alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-car-porn

Η γνωστή σε όλους πλέον πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo, είχε εξ’αρχής σχεδιαστεί για τη Giulia και έπειτα για τη Stelvio. Οι υπεύθυνοι της εταιρίας βλέποντας το πόσο καθοριστικό ρόλο έπαιξε η πισωκίνητη αυτή πλατφόρμα στην επιτυχία του νέου μοντέλου, μπήκαν σε σκέψεις να μην έχει την αποκλειστικότητα χρήσης της μόνο η Alfa Romeo, αλλά να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άλλες μάρκες και μοντέλα του ομίλου FCA.

Ερωτώμενος σχετικά με το θέμα, ο επικεφαλής των Alfa Romeo και Maserati Reid Bigland, απαντάει πως:

Τροποποιώντας αυτή την πλατφόρμα για να δημιουργήσουμε επιπλέον προϊόντα του ομίλου FCA είναι μια δυνατότητα. Εδώ, έχουμε ένα διαμάντι. Από άποψη δυναμικής συμπεριφοράς, είναι η καλύτερη της κατηγορίας της, οπότε είναι δύσκολο να κρατηθεί αποκλειστικά για την Alfa Romeo,

επεξηγώντας περαιτέρω το σκεπτικό του λέγοντας ότι η πλατφόρμα αυτή θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε μάρκες με υψηλότερες αλλά και χαμηλότερες τιμές από αυτές μιας Alfa, δίνοντας κάποιες πιθανότητες να χρησιμοποιηθεί παραδείγματος χάριν σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων όπως η Maserati και η Dodge. Δήλωσε επίσης πως η Giorgio θα παραμείνει πισωκίνητη αλλά θα υπάρχει και τετρακίνηση κατ’ επιλογήν. Το κόστος εξέλιξης της πλατφόρμας η οποία έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει μέχρι οκτώ νέα οχήματα, από compact hatchback έως μεγάλα sedan, είχε αγγίξει το ποσό του 1 δις ευρώ με την εταιρία να προσμένει σε απόσβεσή του από τις πωλήσεις των νέων μοντέλων. Επιπλέον εξέλιξή της για να καλύψει μεγαλύτερο μέρος της γκάμας της FCA, θα κοστίσει αρκετά δις παραπάνω σύμφωνα με την ομιλία του επικεφαλής τεχνικού συμβούλου της εταιρίας Harald Wester κατά την παρουσίαση της Giulia νωρίτερα το 2016.

Σχετικά με τα αυτοκίνητα που πατούν ήδη πάνω στη Giorgio, να θυμίσουμε τα εγκωμιαστικά σχόλια που έλαβε η Giulia σχετικά με τα κρατήματα της. Η Stelvio αναμένεται κοντά στο πρώτο τρίμηνο του 2017 με τους πρώτους κινητήρες που αναφέρθηκαν ότι θα της εξοπλίζουν να είναι ένας 2.0-λιτρος σε σειρά τούρμπο με τα 280 άλογα και ο μεγάλος V6 απόδοσης 510 ίππων.

  • xtra

    -αναβιωση fiat 131 supermirafiori δηλαδη ?

    • Nikos Michalopoulos

      Αυτό φαντάζομαι και εγώ, μία αναβίωση του αλλά σε 4θυρο κουπέ με πίσω κίνηση, και εννοείται και σε έκδοση Abarth, απέναντι από το Passat CC, Insingia και Mondeo Ghia, νομίζω ότι με το πλεονέκτημα της πίσω κίνησης θα ήταν το κερασάκι στην τούρτα!

  • NSchinas

    Ενα Fiat Coupe παρακαλώ

  • 1 δις ευρω … μου ακουγετε τρελο ποσο …και αναρωτιεμε ποσα λεφτα και που τα επενδιουν οι χαζοι ιταλοι και γερμανοι ενω με τα ιδια λεφτα θα μπορουσε να διορίσει 1000 καρανηκες για μια ζωη να τα ξηνουν ολοι, ολη την ημερα και να αναπαραγουν θολοκουλτουρα και σανο για ιθαγενείς ελληναραδες .. τελικα ημαστε πολυ μπροστα …

    και για να μην ξεχνιόμαστε μια πισωκινητη brera παρακαλω…

  • και δωστου χαρα οι ”αλφιστι” https://uploads.disquscdn.com/images/d053291e730894bd8d5f4e60b6021f78600c8504a7e65ee5f9d63b61584aaa2e.gif !!!
    γιατι εδω δεν θα ειναι απλες φωτοτυπιες……αλλα θα ειναι ντιζαινατες φωτοτυπιες !!!!!

    • Neos

      φωτοτυπιες γεματες παθος,ψυχη και συναισθηματα :p :p

    • και λιγα ειπες !!!!!! :-D

    • Anestis Genk

      Και ιστορία!

    • Γιώργος Φίλης
    • Mika

      Θα πληρωνεις Maserati με πλατφορμα Giulia?
      Τσ τσ τςςςς
      :p

    • θα ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα αφου !!!! τι εννοεις οτι θα ειναι τα ιδια ????? :-P

    • Christos F4

      γιατι που ειναι το κακο? επειδη τη χρησιμοποιει η “παρακατιανη” αλφα?

    • Christos F4

      δε μιλησε για φωτοτυπιες, μιλησε για κοινη πλατφορμα. δεν γινεται δηλαδη να διαφερουν σχεδιαστικα επειδη πατανε στην ιδια πλατφορμα?

    • μπερδευεις ενα passat με ενα Α4 ? ενα golf με ενα octavia ?

    • Christos F4

      γκολφ με οκταβια οχι αλλα πασσατ με α4 εχω μπερδεψει με την τελευταια γενια του πασσατ

    • ΑΝ σε μπερδευει…..σκεψου μετα απο ποσα χρονια το καταφεραν…….και τωρα σκεψουν τι εχει να γινει με την AR !!!!

    • Chris

      όλες οι εταιρίες το κάνουν και είναι αναπόφευκτο αν θέλει κάποιος να μειώσει τα κόστη. Και όχι μόνο την πλατφόρμα, αλλά και κινητήρες (δες mercedes με κινητήρα Renault κτλ). Επίσης και η FCA το κάνει χρόνια δες Giulietta, Bravo, Delta. Τι σας πειράζει δεν καταλαβαίνω;

    • εμενα το λες ?? εμενα δεν με πειραζει…..εγω κατακρινω αυτους που μιλανε για φωτοτυπιες…..αλλα οταν φωτοτυπιζουν αρχιζουν τα ναι μεν….αλλα !!

  • Nikos Michalopoulos

    Σύμφωνα με πληροφορίες από Ιταλία, τα επόμενα Journey/Freemont θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Giulia στην τετρακίνητη εκδοχή της και θα κατασκευάζονται στην Ιταλία