athens kinisi traffic teli

Η κυβέρνηση άργησε, αλλά ανέβασε τελικά στο Taxis τα φετινά τέλη κυκλοφορίας, τα οποία παραμένουν αμετάβλητα σε σχέση με φέτος.

Οι φορολογούμενοι, ιδιοκτήτες οχημάτων θα μπορούν πατώντας εδώ να εισέρχονται στην ηλεκτρονική εφαρμογή με τους προσωπικούς τους κωδικούς προκειμένου να ενημερωθούν για τα τέλη που τους αναλογούν και με βάση την ταυτότητα οφειλής να τα καταβάλουν ως την 31 Δεκεμβρίου 2016. Σημειώνεται ότι τυχόν εκπρόθεσμη πληρωμή των τελών κυκλοφορίας επιβαρύνεται με πρόστιμο ισόποσο με την αξία τους. Το δημόσιο περιμένει να εισπράξει περίπου τα 1,1 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του χρόνου.

Αξίζει να σημειωθεί πως για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31.12.2010 και για τις υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα με κυλινδρισμό άνω των 1.549 κ.ε. (αντί των 1.929 κ.ε. που ίσχυε μέχρι σήμερα) θα καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας τα οποία αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων. Ειδικότερα, τα τέλη κυκλοφορίας 2016 διαμορφώνονται ως εξής:

Κυβικά εκατοστά Ταξινόμηση ως το 2.000 Ταξινόμηση από 2001 ως 2005 Ταξινόμηση από 2006 ως 30/10/2010
έως 300 22 22 22
301-785 55 55 55
786-1.071 120 120 120
1.072-1.357 135 135 135
1.358-1.548 225 240 255
1.549-1.738 250 265 280
1.739-1.928 280 300 320
1.929-2.357 615 630 690
2.358-3.000 820 840 920
3.001-4.000 1.025 1.050 1.150
άνω των 4.000 1.230 1.260 1.380
Τέλη Κυκλοφορίας για ΙΧ με άδεια κυκλοφορίας από 1/11/2010
Εκπομπές CO2 Ποσό 2017 (€)
0 – 90 γρ/χλμ 0
91 – 100 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 0,9
101– 120 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 0,98
121– 140 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 1,20
141 – 160 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 1,85
161 – 180 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 2,45
181 – 200 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 2,78
201 – 250 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 3,05
Άνω των 251 γρ/χλμ Εκπομπές CO2 x 3,72
  • sexybabinos

    135 baby!!!

  • sotirisb

    0!!

  • apostolos32

    Πόσο άχρηστοι Θεέ μου. Ξεκίνησαν τις μαλα κιες για την αλλαγή των τελών κυκλοφορίας το 2015, κάνοντας ζημιά στην αγορά. Επαναλήφθηκε το ίδιο φέτος με τόσες διαρροές και συζητήσεις,παγωνοντας για άλλη μια φορά την αγορά και τελικά πάλι δεν έκαναν τίποτα.Ελπίζω μόνο να μας φέρει ο Αλέξης κανένα πούρο από την Κούβα σαν αποζημίωση για την ταλαιπωρία.

    • Κυριακος

      Καλά τα σενάρια δεν τα έβγαζε ο τσιπρας. Τα σενάρια περί αλλαγής κτλ τα έβγαζαν διαφορά site από “πληροφορίες” κτλ.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Και τις “πληροφορίες” από που τις έβγαζαν τα “site”?
      Από την κοιλιά τους ή από τους κυβερνητικούς? Διακόσιες τριαντα πέντε χιλιάδες συνεντεύξεις και δηλώσεις έκανε ο μουσάτος συνδικαλιστής Αλεξιάδης για τα “νέα δικαιότερα” τέλη κυκλοφορίας.
      Κάποιοι δεν μασάμε σανό -δεν τρώμε λωτούς

    • apostolos32

      Πληροφόρηση είχαν από το Υπουργείο Οικονομικών. Πολλές φορές είχα ακούσει τον Αλεξιάδη, να λέει ότι θα αλλάξει Ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας. Ο Τσίπρας είναι ο πρωθυπουργός.Αυτός δηλαδή είναι άμοιρος ευθυνών για τα στραβά του κάθε Υπουργείου;;;

    • Κυριακος

      Ωραία συμφωνώ. Αλλά από το υπουργείο είπαν εξετάζουμε την αλλαγή. Δεν είπαν αναλυτικά πως θα είναι. Όπως τα ανέβασαν κάποια site.

    • apostolos32

      Επειδή το θέμα το παρακολουθούσα από το 2015, γιατί ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο σε διαβεβαιώ ότι άκουγα τον Αλεξιάδη(τον πλέον αρμόδιο),να μιλά για σύνδεση της αξίας του αυτοκινήτου με τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό με φρέναρε για ένα χρόνο στο να αγοράσω αυτοκίνητο,γιατί δεν ήξερα που θα κάτσει η μπίλια,ούτε θέλω να πληρώνω μία περιουσία φόρων για 10000 χιλιόμετρα που κάνω κάθε χρόνο.Επίσης όλα τα sites, ανέφεραν τις ίδιες πληροφορίες. Αυτό σημαίνει ότι δεν έγραφε ο καθένας ότι του κατέβαινε,αλλά ότι τον ενημέρωναν.

  • Antonis

    Κάθε πρόπερσι & καλύτερα… (όριο 100g/km CO2, δεν πλήρωνα!)

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Παιδιά, όλοι εσείς που πληρώνετε 0 ή 100τόσα ευρουλάκια, να λέτε και ένα ευχαριστώ σε κάποιους λίγους κατόχους δίλιτρων+ που εκβιάζονται να σας επιδοτούν/χρηματοδοτούν χάρην του ιδιάζοντος ελληνικού κομπλεξοκομμουνισμού που κυριαρχεί στους έλληνες πολιτικούς/εκλογείς και μας έχει καταστρέψει.
    Και για να δείχνετε την ευγνομωσύνη σας, στο δρόμο τουλάχιστον να τους παραχωρείτε προτεραιότητα, μην τους κλείνετε. Είναι κακό πράγμα η αχαριστία.

    • Κυριακος

      Ευχαριστούμε διλιτροι! Χαχα

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Αυτά τα χαχα χαζοχαχανητά μας φούνταραν.

    • Κυριακος

      Το γέλιο μας φουνταρε; δεν νομίζω

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Δεν έγραψα ότι μας φούνταρε το γέλιο.

    • αυτό έγραψες βασικά:
      “Αυτά τα χαχα χαζοχαχανητά μας φούνταραν.”

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      A, ξέρεις και το κοπί παστέ. Μπράβο.

    • rous

      Αυτο που λες ισχυει και με το παραπανω. Μεσα σε μια νυχτα, απαξιωσαν καθε αυτοκινητο απο 2.000 κυβικα κ πανω. Πριν 2 βδομαδες πουλησε το Ραβ4 ο πατερας μου, αγορασμενο το 2009 για σχεδον 40Κ ευρω, για ενα 10αρικο και ειπε και ευχαριστω.
      Ο λογος? Το χιλιαρικο καθε χρονο το οποιο ειναι καθαρη κλεψια.

    • τί θες; λοκώ; θες τα παιδιά μας θυσία στον φρήντμαν; να σου χαρίσουμε τα νεφρά μας; να σου στήσουμε ανδριάντα; τί θες καμάρι μου; αλεξίμυαλε μου; μήπως μου πληρώνεις και το νοίκι και δεν το ξέρω; που’σαι πασά μου να σου υποβάλω τα σέβη μου.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Ανάγνωση μάλλον γνωρίζεις ά(π)λυτε ροβεσπυριάρη, διάβασε και ξαναπροσπάθησε να καταλάβεις τι θέλω.
      Αν και ένα θεματάκι με την κατανόηση κειμένου το έχεις.
      Έτσι όπως σε κόβω, κανά επιδοματάκι μάλλον το τσεπώνεις. Κερασμένο!
      Και μη διαθέτεις τον λοκώ σου πρώτο πρώτο, καρφώνεσαι.

    • ksenyxtis

      Πολύ άδικο αυτό που γίνεται χρόνια τώρα με τα μεγάλα κυβικά από την κάθε κυβέρνηση. Εκτός από τα υψηλά τέλη απαξιώθηκε και η μεταπώλησή τους και είναι μεγάλη κοροϊδία στη ουσία. Συμφωνώ και επαυξάνω
      Όμως δεν καταλαβαίνω την επίθεσή σου στον κόσμο που έκανε με άλλες συνθήκες αγορά αυτοκινήτου, που πληρώνει λίγα ή καθόλου για τέλη (προς το παρών). Δηλαδή αν πάω εγώ και αγοράσω φέτος αυτοκίνητο χωρίς τέλη και του χρόνου πληρώνω τα 5πλάσια θα μου φταίνε οι άλλοι που δε θα πληρώνουν ή μήπως θα πρεπει να μου φταίνε τα τζιμάνια του εκάστοτε υπουργείου οικονομικών;
      Ούτε φυσικά σημαίνει ότι όποιος έχει αυτοκίνητο που απαλάσετε από τα τέλη υποστηρίζει και τους κυβερνώντες.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Έγραψα ότι όλοι αυτοί που δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας ή πληρώνουν ψίχουλα, πρέπει να ξέρουν και να αναγνωρίζουν ότι πληρώνουν, για λογαριασμό τους, ήδη κάμποσα χρόνια τώρα, κάποιοι (λίγοι) που τους έχουν μπίπ οι φανταστικές κυβερνήσεις που ρήμαξαν τούτο τον τόπο .

      Ψάξε να βρεις, αν δεν βαριέσαι, πως αντιδρούν κάποιοι από αυτούς τους “κυρίους” όταν κάθε χρόνο διαρρέουν σχέδια περί επιμερισμού, με δικαιότερο τρόπο, των φορολογικών βαρών σε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην επικράτεια. Σκούζουν, ολοφύρονται και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους στο ενδεχόμενο ότι μπορεί και να κληθούν να πληρώσουν κάποιες δεκάδες ευρώ ετησίως, όταν εν μια νυκτί, όπως έγραψε και ο rous πιο πάνω, έγιναν αυξήσεις ΧΙΛΙΑΔΩΝ ευρώ και απαξιώθηκαν περιουσίες. Κι ας γνωρίζουν ότι το δωρεάν για αυτούς πληρώνεται πολύ πολύ ακριβά από τον ιδρώτα κάποιων συνανθρώπων τους.

      Αν τα ξεχνούν αυτά και εγώ τους τα θυμίζω, τότε ναι,μπορεί και να το εκλάβουν ως επίθεση. Αν και μάλλον είναι η φωνή της (καταπιεσμένης) συνείδησής τους που τους ενοχλεί περισσότερο παρά οι λέξεις μου. Από τη μεριά μου, αυτό που τους ζητάω είναι να είναι συγκρατημένοι και συνεσταλμένοι στη συμπεριφορά τους, γενικότερα, για να μην προκαλούν, τουλάχιστον ηθελημένα.

      Ως προς τους κυβερνώντες δε με κατάλαβες. Δεν έγραψα ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι συριζαίοι, έγραψα ότι η παραπάνω κατάφωρη αδικία είναι θεμελιωμένη (ηθικά) στον κομπλεξοκομμουνισμό του βαρουφάκειου λιτού βίου και του ψευδοσοσιαλιστικού δόγματος του πρωκτού ότι ο “έχων και κατέχων” (μτφρ: κάτοχος δίλιτρου+) πρέπει να πληρώνει για 100 “φτωχούς συμπολίτες μας” (μέσα στους οποίους οι 70 είτε είναι μαύροι φοροκλέφτες που ενθυλακώνουν και τα κοινωνικά επιδόματα, είτε έχουν 1800άρια των 60.000€, είτε ανήκουν και στις δύο αυτές κατηγορίες)

    • ksenyxtis

      Όπως ανέπτυξες το συλλογισμό σου με βρίσκεις σύμφωνο. Αλλα και να διαφωνούσα ακόμα, σημασία έχει ότι απάντησες με σοβαρότητα και επιχειρήματα. Μακάρι να γράφανε και άλλοι σχολιαστές εδώ μέσα έτσι.

  • 287 !!! 265+22 !!! Για σχεδόν 35000 χιλιόμετρα τον χρόνο ….πάντως του χρόνου δεν θα ελεγα όχι σε μια μείωση ….

  • paparoach

    255 για 1360 κυβικα του 2006..

  • ο πλανητάρχης στην αφίσα πίσω αριστερά… ποια τεκμήρια τώρα

  • Spider

    Εκτυπώθηκαν και πληρώθηκαν ήδη…

  • Νίκος Αϊβαλιώτης

    Ξεβιδώθηκαν και παραδόθηκαν ήδη!
    30 Νοέμβρη 2015 – 255,00 €
    30 Νοέμβρη 2016 – 690,00 €
    Συνολικά τα τελευταία 2 έτη -1.200,00 € από εμένα για το μπουρδέλο…
    Γουστάρω….
    Και δεν λυπάμαι ούτε το 1.4 του 2010, ούτε το 2λίτρο του 2008 που μόλις κατέθεσα…
    Άντε γειά παλιοκαραγκιώζιδες….

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Νίκο πολύ καλά έκανες.
      Να ξέρεις ότι αν τα φροντίσεις τα αυτοκίνητά σου μπορείς και να αποφύγεις ή να περιορίσεις πολύ τις βλάβες από την ακινησία τους.

      Εϊχα αυτοκίνητο σε ακινησία 4 χρόνια και το ξέρω από πρώτο χέρι.
      Τα είχα υπολογίσει πόσα γλύτωσα (τέλη, φόροι, ασφάλειες, βενζίνες, σέρβις, αναλώσιμα, ελαστικά κ.λπ) και είχα βγάλει ένα αστρονομικό νούμερο.

      Υπομονή και θα σκάσει το απόστημα, εσύ εν τω μεταξύ προστάτευσε την περιουσία σου όσο μπορείς καλύτερα.