Μπορεί να θεωρείς πως η 911 Turbo S δεν έχει καμία ελπίδα μέσα σε πίστα απέναντι στην 911 GT3 RS, αλλά το video αυτό θα σε κάνει να αλλάξεις λίγο γνώμη. Και τα δύο αυτοκίνητα σημείωσαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο στην πίστα του Anglesey στην Αγγλία, σε δοκιμή του βρετανικού Evo.


Βλέπεις τα επιπλέον άλογα της 911 Turbo S και η επιπλέον ροπή (560 και 750 Nm), αντισταθμίζουν το πρόσθετο βάρος της.

  • Giannis

    Ή turbo S είναι ξεκάθαρα πιο ολοκληρωμένο αμάξι .Έχει πολυτέλεια,ανεση (για την κατηγορία που παίζει) και είναι πιο γρηγορη παντού .Ακόμα και στην πίστα ισοφάρισε. Σε δημόσιο δρόμο και βρεγμένο παίρνει κεφάλι.
    Όποιος ξημεροβραδιαζεται στις πίστες (το 1% εδώ μέσα ) πάλι δεν έχει λόγο να επιλέξει την gt3 rs.Παει κατευθείαν σε cup car ή παίρνει μία boxter ελαφρώς μτχ και την μετατρέπει σε όπλο.

    • gv

      ναι δεν εχει λογο οπως τα λες ακριβως..
      δε θελει να ακουει το ατμοσφαιρικο μοτερ να λυσαει,ουτε θελει να βλεπει αυτο το εξωφρενικα ομορφο αμαξι καθε μερα,ουτε θελει να εχει αυτη την αισθηση αγωνιστικου οταν οδηγαει,ουτε θελει να κερδισει μια μικρη περιουσια αν τη πουλησει μετα απο χρονια γιατι θα εχει γινει συλλεκτικη..
      αρα ναι γιατι αραγε να παρει κανεις μια GT3 RS?
      απορω..

    • Giannis

      Αρχικά ένας που το παίρνει για επένδυση δεν το χαίρεται.
      Άμα είναι να το πάρεις για να το πουλησεις μετά από 10-15 χρόνια με 5.000 χιλιόμετρα μην μου λες ότι χαρηκες την αίσθηση και τον ήχο…
      Επειτα εγώ δεν είπα ότι δεν έχει ωραίο ηχο ή εμφάνιση. Αυτό που λέω είναι ότι αν έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στα 2 τότε η turbo S είναι πιο πολυταλαντη.
      Και προσθετω ότι αν είσαι από αυτούς που κυνηγάνε δέκατα τότε το πιθανότερο να χρειαστείς κάτι πιο εξειδικευμένο. Ένα κανονικό αγωνιστικό χωρίς τους συμβιβασμούς που θα έχει ένα μοντέλο παραγωγής.

    • gv

      ηρέμησε..
      να μην είσαι τόσο απόλυτος καταρχην και δεύτερον ο καθένας τη χαίρεται όπως θέλει δε θα του πεις εσύ πως θα τη χαρεί..
      εσύ αν θες πάρε τη turbo αλλά εμείς έχουμε λόγους να πάρουμε την ατμοσφαιρική ακόμη και να μη μπούμε πίστα..

    • Giannis

      Εγω να ηρεμησω? Εγω ειπα την γνωμη μου και εσυ απαντησες με ειρωνια.
      Προφανως ο καθενας χαιρεται το αμαξι του οπως θελει.
      Εαν διαβαζες καλυτερα το πρωτο μου σχολιο θα εβλεπες οτι αναφερομαι σε αυτους που ξημεροβραδιαζονται στην πιστα οτι λογικο ειναι να προτιμησουν ενα καθαρα αγωνιστικο απο κατι υβριδιο μεταξυ πιστας και δρομου.

    • gv

      ασε τα προφανως κατοπιν εορτης..
      ειπες κατι διαφορετικο και απολυτο πριν και τωρα αρχισες τα προφανως να το γλυκανεις..
      εγω δε θελω να ξημεροβραδιαζομαι σε πιστα αλλα και παλι θελω την RS
      πως γινεται αυτο?
      και ας μην ειναι sensible..απλα δε με νοιαζει ρε φιλε εσυ παρε turbo αν θες..
      ολοι αυτοι που παιρνουν RS μπαινουν σε πιστα?
      οχι
      μουρη πουλανε ρε φιλε!
      και μαντεψε και παλι τι χαιρονται!
      και αυτοι που θα γραψουν μονο 5000 χιλιομετρα και μετα τη πουλανε παλι τι χαιρονται αληθεια σου λεω!
      η ιδια λογικη με τον πλουσιο που δεν ξερει να οδηγαει ειναι και η λογικη αν δεν κανει 500 χιλιαδες χιλιομετρα,αν δεν οδηγαει καθε μερα,αν δε παει να παρει τη γιαγια του και αν δε μπαινει πιστα σημαινει δε τη χαιρεται συμφωνα με σενα!
      ε δε στα πανε καλα να ξερεις..
      και ηρεμησε

    • Giannis

      Oτι να ναι …
      Εχεις γραψει χιλια δυο πραματα που δεν εχω πει ποτε…
      Παω να γλυκανω τι και σε ποιον? Θα απολογηθω σε σενα?
      Επαναλαμβανω διαβαζε καλυτερα…
      Εσυ χρειαζεται να ηρεμησεις…Εγω ηρεμος ειμαι.Λεω τι γνωμη μου για κατι και εσυ πεταγεσαι μεσα στην ειρωνια λες και σου θιξαμε το αυτοκινητο.
      Ειπες οτι θες την gt3 rs.Ωραια , με εμενα γιατι ασχολησε?
      Εχω την αποψη μου και εχεις την δικη σου ,τι ζορι τραβας?

      Y.γ.Αυτα που γραφεις περι πλουσιων και ικανοτητων κλπ ποτε δεν τα εχω υποστηριξει.Αντιθετα εχω και γω ακριβο αμαξι και γραφω 5Κ χλμ τον χρονο και το χαιρομαι.Αμα ειχα την turbo s θα εγραφα 2Κ χλμ τον χρονο.
      Το θεμα μου απ την αρχη ηταν πιο ειναι πιο γρηγορο και συνδυαζει περισσοτερα.ΟΛΑ τα υπολοιπα που γραφεις ειναι δικα σου…

    • gv

      ενταξει τοτε τα εγραψε αλλος..
      αν δε πιστευεις εμενα τραβα και δες τι εγραφες πριν..

    • Giannis

      Για να το κλεινουμε το θεμα.
      Αυτο που λεω ειναι οτι η turbo s ειναι πιο γρηγορη στο δρομο πιο ανετη και εχει λιγοτερους συμβιβασμους.
      Η gt3 rs ειναι πιο ωραια σε εμφανιση (υποκειμενικο αυτο) και εχει πιο ωραιο ηχο.
      Εγω θα επαιρνα την turbo s εσυ την gt3 rs.Tελος.

      Αυτο που εγραψα περι πιστας το αναλυω πιο κατω στον Ακη.
      Οσο αφορα τα χιλιομετρα και την χρηση, αυτα τα αμαξια τα χαιρεσαι σε λιγες περιστασεις.Δεν ειναι αμαξια για να γραφεις πολλα χιλιομετρα ουτε για μεσα στην πολη.Οχι μονο απο αποψη κοστους αλλα και επειδη φθειρονται χωρις λογο.Αλλος λοιπον πηγαινει 5φορες τον χρονο σε πιστα και ξεδινει, αλλος κανει ενα μεγαλο ταξιδι και γενικα ο καθενας οτι θελει.
      Yπαρχουν καποιοι που εχουν ενα αμαξι παρατημενο στο γκαραζ και το βλεπουν σαν επενδυση και μονο, δικαιωμα τους.Αλλα εαν δεν το βαζουν ποτε μπρος ουτε καν για λιγα χλμ τον χρονο τοτε παλι ειναι κριμα γιατι το εχουν μονο για πινακα ζωγραφικης.Αυτη η κατηγορια συνηθως δεν κοιταει τα χαρακτηριστικα του αμαξιου.
      Σε αμαξια σαν την La ferrari το καταλαβαινω αλλα σε αμαξια σαν κατι m3 που εχουμε δει μου φαινεται τραβηγμενο.

    • gv

      θα μας τρελανεις εσυ..
      τωρα μιλησες σωστα πριν δεν ηξερες τι ελεγες πραγματικα..

    • Giannis

      Το σταματαω εδώ γιατί προκαλείς.
      Προσπαθώ να εξηγήσω τι έλεγα και με ποια έννοια το έλεγα και συνέχεια μου την μπαινεις.
      Ελληνικά γράφω.
      Αν νομίζεις ότι είπα πουθενά ότι όποιος είναι πλούσιος δεν είναι ικανός ή ότι όποιος έχει την gt3 rs πρέπει να γράφει 500.000 χλμ πάω πάσο.

    • gv

      βαριέμαι να κάτσω να γράψω τις φράσεις που έγραψες σε προηγούμενα μηνύματα για να θυμηθεις

    • Akis-F1 FAN

      Εδώ που τα λέμε η πίστα βοήθησε την turbo s, γιατί είναι κλειστή και η τετρακίνηση σε συνδυασμό με την πολύ παραπάνω ροπή έκαναν θαύματα. Σε μια πιο ανοιχτή πίστα η GT3 RS θα ήταν πιο γρήγορη και πιο ευχάριστη στην οδήγηση. Αν και συμφωνώ απόλυτα ότι συνολικά η turbo s είναι μακράν πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, πιο sensible επιλογή και ταχύτερη στο 90% των περιστάσεων που θα βρεθεί ένας ιδιοκτήτης της.

    • Giannis

      Ακριβως αυτο εννοω. Και τα 2 ειναι καταπληκτικα αυτοκινητα και ειναι τυχεροι αυτοι που τα οδηγουν. Εαν επρεπε να επιλεξω ομως για δικο μου αναμεσα στα 2, τοτε θα επελεγα turbo s γιατι ειναι ολα αυτα που περιεγραψαμε. Στο 90% των περιστασεων θα ειναι πιο γρηγορη και ασφαλεστερη προσθετω. Γιατι οι ιπποδυναμεις εχουν ξεφυγει και ο δρομος καθε αλλο με πιστα μοιαζει.
      Αμαξια σαν την gt3 rs ή την M4 gts ειναι υβριδια και εχουν αρκετους συμβιβασμους σε δημοσιο δρομο (π.χ.αναρτησεις,roll cage).Το πιθανοτερο να προτιμουσα κατι φουλ αγωνιστικο και να το μεταφερω σε τρειλορ αν εμπαινα τοσο πολυ σε πιστα.
      Ακομα θυμαμαι το βιντεο με την δοκιμη της m4 gts που σε καθε ψευτολακουβα εβρισκε απο κατω.Με το παραμικρο γδερνοταν.
      Δεν θα το αντεχα να ηταν δικο μου αμαξι και να μην τολμαω να κυκλοφορησω.
      Σκεφτομαι οτι απ την μια για δημοσιο δρομο η πρακτικοτητα και η ανεση πανε περιπατο ενω απ την αλλη σε πιστα δεν μπορουν να δειξουν το καλυτερο τους εαυτο επειδη πρεπει να εχουν αδεια για το δρομο με οτι συνεπαγεται αυτο (ρυποι/ηχος/ασφαλεια αρα βαρος κλπ).

    • mixalhs7

      Όντως η turbo S είναι η καλύτερη all around πρόταση στα top end sportscars αλλά δεν έχει ψυχή.
      Είναι ένα εργαλείο ακριβείας με ανέσεις gran turer.
      H GT3 απ την άλλη έχει την ψυχή (N/A & manual gearbox) και το lightweight feeling στο στρίψιμο που δεν έχει η turbo S.
      Άρα ο υποψήφιος αγοραστής θα επιλέξει ένα απ τα δυο μοντελα αναλόγως του οδηγικου του γούστου!

    • Giannis

      Δεν διαφωνω Μιχαλη. Καταλαβες πως το ειπα και με ποια κριτηρια θα επελεγα την turbo s. Αλλωστε εχουμε ξανακανει και την συζητηση περι πιστας και εχουμε ταυτοσημες αποψεις .

    • Mika

      Manual gearbox????
      :P

    • mixalhs7

      ολες οι γενιές GT3 εχουν manual

    • Mika

      Ναι, εδω μιλαμε για τη συγκριση με τη GT3 RS που ειναι μονο PDK!

    • mixalhs7

      Υπαρχει και η R ;)

  • θα ηθελα μια αναφορα στις ταχυτητες που ειχαν μεσα στην στροφη..και κατα την εξοδο τους !!!!!
    παντως μια προφητεια βγαινει αληθινη….οσο πιο βαρυ τοσο πιο γηργορο !!!!! :-D

  • Mika

    Η φαση ειναι πτι μαλλον με τη 911 GT3 RS θα το ευχαριστηθεις περισσοτερο και μαλλον θα νομιζεις, λογω και του θορυβου, πως πηγες και πιο γρηγορα!
    Η Τurbo S θα σε πηγαινει ατσαλακωτο παντου, χωρις φασαριες και υπερβολες!