Μετά την McLaren, και η Renault επιβεβαίωσε ότι θα αλλάξει προμηθευτή καυσίμων και λιπαντικών, επιλέγοντας την BP/Castrol για το 2017. Αυτή η κίνηση συνέβη εν μέσω αβεβαιότητας στο τέλος του περασμένου έτους σχετικά με τη συμμετοχή της Total στην F1, με τον επικεφαλής της γαλλικής ομάδας, Cyril Abiteboul να πιστεύει ότι η αλλαγή προμηθευτή θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, επειδή η ιπποδύναμη των κινητήρων θα είναι σημαντική το 2017. Η Renault εργάστηκε για τελευταία φορά με την BP/Castrol κατά τη διάρκεια της σεζόν του 1997, όταν η Williams Renault κέρδισε το πρωτάθλημα των οδηγών και κατασκευαστών.

Αυτή η κίνηση της Renault, θα σημαίνει ότι θα δουλεύει με δύο προμηθευτές ταυτόχρονα, καθώς εκτός από την BP/Castrol θα δουλεύει και με την Exxon/Mobil, εξαιτίας της Red Bull, με τον Abiteboul να δηλώνει για αυτό:

Προτιμώ πάντα την απλότητα, επειδή έχουμε ήδη αρκετή πολυπλοκότητα για να κατανοήσουμε, οπότε είναι καλύτερα αν ήταν μόνο μία. Αλλά υπάρχουν αρκετοί προμηθευτές κινητήρων, οι οποίοι έχουν μεγάλη επιτυχία στο παρελθόν με δύο ομολογκασιόν. Θα ήθελα να πω επίσης, έχοντας δύο προμηθευτές, δημιουργεί ποικιλομορφία, δημιουργεί ανταγωνισμό, δημιουργεί έμπνευση – όπως ακριβώς να έχεις διαφορετικές ομάδες να προμηθεύεις κινητήρες – η Red Bull είναι μια μεγάλη πηγή έμπνευσης για το Enstone και ένα σημείο αναφοράς.

  • manowar

    Ωραιο χρωμα εχει το μονοθεσιο της ..😊😊

  • Mika

    Σε διπλο ταμπλω η Ρενω λοιπον….θα κανει φοβερη συλλογη δεδομενων κι απο τις δυο ομαδες!!!!

  • Anestis Genk

    Τα καλύτερα λιπαντικά είναι τα Mobil 1, ακολουθούν τα Elf που είναι επίσης πολύ καλά, από εκεί και πέρα μου είναι δύσκολο να καταλάβω διαφορές.
    Εκτιμώ και τα προϊόντα της Bardahl αλλά δεν είμαι σίγουρος για τα λάδια. Η Eneos επίσης δείχνει καλά στοιχεία.

    Κάποτε είχα διαβάσει ότι λιπαντικά για την F1 κάνουν λίγοι κατασκευαστές και οι υπόλοιποι κάνουν rebadging.

    • Soko

      εγω ξερω για τα Eneos νούμερο 1 στην ιαπωνια και μετα τα αλλα μιλαω για συμβατικά αυτοκίνητα οχι για Φ1 για φ1 δεν ξερω ποιος ειναι πρώτος

  • rantaplan

    Και που είναι το πρόβλημα? Ίσα ίσα που θα έππρεπε να τους χαροπηεί το γεγονός αυτό μιας και φτιάχνουν τον κινητήρα με βάση τα δικά τους θέλω, αν στην RBR δεν πάσει φταίει η TAG HEUER… P

  • rantaplan

    Και που είναι το πρόβλημα? Ίσα ίσα που θα έππρεπε να τους χαροπηεί το γεγονός αυτό μιας και φτιάχνουν τον κινητήρα με βάση τα δικά τους θέλω, αν στην RBR δεν πάσει φταίει η TAG HEUER… P