Η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο GT86 λίγο πριν την έκθεση της Νέας Υόρκης, τον περασμένο Μάρτιο. Πλέον είναι διαθέσιμο και στην ευρωπαϊκή αγορά και γι’αυτό έδωσε μια μεγάλη gallery 146 φωτογραφιών, μαζί με κάποια θρυλικά μοντέλα της εταιρίας, από τα οποία πήρε έμπνευση, όπως το 2000GT, την Celica, το AE86 Corolla, το MR2 και την 4η γενιά της Supra.


Από το 2012 που παρουσιάστηκε το GT86 έχει πουλήσει πάνω 170.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, Η εταιρία έχει προβεί σε αισθητικές και μηχανικές αλλαγές, με το lifting να εντοπίζεται στο εμπρός και πίσω μέρος, στο ανανεωμένο εσωτερικό, στις νέες ρυθμίσεις της ανάρτηση, και… σε περισσότερη δύναμη, αλλά κράτα μικρό καλάθι.

Έτσι, εξωτερικά υπάρχει ένας εντελώς νέος εμπρός προφυλακτήρας, όπου στο κάτω μέρος διαθέτει μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, που κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει πιο φαρδύ και πιο χαμηλό, ενώ τα φωτιστικά σώματα πλέον είναι τεχνολογίας LED, όπως και τα φλας. Ομοίως και πίσω, με τα φώτα να έχουν νέα γραφικά με LED σώματα, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας, όπως και οι νέες ζάντες αλουμινίου.

Στο τομέα των αναρτήσεων, υπάρχουν νέων ρυθμίσεων αμορτισέρ και ελατήρια, τα οποία βελτιώνουν το κράτημα και την ευελιξία του οχήματος, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο.

Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, καθώς το GT86 διαθέτει νέο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια ήχου, το οποίο έχει διάμετρο 362 χλστ., που είναι το μικρότερο που έχει χρησιμοποιήσει η Toyota. Ακόμα, υπάρχουν ασημί ραφές, με το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών να είναι επενδυμένα με ένα υλικό, που ονομάζεται Grandlux. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών 4,2 ιντσών, η οποία δείχνει τιμές για τις πλευρικές επιταχύνσεις, καμπύλες δύναμης και ροπής και χρονόμετρο.

Μηχανικά, ο 2-λιτρος boxer κινητήρας του GT86 αποδίδει πλέον 205 άλογα και 211 Nm ροπής, μια αύξηση 5 ίππων και 11 Nm σε σχέση με το pre-facelift. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο διαθέτει επαναρυθμισμένες σχέσεις έτσι ώστε να βελτιωθούν οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, ενώ εξοπλίζεται πλέον και με hill assist. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι το ίδιων σχέσεων αυτόματο διατηρεί την ιπποδύναμη και τη ροπή του pre-facelit.

  • στην 5ετη πορεια του πουλησε παγκοσμιως 35.000 κομματια τον χρονο…….
    τωρα αυτο το back to basics εμπορικα ειναι πετυχημενο η οχι ????

    • οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων ξεκίνησαν παγκοσμίως τον Απρίλιο του 2012…με το νούμερο των 170.000 να είναι προφανώς μέχρι το τέλος του 2016.
      αρα μιλάμε για κάτι παραπάνω από 4,5 χρόνια, που αυξάνουν το ετήσιο μέσο όρο σου σε πωλήσεις!
      όπως και να έχει…ναι στα μάτια μου το αυτοκίνητο θεωρείται άκρως επιτυχημένο…πιστεύεις ότι η Supra, η Celica ή το MR2 είχαν πουλήσει πολλά περισσότερα;;

    • η SUPRA καλυπτε τοτε αυτο το κενο του GT86 ???
      oταν υπυρχε το MR2….ο ΤΟΥΟΤΑκιας ειχε και αλλες επιλογες μεσα απο την ΤΟΥΟΤΑ…
      το CELICA ασφαλως και πουλησε παραπανω η μηπως οχι ?
      + οταν ελεγαν το back to basics αυτα τα νουμερα ανεμεναν ??? τουλαχιστον εγω ετσι οπως εβλεπα τα ανακοινωθεν τους……μου ειχαν περασει οτι περιμεναν πολλα περισσοτερα !!!

      υ.γ αλλο το ικανο….αλλο το εμπορικα πετυχημενο!!!

    • η SUPRA καλυπτε τοτε αυτο το κενο του GT86 ???
      oταν υπυρχε το MR2….ο ΤΟΥΟΤΑκιας ειχε και αλλες επιλογες μεσα απο την ΤΟΥΟΤΑ…
      το CELICA ασφαλως και πουλησε παραπανω η μηπως οχι ?
      + οταν ελεγαν το back to basics αυτα τα νουμερα ανεμεναν ??? τουλαχιστον εγω ετσι οπως εβλεπα τα ανακοινωθεν τους……μου ειχαν περασει οτι περιμεναν πολλα περισσοτερα !!!

      υ.γ αλλο το ικανο….αλλο το εμπορικα πετυχημενο!!!

    • sport “διθέσιο” αυτοκίνητο είναι…σου φαίνονται λίγα τα 35.000+ το χρόνο;
      χωρίς να έχω μπροστά μου νούμερα, έχω την εντύπωση ότι κάθε γενιά Celica δεν πρέπει να πουλούσε περισσότερα…και μη ξεχνάς ότι είχε και αγωνιστική παρουσία…
      επίσης μη ξεχνάς ότι οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει άρδην σε σχέση με το παρελθόν

    • Για παγκόσμιο επίπεδο μου φαίνονται λίγα …. Τα ΜΧ5 ξέρουμε ποσο πουλάνε ;;; Μιας και ειναι οτι πιο κοντινό για ανταγωνισυης …..

    • Για παγκόσμιο επίπεδο μου φαίνονται λίγα …. Τα ΜΧ5 ξέρουμε ποσο πουλάνε ;;; Μιας και ειναι οτι πιο κοντινό για ανταγωνισυης …..

    • δεν ψαχνω σε δελτία τύπου της Mazda για να δω ακριβή νούμερα του τελευταίου MX-5…
      αλλά μέσα στο 2016 πούλησε το 1.000.000στό MX-5, από το 1989 που κυκλοφόρησε…άρα μέσο όρο στα 27 χρόνια 38.000 το χρόνο!

    • oxiοτι με ενδιαφερει….αλλα 38.000για ενα τετοιο μοντελο απο μια εταιρια σαν την MAZDA το λες και επιτυχια !!!!

      για την ΤΟΥΟΤΑ ομως ?? εψαξα και γω καμια δηλωση των ιαπωνων για να μου φυγει η απορια……αλλα δεν βρηκα κατι πανω σε αυτο το θεμα….

      υ.γ αληθεια ξερουμε ποσο κοστισε η εξελιξη του?θυμασαι κανα αρθρο ??170.000 οχηματα… ναεχουν κερδος σε καθε αυτοκινητο 5000??? μας κανει χονδρικα 850.000.000….τουλαχιστον λεω να μην μπενουν μεσα….γιατι αλλιως δεν θα θελει και πολυ να το σταματησουν τα επομενα χρονια…..και ειναι ενα αυτοκινητο που το θελω ο petrolhead κοσμος….ακομα και ετσι οπως ειναι !!!!

    • Steve A

      άλλες εποχές όμως με το μαζντα κ άλλες τώρα.. σκέψου μόνο πόσα μχ5 παλαιότερων γενιών βλέπεις κ πόσα της τωρινής.. εγώ απ την τωρινή πάντως μόνο ένα έχω πετύχει στην τούμπα σε κάπως σκούρο πράσινο.. ψιλό έχει τελειώσει η εποχή των ‘classic british’ sportscars λόγο των hot hatch οπότε κ οι πωλήσεις πέφτουν..

    • εγω μιλαω για την παγκοσμια αγορα……για την ελληνικη ειναι αποτυχια λογο φορολογιας ομως!!!

    • Steve A

      ε δεν διαφέρει κ πολύ η παγκόσμια αγορά απ την ελληνική.. σκέψου αν προσθέσεις όλες τις πωλήσεις απ τα hot hatch (GTI, RS, OPC κτλ) κ ολες απ τα φθηνά σπορ αμάξια (mx5, gt86) τότε πάλι έχεις λιγότερα σπόρ αμάξια κ περισσότερα hot hatch. αρα μικρό περιθώριο για πωλήσεις στις σημερινές μέρες.

    • Steve A

      ε δεν διαφέρει κ πολύ η παγκόσμια αγορά απ την ελληνική.. σκέψου αν προσθέσεις όλες τις πωλήσεις απ τα hot hatch (GTI, RS, OPC κτλ) κ ολες απ τα φθηνά σπορ αμάξια (mx5, gt86) τότε πάλι έχεις λιγότερα σπόρ αμάξια κ περισσότερα hot hatch. αρα μικρό περιθώριο για πωλήσεις στις σημερινές μέρες.

    • εγω μιλαω για την παγκοσμια αγορα……για την ελληνικη ειναι αποτυχια λογο φορολογιας ομως!!!

    • Steve A

      άλλες εποχές όμως με το μαζντα κ άλλες τώρα.. σκέψου μόνο πόσα μχ5 παλαιότερων γενιών βλέπεις κ πόσα της τωρινής.. εγώ απ την τωρινή πάντως μόνο ένα έχω πετύχει στην τούμπα σε κάπως σκούρο πράσινο.. ψιλό έχει τελειώσει η εποχή των ‘classic british’ sportscars λόγο των hot hatch οπότε κ οι πωλήσεις πέφτουν..

    • οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων ξεκίνησαν παγκοσμίως τον Απρίλιο του 2012…με το νούμερο των 170.000 να είναι προφανώς μέχρι το τέλος του 2016.
      αρα μιλάμε για κάτι παραπάνω από 4,5 χρόνια, που αυξάνουν το ετήσιο μέσο όρο σου σε πωλήσεις!
      όπως και να έχει…ναι στα μάτια μου το αυτοκίνητο θεωρείται άκρως επιτυχημένο…πιστεύεις ότι η Supra, η Celica ή το MR2 είχαν πουλήσει πολλά περισσότερα;;

    • Mika

      Δεν ξερω τι περιμεναν,αλλα κι εγω δεν μπορω να πω πως ειναι τρελλη επιτυχια!!
      Ειμαι σιγουρος πως ελπιζαν σε αρκετα περισσοτερα, μεταξυ μας…

  • στην 5ετη πορεια του πουλησε παγκοσμιως 35.000 κομματια τον χρονο…….
    τωρα αυτο το back to basics εμπορικα ειναι πετυχημενο η οχι ????

  • UltraB

    Ας βάλουν επιτέλους όμως και κανένα κινητήρα με 250 – 300 άλογα ή κανέναν turbατο να ανέβουν οι πωλήσεις σε διπλάσια νούμερα!
    https://secure.static.tumblr.com/d6bcbdeaac16c2bba1aa83ab586deab2/0sybxnn/ZQrn5bxct/tumblr_static_tumblr_static__640.jpg

  • UltraB

    Ας βάλουν επιτέλους όμως και κανένα κινητήρα με 250 – 300 άλογα ή κανέναν turbατο να ανέβουν οι πωλήσεις σε διπλάσια νούμερα!
    https://secure.static.tumblr.com/d6bcbdeaac16c2bba1aa83ab586deab2/0sybxnn/ZQrn5bxct/tumblr_static_tumblr_static__640.jpg

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ωραίο και fun to drive το GT86 σηματοδότησε την επιστροφή της TOYOTA στα σπορ μοντέλα σε συνεργασία με τη Subaru. Το facelift το κάνει περισσότερο επιθετικό! Μακάρι να ‘χε πιο θετική απόκριση στις πωλήσεις σε μας κυρίως…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ωραίο και fun to drive το GT86 σηματοδότησε την επιστροφή της TOYOTA στα σπορ μοντέλα σε συνεργασία με τη Subaru. Το facelift το κάνει περισσότερο επιθετικό! Μακάρι να ‘χε πιο θετική απόκριση στις πωλήσεις σε μας κυρίως…

  • Εμπέρ Γιώργος

    1) H subaru θα επρεπε να της δωσει μαθηματα design

    http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2015/04/Subaru-BRZ-STI-Performance-concept-front-three-quarter-02.jpg

    http://www.beyond.ca/wp-content/uploads/2015/04/subaru-brz-sti-performance-concept-nyias-6.jpg

    2) Aν δεν βαλλει τουρμπινα συνεχιζει να ειναι μια μαλακια και μιση.

  • Εμπέρ Γιώργος

    1) H subaru θα επρεπε να της δωσει μαθηματα design

    http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2015/04/Subaru-BRZ-STI-Performance-concept-front-three-quarter-02.jpg

    http://www.beyond.ca/wp-content/uploads/2015/04/subaru-brz-sti-performance-concept-nyias-6.jpg

    2) Aν δεν βαλλει τουρμπινα συνεχιζει να ειναι μια μαλακια και μιση.

  • SAMURAI-66

    Οταν διπλα σου στεκονται μορφες που εγιναν μυθος και ονοματα απιστευτα οπως το 2000GT-supra-mr-2-ae86 δεν μπορεις παρα να νιωθεις και εσυ κατι απο την λαμψη τους αν και αυτο δεν λειπει απο το gt86.
    Ειναι αναμφισβητητα τοσο ομορφο που κανει εντυπωση και δεν χρειαζεται να πεισει για αυτο,το εσωτερικο ειναι σπορ και οτι πρεπει για την δικη του εικονα και οι επιδοσεις του οτι και να λενε οι επικριτες του απολυτα ικανοποιητικες.
    Το κοκκινο χρωμα για τον χαρακτηρα του ειναι απλα απιστευτο!
    Οι αριθμοι που μεχρι σημερα εχει καταφερει στην διεθνη σκηνη των πωλησεων ειναι αυτες ενος οχηματος που απευθυνεται σε λιγους που εχουν να διαθεσουν το ποσο που απαιτει και κρινονται το λιγοτερο εξαιρετικες,μονο αμελητεα δεν ειναι τα 170 χιλ. κομματια για κατι τοσο διαφορετικο.

  • SAMURAI-66

    Οταν διπλα σου στεκονται μορφες που εγιναν μυθος και ονοματα απιστευτα οπως το 2000GT-supra-mr-2-ae86 δεν μπορεις παρα να νιωθεις και εσυ κατι απο την λαμψη τους αν και αυτο δεν λειπει απο το gt86.
    Ειναι αναμφισβητητα τοσο ομορφο που κανει εντυπωση και δεν χρειαζεται να πεισει για αυτο,το εσωτερικο ειναι σπορ και οτι πρεπει για την δικη του εικονα και οι επιδοσεις του οτι και να λενε οι επικριτες του απολυτα ικανοποιητικες.
    Το κοκκινο χρωμα για τον χαρακτηρα του ειναι απλα απιστευτο!
    Οι αριθμοι που μεχρι σημερα εχει καταφερει στην διεθνη σκηνη των πωλησεων ειναι αυτες ενος οχηματος που απευθυνεται σε λιγους που εχουν να διαθεσουν το ποσο που απαιτει και κρινονται το λιγοτερο εξαιρετικες,μονο αμελητεα δεν ειναι τα 170 χιλ. κομματια για κατι τοσο διαφορετικο.

  • gv

    πιστευω οτι ηδη σκεφτονται να βαλουν τον καινουριο τουρμπο του γιαρις απλα το μονο προβλημα ειναι αν θα το δεχτει η subaru..
    και ειναι πολυ πιθανο να αρνηθει γιατι δυσκολα θα αφησει σπορ αυτοκινητο της χωρις μποξερ..
    οποτε ή θα βαλει ενα τουρμπο μποξερ ή θα το αφησουν ετσι και θα παραβλεψουν τις χαμηλες πωλησεις με ελπιδα για περαιτερω ανοδο..
    αν παει ακομη ενα χρονο ετσι παντως και δεν αλλαξουν μοτερ βλεπω να τα σπανε..

  • shaoqing14

    Αξιος συνεχιστης του ιστορικου hachiroku το νεο μοντελο,αν και δεν θα εβλαπτε να ειχε μεγαλυτερη ιπποδυναμη,αλλα δεν πειραζει θα εχουν περισσοτερη δουλεια οι βελτιωτικοι οικοι!

  • Stelios

    Για τους λάτρεις της πισωκίνησης απλά respect και έρωτας!

  • Esperto

    Poulhse 170K autokinhta me ta misa peripou apo auta sthn USA opou kostizei 27K dolaria, poso asteio gia thn amerikh pou shmainei oti to agorazan oi foithtes. Ta upoloipa asia kai australia. Egw proswpika pou taksideuw se olh thn Eurwph den exei tuxei na to dw pou8ena. Sigoura prepei na einai fun to drive alla auto den to kanei oloklhrwmeno. Epishs einai 2litro sta 200 aloga pou einai polu kala gia atmosfairiko mmoter alla an skeftw oti to honda s2000 20 xronia prin ap ta idia kubika eixe 240 me xalaei.

    • μονο στο θεμα με τον S2000 δεν συμφωνω……εκεινο ηταν euro 4 ??? καπου εκει….
      αμα παρεις εκεινο το μοτερ και το κανεις να περασει τα σημερινα euro……ουτε 150ps που λεει ο λογος θα βγαζει…..
      οπως βεβαια και το αναποδο πιστευω……το μοτερ του GT86 με εκεινα τα στανταρ…..χαλαρα θα εβγαζε τοσα αλογα….μην πω και λιγο παραπανω !

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Τ αμαξι το οδηγησα και πιστευω οτι αν εξαιρεσουμε οτι οδηγηκα ειναι καταπληκτικο για τα δικα μου γουστα και δεν συγκρινεται με κανενα σε αισθηση ,εχει ενα μεγαλο κακο!!
    Η αναλογια αποδοση-ποιοτητα-τιμη ειναι τουλαχιστον μετρια στην ελλαδα.
    τα 35-40χιλιαρικα που ζηταει η toyota στην ελλαδα ειναι πολλα για την ποιοτητα -εξοπλισμο που εχει και για τα 200 (και και πολυ ψυχομενα) αλογα !
    κατα τ αλλα το λατρεψα!!!