Το υπουργείο Οικονομικών επεξεργάζεται την δημιουργία ειδικής εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π.χ. με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).

Αυτό δήλωσε σε συνέντευξή της η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου, η οπ0ία συμπλήρωσε πως το υπουργείο Οικονομικών έχει ξεκινήσει ήδη την επεξεργασία του νέου συστήματος για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας του 2018 με στόχο την υιοθέτηση και εφαρμογή «ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας» ώστε «να αρθούν σε μεγάλο βαθμό οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος». Η κ. Παπανάτσιου δεν αποκλείει για φέτος και εφόσον συντρέχουν λόγοι να εξετασθεί το ενδεχόμενο να ισχύει ρύθμιση παρόμοια με την περυσινή για την πληρωμή των τελών για μέρος του έτους. Διευκρινίζει πάντως ότι δεν είναι στις προθέσεις του υπουργείου να προχωρήσει σε μία μόνιμη ρύθμιση για την πληρωμή των τελών ανάλογα με τον χρόνο κυκλοφορίας των οχημάτων κατ’ έτος.

Έχουμε ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π.χ. με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας). Με τον τρόπο αυτό θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας και θα αρθούν σε μεγάλο βαθμό οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος. Φέτος επιλέξαμε να μείνουν αμετάβλητα τα τέλη κυκλοφορίας προκειμένου να μην γίνουν βεβιασμένες τροποποιήσεις και να πάμε σε ένα ορθότερο σύστημα,

δήλωσε χαρακτηριστικά η κ. Παπανάτσιου.

Και συμπλήρωσε:

Η πληρωμή των τελών για μέρος του έτους και όχι ολόκληρο το έτος ίσχυσε κατ’ εξαίρεση. Θα εξετάσουμε αργότερα αν συντρέχουν οι λόγοι να ισχύσει και φέτος μια παρόμοια ρύθμιση. Ωστόσο δεν είναι πρόθεση μας να γίνει μια μόνιμη ρύθμιση που θα δίνει τη δυνατότητα να κυκλοφορεί κάποιος το αυτοκίνητό του ορισμένους μήνες το χρόνο πληρώνοντας το αντίστοιχο κλάσμα των τελών κυκλοφορίας.

  • Nikolas Karampelas

    βάλτε τα 50€ για όλους να πα να μαμηθεί επιτέλους. Περισσότερα θα βγάλετε από τους φόρους στα καύσιμα που θα καίνε τα μεγάλου κυβισμού οχήματα.

    • apostolos32

      Πιο πολλά και από τα τέλη ταξινόμησης που στα πολλά κυβικά, αντιστοιχούν σε τέλη κυκλοφορίας δεκαετίας και βάλε. Επίσης από τον αυξημένο ΦΠΑ.

  • και καπως ετσι θα πληρωνουμε για διαφορετικους λογους ολοι απο 300 ευρω και πανω !!!!!!!

  • Giannisk

    Αν το κάνουν σωστά θα είναι πολύ σωστό. Δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο των 30k να πληρώνει τα ίδια με ένα των 15k. Και φυσικά τα παλιά δεν επιτρέπεται να πληρώνουν τόσα πολλά τέλη. Αν μπορούσαμε θα τα αλλάζαμε κάθε 2 χρόνια.

    • ειδες…το σκεφτομαστε ολοι σαν και σενα….που για μενα ειναι λαθος !!!!
      γιατι να μην πληρωνει πχ το CYGNET με το ΙQ ιδια τελη ???το ενα κοστιζει 50.000+ το αλλο 15000……
      αυτο που λες ειναι ΦΟΡΟΣ….ενω εμεις μιλαμε για τελη !!
      για μενα θα επρεπε ΟΛΟΙ να εχουμε μια ιδια βαση για τα αρχικα..πχ για τη σταθμευση..για την κινηση στους δρομους…για τη συντρηση…και μετα να εξατομικευτει στον καθενα…
      γιατι ειναι δικαιο πχ το FIESTA DIESEL να μην πληρωνει καθολου τελη ??? ενω το mustang να δινει κανα 1300ρι ???

    • Giannisk

      Γιατί η Mustang θα βγαίνει μία-δυο φορές τον μήνα για μόστρα στην Τσιμισκή ή την Μητροπόλεως και το Fiesta θα πηγαίνει τα παιδια στο σχολείο, για ψώνια, στον γιατρό, στην δουλεια κλπ. Άρα η Mustang πρέπει να πληρώνει λιγότερα. Σωστα?

    • δες χονδρικα ενα τραβηγμενο παραδειγμα….
      εχεις μια mustang με τον V8….αυτη για πλακα σε καθε εκκινηση ”ξεμπαζωνει” την ασφαλτο…οποτε κανει παραπανω φθορες στην ασφαλτο….αλλα γραφεις με αυτην 5000 χιλιομετρα τον χρονο…..
      εχεις απο την αλλη ενα FIESTA DIESEL…που δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο…..αλλα γραφεις 30.000+ χιλιομετρα……..
      ποιος θα πρεπει να πληρωσει παραπανω τελη ???

    • Giannisk

      Η mustang, διότι έχει σαφώς μεγαλύτερη καταναλωση, εκπομπή ρύπων, ποιάνει μεγαλύτερο χώρο στον δρόμο και είναι θορυβώδης. Το fiesta είναι σαν σπουργιτι.

    • παραπανω θα πληρωσει απο τον φορο στη βενζινη πυ υπαρχει !!!
      οσο για τον θορυβο..τους ρυπους…και τον χωρο στη σταθμευση….θα παει στην εξατομικευση που λενε πιο πανω !! αν το FIESTA θα δωσει πχ 300 ευρω….το mustang αντε να παει σαν πιο μεγαλο στα 500+…αλλα 1300 ???
      απο την αλλη….αν μετα ο καθε κατοχος μια mustang ζητησει αυστηροτατους ελεγχους στα ΚΤΕΟ για τις εξατμισεις και τα υπερκυβισμενα κτλ…..θα εχει αδικο η θα τον πουμε ρουφιανο ομως ??

    • Giannisk

      Ναι τα 1300 είναι πολλά. Αλλά και τα 300 για το Fiesta είναι επίσης πολλά.

    • τα νουμερα ειναι τυχαια….
      αλλα αυτοι πιστευω τα τελη τα βγαζουν σκεπτομενοι..απο τα αυτοκινητα ποσα θελουμε ?? πχ 1000000 ευρω….ποσα οχηματα κυκλοφορουν 1000…..ειτε βαζουμε τελη 1000 ευρω σε καθε αυτοκινητο…..ειτε ψαχνουμε μια φρμουλα που να τα παρινουμε απο τους περισσοτερους..και αναγκαστικα καποιοι θα ευννοηθουν..και καποιοι θα κλαψουν !!!

      οποτε οταν θα πεσει το 1300ρι του καθε μαστανγκ…..ποιος πιστευεις να πληρωσει την χασουρα ?? ε καποιο φιεστα…..

    • DimiE92

      Δεν υπαρχει περιπτωση να πεσει το 1300 του mustang. Θα συνεχισει να πληρωνει τα ιδια απλα το fiesta πλεον θα πληρωνει περισσοτερα…
      βεβαια αν το Mustang ειναι μετα το 11 δεν ξερω ποσο θα πληρωνει με βαση τους ρυπους….Γιατι εχουμε και το παραδοξο οι μισοι να πληρωνουν με βαση τα κυβικα και οι αλλοι μισοι με βαση του ρυπους!!!

    • Αμα δεις το αρχικο μου σχολιο…λεω και καπως ετσι θα πληρωνουμε ολοι ΑΠΟ 300 ευρω !!!! :-P
      πιστευω το 1300ρι των ”mustang” θα πεσει λιγο….αλλα παλι θα ειναι πολλα……

    • Αμα δεις το αρχικο μου σχολιο…λεω και καπως ετσι θα πληρωνουμε ολοι ΑΠΟ 300 ευρω !!!! :-P
      πιστευω το 1300ρι των ”mustang” θα πεσει λιγο….αλλα παλι θα ειναι πολλα……

    • Αμα δεις το αρχικο μου σχολιο…λεω και καπως ετσι θα πληρωνουμε ολοι ΑΠΟ 300 ευρω !!!! :-P
      πιστευω το 1300ρι των ”mustang” θα πεσει λιγο….αλλα παλι θα ειναι πολλα……

    • Anestis Genk

      Όλοι οι έμμεσοι φόροι είναι άδικοι και όλοι οι οριζόντιοι φόροι είναι άδικοι και είναι άδικοι επειδή τα εισοδήματα είναι άδικα. Αλλά αν είναι να έχουμε έμμεσους φόρους, τουλάχιστον ας είναι πιο αναλογικά κατανεμημένοι.

    • τα τελη δεν ειναι φοροι….αν και πλεον εχουν αυτην την ισχυ !!!

  • Sensei Konstantinos

    Μέχρι το 2018 δεν θα ειναι καν το Σφύριζα κυβέρνηση οπότε …..

    • Anestis Genk

      Όποιος και να είναι κυβέρνηση κάτι πρέπει να κάνει με τα τέλη, εκτός κι αν θεωρείς πως τώρα είναι καλά.

    • Sensei Konstantinos

      οχι δεν θεωρώ οτι ειναι καλά αλλα δεν πιστευω οτι οποιοσδήποτε απο αυτούς θα αλλάξει ποτέ κάτι προς το καλυτερο , μονο λόγια ειναι

    • ΙΔΗΣ

      Από το στόμα σου και στου θεού τ’ αυτί!!!

  • Anestis Genk

    Το τι είναι τα τέλη κυκλοφορίας δεν έχω καταλάβει. Κάποιοι θα πουν είναι λεφτά για να πηγαίνουν για τους δρόμους. Όμως νομίζω δεν πάει έτσι. Τα λεφτά από τα τέλη, πάνε για να πληρώνουμε συντάξεις πχ. δλδ πάνε όλα στο σακούλι με τα έσοδα.
    Άρα τα “τέλη κυκλοφορίας” είναι απλά ένας ευφημισμός για ένα ακόμα χαράτσι.
    Αν δεν έχουμε αμάξια και δεν έχουμε και σπίτια (ΕΝΦΙΑ) το κράτος θα πέσει έξω.

    Αφού λοιπόν καταπιούμε το χαράτσι να δούμε αν μπορούμε να το κάνουμε πιο αναλογικό. Εγώ συμφωνώ τα ακριβά αυτοκίνητα να πληρώνουν τέλη ανάλογα της τιμής τους, πχ 1/100 της λιανικής τιμής και μείωση 2% ανά έτος.
    Δλδ ένα αυτοκίνητο των 100.000 Ευρώ να δίνει 1.000 ευρώ τέλη τον πρώτο χρόνο 980 ευρώ τον δεύτερο χρόνο κτλ.
    Αυτό μπορεί να γίνει και πιο προοδευτικό, δλδ τα αμάξια που είναι πάνω από 30.000 να δίνουν 2% και όσα είναι πάνω από 60.000 να δίνουν 3%.

    ΒΕΒΑΙΑ στην τελική αυτό που μετράει για τον καθένα ατομικά είναι να πληρώνει λιγότερα. Γιατί προφανώς αν δεν έχουμε λεφτά όσο και να πάνε τα τέλη δεν θα μπορούμε να τα πληρώσουμε. Όλη η ιστορία είναι για να πληρώσουν οι έχοντες και να ελαφρύνει λίγο για όσους έχουν 1.4 15ετίας. Διότι το 1.4 είναι αδικαιολόγητα ακριβό.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Tελη κυκλοφοριας ειναι οτι καθε χρονο πληρωνεις το δικαιωμα να παρκαρεις το αμαξι σου στον δρομο και κατω απο το σπιτι σου και οταν πας καπου. Γενικα οτι το οχημα σου “πιανει καποιο χωρο στον δρομο, στο πεζοδρομιο κλπ”

      Στην πραξη βεβαια εχει καταντησει αρμεγμα για να βγαλλει το κρατος

    • μα τα ακριβα αυτοινητα ετσι και αλλιως δεν πληρωνουν πιο μεγαλο ΦΠΑ κατα την αγορα τους ????

    • Anestis Genk

      Είπαμε οι έμμεσοι και οι οριζόντιοι φόροι είναι άδικοι και γιαυτό μας φαίνονται και παράλογοι. Και για την κυκλοφορία τους πληρώνουμε ΦΠΑ και ΕΦΚ στην μπετζίνα και στα λάστιχα και στα service και στην ασφάλεια.
      Θα μπορούσαν να πουν τέλη κυκλοφορίας 20Ε για όλους, αλλά βάζουμε φόρο “πολυτελείας”, το suzuki alto πληρώνει 30Ε φόρο “πολυτελείας” και η Ferrari 3.000E στο τέλος θα δίνουμε τα ίδια φράγκα πάνω κάτω αλλά με άλλα ονόματα. Το πως θα τα ονομάσουμε είναι σχετικά αδιάφορο αφού τα λεφτά δεν πάνε για κάτι συγκεκριμένο αλλά γενικά στις ανάγκες του κράτους.

    • για μενα για τις βασικες αναγκες θα επρεπε ολοι να πληρωνουν το ιδιο…..και μετα να πεσειη εξατομικευση των τελων….και αναλογα να πληρωνεις !!!
      οσο απαραδεκτω θεωρω τα 1300ρια στα τελη……αλλο τοσο θεωρω και τα μηδενικα !!!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Xαχαχα. Το πρωτο αστειο για το 2017!!!! Εδω δεν μπορουν να βρουν ενα δικαιο συστημα φορολογησης γενικοτερα και θελουν να το κανουν και εξατομικευμενο με βαση τον καθενα. Χαχαχα να ναι καλα. Με εκαναν και γελασα

    • Χαχαχαχαχα Δεν υπάρχει δεν μπορώ, δεν θέλω υπάρχει. Αυτό έχω μάθει τόσα χρόνια τώρα.

    • Χαχαχαχαχα Δεν υπάρχει δεν μπορώ, δεν θέλω υπάρχει. Αυτό έχω μάθει τόσα χρόνια τώρα.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Πες το και ετσι. Το συστημα φορολογησης στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη δεν λειτουργει με γνωμονα το να ειναι δικαιο αλλα να βαζει στα ταμεια οσα ποιο πολλα λεφτα μπορει.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Πες το και ετσι. Το συστημα φορολογησης στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη δεν λειτουργει με γνωμονα το να ειναι δικαιο αλλα να βαζει στα ταμεια οσα ποιο πολλα λεφτα μπορει.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Πες το και ετσι. Το συστημα φορολογησης στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη δεν λειτουργει με γνωμονα το να ειναι δικαιο αλλα να βαζει στα ταμεια οσα ποιο πολλα λεφτα μπορει.

    • Χαχαχαχαχα Δεν υπάρχει δεν μπορώ, δεν θέλω υπάρχει. Αυτό έχω μάθει τόσα χρόνια τώρα.

  • rous

    Δεν προκειται να αλλαξει τιποτα.

    • Mika

      …προς το καλυτερο, να συμπληρωσω εγω….Μονο προς το χειροτερο, για ολους μας, εισπρακτικως μιλωντας παντα…

  • Φωτόνιον

    Ότι τους πουν οι εντολείς θα κάνουν. Προφανώς και θα ευνοούνται κάποιοι, όπως ευνοούνται εδώ και καιρό με το εντελώς πανηλίθιο σύστημα εκπομπών CO2 (κι ΟΧΙ ρύπων όπως θέλουν να τους λέμε, γιατί αν ήταν να μετράμε ρύπους… άστο…μην ανοίξουμε αυτή την κουβέντα…).

  • Nikolaos

    Να πω και γω.
    Ενα στανταρ μικρο τελος σε ολους για να εχουμε πινακιδες και το τελος να μπει στη βενζινη. Οποιος καιει πληρωνει…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Και που να παει? Ηδη ειμαστε στην 5αδα με την ακριβοτερη βενζινη παγκοσμιως. Ηδη πληρωνουμε τα νεφρα μας σε βενζινη και με το καθημερινο που ειναι και 1000 κυβικα. Εχω τρελαθει να του βαζω βενζινη. Το αλλο στο γκαραζ εχω να το δω 2 μηνες! Ειναι καλυμενο κατω απο τονους σκονης.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Και που να παει? Ηδη ειμαστε στην 5αδα με την ακριβοτερη βενζινη παγκοσμιως. Ηδη πληρωνουμε τα νεφρα μας σε βενζινη και με το καθημερινο που ειναι και 1000 κυβικα. Εχω τρελαθει να του βαζω βενζινη. Το αλλο στο γκαραζ εχω να το δω 2 μηνες! Ειναι καλυμενο κατω απο τονους σκονης.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Και που να παει? Ηδη ειμαστε στην 5αδα με την ακριβοτερη βενζινη παγκοσμιως. Ηδη πληρωνουμε τα νεφρα μας σε βενζινη και με το καθημερινο που ειναι και 1000 κυβικα. Εχω τρελαθει να του βαζω βενζινη. Το αλλο στο γκαραζ εχω να το δω 2 μηνες! Ειναι καλυμενο κατω απο τονους σκονης.

  • Nikpap

    Μην περιμενετε θαυματα, παλι ο φτωχος θα την πληρωσει οπως εγινε και με τους εμμεσους φορους. Βασικα με τετοια φορολογια στα καυσιμα δεν επρεπε καν να υπαρχουν τελη κυκλοφοριας. Αλλα αυτοι μας αξιζουν, αυτους εχουμε!

    Οσο για την πιπιλα του οποιος κανει πολλα χιλιομετρα να πληρωνει και περισσοτερα τελη τη θεωρω μεγαλη αδικια καθως:
    1. αυτος ηδη πληρωνει πολλα μεσω των καυσιμων.
    2. αν υποθεσουμε (χιλιαδες οι περιπτωσεις βεβαια) οτι τα χιλιομετρα γινονται απο ενα φτωχαδακι για να μπορεσει να παει στη δουλεια του θα ειναι διπλα χαμενος (καυσιμα + τελη).
    3.Επισης δεν θα κινειται τιποτα πλεον για ψυχολογικους λογους αφου οποιαδηποτε μετακινηση θα πληρωνεται εις διπλουν

    να ηταν η βενζινη στο 1 ευρω να πω οκ

  • δεν περιμενω τιποτα καλητερο απο τους κρατιστες λαικιστες και κομπλεξικους αριστερους …. τα τελη ειναι μια λανθασμενη μορφη φορου … ενα τελους για ολα ανεξαρτητα κυβισμου αξιας και λοιπων κριτιριων … φορος μπαινει με τα τεκμηρια με τους φορους ταξινομησεις και με την καταναλωση βενζινης …. ενα μπαχαλο θα τα κανουν παλυ …

  • Christos Dimou

    Η κυβέρνηση που δεν έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία για το ποιες αποδείξεις μετρούν στο αφορολόγητο μιλά για τα τέλη του 2018;

  • Aisixtir

    Βρε α στο διάολο μπασταρδα φτηνοπολιτικαντζες

  • DarkV12Tdi

    Κι άλλοι φόροι,πληρώνουμε τέλος ταξινόμησης,τέλη κυκλοφορίας,φόρο στην βενζίνη,φπα,φόρο πολυτελείας, και χάνω την μπάλα με τόσα. Ξέρετε που πάνε τα λεφτά έτσι?, εκεί που πήγαιναν πάντα πριν την κρίση όταν εμείς είχαμε το ακριβότερο τελωνείο στην Ε.Ε,τα ακριβά εισαγόμενα μεταχειρισμένα σαραβαλάκια και πήγαιναν στις τσέπες τους,στο φαγοπότι τους και ότι μείνει στα ψίχουλα,από τα ψίχουλα πάνε στις συντάξεις,μισθούς,σαβούρα. Τώρα απλά τα πιο πολλά χρήματα πάνε στο ΔΝΤ-ΕΕ -Βουλή των Ληστών – σαβούρα.

  • Tony T

    Δεν άντεξε το autoblog.gr και αναδημοσίευσε το θέμα……

    Δεν αντέχω και εγώ και το καταδικάζω…

    ρε autoblog μη γίνεσαι σαν τους άλλους…

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Αργά ή γρήγορα θα πληρώσουν και όσοι δεν πλήρωναν. Ίσως και μαζεμένα.
    Τι να κάνουμε, αφού εξαντλήθηκαν (προς τέρψη του φιλοθεάμονος-κομπλεξικού κοινού που χαίρεται με το ψόφο της συμπαθούς κατσίκας) τα μεγάλου κυβισμού, που στις πλάτες τους τα “μικρά” ζούσαν ζωή χαρισάμενη, τώρα ποιός να πληρώσει? Ο φούφουτος?
    Ο τζάμπας πέθανε. Πιο συγκεκριμένα, τον τζάμπα τον σκοτώσανε.

    ΥΓ1. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Όχι τρόπος αναδιανομής των εισοδημάτων. Αυτά μόνο στην ελλάδα γίνονται, γιατί τα γουστάρουν/ανέχονται οι ψηφοφόροι.
    ΥΓ2. Τα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού, όπως έγραψαν σωστά πολλοί φίλοι εδώ, έχουν ΗΔΗ πληρώσει υπέρογκους φόρους στην αγορά τους. Εκεί εξαντλήθηκε και η “ηθική” τους υποχρέωση (αν υπήρχε) να συνεισφέρουν περισσότερο στη συλλογή φόρων. Το εκ των υστέρων αιφνιδιαστικό ξαναχαράτσωμά τους ήταν τρελλή ΑΛΗΤΕΙΑ και ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ. Κάποιους εξυπηρέτησε αυτή η κατάσταση, τώρα σιγά σιγά ίσως να τελειώνει αυτό το αίσχος.
    ΥΓ3. Δεν τους έχω ικανούς τους έλληνες πολιτικούς να αλλάξουν το παραμικρό, ούτε το 2018 ούτε το 2019. Μόνο ότι τους υπαγορεύει το μνημόνιο ψιλοκάνουν.

  • Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο. Αν ήθελαν θα είχαν βρει τον τρόπο. Τόσες συζητήσεις γίνονται κι εδώ και σε διάφορα φόρουμ. Θέληση και διάθεση να υπάρχει. Εδώ κοιτάνε πως θα μας τα πάρουν. Σιγά μην τους ένοιαξε για πιο δίκαια τέλη.

  • Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο. Αν ήθελαν θα είχαν βρει τον τρόπο. Τόσες συζητήσεις γίνονται κι εδώ και σε διάφορα φόρουμ. Θέληση και διάθεση να υπάρχει. Εδώ κοιτάνε πως θα μας τα πάρουν. Σιγά μην τους ένοιαξε για πιο δίκαια τέλη.

  • Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο. Αν ήθελαν θα είχαν βρει τον τρόπο. Τόσες συζητήσεις γίνονται κι εδώ και σε διάφορα φόρουμ. Θέληση και διάθεση να υπάρχει. Εδώ κοιτάνε πως θα μας τα πάρουν. Σιγά μην τους ένοιαξε για πιο δίκαια τέλη.

  • Egeas

    Τα τέλη κυκλογορίας είναι υποτίθεται για την χρήση των δρόμων. Γι’ αυτό σε πολλές χώρες του εξωτερικού πληρώνουν όλοι το ίδιο, ένα συμβολικό ποσό κατ’ έτος π/χ στην Κύπρο είναι 60 ευρώ το εξάμηνο. Τα υπόλοιπα όλα είναι φόρος, ένας ακόμα άδικος φόρος. Αυτό είναι.