china car sales

Με την κυβέρνηση της Κίνας να εξετάζει να καταργήσει τις φορολογικές ελαφρύνσεις που προσφέρει στην αγορά νέων αυτοκινήτων με μικρούς κινητήρες, αμέσως έκαναν την εμφάνισή τους δημοσιεύματα που υποστηρίζουν πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να οδηγήσει σε πτώση των πωλήσεων στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου.

Μέσα στο 2015, η κυβέρνηση της Κίνας μείωσε τους φόρους για την αγορά αυτοκινήτων με κινητήρες μικρότερους από 1.600 κ.εκ, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις να παρουσιάσουν αλματώδη αύξηση. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει πολλά χρήματα στην Κίνα, ιδίως στην αγορά των SUVs και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με τον CEO της Volkswagen στην Κίνα να δηλώνει πως αν τελικά η κυβέρνηση καταργήσει τις φορολογικές ελαφρύνσεις. τότε το πρώτο τρίμηνο του 2017 “θα είναι λίγο δύσκολο”. Αναλυτές της αγοράς δηλώνουν πως αν η κυβέρνηση δεν παρατείνει τις φοροελαφρύνσεις μετά το τέλος του 2016, τότε οι πωλήσεις θα παρουσιάσουν για πρώτη φορά πτώση μετά το 1997, με την πτώση να υπολογίζεται στο 2% με 3%. Από την άλλη μεριά, πολυτελείς εταιρίες που δεν διαθέτουν αυτοκίνητα που επηρεάζονται από τις φοροελαφρύνσεις, όπως η Linkoln, πιστεύουν πως η κατάργησή τους, θα λειτουργήσει υπέρ τους.

Παράλληλα, οι ρυθμιστικές αρχές της Κίνας, σχεδιάζουν την θέσπιση μιας νέας νομοθεσίας που θα απαιτούσε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πωλούν έναν ορισμένο αριθμό φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων. Γι’αυτό και η VW σχεδιάζει να βγάλει στην αγορά πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα, μιας και επιθυμία της είναι να γίνεται ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στην αγορά των ηλεκτρικών. Η VW στοχεύει να πουλά 400.000 ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2020 στην Κίνα, ενώ για το 2025 έχει θέσει ως στόχο το 1,5 εκατ. πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων.

  • Anestis Genk

    αυτές οι επιχειρήσεις μια ζωή στις δυσκολίες είναι

    • manowar

      Χαχαχα αν η Ειρωνεία ηταν μπαλα θα εισουν ο λυονελ ρε μπαγασα??