Το ημερολόγιο έγραφε 1990 όταν η Renault παρουσίασε το Laguna Concept, ένα ανοικτό πρωτότυπο αυτοκίνητο που έκανε ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 1990.
Η γαλλική δημιουργία δεν διέθετε οροφή ή παρμπρίζ, με τους δύο επιβάτες να φορούν ειδικά κράνη με ενσωματωμένα ηχεία, με την Renault να είχε τοποθετήσει στο πρωτότυπό ένα rollbar που σε περίπτωση ανατροπής, ενεργοποιούνταν μέσα σε 0,1 δευτερόλεπτα.
Μηχανικά το Laguna Concept φορούσε έναν turbo 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 210 ίππων στις 5.500 σ.α.λ, τοποθετημένο στο κέντρο, με την κίνηση να περνούσε στον δρόμο μέσω ενός συστήματος τετρακίνησης. Τα 0-100 χλμ/ώρα ήταν σε θέση να τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει σχεδόν τα 250 χλμ/ώρα. Το πλαίσιο του ήταν σωληνωτό, ενώ το σώμα ήταν κατασκευασμένο από φύλλα αλουμινίου. Το πρωτότυπο ήταν εκείνο που αποτέλεσε την βάση για το Renault Sport Spider.