Από το 2011 βρίσκεται η Pirelli στη Formula 1. Δε θα λέγαμε ότι η πορεία των Ιταλών στο άθλημα είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη, αφού έχουν ακούσει πολλές φορές τα παράπονα από τους οδηγούς και τις ομάδες, ειδικότερα στα πρώτα χρόνια. Βέβαια, τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα πλέον, όμως η Pirelli βρίσκεται αντιμέτωπη με τη μεγάλη πρόκληση του 2017, όπου τα ελαστικά θα είναι κατά 25% πιο φαρδιά, με τη σύνθεση να παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με φέτος.

Τα ελαστικά της νέα σεζόν έχουν προκύψει μετά από 12.184 χιλιόμετρα, πράγμα που σημαίνει ότι συλλέχθηκαν πολλά δεδομένα. Οι 2.613 γύροι, ωστόσο, δε φαίνεται πως είναι αρκετοί για να δώσουν την απαραίτητη σιγουριά στην Pirelli. Συνεπώς, οι Ιταλοί έχουν ετοιμάσει πιο παραδοσιακές γόμες, ώστε να εισαχθούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς, σε περίπτωση που υπάρχουν παράπονα για τα νέα ελαστικά, όπως αναφέρει η Pirelli.

Μετά από πολύ θετικές δοκιμές με τα νέα ελαστικά της Pirelli, αποφασίσαμε δημιουργήσουμε εφεδρικές γόμες, μαζί με τις πέντε νέες γόμες. Αυτές οι επιπλέον γόμες χρησιμοποιούν πιο παραδοσιακά κριτήρια σε σχέση με τις νέες γόμες. Για το πρώτο μέρος του πρωταθλήματος, έχουν επιλεγεί μόνο οι νέες γόμες. Οι εφεδρικές γόμες θα μπορούσαν να εισαχθούν αργότερα στην επόμενη σεζόν, για τις τυχόν απαιτήσεις στα επίπεδα απόδοσης που έχουν εντοπιστεί στα μονοθέσια του 2017.

Η εταιρεία έχει γνωστοποιήσει τις γόμες για τους δύο πρώτους αγώνες, όντας επιθετική όσον αφορά την Αυστραλία, όντας κατά μία γόμα πιο επιθετική φέτος, μιας και πέρυσι. Οι επιλογή για την Κίνα είναι ίδια με το 2016.

  • ασχετο….αλλα στη συγκριτικη φωτο ελαστικων 2016-2017…θα ηθελα να εχει διπλα και ενα ελαστικο σε διασταση εμποριου…πχ 225/45/17 !!!! ετσι για να εχουμε μια ταξη μεγεθους !

    • Mika

      Λωριδα ελαστικου θα ειναι μπροστα τους!!!
      :p

  • Antonis

    “Εφεδρικά”, “τυχόν απαιτήσεις σε επίπεδα απόδοσης”, “παράπονα”, δε μου αρέσουν οι παραπάνω λέξεις…
    Δεν αρχίζουμε ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ.