Το πρώτο Lada Niva βγήκε στην παραγωγή το 1977, και από τότε κατά 90% έχει μείνει απαράλλαχτο. Σύμφωνα, όμως, με τον CEO της AvtoVaz, Nicolas Maure, αυτό θα αλλάξει καθώς επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του εργάζεται πάνω στη νέα γενιά της “ρώσικης αρκούδας”.

Παλιότερα δημοσιεύματα έλεγαν ότι ο διάδοχος του σημερινού Lada Niva θα μοιράζεται αρκετά στοιχεία με το Dacia Duster, έτσι ώστε να κρατήσει χαμηλά το κόστος παραγωγής, αλλά κάτι τέτοιο δεν θα ισχύει. Είναι ακόμα πολύ νωρίς να μιλήσουμε για το σχεδιασμό ή τα μηχανικά του μέρη, καθώς το λανσάρισμα του αργεί τουλάχιστον 1,5 χρόνο, αλλά θα δανείζεται στοιχεί από το Vesta και Xray, ενώ αναμένεται να προσφέρεται με 3 και 5 πόρτες.

  • MIchael K

    Πείτε με οπισθοδρομικό αλλά το περιμένω. Και χάρηκα που θα έχει μηχανικά μέρη Renault.

    • hellboy

      και το βεστα και το Χ-ρει μηχανικα μερη απο ρενο εχουν και εχουν και σχεδιαστικη συνδρομη απο εκει.. γι αυτο εχει αλλαξει τελειως η φιλοσοφια οσον αφορα τα προηγουμενα μοντελα πχ καλινα.. σε σχεση με το βεστα… καθως και εσωτερικα..
      η ρενο φενετε να κανει χρηση της ιδιας πετυχημενης συνταγης με την ντατσια..δηλαδη τι 1 γενια πισω απο το δικο της τωρινο μοντελο.

    • MIchael K

      Τα γνωρίζω φίλε μου αυτά που γράφεις.

  • Demetrios Hadjinicolaou

    Ἐλπίζω σὲ 4/θυρη ἔκδοσι._

  • ZafMio

    Εγώ θα ήθελα, να κρατήσουν και το υπάρχον Niva, αλλά να το αναβαθμίσουν με νέο εσωτερικό και μηχανικά μέρη. Όπως η G-Wagen, ας πούμε.

  • Anestis Genk

    Το Niva και το Jimny τα πιο true off road που πωλούνται τώρα.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    40 χρόνια το πιο προσιτό θρυλικό σκληροτράχηλο 4×4…

    το νέο θα είναι πιο σύγχρονο πλέον και ωραίο όπως το Vesta/X-Ray, πολλά χρόνια το περιμένουμε, για να δούμε…