Απομένουν μόλις 25 μέρες από την στιγμή που θα ξεκινήσει η πιο πολλά υποσχόμενη – εδώ και πάρα πολλά χρόνια- σεζόν του WRC, και σήμερα, ανήμερα Χριστουγέννων, η M-Sport αποκάλυψε τα δύο livery που θα κοσμούν το Ford Fiesta WRC σε όλο το πρωτάθλημα ράλλυ του 2017.

Τα σχέδια θα παρουσιαστούν επίσημα στο Autosport International Show, στο Birmingham, τον Ιανουάριο, με την Ford να επαναφέρει την ξεχωριστή εμφάνιση στα δύο αυτοκίνητα της, κάτι που είχε γίνει για πρώτη φορά το 2005. Φέτος, ο Sébastien Ogier με τον Julien Ingrassia θα τρέχουν με τα χρώματα της Red Bull, ενώ το αυτοκίνητο του Ott Tanak με τον Martin Järveoja θα διαθέτει ένα γεωμετρικά εμπνευσμένο σχεδιασμό.

Δελτίο Τύπου

M-Sport are proud to reveal the livery evolutions that will adorn the Ecoboost-powered Ford Fiesta WRCs throughout the 2017 FIA World Rally Championship. The final designs are due to be unveiled at the Autosport International Show in January.

For the first time since 2005, the team will field two separate designs for their lead drivers. Sébastien Ogier and Julien Ingrassia will sport an iconic Red Bull scheme while Ott Tänak and Martin Järveoja take to the wheel of a geometrically-inspired design which draws inspiration from the eye-catching ‘disguise’ livery.

Used throughout the Fiesta WRC’s intense test programme, the ‘disguise’ livery was originally created for the all-new road-going Fiesta which was unveiled in Cologne last month.

The development of the Ford Fiesta WRC has been aligned with that of Ford’s latest road car, and M-Sport’s debut at Rallye Monte-Carlo will also mark the introduction of the all-new Fiesta on public roads.

The geometric design forms the basis of both liveries, but for Ogier and Ingrassia, the number one Fiesta WRC is also adorned with the World Champion’s personal partner – Red Bull’s popular motif offering an instantly recognisable design.

The invaluable support that M-Sport continue to receive from Ford is well represented – the ‘Powered by Ecoboost’ trademark proudly displayed – as will long-standing partners Castrol and Michelin whose commitment has been paramount to the team’s success.

Both liveries carry the new-for-2017 MS-RT emblem which promotes an exciting collaboration with Van-Sport – producers of bespoke road-going vehicles with a stylish, sporting edge.

New partners also include online betting company OneBet – prominent logos appearing on both cars as the company takes a first venture into the high-octane sport of world rallying ahead of this exciting new era.

The team’s valued trade partners – Sparco, Pulsar, Stilo, Lazer Lamps, Azione, OZ Racing, NGK, Eibach, Endless and SWP – will be joined by LM Gianetti and will all feature in a series of prime positions on the Fiesta WRC’s striking new aero package.

M-Sport Managing Director, Malcolm Wilson OBE, said:

“We are immensely proud of the Ford Fiesta WRC and these eye-catching new liveries will add the finishing touch. The test livery captured everyone’s imagination so we were keen to incorporate this alongside our valued partners both old and new.

“We can’t wait to see both cars attack the stages of Rallye Monte-Carlo in their finalised designs. Until then, all that remains is to wish everyone a Merry Christmas and all the best for what looks set to be an exciting New Year which kicks-off with the final livery reveal at Autosport International.”

  • Anestis Genk

    Έχω σιχαθεί να βλέπω “redbull” και “monster”. Τόσο πολύ πουλάνε που έχουν λεφτά για σκόρπισμα;

    • Sciroccomaniac

      Όπως Marlboro και Martini κάποτε… ;)

    • Anestis Genk

      Marlboro ναι, για Martini δεν είμαι σίγουρος.
      Η Marlboro είχε και τρελά κέρδη αφού πουλούσε…καπνό.
      Αλλά οι άλλες που βρίσκουν τόσα φράγκα, όλο τπτ μαφιόζικες δραστηριότητες και ξέπλυμα σκέφτομαι.

    • georgekaras

      οι αγορες στο εξωτερικο ειναι τεραστιες μην το σκεφταισε μπακαλιστικα το θεμα ,οτι μπορει να τα κανουν μπορει ,αλλα παιζεται αλλη καπιταλιστικη μπαλα εξω

    • sijune50

      Επρεπε να βαλουν Green cola. :P

    • Anestis Genk

      ω καταραμένε σιτζούνε!

  • manowar

    Το ομορφοτερο ολων πιστευω και το ανώτερο όλων εκει μεσα.αλλωστς αν δεν φτουραγε δεν θα φιλοξενούσε στο καθισμα τον συγκεκριμενο.δεστε το τωρα που μπορειτε που ειναι και καθαρο γιατι θα το αναλαβει ο (αορατος) το αμαξι και δε θα παταει γη καθολου…

    • georgekaras

      καλα δεν ειναι και σιγουρο οτι ειναι το ανωτερο δεν του εκανε το χατηρακι η Citroen να δοκιμασει το C3 οποτε ας περιμενουμε

    • theolvs

      Το C3 είναι το πιο εξελιγμένο και είναι καθαρό εργοστάσιο. Το Fiesta είναι σίγουρα καλό αλλά το πόσο θα δείξει, γιατί η ford πάντα είχε θέματα νεότητας όταν παρουσίαζε νέο αυτοκίνητο

    • manowar

      Το φορντ εχει γιουνισεξ ρυθμίσεις..το c3 κοωεται ραβεται τελεια αναλογα με τον οδηγο αμα το ειχε ο σεμπαστιαν θα ειχα βγαλει απο τωρα τον νικητή.αλλα τωρα πιστευω κοντρες αναμεσα σε φιεστα c3

    • theolvs

      Μην υποτιμάς το χιουντάι!!!!

    • manowar

      Σταθερη αλλα δεν κανει την υπέρβαση..οι γαλλοι την υπερβαση την παιζουν κομπολοι εκει μεσα στο χωμα..βεβαια ειναι και τα χερια..ο σεμπαστιαν ειναι καπνος..δηλαδη μονο ο καπνος φαινεται οταν κανει περασμα.

    • manowar

      Σταθερη αλλα δεν κανει την υπέρβαση..οι γαλλοι την υπερβαση την παιζουν κομπολοι εκει μεσα στο χωμα..βεβαια ειναι και τα χερια..ο σεμπαστιαν ειναι καπνος..δηλαδη μονο ο καπνος φαινεται οταν κανει περασμα.

    • manowar

      Σταθερη αλλα δεν κανει την υπέρβαση..οι γαλλοι την υπερβαση την παιζουν κομπολοι εκει μεσα στο χωμα..βεβαια ειναι και τα χερια..ο σεμπαστιαν ειναι καπνος..δηλαδη μονο ο καπνος φαινεται οταν κανει περασμα.

    • gronholm89

      Το Hyundai εχει με διαφορα απ οτι λενε τον καλυτερο κινητηρα, επισης εχουν τρελο budget και καλους οδηγους.

    • manowar

      Βετεραν εναντίων μπάτζετ :-%

    • theolvs

      Το τρελό budget από μόνο του δεν κερδίζει πρωταθλήματα αλλά είναι σίγουρο ότι θα τους δώσει το κάτι παραπάνω.
      Από κει και πέρα προβλέπω να είναι το πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα των τελευταίων χρόνων.
      Στην εξίσωση δεν βλέπω πουθενά την Toyota. Τουλάχιστον για τους 4-5 πρώτους αγώνες. Μακάρι να διαψευστώ!

    • gronholm89

      Ούτε εγω βλεπω κάπου την Toyota για το 2017 τουλαχιστον! Οσον αφορα την Hyundai δεν έχει καμια σχέση με την προσπαθεια που έκανε στις αρχές του 2000! Πλεον έχουν αυτοκίνητο για νίκες και τα βήματα που κάνουν απο τοτε που ξαναμπήκαν στο WRC είναι προς την σωστη κατεύθυνση!

  • gronholm89

    Διόρθωση: Για τελευταια φορά έτρεχαν μέχρι το 2005 με ξεχωριστά liveries.. Το ενα αυτοκίνητο μέχρι τοτε ήταν ντυμένο στα χρωματα της BP και το άλλο σ αυτά της Castrol!!!
    Στα του θέματος, αν ο Tannak εμφανιστεί όπως το 2016 η Ford παει με καλές προϋποθέσεις και για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών!!

    • theolvs

      Σωστός. Με οδηγούς Kresta και Gardemaister

  • SAMURAI-66

    Ωραια φορεσια εντονα χρωματα.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πάρα πολύ όμορφο!!!

  • sijune50

    Αρκετα καλουτσικο χωρις υπερβολες και φουσκωματα περιττα.

    • theolvs

      Για δες τον διαχύτη πίσω!!

  • Κρίλιν

    θελει το Martini livery..

  • Mika

    Αναμενομενα τα χρωματα, αφου συνεχισει τη χορηγια στον Ogier..
    Για να δουμε τι πουλια θα πιασουν!!