Porsche 718 Boxster 7

Εδώ και καιρό υπήρχε μια φημολογία ότι η Porsche ετοίμαζε να μεγαλώσει την γκάμα της με ένα μικρότερο crossover και ένα νέο σπορ αυτοκίνητο κάτω από την Boxster. Ο Detlev von Platen, επικεφαλής των παγκόσμιων πωλήσεων της Porsche, σε συνέντευξη που έδωσε κατά την διάρκεια της έκθεσης του Λος Άντζελες, διέψευσε κατηγορηματικά αυτές τις φήμες λέγοντας πως η Porsche δεν έχει καμία απολύτως πρόθεση να παρουσιάσει ένα μικρότερο μοντέλο από την Macan και την Boxster.

Η Macan παρουσιάστηκε το 2014 και είναι το πρώτο σε πωλήσεις όχημα της εταιρείας στις ΗΠΑ, οπότε δεν υπάρχει λόγος να παρουσιάσει ένα φθηνότερο μοντέλο που θα τοποθετούνταν κάτω από αυτή. Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας:

Εμείς στην Porsche σκεφτόμαστε το τι αντιπροσωπεύει η μάρκα. Είμαστε ένας αποκλειστικός κατασκευαστής σπορ αυτοκίνητων, δεν έχουμε να κερδίσουμε τίποτα με την δημιουργία μιας φθηνότερης Porsche στο μέλλον. Δεν έχει με την ποσότητα, αλλά με την ποιότητα σε αυτό που κάνουμε.

Η Porsche αναπτύσσει νέα οχήματα, όπως ένα ηλεκτρικό σπορ σεντάν που θα βασίζεται στο Mission E, που θα τοποθετηθεί σε άλλο σημείο στην γκάμα της εταιρείας. Η επέκταση των προϊόντων της μάρκας θα επεκταθεί και πέρα από τα νέα μοντέλα. Αν θέλουμε να είμαστε συνεπής με την στρατηγική του προϊόντος που είχαμε, στο μέλλον οι επενδύσεις θα πάνε περισσότερο στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών γύρω από το αυτοκίνητο.

Ένα τέτοιο παράδειγμα μπορεί να είναι η υπηρεσία αναζήτησης μια ανοιχτής θέσης παρκαρίσματος από την Porsche, η οποία στην συνέχεια θα δίνει οδηγίες στον οδηγό για να πάει πιο σύντομα σε αυτή καθώς και να την πληρώσει γρήγορα.

  • ”Είμαστε ένας αποκλειστικός κατασκευαστής σπορ αυτοκίνητων, δεν έχουμε να κερδίσουμε τίποτα με την δημιουργία μιας φθηνότερης Porsche στο μέλλον.”

    ΑΝ δεν εχει γινει καποιο λαθος στη μεταφραση….ποσο σπορ κατασκευη μπορουμε να πουμε μια καγιεν και μια μακαν ντιζελ ???

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Καθόλου.

      Αυτήν την άποψη την έχει και ένας αρχιμηχανικός της Porsche, ο οποίος είχε δηλώσει ότι τα καγιέν και τα παναμέρα (αν δεν κάνω λάθος) δεν είναι αληθινά sportscar. Το λίνκ του autoblog βαριέμαι να το βρώ.

    • mixalhs7

      Το δόγμα της εταιρειας είναι ”every car can be a sportscar”

    • μια cayenne turbo s..αμα κανω πετρα την καρδια….ναι….να την δεχτω ως sportcar….
      την απλη …την entry level diesel…..δεν μπορω !!

    • mixalhs7

      Μπορεις να βάλεις κεραμικα φρένα σπορ ανάρτηση μπακετ καθίσματα και pdk σε ενα καγιεν ντίζελ. Μπορεις να μην τα βαλεις και θες κατι πιο ανετο. Οτι θελει ο πελατης ;)

    • παλι ντιζελ θα ειναι…και SUV !!!!

    • mixalhs7

      Και το audi lmp1 ντιζελ ήταν αλλα δεν χαλασε κανεναν οταν σήκωνε τα πρωταθληματα!!

    • ναι αλλα εκεινο ηταν και ενα με την ασφαλτο !!!! :-D

    • mixalhs7

      αρα μια ελαφρυα παπαντζα μπορει με λιγο σπρώξιμο απο την φια να κερδισει ενα θεοβαρο τερας :P

    • Mika

      Ειναι σπορ στο μετρο του δυνατου, ας πουμε…

      Λογω της κατασκευης και του ψηλοτερου κεντρου βαρους..

  • Giannis

    Αυτό έλειπε.Θα έχανε τελείως την αιγλη της σαν brand name.Ποσο ξεχωριστό μπορεί να είναι ένα σήμα όταν το βλέπεις παντού? Και γι αυτό άλλωστε θεωρώ την Porsche ένα level κάτω από Ferrari Lamborghini. (Δεν αναφέρομαι μηχανολογικά μην πεσετε να με φάτε οι πορσακιδες). Κάνοντας κάτι τέτοιο θα πέσει και άλλα level πιο κάτω.

    • mixalhs7

      Μα πότε της η Πορσε δεν τοποθετήθηκε στην κατηγορία exotics.
      Πάντα ήταν ταγμένη στα sportscar. Είναι στο dna της ο ρόλος της διαχωριστικης γραμμής μεταξύ πληβείων και πατρικιων, που λέει και ο alex aiva.
      Εκεί κινούνταν πάντα προϊόντικα.
      Η αίγλη ήρθε απ τους αγώνες στις χρυσές εποχές των μοτορσπορ με νίκες απέναντι σε μεγάλα ονόματα κι όχι απ’την σπανιότητα των μοντέλων παραγωγής.

      Ο λόγος που δεν βγάζει μικρότερα μοντελα κατά την γνωμη είναι για να μην απαξιωθεί το entry level πρόγραμμα μεταχειρισμενων αυτοκίνητων porsche approved που τρέχει η εταιρεία και για να μην χαθούν έσοδα ανταλλακτικων απ τον στόλο που κυκλοφορεί ήδη!

    • Giannis

      Μια εταιρια σαν την porsche και με δεδομενο οτι πουλαει και μαλιστα με τετοια κερδη (τα υψηλοτερα ποσοστα αν θυμαμαι καλα) δεν πρεπει να καταληξει να ειναι σαν μια λιγο πιο premium bmw/audi/merc .Ειναι και θεμα αρχης γιατι σου λεει οτι αμα θες porsche θα δωσεις τοσα χιλιαρικα.Οχι παρακατω.Πιστευω οι boxter/cayman ειναι το χαμηλοτερο μοντελο που ταιριαζει.Οχι κατι πιο φθηνο.Αλλωστε σαν μτχ μετα θα απαξιωθει ακομα παραπανω.Ειναι κριμα να καταληξουν σε χερια τυπων ”Μ3 316 με 20αρες ζαντες και μπουρια και δεν συμμαζευεται”
      Στην τελευταια προταση εννοεις να μην δωσει αβαντα στους κατοχους π.χ.παλιοτερων boxter να αγορασουν μια καινουρια πιο μικρη και χασει τα εσοδα απ τα ανταλλακτικα?

    • mixalhs7

      Ε ναι ειδικά στις ΗΠΑ που αλλάζουν κάθε χρόνο αυτοκίνητο μέσω λιζινγκ είναι ένα θέμα να πουλήσεις ανταλλακτικά σε μεταχ. σε αυτη την κατηγορία, πιστεύω!
      Οταν μπορεις να παρεις σμαρτ με 50$/μηνα ή ηλεκτροκινητη μερσεντες Β class με 250$ το μηνα ποιος θα ασχοληθει με μεταχειρισμενο?
      Φαντάζομαι αν εβγαζε η πορσε αυτοκινητο απέναντι στην σειρα 3 πχ τι θα γινοταν απο πωλησεις και πως ο στολος μεταχ θα εχανε δραματικα σε αξια, αρα και τα ανταλλακτικα! Δεν ξερω σκεψεις κανω!

    • Giannis

      Εαν εβγαζε μοντελο απεναντι στην σειρα 3 τοτε και γω πιστευω θα γινοταν χαμος απο πωλησεις.Αλλα ειναι παρα πολυ οι λογοι για να μην το κανει:
      Αυτο που εγραψα στην αρχη οτι χανει την αιγλη της σπανιοτητας, αυτο το που λες για τα μτχ που θα πεσουν σε τιμη που ειναι φυσικο επακολουθο της πρωτης προτασης και τελος ειναι και η audi που μετα θα μπερδεψει το παιχνιδι μεταξυ τους.Και σιγουρα θα της κλεψει πωλησεις.Αυτοι που θα θελουν την σπορ συμπεριφορα θα παιρνουν με κλειστα τα ματια porsche αλλα ακομα και αυτοι που δεν τους νοιαζει θα παιρνουν porsche λογω ονοματος.Γιατι μεταξυ μας εαν η porshe ειναι ακομα και 10-15χιλιαρικα πιο ακριβη απ το αντιστοιχο audi a4 εννοειται παιρνω porsche.Το ιδιο ισχυει και για bmw/merc.

    • Giannis

      Αλλωστε και στους κινητηρες δεν μπορει να παιξει με μικροτερα μοντελα.Αφου επελεξε διλιτρο για τα τωρινα entry level τωρα που θα παει ? Μικροτερου κυβισμου παραειναι υπερβολη .

    • mixalhs7

      Αν θέλει με τον υπάρχον 4κυλινδρο 2λιτρο μπορει να μπει στην κατηγορία της μ3 αν θέλει αλλά τώρα (πέρα οτι μπαίνει στα πόδια της Αουντι) δεν εχει νόημα μιας και το βάρος θα ριχτει στα ηλεκτροκινητα.
      edit να κατεβει σκαλοπατι εννοω με την αναφορα στην Μ3

    • Giannis

      Συμφωνω σε ολα αλλα διαφωνω στον 2λιτρο.Και ο λογος ειναι οτι εαν βγαλει σενταν να χτυπησει κατηγορια m3 θα πρεπει να βγαλει και αλλες 2-3 εκδοσεις πιο απλες για πωλησεις και για να δικαιολογησει τα εξοδα του καινουριου μοντελου. Οποτε σ αυτο το σεναριο θα πρεπει ολες οι απλες εκδοσεις να ειναι detuned παραδοχες του 2λιτρου που κοντραρει την m3.Κατι τετοιο δεν ειναι και το καλυτερο.Να εχει δηλαδη μονο εναν βενζινοκινητηρα για ενα μοντελο μαζικης παραγωγης.

  • περαστικός

    Κοίτα να δεις….είχα μια ελπίδα ότι θα βγάλει 1.4 hatchback…και μας την πήρε ο κ φον Πλάτεν..

  • Anestis Genk

    Ιστορικά η Porsche ήταν πολύ σπαρτιάτικη και με μοτέρ προπολεμικά και σχετικά αδύναμα(912 για παράδειγμα), αυτά για πολυτέλειες και διαστημική τεχνολογία που έχει τώρα τα ακούω βερεσέ.
    Τους τρώει ο κώλος να βγάλουν πιο μικρό, αλλά φοβούνται μην χάσουν τα κορόιδα που αν δεν είναι premium το σηματάκι το σνομπάρουν και αυτοί είναι τα καλύτερα πελατάκια.

  • DimiE92

    Η κατασταση του Platen στο facebook σε δυο χρονια:
    Καλυτερα να μασας παρα να μιλας!!!