2016 Italian Grand Prix, Friday

Ο Lewis Hamilton διατηρήθηκε στη κορυφή, όντας ο ταχύτερος οδηγός της σημερινής ημέρας. Οι χρόνοι ήταν αργότεροι σε σχέση με το FP1, με τον Nico Rosberg να είναι στη δεύτερη θέση, για μόλις 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η Williams φάνηκε να είναι αρκετά γρήγορη, με τον Valtteri Bottas να βρίσκεται πίσω από τα «Ασημί Βέλη».

Πίσω από τον Φινλανδό, ο Felipe Massa, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, και τον Jenson Button, ο οποίος συμπληρώνει την πρώτη 10άδα. Ας δούμε τα βασικότερα σημεία του FP2:

Ο καιρός παρέμενε καλός και οι θερμοκρασίες ήταν διαμορφωμένες στους 30°C και τους 47°C, σε αέρα και οδόστρωμα. Τα μονοθέσια άφησαν γρήγορα τα γκαράζ τους και ξεκίνησαν να γράφουν γύρους, με τις δύο Ferrari να ανεβαίνει στην κορυφή, όμως αυτό κράτησε για λίγο, καθώς ο Ricciardo κινήθηκε 2 δέκατα πιο γρήγορα από τον Vettel.

Οι δύο Mercedes καθυστέρησαν να δείξουν την ταχύτητά τους, την ώρα που ο Verstappen είχε ανέβει στη δεύτερή θέση, 1 δέκατο πίσω από τον team-mate του. Λίγο αργότερα, ο Rosberg πέρασε στην κορυφή, με 1:13.3, αλλά δευτερόλεπτα μετά ο Hamilton ήταν άλλα 2 δέκατα πιο γρήγορος, 20 λεπτά μετά από το ξεκίνημα.

Ο Ricciardo έβαλε τα μαλακά ελαστικά, για να σταματήσει τα χρονόμετρα στο 1:12.8. Ο Raikkonen επιχείρησε να κάνει το ίδιο, όμως ήταν 2 δέκατος πιο αργός από τον Αυστραλό. Τα μαλακά ελαστικά ήταν αυτά που κυριαρχούσαν, με αποτέλεσμα οι χρόνοι να βελτιώνονται συνεχώς.

Οι McLaren ανέβηκαν στις θέσεις 6 και 7, ωστόσο η Williams έδειξαν εξαιρετική ταχύτητα, καθώς σημείωσαν το «1-2», με τον Bottas να είναι ελάχιστα μπροστά από τον Massa. Η Mercedes έβαλε τη μαλακή και φυσικά αυτό συνοδεύτηκε από το «1-2». Ο Hamilton έγραψε χρόνο 1:12.2, όταν ο Rosberg ήταν μόλις 30 χιλιοστά πίσω από τον team-mate του.

Η Ferrari παρέμενε πίσω από Williams και Red Bull, στις θέσεις 7 και 8, δίχως να έχει κατέβει το 1:13, όπως έκαναν και οι 6 οδηγοί μπροστά από την ιταλική ομάδα. Είχαμε φτάσει στα μισά της περιόδου και οι οδηγοί αξιολογούσαν ήδη τη φθορά των ελαστικών, καθώς σχεδόν κανένας δεν ήταν ικανός να βελτιώσει την επίδοσή του.

Ο Alonso ακινητοποίησε το μονοθέσιό του, λίγο πριν από το τελευταίο μισάωρο, όπου οι περισσότεροι οδηγοί βρισκόταν στην πίστα για να συλλέξουν δεδομένα για τα μονοθέσιά τους και τα ελαστικά τους, έχοντας μπόλικο καύσιμο στην πλάτη τους. Η λήξη του χρονομέτρου ήρθε χωρίς να συμβαίνει κάτι αξιόλογο, εκτός από το γεγονός ότι ο Alonso έγινε… cameraman στην πίστα!

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 15:00.