Η Tesla χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες έκανε γνωστό πως το Model S 100D πλέον είναι διαθέσιμο με αυτονομία 335 μιλίων (540 χλμ). Αυτό σημαίνει πως το Model S 100D έχει 14% μεγαλύτερη αυτονομία από το απερχόμενο Model S 90D, με το Model X 100D να έχει αυτονομία 295 μιλίων (475 χλμ), 30 μίλια (48 χλμ) περισσότερα από το Model X 90D.

Το Model S 100D είναι κατά 39.500 δολάρια φθηνότερο από το κορυφαίο P100D, μιας και ξεκινά από τις 95.800 δολάρια στις ΗΠΑ και 3.000 δολάρια ακριβότερο από το 90D. Το Model X 100D να ξεκινά από τις 98.500 δολάρια, 37.000 δολάρια φθηνότερα από το Model S P100D.

  • rous

    Τιμιο

  • με αυτες τις επιδοσεις υπαρχει βενζινοκινητο που να εχει τετοια αυτονομια ????
    οχι οτι παιζει ρολο…….αλλα ειναι εντυπωσιακο !!!

    • val.bouk

      Εεε μπορεί… αφού έχουν κάτι ντεπόζιτα 80+ λίτρα

    • μπορει ναγραψει ενα C63 AMG και με 80ρι ντεποζιτο 500 χιλιομετρα και ας πηγαινεις σαν κοτα ??? οκ…..αλλα αυτο για καθε 500 χιλιομετρα θα θελει 120 ευρω βενζινη !!! :-P

  • Mika

    Not bad at all!!

  • Φωτόνιον

    Τελικά αυτή η εταιρία παίζει μπάλα μόνη της… Όσο θέλει κάνει τα 0-100, φτιάχνει αυτόνομα που πάνε μόνα τους και στο χιόνι, κι άμα λάχει ρίχνει και 540 χλμ αυτονομία… Κάποιος εκεί μέσα έπεσε στη μαρμίτα με το μαγικό ζωμό του Asterix, δεν εξηγείται αλλιώς…

    • θα ηθελα να δω ομως και ποσο κανει το 0-100 με μια κλιμακωση ωστε να πιανει και τα 300χλ/ω !!! γιατι μετα τα 200 κρεμαει πολυ…..

    • Φωτόνιον

      Σωστός. Το 0-100 δεν είναι όλο το πακέτο, άσχετα αν στο φανάρι τους κερνάει όλους.
      Φαντάζομαι ότι για την τελική δεν είναι μόνο θέμα κλιμάκωσης, καθώς θα πρέπει και το μοτέρ να αποδίδει την απαιτούμενη συνεχή (κι όχι peak) ισχύ ώστε να υπερνικάει τις μεγάλες αεροδυναμικές τριβές σ’αυτές τις ταχύττηες. Και τα μοτόρια με τέτοιες δυνατότητες προσθέτουν βάρος, θέλουν μεγαλύτερες τάσεις λειτουργίας κ.ο.κ.