Τα τελευταία χρόνια, η Formula 1 έχει αποκτήσει πιο… διεθνή καριέρα. Ο Bernie Ecclestone, με στόχο φυσικά τα χρήματα, ταξίδεψε το άθλημα σε νέες χώρες, αλλά δεν υπήρξε πάντα ιδιαίτερη επιτυχία σε αυτό. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η Ινδία και η Νότια Κορέα, εκεί που τα μονοθέσια αγωνίστηκαν μόνο μερικές φορές.

Οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε επιπλέον αγώνες στην Ευρώπη, ωστόσο κάποιοι έχουν διαφορετική άποψη. Σε αυτούς ανήκει και ο Franz Tost, πιστεύοντας ότι η Formula 1 είναι ένα παγκόσμιο θέαμα, γι’ αυτό και θα πρέπει να απομακρυνθεί από την ευρωπαϊκή ήπειρο, θεωρώντας πως οι 7 αγώνες στο πρόγραμμα του 2017 είναι πολλοί.

Για ‘μένα, θα πρέπει να κατευθυνθούμε προς άλλους προορισμούς. Υπάρχουν πάρα πολλά Grands Prix στην Ευρώπη. Ξέρω ότι έχω διαφορετική άποψη σε σχέση με τους συναδέλφους μου, αλλά θα πρέπει να πάμε στη Νότια Αφρική, πρέπει να έχουμε περισσότερους αγώνες στις ΗΠΑ, θα πρέπει να πάμε στην Αργεντινή, και η Ινδία θα ήταν σίγουρα μια σημαντική αγορά.

Η Formula 1 είναι ένα παγκόσμιο άθλημα. Το 2015, συνολικά μισό δισεκατομμύριο κόσμος είδαν ζωντανά τους αγώνες. Τέτοια νούμερα πετυχαίνουμε στο Μουντιάλ και στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αλλά, έχουμε αγώνες κάθε δύο βδομάδες. Έτσι, βλέπετε ότι το προϊόν εξακολουθεί να δουλεύει καλά, όμως θα πρέπει να γίνουν κάποια πράγματα.

Ο Αυστριακός υποστηρίζει πως η νέα σεζόν ίσως αποδειχθεί καθοριστική για τη δημοτικότητα του αθλήματος. Τα τελευταία τρία χρόνια, ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στους νέους κανονισμούς και στην κυριαρχία της Mercedes, γι’ αυτό και ο 60χρονος ισχυρίζεται ότι οι Red Bull και Ferrari πρέπει να απειλήσουν τη γερμανική ομάδα.

Ελπίζω ότι η Red Bull και η Ferrari θα μπορέσουν να πλησιάσουν. Διαφορετικά, πολύς κόσμος θα σταματήσει να βλέπει. Οι αγώνες πρέπει να προσφέρουν περισσότερη ψυχαγωγία. Οι θεατές θέλουν διαφορετικούς νικητές, θέλουν ατυχήματα, όχι τραυματισμούς, αλλά επαφές. Το ακούω πάντα αυτό από τους φίλους μου, που λένε «υπάρχουν επαφές στην εκκίνηση». Θα πρέπει να εφαρμόζονται οι ποινές.

Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι εκεί έξω, κι εμείς δε χρειαζόμαστε τους κανονισμούς. Όταν παλεύεις με κάποιον άλλον, ρισκάρεις να τραυματίσεις το μονοθέσιό σου. Αφήστε τους οδηγούς να το κάνουν. Όταν τρακάρουν, τρακάρουν. Είναι μέρος του παιχνιδιού και μέρος του θεάματος.

  • διαφωνω οτι πρεπει η F1 να απομακρυνθει απο την Ευρωπη……
    η ευρωπη ειναι η ραχοκοκαλια !!!!!
    τουλαχιστον αμα φυγουν..να πανε σε χωρες που ειτε να εχουν αγωνιστικη κουλτουρα…..η να ειναι σε τετοια τοποθεσια..που να μπορουν οι ευρωπαιοι να πανε ευκολα !!!!!

    • Mika

      Καταλαβαινεις, πως οι μισες και βαλε απο αυτες που λεει, δεν εχουν ιδιαιτερη αγωνιστικη κουλτουρα, με εξαιρεση φυσικα τις HΠΑ!
      Αρα τα παντα ειναι θεμα χρηματων και χορηγων!!!

    • μετα θα ψαχνουν παλι πανια….να καλυψουν τις κενες θεσεις στις κερκιδες για ναμην δειχνουν ασχημα στα πλανα !!!!!!

  • Renesis1

    Δηλαδή ο Tost προτείνει να αφήσουμε έξω παραδοσιακές πίστες όπως Monza, Spa, Silverstone και να πάμε σε Ινδίες, Αζερμπαϊτζάν, και Τατζικιστάν σε πίστες βαρετές φωτοτυπίες του ημέτερου Tilke (δώσε και μένα μερτικό)..

    Στο Baku που “ανοίχτηκε” η F1 για να πάει καλά το άθλημα (και τα πετρέλαια) ζήσαμε μεγάλες στιγμές που πραγματικά ανέβασαν το κύρος της F1… https://i.redd.it/yb2zggrv4v1x.jpg

    • Anestis Genk

      Ούτε στον Ε.Σ. τέτοια καραγκιοζιλίκια.

  • Anestis Genk

    Το Αζερμπαϊτζάν το θεωρούν Ευρώπη πάντως:P

    Ιαπωνία, Αυστραλία, Νότια Αφρική, Αργεντινή, Βραζιλία, Μεξικό, ΗΠΑ, Καναδάς = 8 αγώνες εκτός Ευρώπης.

    Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Γερμανία, Σουηδία, Αυστρία, Ιταλία(Monza), Ισπανία, Πορτογαλία, Άγιος Μαρίνος(Imola ή Misano) και μια Ευρωπαϊκή μπαλαντέρ=12 αγώνες εντός Ευρώπης και είμαστε κομπλεντάν.

  • Satsok

    Εγω πάλη λέω ότι δύο ομάδες της Red Bull στο Spor είναι πολλές. Amstel F1 Team να δω και τη στον κόσμο.