mclaren-f1-vs-bugatti-veyron

Και τα δύο έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στην αυτοκίνηση. Το ένα ανήκει στα πιο θρυλικά hypercars και το άλλο είναι το πρώτο που μας έμαθε τι σημαίνει να έχεις 4ψήφιο νούμερο ιπποδύναμης, έχοντας περάσει πάνω 10 χρόνια από τότε που συνέβη αυτό. Ο λόγος για τα McLaren F1 και Bugatti Veyron.

Η F1 παραμένει αυτοκίνητο σταθμός στην ιστορία της αυτοκίνησης, κρατώντας το ρεκόρ ταχύτητας από το 1993 -ακουμπώντας τα 386,4 χλμ/ώρα-, μέχρι να έρθει η Veyron το 2005, για τα 408,47 χλμ/ώρα. Αν έπρεπε να διαλέξω ένα από τα δύο, αυτό θα ήταν το διαμάντι του Woking, αλλά είμαι σίγουρος πως δεν είναι όλοι αυτής της άποψης.

Τα δυο τους είχαν μια επική συνάντηση, έτσι μας χαρίζουν ένα σπάνιο video, το οποίο αξίζει και να παρακολουθήσεις.

  • edurakias

    McLaren f1 apla epiko!!

  • Mika83

    Τι σχέση έχει το θαύμα της αυτοκίνησης (f1) με το έκτρωμα της αυτοκίνησης;

  • ThePetrolhead

    Η F1 ἐνα (υπέρτατο) αυτοκίνητο, το δεύτερο απλά επίδειξη παντοδυναμίας κα υπεροχής του VW Group. Ο κάθε νοήμων (petrolhead-αν υπάρχει τέτοιο πράγμα, lol) το καταλαβαίνει.

  • Renesis1

    Πανέμορφο και εκπληκτικό το συγκεκριμένο κομμάτι της παλιάς πίστας, Circuit de Reims-Gueux.. Είναι σαν μια χρονομηχανή που σε πηγαίνει πίσω στο χρόνο.. Μπράβο τους που το διατηρήσανε σαν αξιοθέατο. Όταν πάω Γαλλία θα το επισκεφτώ οπωσδήποτε.. https://www.youtube.com/watch?v=8iWjFEGLEfg

  • stadi

    ιεροσυλία https://uploads.disquscdn.com/images/f8415bdf0b9de1fe3371e294d15bfba49ddf464fdc9eb629710cc384be1c1a21.jpg
    F1 rules
    Έτυχε, έγινε,δεν θα ξαναγίνει….

  • Mika

    Mclaren F1!!!The end.

  • Δημητρης-Veyron

    Το επικο στην περιπτωση της Veyron ειναι το γεγονος οτι ενα αυτοκινητο 2 τονων περιπου ειναι ευκολοοδηγητο, κατι που δεν υπηρχε στην εποχη εκεινη ουτε κατα διανοια. Επισης επικο ειναι πως παρολλο που εχει την ιδια αναλογια κιλων/ιππων με την F1 ειναι ταχυτερη, αρα αυτο σημαινει καλυτερη τεχνολογια (λογικο βεβαια με τα χρονια διαφορας). Ηταν το πρωτο αυτοκινητο που το ταξιδι ανω των 300 χιλιομετρων ηταν τοσο ανετο σα να οδηγει καποιος μια λιμουζινα. Οι ανθρωποι καταφεραν κατι απιστευτο για την εποχη και πιστευω ειλικρινα οτι ακομα και τωρα σα συνολο δε την εχει ξεπερασει κανενα αυτοκινητο. Και εκτος απο την τελευταια προταση που ειναι δικη μου κριση, ολα τα προηγουμενα που αναφερα δε τα λεω εγω (που προφανως δεν εχω μπει μεσα και δε ξερω) αλλα ολοι οι ειδικοι συμπεριλαμβανομενων και αυτων του βιντεο που ειδαμε.
    Απο την αλλη η F1 κατ εμε ηταν το πρωτο hypercar ever, τεραστιο respect. Βεβαια εχω καποια ερωτηματικα (που τα εξεφρασε και ο Clarckson) οσον αφορα τη συμπεριφορα της σε πιστα (οπου νομιζω δεν εχει μετρηθει, ουτε καν στο top gear) και γενικοτερα για την οδικη της συμπεριφορα. Ομως παρολλο που προσωπικα δεν ειναι του γουστου μου (γενικως δε μου αρεσαν ποτε τα σπαρτιατικα αυτοκινητα), ειναι θρυλος της αυτοκινησης.
    Απο εκει και περα ομως, σαν ολοκληρωμενο αυτοκινητο, ως συνολικο πακετο δεν υπαρχει καμια συγκριση μεταξυ τους. Το ενα ειναι καθαρα για οδηγικη απολαυση αλλα χωρις αλλες αρετες, ενω το αλλο ειναι all around, ισως δε δινει τις συγκινησεις στον υπερτατο βαθμο στον οδηγικο τομεα αλλα ειναι ισορροπημενο και κανει τα παντα καλα.