αδιαψευστο στοιχειο για τις συγχρονες τασεις της αγορας, δηλαδη το κοινο που θελει
    αυτοκινητο με τα πλεονεκτηματα του Astra, να ειναι ομως ψιλο με μεγαλες διαδρομες
    αναρτησεων για να περναει με ανεση και χωματοδρομους με νεροφαγωματα χωρις να βρισκει,
    και για πιο ευκολη επιβιβαση αποβιβαση ενα σημαντικο πλεονεκτημα για πολλους, χωρις ομως
    συμβιβασμους στην οδικη συμπεριφορα, αφου συμφωνα και με αυτη την απολαυστικη δοκιμη
    ειναι τρομερα ασφαλες σε δρομους με στροφες, και υποδειγματικα σταθερο στους
    αυτοκινητοδρομους ακομα και με δυνατους πλαγιους ανεμους, εχει και δυνατους και
    οικονομικους κινητηρες, ειναι και ομορφο το ατιμο :)

  • UltraB

    Ιδανικό για πολυμελής (και μη) οικογένειες θα το χαρακτήριζα.

    Μεγάλοι χώροι, ουδέτερο, σαφές και άνετο στο δρόμο, άρα ιδανικό για ταξίδια και με αρκετά καλούς κινητήρες.

  • Mika

    Ομορφο σε σχεση με πριν..Mου φαινεται παντως στενο και ψηλο,σε σχεση με αλλα του ανταγωνισμου…

    Γιατι δεν βαζετε και τις δικες σας φωτος στη gallery?

  • Εσωτερικά σαφώς καλύτερο, εξωτερικά τώρα έχασε εκείνο το “χαμόγελο” που είχε μπροστά, έγινε πιο “αυστηρό” και ήρθε πιο κοντά στην σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας. Στο πίσω μέρος όμως ρε Opel εκείνα τα φωτιστικά σώματα σαν after market μου κάθονται…

  • fanboy

    ομορφυνε απ το προηγουμενο αλλα πισω τα χαλασαν λιγο. Καλοι κινητηρες

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Σύμφωνα με το συμπέρασμα της δοκιμής:….απευθύνεται σε “κοινωνικά ανερχόμενους πελάτες”.

    Πόσο χαμηλά έχουμε πέσει για να θεωρήσει κάποιος ότι το μόκα σηματοδοτεί κοινωνική άνοδο…

  • thodoris91

    Μ’αρεσει αρκετά για suv, αλλά η opel πολύ έχει τσιμπησει τις τιμές της…

  • Βελισσάριος

    Σε χωρους ανετα κοντραρεται με το μινι ..Citroen C2 απλα αυτο εχει τη διπλη τιμη!