Πολλές είναι πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν δίνουν το παρόν στις μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό, πως στην ψηφιακή εποχή του σήμερα, δεν τις βρίσκουν το ίδιο σημαντικές όπως ήταν στο παρελθόν, για την παρουσίαση και την προώθηση των νέων τους μοντέλων, μιας και το Internet έχει συμβάλει στην ταχύτατη ενημέρωση του κοινού.
Δεν μπορώ να είμαι απόλυτα σίγουρος πως οι μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου έχουν αρχίσει να πεθαίνουν, αλλά η απουσία των Aston Martin, Bentley, Ford, Lamborghini, Rolls-Royce και Volvo από την έκθεση του Παρισιού τον περασμένο Σεπτέμβριο, αλλά το γεγονός πως στη μεγαλύτερη ετήσια έκθεση αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, σε αυτή του Detroit που θα λάβει χώρα στα μέσα του ερχόμενου Γενάρη, θα απουσιάζουν αρκετές εταιρίες, όπως οι Bentley, Jaguar Land Rover, Maserati, Mini, Porsche και Rolls-Royce, σίγουρα φανερώνει κάτι.
Γι’αυτό και η Peugeot, μέσω του Guillaume Couzy, διευθυντής του τμήματος μάρκετινγκ της γαλλικής εταιρίας, έκανε γνωστό πως δεν θα έχει περίπτερο στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2017 ενώ εξετάζουν ακόμη αν θα έχουν περίπτερο στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2018. Βλέπεις η Peugeot έχει επιλέξει τα χρήματα που θα έδινε για την φυσική της παρουσία στην έκθεση της Φρανκφούρτης να τα χρησιμοποιήσει σε ψηφιακές πλατφόρμες (sites, social media, κτλ) για την προώθηση των μοντέλων της, ειδικά όταν κατέχει μόλις το 1,7% του μεριδίου της γερμανικής αγοράς.