Οι απειλές του Donald Trump δείχνουν πως έπιασαν τόπο μιας και η General Moros, αλλά και η Hyundai-Kia, ανακοίνωσαν σήμερα πως θα επενδύσουν πολλά δισεκατομμύρια δολάρια στα εργοστάσιά τους στις ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα, η GM ανακοίνωσε πως θα επενδύσει 1 δισ. δολάρια στα εργοστάσιά της στις ΗΠΑ, ενώ έκανε γνωστό πως μεταφέρει την παραγωγή των αξόνων των μεγάλων pickups της από το Μεξικό, στις ΗΠΑ, δημιουργώντας έτσι 1.500 νέες θέσεις εργασίας. Φυσικά ο Trump δεν άφησε ασχολίαστη την ανακοίνωση της GM, γράφοντας δύο (1, 2) νέα tweets. Η GM έχει επενδύσει περισσότερα από 21 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ από το 2009, ενώ μόνο το 2016 επένδυσε 2,9 δισ. δολάρια.

Η Hyundai-Kia ανακοίνωσε πως μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια θα επενδύσει 3,1 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ, σχεδόν 50% περισσότερα από τα 2,1 δισ. δολάρια που επένδυσε η κορεατική εταιρία στις ΗΠΑ κατά την προηγούμενη πενταετία. Η Hyundai-Kia, σύμφωνα με τον πρόεδρο της, Chung Jin-haeng, εξετάζει τη κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στις ΗΠΑ προκειμένου να αναλάβει την παραγωγή των πολυτελών Genesis αλλά και ενός SUV που θα πωλείται αποκλειστικά στην αγορά των ΗΠΑ.

Η Hyundai διαθέτει ένα εργοστάσιο στην πόλη Μοντγκόμερι της Αλαμπάμα, εκεί όπου κατασκευάζει τα Sonata, Elantra και Santa Fe, έχοντας μέγιστη δυναμικότητα 370.000 αυτοκινήτων ετησίως, με την Kia να έχει εργοστάσιο στην πόλη West Point της Georgia, που κατασκευάζει τα Optima και Sorento, με αυτό να έχει μέγιστη δυναμικότητα 360.000 αυτοκινήτων ετησίως. Ο κορεατικός όμιλος εξετάζει και την επέκταση των δύο αυτών εργοστασίων.

Δελτίο Τύπου

GM Announces 7,000 U.S. Jobs, Builds Off Strong Track Record

Investing Additional $1 Billion in U.S. Manufacturing Moves Axle Jobs to U.S. from Mexico More than 5,000 New Jobs in Key Growth Areas DETROIT – General Motors today announced that it will invest an additional $1 billion in U.S. manufacturing operations. These investments follow $2.9 billion announced in 2016 and more than $21 billion GM has invested in its U.S. operations since 2009.

The new investments cover multiple new vehicle, advanced technology and component projects. A combination of 1,500 new and retained jobs are tied to the new investments. Details of individual projects will be announced throughout the year.

The company also announced it will begin work on insourcing axle production for its next generation full-size pickup trucks, including work previously done in Mexico, to operations in Michigan, creating 450 U.S. jobs.

“As the U.S. manufacturing base increases its competitiveness, we are able to further increase our investment, resulting in more jobs for America and better results for our owners,” said GM Chairman and CEO Mary Barra. “The U.S. is our home market and we are committed to growth that is good for our employees, dealers, and suppliers and supports our continued effort to drive shareholder value.”

GM’s announcement is part of the company’s increased focus on overall efficiency over the last four years. With a strategy to streamline and simplify its operations and grow its business, GM has created 25,000 jobs in the U.S. − approximately 19,000 engineering, IT and professional jobs and 6,000 hourly manufacturing jobs – and added nearly $3 billion in annual wages and benefits to the U.S. economy over that period. At the same time, GM reduced more than 15,000 positions outside the U.S., bringing most of those jobs to America. During that period, the company moved from 90 percent of its IT work being outsourced to an insourced U.S.-based model.

“We will continue our commitment to driving a more efficient business,” said Barra, “as shown by our insourcing of more than 6,000 IT jobs that were formerly outside the U.S., streamlining our engineering operations from seven to three, with the core engineering center being in Warren, Michigan, and building on our momentum at GM Financial and in advanced technologies. These moves, and others, are expected to result in more than 5,000 new jobs in the U.S. over the next few years.”

GM has also been facilitating its supplier base to do the same. The company has been executing a strategy to create supplier parks adjacent to its U.S. manufacturing sites (already accomplished at GM’s Fairfax Assembly Plant in Kansas, Spring Hill Assembly Plant in Tennessee, Fort Wayne Assembly Plant in Indiana, and Lordstown Assembly Plant in Ohio), and will continue to expand this effort. Supplier parks locating near assembly plants result in significant savings from reduced transportation costs, higher quality communications and continuous improvement activities as suppliers are located closer to the final assembly location.

In addition, GM is confirming that another supplier has committed to make components for GM’s next-generation full size pick-up trucks in Michigan, moving 100 supplier jobs from Mexico to the U.S.

General Motors Co. (NYSE: GM, TSX: GMM) and its partners produce vehicles in 30 countries, and the company has leadership positions in the world’s largest and fastest-growing automotive markets. GM, its subsidiaries and joint venture entities sell vehicles under the Chevrolet, Cadillac, Baojun, Buick, GMC, Holden, Jiefang, Opel, Vauxhall and Wuling brands. More information on the company and its subsidiaries, including OnStar, a global leader in vehicle safety, security and information services, can be found at http://www.gm.com.

  • gv

    αυτα που κανει ηδη αποδιδουν καρπους..
    και δεν ειναι ουτε κατα διανοια το μονο κρατος που εφαρμοζει αυτη τη λογικη..
    αμεσως ομως ολοι να κραξουν ειτε επειδη ειναι ανιδεοι ειτε επειδη δεν τους βολευει..
    βολευει δε βολευει κανεις δε μπορει να κανει κριτικη στο πως θα κυβερνηθει μια ξενη χωρα ουτε καν στο ονομα του ελευθερου εμποριου..
    εδω μιλαμε για εθνικη κυριαρχια και ο καθενας τη χαραζει οπως ακριβως θελει..
    γι αυτο φτανει η γκρινια και η κλαψα επιτελους..

  • Gulag

    Άλατις ο Donald!.. :))
    Δεν σας τα ‘πα εγώ?
    Ένα μόνο καταλαβαίνουν: Το χρήμα!
    Χτύπα τους εκεί στο αδύναμο τους σημείο και γίνονται… γατάκια του Πεκίνου… :)

  • SAMURAI-66

    Στον πρωτο γυρω του αγωνα δειχνει νικητης η περιπου κατι σε αυτο κοντα ο νεος προεδρος με τους μεγαλους οικονομικους κυκλους να του κανουν την χαρη συμπλεοντας με της απαιτησεις του που δεν πρεπει να ξεχναμε ομως πως τους μειωνουν το κερδος που ειναι και ο θεος τους αλλα και το ζητουμενο σε καθε εταιρεια.
    Εγω περιμενω απαντηση τους σε καποιο επιπεδο για να γνωστοποιησουν την δυσφορια τους αλλα και ποιος τελικα ειναι το αφεντικο γιατι δυσκολα θα αφησουν να περασουν τοσο ευκολα ετσι οι απαιτησεις που με την βια τους επιβαλλει ο ντοναλντ.
    Στο αμεσο μελλον η σχεση των ΗΠΑ με το μεξικο θα βρεθει σε περιεργα μονοπατια απο την στιγμη που και επενδυσεις στερει απο τον γειτονα του με την πολιτικη του ο τραμπ και εχει στο μυαλο του την ανεγερση τειχους κατα μηκος των συνορων τους…εμπολεμη ζωνη.
    Αν και εχει παρει τα πρωτια σε επιπεδο πωλησεων σαν παγκοσμια κορυφαια η περιοχη της κινας βλεπουμε ποσο σημαντικη ειναι η τεραστια αγοραστικη δυναμη των αμερικανων απο την αποφαση της hyundai να ξεκινηση την παραγωγη των πολυτελων Genesis μεσα στην χωρα με σκοπο να κερδισει αμεσα αποτελεσματα.
    Εν αναμονη λοιπον και περιμενουμε της επομενες απειλητικες εξαγγελιες του πλανηταρχη τι αποτελεσματα θα φερουν στο διεθνες προσκηνιο….τετραετια ανακαταταξεων προβλεπω!