alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-car-porn

Η γνωστή σε όλους πλέον πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo, είχε εξ’αρχής σχεδιαστεί για τη Giulia και έπειτα για τη Stelvio. Οι υπεύθυνοι της εταιρίας βλέποντας το πόσο καθοριστικό ρόλο έπαιξε η πισωκίνητη αυτή πλατφόρμα στην επιτυχία του νέου μοντέλου, μπήκαν σε σκέψεις να μην έχει την αποκλειστικότητα χρήσης της μόνο η Alfa Romeo, αλλά να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άλλες μάρκες και μοντέλα του ομίλου FCA.

Ερωτώμενος σχετικά με το θέμα, ο επικεφαλής των Alfa Romeo και Maserati Reid Bigland, απαντάει πως:

Τροποποιώντας αυτή την πλατφόρμα για να δημιουργήσουμε επιπλέον προϊόντα του ομίλου FCA είναι μια δυνατότητα. Εδώ, έχουμε ένα διαμάντι. Από άποψη δυναμικής συμπεριφοράς, είναι η καλύτερη της κατηγορίας της, οπότε είναι δύσκολο να κρατηθεί αποκλειστικά για την Alfa Romeo,

επεξηγώντας περαιτέρω το σκεπτικό του λέγοντας ότι η πλατφόρμα αυτή θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε μάρκες με υψηλότερες αλλά και χαμηλότερες τιμές από αυτές μιας Alfa, δίνοντας κάποιες πιθανότητες να χρησιμοποιηθεί παραδείγματος χάριν σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων όπως η Maserati και η Dodge. Δήλωσε επίσης πως η Giorgio θα παραμείνει πισωκίνητη αλλά θα υπάρχει και τετρακίνηση κατ’ επιλογήν. Το κόστος εξέλιξης της πλατφόρμας η οποία έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει μέχρι οκτώ νέα οχήματα, από compact hatchback έως μεγάλα sedan, είχε αγγίξει το ποσό του 1 δις ευρώ με την εταιρία να προσμένει σε απόσβεσή του από τις πωλήσεις των νέων μοντέλων. Επιπλέον εξέλιξή της για να καλύψει μεγαλύτερο μέρος της γκάμας της FCA, θα κοστίσει αρκετά δις παραπάνω σύμφωνα με την ομιλία του επικεφαλής τεχνικού συμβούλου της εταιρίας Harald Wester κατά την παρουσίαση της Giulia νωρίτερα το 2016.

Σχετικά με τα αυτοκίνητα που πατούν ήδη πάνω στη Giorgio, να θυμίσουμε τα εγκωμιαστικά σχόλια που έλαβε η Giulia σχετικά με τα κρατήματα της. Η Stelvio αναμένεται κοντά στο πρώτο τρίμηνο του 2017 με τους πρώτους κινητήρες που αναφέρθηκαν ότι θα της εξοπλίζουν να είναι ένας 2.0-λιτρος σε σειρά τούρμπο με τα 280 άλογα και ο μεγάλος V6 απόδοσης 510 ίππων.