Toyota_GT86_Yellow_Limited_04

Ευχάριστα νέα για τους φαν του GT86 και όχι μόνο, καθώς επιβεβαιώθηκε από τα πιο επίσημα χείλη ότι το αυτοκίνητο θα αποκτήσει δεύτερη γενιά, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το 2018 ή 2019 και θα τοποθετηθεί κάτω από την νέα Supra. Το αφεντικό της Toyota Ευρώπης, Karl Schlicht δήλωσε:

Το GT86 θα συνεχίσει. Το αυτοκίνητο εξυπηρετεί ένα μεγάλο σκοπό. Μπορεί οι πωλήσεις των σπορ αυτοκίνητων να περνάνε διάφορες φάσεις, αλλά είναι πρόθεση μας να συνεχίσουμε με αυτό το αυτοκίνητο. Το νέο GT86 βρίσκεται στο σημείο που αποφασίζονται οι βασικές γραμμές της νέας γενιάς. Το μόνο που μένει τώρα είναι να ανατεθεί στον κατάλληλο άνθρωπο η θέση του αρχιμηχανικού για να ξεκινήσει η εξέλιξη.

Η νέα γενιά λογικά θα συνεχίσει να γίνεται με την Subaru, με τον Schlicht να δηλώνει:

Δεν είναι ακόμα σίγουρο, αλλά προκειμένου να παραμείνουμε πιστοί στην φιλοσοφία του χαμηλού κέντρου βάρους, το πιθανότερο είναι να συνεχίσουμε.

Όσον αφορά τις φήμες που ήθελαν την Toyota να ετοιμάζει την ανοιχτή του έκδοση, ο Schlicht ήταν κατηγορηματικός παρότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν άσχημο για τις πωλήσεις του. Το πρόβλημα ήταν πως υπήρχαν άλλες προτεραιότητες στις γραμμές παραγωγής από ένα τόσο ειδικό μοντέλο.

Η νέα γενιά θα είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις με το τωρινό μοντέλο αλλά και η γενικότερη προσέγγιση. Αυτό γίνεται ώστε να υπάρχει ο κατάλληλος διαχωρισμός σε σχέση με την κορυφαία Supra που εξελίσσεται από κοινού με την BMW και την περιμένουμε να περάσει στην παραγωγή μέσα στο 2017. Ας ελπίσουμε ότι το νέο GT86 θα φέρει ένα δυνατότερο κινητήρα γιατί αυτό θεωρήθηκε ως ένα από τα μειονεκτήματα της τωρινής γενιάς.

  • VictorRav4

    Για να λεει οτι το πιθανοτερο ειναι να συνεχιστει η συνεργασια με τη subaru για να παραμεινουν στην φιλοσοφια του χαμηλου κεντρου βαρους εννοει μαλλον οτι και η επομενη γενια θα εχει επισης boxer κινητηρα. Μακαρι να δουμε το καινουριο 2λιτρο μοτερ του sti, εστω και σε detuned εκδοχη.

    • Mika

      To εχεις ακομα το εργαλειο στη φωτο???

    • VictorRav4

      Οχι ακριβως το ιδιο. Εχω το pre facelift και αλλο ενα rav4 του 2015. Τα αγαπω και τα δυο αλλα στο παλιο εχω μια παραπανω αδυναμια ;-)

    • Mika

      Eμεις εχουμε στην οικογενεια το FL, του 2005, με τη διχρωμια, γκρι ασημι. Ξερεις τι μου εβγαλε κι ηθελα να σε ρωτησω?? Εχει διαρροη το transfer case, κι εχει δακρυσει ολο το μπροστινο μερος…..Εχει 40 ευρω το ανταλλακτικο και 400 τα εργατικα, γιατι πρεπει να ξηλωθει το μισο μπροστινο μερος, να βγει,αλλαχτει-στεγνωσει και μετα ξανα μονταρισμα, θελει 2 μερες αυτη δουλεια…Ειχες ποτε εσυ κανα τετοιο θεμα???Δεν ξερω τι να κανω, να το φτιαξω η να συμπληρωνω λαδι…..

    • VictorRav4

      Οχι, ευτυχως δεν ειχαμε καποιο τετοιο προβλημα. Τα 400 ειναι στην toyota ή εξω?

    • Mika

      Στη Toyota δυστυχως, στη Dimco… Θα πρεπει να ρωτησω κι εξω, να βρω κανα καλο συνεργειο…

    • VictorRav4

      Σιγουρα θα γλιτωσεις πολλα χρηματα. Τα 400 βγαινουν γιατι παιρνουν 40€ την ωρα. Σιγουρα πολυ καλη ποιοτητα στην εξυπηρετηση αλλα δεν συμφερει. Βεβαια ρωτα και σε αλλη αντιπροσωπια, μπορει να βρεις τπτ καλυτερο. Αν σε βολευει ανεβα βορεια στον παπαδαμαντιου και παρε και απο εκει τιμη. Αν παλι βγαινουν πολλα τοτε καν’το εκτως toyota.

    • Mika

      Θα ειναι φτηνοτερος λες ο Παπαδαμαντιου????Ισως δοκιμασω κι εκει…

    • VictorRav4

      Ελπιζω πως ναι. Δεν χανεις κατι να δοκιμασεις.

  • Renesis1

    Μετά τη ταφόπλακα του RX9, ακούσαμε και ένα καλό νέο..

  • fanboy

    μπραβο στην τογιοτα που το συνεχιζει

  • ”Το μόνο που μένει τώρα είναι να ανατεθεί στον κατάλληλο άνθρωπο η θέση του αρχιμηχανικού για να ξεκινήσει η εξέλιξη.;;

    o παλιος αρχιμηχανικος αλλαξε ποστο και πηρε προαγωγη???η μηοως πηρε ποδι???

    ΑΝ το νεο GT86…ειναι turbo…ειναι μηπως μια παραδοχη του ποσο λαθος μοτερ για την εποχη ειχε ???για να δουμε……

    υ.γ τελικα απο θεμα πωλησεων….θεωρειται για την ΤΟΥΟΤΑ επιτυχημενη η συνταγη back to basics ??

    • Marios Georgiades

      Εγω,εγω,εγω,εγω,εγω…..

    • τι εσυ εσυ εσυ εσυ ? σε εχασα !!! :-D

    • Renesis1

      Θέλει τη θέση του αρχιμηχανικού ο άνθρωπος…

      (Η 1η σου γραμμή)

    • Giannis

      Ηθελε να κραξει και ξεχασε απο που ξεκινησε χαχαχαχα
      @babinos1983:disqus σωστα?

    • Renesis1

      Μπήκε σε troll mode και ώσπου να γράψει τη τελευταία γραμμή ξέχασε τι είχε γράψει στη 1η.. :)))

    • αχαχαχααχαχαχαχαχχα ρε λες ?????

    • Giannis

      Ναι :P

    • Marios Georgiades

      Μηχανολόγο δεν ψάχνουν?

    • εσυ αποτι εχω καταλαβει εισαι για πιο old school καταστασεις !!!! αχχααχχααχαχαχ

    • Marios Georgiades

      Εξαρτάται το project!

    • Renesis1

      Όσον αφορά το μοτέρ αν δεν σου κάνει μην ανησυχείς, υπάρχει λύση.. :))) https://uploads.disquscdn.com/images/0eda696d5ba7d828112f5fdb5087967c456ec023785e7141d23ba37ce231a14a.png

    • αρα υπαρχει παραδοχη οτι ηταν λιγο !!!! χαχαχααχχααχ

    • Renesis1

      Την έχω πει τη γνώμη μου σε παλιότερο άρθρο, αλλά επειδή σε τέτοια θέματα οι γνώμες πάντα διίστανται, σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύει αυτό.. ;) https://uploads.disquscdn.com/images/52ae7f948214cb865f9a707cdd5cbf4dd79240f0752ef29a45956643d2f34740.jpg

  • Εμπέρ Γιώργος

    Aν δεν βαλλει τουρμπινα δεν. Και επειδη οι αυτοκινητοβιομηχανιες τον τελευταιο καιρο το εχουν πεθανει αντι να ανακοινωσει τουρμπινα, θα ανακοινωσει υβριδικο. Για ντριφταμαξο το θελουμε μωρη ουγκανη. Συνελθε!

  • SAMURAI-66

    Πιθανολογειται συμφωνα με πληροφοριες απο την χωρα των ιαπωνων οτι θα φορεσει διλιτρο τουρμπο αποδοσης 250 ιππων με τον οποιο θα εξοπλιστει και η νεα corolla ενω ισως κατεβει και στα 1.5 λιτρα με τουρμπισια μορφη,σχετικα εχω γραψει.
    Για την δε εμφανιση του μια πρωτη εικονα υπαρχει στην πιο κατω φωτο.
    Οπως και για την ενα supra που κατα πασα πιθανοτητα μπορει να ειναι και η οριστικη αυτη που την δειχνει οπου περα απο ομορφη μοιαζει εξαιρετικα δυναμικη και πολυ κοντα στο πρωτοτυπο FT-1.
    ……..https://www.autoblog.gr/2016/11/15/h-toyota-themeliwse-to-neo-ergostasio-ths-sto-meksiko/ https://uploads.disquscdn.com/images/b6b18a35e31f70bdd9c3e8c55fa248497a551010cd341483a05f3f507139cb81.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/b0eddb250078fcb50615b63c37ab91cdd57399ad31f2c00f0f0b76da65767878.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/5af55d073707ee9e44b5bdec8693e26f0f8c1b373f404aea150512592417e13f.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/5a1b9a96f8f89342fad5f7b35903d51201b9ee1c1739551ace10ce112da6ca69.jpg
    https://uploads.disquscdn.com/images/2b097f9512bbc24abdf650a510fa6e35ca12d8802867ee596d45d5044eca2f2e.jpg

  • Anestis Genk

    Δεν είναι τόσο απαραίτητο το δυνατότερο μοτέρ, ας κόψουν 500 κιλά και θα είμαστε οκ.

    • VictorRav4

      Ποσο να κοψει? 1190 ειναι χωρις τα υγρα του. Και στα ιδια να μεινει μια χαρα θα ειναι.

    • Anestis Genk

      Για μένα δεν θα έπρεπε να είναι GT, αλλά κάτι πιο ελαφρύ και μικρότερο.

    • VictorRav4

      Κατ εμε καλα ειναι. Για πιο ελαφρυ και μικροτερο θα πηγαινε καμια αναβιωση του MR2. Δεν πρεπει να μικρινει πολυ γιατι θα αφησει μεγαλο κενο μεταξυ αυτου και της νεας supra.

    • Anestis Genk

      Είναι πολύ μεγαλύτερο βαρύτερο νομίζω από την τελευταία celica και η celica ήταν μεγαλύτερο αμάξι από το ΑΕ86.

    • VictorRav4

      90 κιλα βαρυτερο απο το celica αλλα το celica ειχε πιο ελαφρυ μοτερ, ηταν προσθιοκινητο, λιγο μικροτερο σε διαστασεις εαν θυμαμαι καλα και προφανως με λιγοτερα μονωτικα και ολα τα σχετικα. Με το gt86 ουσιαστικα συνδιαζει αε86 και celica καθως δεν φαινεται κερδοφορο να υπαρχουν στην γκαμα δυο διαφορετικα οχηματα που εχουν πολλα κοινα μεταξυ τους.