red-bull-ferrari

Ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της Formula 1 ήταν και είναι οι ποινές. Κάποιες φορές, οι μάχες των οδηγών για το πρωτάθλημα είναι τόσο σκληρές, που μια απόφαση των αγωνοδικών μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση. Από τη φετινή σεζόν, οι ποινές που μας έχουν μείνει είναι στο Μεξικανικό Grand Prix.

Η μάχη του Sebastian Vettel με τις Red Bull ήταν πολύ έντονη, έτσι ο Max Verstappen έκοψε ευθεία στην πρώτη στροφή. Μετά από αυτό, πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων, ενώ στη συνέχεια ο Vettel τιμωρήθηκε με ποινή 10 δευτερολέπτων, επειδή ήταν επικίνδυνος στην άμυνά του απέναντι στον Daniel Ricciardo. Δεν ήταν λίγοι, όμως, εκείνοι που αναρωτήθηκαν γιατί ο Lewis Hamilton δεν τιμωρήθηκε όταν βγήκε εκτός στην εκκίνηση;

Το πρόβλημα αυτό θέλει να λύσει η FIA. Στη χθεσινή συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στη Βιέννη, συζητήθηκε το ενδεχόμενο ενός νέου συστήματος, προκειμένου να υπάρχουν πιο δίκαιες και σταθερές ποινές. Λεπτομέρειες γι’ αυτό δεν υπάρχουν, όμως μία από τις προτάσεις είναι οι τακτικές συνεδριάσεις εντός της σεζόν, προκειμένου να αναλύονται όλες οι αποφάσεις, για τη δημιουργία μιας κοινής γραμμής επιβολής ποινών.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Πρόεδρο των Αγωνοδικών, Garry Connelly, κάτι που θα πρέπει ακόμα να εξεταστεί είναι και οι αλλαγές στις πίστες, προκειμένου ένας οδηγός να χάνει σημαντικό χρόνο σε περίπτωση που κόψει μια στροφή, πράγμα που σπανίως συμβαίνει τώρα.

  • Anestis Genk

    Η κοινή γραμμή είναι ο Max έχει το ακαταλόγιστο.

  • Akis-F1 FAN

    Απλό είναι….αντιμετωπίστε τον Max όπως όλους τους οδηγούς.

  • παντως οτι ποινη ειναι να πεσει…να ειναι κατα τη διαρκεια του αγωνα !!!
    το ολο αυτο θεμα που αλλαζουν τα αποτελεσματα καμια μερα…προσωπικα με κουραζει και δεν μαρεσει καθολου !!!
    στην τελικη αν θελουν να δωσουν εκ των υστερων μια ποινη 20 sec…….να μην αλλιωνουν το αποτελεσμα…….αλλα στον επομενο αγωνα να του το δωσουν κατα τη διαρκεια του…..

    • Michael

      και αν το παράπτωμα έχει αλλιωσει το αποτέλεσμα;;;

    • οπως λενε στο ποδοσφαιρο που δεν θελουν τον διαιτητη να παιρνει αποφασεις με το replay….ετσι και εδω….να το κανουν οσο προλαβουν……αμα διαπιστωσουν κατι….ας του χαλασουν τον επομενο αγωνα….

      πχ οχι απλα να ξεκινησει τελευταιος στον επομενο αγωνα…γιατι πχ αμα το κανεις αυτο σε ενα μονοθεσιο δυναμικης της merc….απλα θα το καθυστερησεις να ανεβει στο βαθρο !!!!αλλα να φαει μια ποινη stop and go των 30sec !!!!

  • nikos

    αμμοπαγίδες η λύση στην τελευταια παραγραφο

  • sotirisb

    Εγω θελω να δω τις ποινες απο μηχανικα προβληματα να πεφτουν στους κατασκευαστες και οχι στους οδηγους. Εβαλε 5ο κινητηρα ο Ricciardo? -10 ποντοι στην RBR.

    • biiALFA

      καλη ιδεα…..

    • rantaplan

      Εγώ πάλι θα ήθελα αυτός ο περιορισμός με τους κινητήρες να κααργηθεί μιας και παραπέμπει σε αγώνες αντοχής και όχι σε σπριντ.

    • someguy

      Μα το κάνουν επειδή η F1 είναι “οικολογική”…….