Η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο GT86 λίγο πριν την έκθεση της Νέας Υόρκης, τον περασμένο Μάρτιο. Πλέον είναι διαθέσιμο και στην ευρωπαϊκή αγορά και γι’αυτό έδωσε μια μεγάλη gallery 146 φωτογραφιών, μαζί με κάποια θρυλικά μοντέλα της εταιρίας, από τα οποία πήρε έμπνευση, όπως το 2000GT, την Celica, το AE86 Corolla, το MR2 και την 4η γενιά της Supra.

Από το 2012 που παρουσιάστηκε το GT86 έχει πουλήσει πάνω 170.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, Η εταιρία έχει προβεί σε αισθητικές και μηχανικές αλλαγές, με το lifting να εντοπίζεται στο εμπρός και πίσω μέρος, στο ανανεωμένο εσωτερικό, στις νέες ρυθμίσεις της ανάρτηση, και… σε περισσότερη δύναμη, αλλά κράτα μικρό καλάθι.

Έτσι, εξωτερικά υπάρχει ένας εντελώς νέος εμπρός προφυλακτήρας, όπου στο κάτω μέρος διαθέτει μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, που κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει πιο φαρδύ και πιο χαμηλό, ενώ τα φωτιστικά σώματα πλέον είναι τεχνολογίας LED, όπως και τα φλας. Ομοίως και πίσω, με τα φώτα να έχουν νέα γραφικά με LED σώματα, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας, όπως και οι νέες ζάντες αλουμινίου.

Στο τομέα των αναρτήσεων, υπάρχουν νέων ρυθμίσεων αμορτισέρ και ελατήρια, τα οποία βελτιώνουν το κράτημα και την ευελιξία του οχήματος, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο.

Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, καθώς το GT86 διαθέτει νέο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια ήχου, το οποίο έχει διάμετρο 362 χλστ., που είναι το μικρότερο που έχει χρησιμοποιήσει η Toyota. Ακόμα, υπάρχουν ασημί ραφές, με το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών να είναι επενδυμένα με ένα υλικό, που ονομάζεται Grandlux. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών 4,2 ιντσών, η οποία δείχνει τιμές για τις πλευρικές επιταχύνσεις, καμπύλες δύναμης και ροπής και χρονόμετρο.

Μηχανικά, ο 2-λιτρος boxer κινητήρας του GT86 αποδίδει πλέον 205 άλογα και 211 Nm ροπής, μια αύξηση 5 ίππων και 11 Nm σε σχέση με το pre-facelift. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο διαθέτει επαναρυθμισμένες σχέσεις έτσι ώστε να βελτιωθούν οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, ενώ εξοπλίζεται πλέον και με hill assist. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι το ίδιων σχέσεων αυτόματο διατηρεί την ιπποδύναμη και τη ροπή του pre-facelit.