Σύμφωνα με το Forbes η Fiat Chrysler θα μπορούσε να πουλήσει την Alfa Romeo, την Maserati και την Magneti-Marelli έτσι ώστε να μαζέψει χρήματα για την αποπληρωμή του χρέους της, το οποίο μέχρι το τρίτο τρίμηνο του 2017 έφτανε τα σχεδόν 7 δισ. δολάρια. Σημαντικό ρόλο στην αύξηση του χρέους του ιταλοαμερικάνιου κολοσσού διαδραματίζει και ο μεγάλος αριθμός και η έκταση των ανακλήσεων των μοντέλων της, που εκτός από τα κόστη των ανακλήσεων, η FCA καλείται να πληρώσει πρόστιμα που της επιβλήθηκαν από τις ρυθμιστικές αρχές. Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2016, η FCA είχε καθαρά έσοδα 606.000.000 ευρώ, με την ευρωπαϊκή αγορά να παρουσιάζει κέρδη 104 εκατ. ευρώ. Η Maserati είχε κέρδη 103 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 12 εκατ. ευρώ πριν από έναν χρόνο.

Έτσι, προκειμένου η FCA του Sergio Marchionne να μαζέψει τα απαιτούμενα χρήματα, σύμφωνα πάντα με το Forbes, που επικαλείται αναφορές των Evercore ISI, Morgan Stanley και Berenberg Bank, σκέφτεται την πώληση των παραπάνω εταιριών. Η FCA έχει ρίξει το βάρος της στα SUV, crossovers και pickups, κατηγορίες οχημάτων που είναι πιο κερδοφόρες σε σχέση με τα σεντάν, κάτι που οδήγησε την εταιρία στον τερματισμό της παραγωγής των fDodge Dart και Chrysler 200. Μπορεί η FCA να παρουσίασε τις Alfa Romeo Stelvio και Maserati Levante, αλλά με την αγορά της Κίνας να είναι λιγότερο σημαντική για την εταιρία, σε σχέση με τους περισσότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων, αναλυτές της αγορές προβλέπουν πως τα δύο ιταλικά SUV, παρότι θα αυξήσουν τα κέρδη της εταιρίας, δεν θα καταφέρουν να φτάσουν τις πωλήσεις των Jeep Wrangler και Jeep Grand Cherokee, με τον αναλυτή Adam Jonas να αναφέρεται στην μεγάλη κρυμμένη αξία που έχει η Jeep.

Η FCA αναμένεται να ανακοινώσει τις προβλέψεις της για το 2017 στα τέλη του επόμενου μήνα, με τον Jonas να γράφει πως τα βραχυπρόθεσμα κέρδη της θα είναι αυξημένα, λόγω του επιτυχημένου λανσαρίσματος των Jeep Compass και Maserati Levante, ενώ παράλληλα δεν ξέρει αν η μετοχή της FCA πιάσει τον στόχο των 20 ευρώ, την ώρα που σήμερα κυμαίνεται στο επίπεδο των 9 ευρώ. Ο αναλυτής Alexander Berenberg Haissl πιστεύει πως η Masearati θα μπορούσε να πουληθεί μεταξύ 3,4 και 4,6 δισ. ευρώ, ενώ η Magneti Mareli θα μπορούσε να φέρει στα ταμεία της FCA μεταξύ 2,2 και 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Η είδηση δεν έχει σχολιαστεί από εκπρόσωπο της FCA, οπότε ας μείνουμε στο γεγονός πως πρόκειται για φήμες και αναλύσεις διαφόρων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.