Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου Kia Rio στην Πορτογαλία

Σχετικά άρθρα

Εισαγωγή

Όταν πριν 17 χρόνια η Kia παρουσίαζε την πρώτη γενιά του Rio (εκείνο το αδιάφορο sedan και station wagon) λίγοι πίστευαν ότι θα έχει μια διαρκεί παρουσία στην γκάμα της κορεάτικης εταιρίας. Ευτυχώς, όμως, με το πέρασμα των χρόνων άλλαξε χαρακτήρα και σχεδιασμό, και οι δύο προηγούμενες γενιές του το τοποθέτησαν στην supermini κατηγορία, κερδίζοντας με τα χρόνια τον σεβασμό του κοινού.

Φτάνοντας στο σήμερα, και αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν για το Rio είναι το γεγονός πως το μοντέλο είναι το δεύτερο best seller αυτοκίνητο της εταιρίας παγκοσμίως, καθώς το 2016 πούλησε πάνω από 450.000 μονάδες στις αγορές του κόσμου, αντιπροσωπεύοντας το 15% των ετήσιων πωλήσεων της, όταν η Kia προσφέρει πάνω από 20 μοντέλα, ανάλογα τις ηπείρους, ενώ από το 2000 έχει παραδώσει 2,5 εκατ. μονάδες. Στην Ευρώπη είναι το τρίτο καλύτερα πουλημένο μοντέλο της, πίσω από το Sportage και το cee’d, με την Kia στην Ευρώπη να έχει διπλασιάσει τις πωλήσεις της από το 2008, παραδίδοντας σχεδόν 440.000 μονάδες την περασμένη χρονιά. Αξίζει να σημειώσω, ότι μαζί με την Hyundai, ο κορεάτικος όμιλος αποτελεί το 5ο μεγαλύτερο group, καθώς την προηγούμενη χρονιά πούλησε για πρώτη φορά λίγο πάνω από 8 εκατ. αυτοκίνητα.

Αφήνοντας στην άκρη τα νούμερα, τώρα στην τέταρτη γενιά του, το νέο Rio έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες ενός ευρύτερου φάσματος των αγοραστών, ευελπιστώντας να εδραιώσει την θέση του στο b-segment, το μεγαλύτερο και πιο ανταγωνιστικό τμήμα της Ευρώπης με περίπου 3 εκατ. πωλήσεις. Σκοπός, φυσικά είναι να αυξήσει περισσότερο το μερίδιο της (2,2% το 2016), αφού πλέον ξεχωρίζει χάρη στην προηγμένη σχεδίαση, την κορυφαία πρακτικότητα του και τους σύγχρονους κινητήρες, ενώ μετά την πρώτη μας επαφή μαζί του στην Πορτογαλία, μπορώ να πω ότι προσφέρει τρομερή άνεση και ελκυστική οδηγική συμπεριφορά.

Το αυτοκίνητο

Για να γίνει αυτό πρώτα απ’όλα πρέπει να αρέσει οπτικά, και η τέταρτη γενιά του Rio είναι εμφανώς αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν. Διαθέτει μια προοδευτική νέα σχεδίαση, αποτέλεσμα των κέντρων σχεδίασης της Kia στην Γερμανία και στην Καλιφόρνια, τα οποία ήταν σε στενή συνεργασία με την βάση του σχεδιασμού της εταιρείας στην πόλη Namyang, της Νοτίου Κορέας.

Η εμφάνιση του νέου Rio ορίζεται από ευθείες γραμμές και ομαλές επιφάνειες, δίνοντας στο αυτοκίνητο μια διακριτική νέα εμφάνιση που το καθιστά πιο ώριμο και προσεγμένο από ποτέ. Το μπροστινό μέρος του Rio φοράει την πιο πρόσφατη εξέλιξη της “tiger-nose” μάσκας της Kia, που είναι λεπτότερη σε ύψος και πιο πλατιά, πιάνοντας όλο το εμπρός μέρος, ενώ η γυαλιστερή μαύρη φάσα προσδίδει μια premium αισθητική. Η μάσκα είναι ενσωματωμένη με τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι πιο περισσότερο σμιλευμένα για μια πιο τολμηρή εμφάνιση, και διαθέτουν ένα νέο σχήμα U, για τα LED φώτα ημέρας. Οι προβολείς ομίχλης πλέον βρίσκονται πιο έξω και πιο πάνω στο προφυλακτήρα, σε σύγκριση με τη θέση τους στο μοντέλο της τρίτης γενιάς, προσθέτοντας έτσι μεγαλύτερο οπτικό πλάτος στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, για μια πιο έντονη συνολική εμφάνιση.

Παρατηρώντας το προφίλ του αυτοκινήτου, καταρχήν να αναφέρω ότι το Rio θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 5-θυρο αμάξωμα. Έπειτα, το πρώτο πράγμα που θα διακρίνεις είναι το μακρύτερο πλέον καπό, και τον κοντύτερο πίσω πρόβολο. Αυτά αλλάζουν τις διαστάσεις του νέου Rio, χαρίζοντας του πιο ισορροπημένες αναλογίες, καθώς το μήκος του πλέον αγγίζει τα 4.065 χλστ., όντας 15 χλστ. πιο μεγάλο από τη προηγούμενη γενιά. Το πλάτος του φτάνει τα 1.725 χλστ., το ύψος του έχει μειωθεί κατά 5 χλστ., αγγίζοντας τα 1.450 χλστ., ενώ τέλος το μεταξόνιο είναι κατά 10 χλστ. μεγαλύτερο από το παρελθόν αλλά και από το “αδερφάκι” του, το Hyundai i20, καθώς φτάνει τα 2.580 χλστ.

Το πίσω τμήμα του rio έχει πλέον πιο όρθια θέση, με ένα σχεδόν κατακόρυφο πίσω παρμπρίζ, με την πίσω κολόνα να είναι πιο λεπτή και πιο κάθετα σχεδιασμένη. Το εμπρός μέρος ενώνεται οπτικά με το πίσω, μέσω της ευθείας γραμμής που εκτείνεται από την μάσκα, μέσω των προβολέων και κατά μήκος της κορυφής των θυρών. Εκεί συναντά τα λεπτότερα, πιο ανάγλυφα πίσω φώτα, τα οποία διαθέτουν πλέον χαρακτηριστικά LED γραφικά (προαιρετικά), σε σχήμα βέλους. Κλείνοντας τα περί σχεδιασμού, όπως και το πλατύτερο “πρόσωπο” του αυτοκινήτου, έτσι και η σχεδίαση του πίσω τμήματος του νέου Rio χαρίζει στο αυτοκίνητο μια ισχυρότερη συνολική εμφάνιση.

Το αυτοκίνητο παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην πόλη Sohari της Νοτίου Κορέας, και χρειάζεται περίπου 40 ημέρες για να φτάσει σε ελληνικά χωρικά ύδατα. Τέλος, το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει ακόμα από τις δοκιμές σύγκρουσης του Euro NCAP, αλλά μετά από ερώτηση μου για το τι αποτελέσματα αναμένουν, ο υπεύθυνος προϊόντος μας είπε το αυτοκίνητο ότι λογικά θα αποσπάσει 4 αστέρια στην βασική του έκδοση, και 5 με όλα τα συστήματα ασφαλείας.

Εσωτερικό

Η καμπίνα του νέου Kia Rio αποδεικνύει έμπρακτα τόσο την οπτική όσο και την ποιοτική αναβάθμιση του μοντέλου, σε σχέση με το παρελθόν, καθώς διαθέτει αρκετά πιο σύγχρονη αισθητική, με ανάγλυφες φόρμες και πιο εργονομική διάταξη από τον προκάτοχό του. Έτσι, όπως και το εξωτερικό, ευθείες γραμμές “τρέχουν” κατά το πλάτος του ταμπλό και χαρακτηρίζουν το σχήμα του εσωτερικού, δίνοντας σου την αίσθηση μιας ευρύχωρης και άνετης καμπίνας για τους επιβάτες.

Μαζί με τις κάθετες γραμμές που οριοθετούν το σχήμα του ταμπλό, οι οριζόντιοι αεραγωγοί αυξάνουν περαιτέρω το οπτικό πλάτος της κεντρικής κονσόλας, αντικαθιστώντας τις κάθετες οπές αερισμού του μοντέλου τρίτης γενιάς.

Ανοίγοντας την πόρτα, το πρώτο πράγμα που διακρίνεις είναι το τριάκτινο πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι, το οποίο πιστεύω ότι είναι φορτωμένο με αρκετούς διακόπτες. Το ταμπλό έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, μια διάταξη που παρέχει στο αυτοκίνητο έναν πιο σπορ και premium χαρακτήρα. Στο κέντρο του ταμπλό “αιωρείται” η μεγάλη οθόνη 7 ιντσών, που ενσωματώνει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και το σύστημα πλοήγησης. Πιο κάτω, υπάρχουν οι διακόπτες αεροπορικού τύπου για τον κλιματισμό, ενώ χάρη στο νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχουν εξαλειφθεί αρκετά από τα κουμπιά.

Στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών, έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικά υλικά, και παρότι η πλειονότητα των πλαστικών έχουν σκληρή υφή, αυτό δεν σημαίνει ότι το Rio πάσχει σε αυτόν τον τομέα. Κατά την σύντομη επαφή μας με το αυτοκίνητο, αυτά έδειξαν να έχουν αψεγάδιαστη συναρμολόγηση, ενώ όπως προείπα παρότι σκληρά, δεν “κουδουνίζουν” ούτε έχουν κούφια αίσθηση. Ανάλογα, όμως, το επίπεδο εξοπλισμού, η κάθετη φάσα που διατρέχει το ταμπλό μπορεί να έχει μαλακή υφή. Επίσης, το Rio είναι διαθέσιμο με μια επιλογή από μαύρες ή γκρι υφασμάτινες ή δερμάτινες ταπετσαρίες καθισμάτων, ενώ υπάρχει και το “κόκκινο πακέτο”, με την διχρωμία να δίνει μια νεανική διάθεση.

Εκεί που ενθουσιάζει το Rio είναι στους εσωτερικούς χώρους, με την επίτευξη υψηλών επιπέδων πρακτικότητας, να ήταν ένας βασικός στόχος κατά την εξέλιξη από τις ομάδες μηχανικών της Kia. Το αποτέλεσμα φάνηκε εξαιρετικό, με το Rio να έχει μια από τις πιο ευρύχωρες καμπίνες -αν όχι την πιο ευρύχωρη- στην supermini κατηγορία, χάρη στο μεγαλύτερο μήκος και μεταξόνιο του. Επίσης, το νέο μοντέλο προσφέρει περισσότερο χώρο στον ώμο των πίσω επιβατών, από τα περισσότερα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Ακόμα, παρότι έχει μικρότερο ύψος από το απερχόμενο μοντέλο, κατά 5 χιλιοστά, τα κεφάλια των εμπρός και πίσω επιβατών πολύ δύσκολα θα ακουμπήσουν με την οροφή.

Αυτές οι βελτιώσεις της καμπίνας έχουν επιτευχθεί από μια σειρά αλλαγών στο packaging, που περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμό των επενδύσεων των θυρών, την υιοθέτηση νέων υλικών στην οροφή, και αλλαγές στο σχήμα του ταμπλό. Επιπλέον, οι λεπτότερες κατά 87 χλστ. σε πλάτος, πίσω κολόνες, και η μεταφορά στην βάση της εμπρός κολόνας των εξωτερικών καθρεφτών, ελαχιστοποίησαν τα τυφλά σημεία του οδηγού, βελτιώνοντας μαζί με την χαμηλότερη γραμμή των παράθυρων, την περιμετρική ορατότητα οδηγού και επιβατών.

Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν διάσπαρτες παντού, αρχής γενομένης από την βάση της κεντρικής κονσόλας, όπου θα βρεις έναν “διώροφο” ανοιχτό αποθηκευτικό χώρο, ιδανικό για το κινητό σου και άλλα μικρά αντικείμενα. Στις πόρτες θα χωρέσουν μεγάλα μπουκάλια 1,5 λίτρου εμπρός και 0,5 λίτρων πίσω, ενώ υπάρχουν και δύο ποτηροθήκες και κεντρικό υποβραχιόνιο για τους εμπρός επιβάτες.

Τέλος, παρότι ο πίσω πρόβολος είναι μικρότερος, ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 37 λίτρα, και είναι ένας από τους μεγαλύτερους, με όγκο 325 λίτρα. Αυτός αυξάνεται στα 980 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων κατά 60/40.

Κινητήρες

Τα μηχανικά σύνολα του νέου Kia Rio είναι πρακτικά γνωστά, και αποτελούνται από 4 βενζινοκινητήρες και έναν πετρελαιοκινητήρα, όλοι εκ των οποίων πληρούν προδιαγραφές Euro 6b. Πιο συγκεκριμένα, στην βάση υπάρχει ο τετρακύλινδρος αλουμινένιος 1.25-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας, της οικογένειας Kappa, απόδοσης 84 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 122 Νm στις 4.000 σ.α.λ., που συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Ακολουθεί ο 1.4-λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας, απόδοσης 100 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 133 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., ο οποίος συνδυάζεται επίσης με ένα 5-τάχυτο κιβώτιο διαφορετικής χαρτογράφησης ή με ένα 4-τάχυτο αυτόματο.

Το μεγαλύτερο, ίσως, ενδιαφέρον από πλευράς βενζίνης, εμφανίζει ο νέος 1.000άρη T-GDI τρικύλινδρος turbo κινητήρας, που έχουμε δοκιμάσει στο cee’d, και θα προσφέρεται με δύο αποδόσεις, 100 και 120 άλογα στις 4.500 και στις 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, με την ροπή του στα 172 Nm στις 1.500 σ.α.λ. να είναι ίδια και στις δύο περιπτώσεις. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται στην χαμηλότερη ιπποδύναμη με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο διαφορετικής χαρτογράφησης και στην υψηλότερη με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο. Αργότερα μέσα στο έτος θα προστεθεί και ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Από πλευράς πετρελαίου, ο 1.400άρης CRDi είναι ίδιος με αυτόν που δοκιμάσαμε στο σημερινό μοντέλο και προσφέρεται με δύο αποδόσεις ισχύος, 77 και 90 άλογα στις 4.000 σ.α.λ., με την ροπή του να αγγίζει τα 240 Nm στις 1.500 σ.α.λ. ανεξαρτήτου απόδοσης. Κατά την αποστολή στην Πορτογαλία δοκιμάσαμε για συνολικά 200 χλμ. τον “μικρό” 1.000άρη βενζινοκινητήρα και τον 1.400άρη ατμοσφαιρικό, καθώς και τον “δυνατό” πετρελαιοκινητήρα.

Τιμή

Με το λανσάρισμα του μοντέλου να αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στο καλοκαίρι, πιθανότατα τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο, η ελληνική αντιπροσωπεία της Kia βρίσκεται ακόμα σε διαπραγματεύσεις με το εργοστάσιο για τον καθορισμό των τελικών τιμών. Παρόλα αυτά, μας ανακοινώθηκε ότι γίνεται προσπάθεια οι τιμές να κρατηθούν στα σημερινά επίπεδα, ή στην χειρότερη να αυξηθούν λιγότερο από €500.

Από την άλλη, για τους εναπομείναντες μήνες μέχρι την κυκλοφορία του νέου μοντέλου, η ελληνική εισαγωγική προσφέρει μεγάλες εκπτώσεις στην τρίτη γενιά του Rio, που φτάνουν μέχρι και ta €2.500. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι ο σημερινό Rio με τον 1.1-λίτρων πετρελαιοκινητήρα κοστολογείται στα μόλις €11.990, ενώ η ακριβότερη έκδοση του μοντέλου με τον 1.4-λίτρων πετρελαιοκινητήρα δεν ξεπερνάει τα €15.000, έχοντας τιμή €14.571. Αναλυτικά τις τιμές του υπάρχοντος μοντέλου, μπορείς να δεις εδώ. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάς τα 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.

Στον δρόμο

Σχεδόν ποτέ οι πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις δεν ενδείκνυνται για ασφαλή συμπεράσματα, καθώς έχουμε στην διάθεση μας αρκετά σφιχτό ωράριο και περιορισμένο χρόνο καθαρής οδήγησης, ενώ μας δίνεται η δυνατότητα να οδηγήσουμε αρκετές εκδόσεις κινητήρων σε πολύ καλής ποιότητας οδικό δίκτυο, που στην τελική δεν σχηματίζουν απόλυτα ολοκληρωμένη εικόνα της καθημερινής χρήσης του αυτοκινήτου για τα ελληνικά δεδομένα. Παρόλα αυτά, το Rio έστω και υπό αυτές τις συνθήκες, έδειξε σημαντικά καλύτερο από την προηγούμενη γενιά. Το οδηγήσαμε στους δρόμους δυτικά της Λισαβόνας, στα παράλια της Πορτογαλίας και κατά μήκος του Ατλαντικού, ενώ το κερασάκι της τούρτας -έστω και από σπόντα αφού δεν ήταν στο πρόγραμμα- ήταν η οδήγηση για δύο γύρους μέσα στην θρυλική πίστα του Estoril.

Ξεκινώντας από την ανάρτηση, το νέο Rio διαθέτει πλήρως ανεξάρτητη με γόνατα MacPherson εμπρός και πίσω ημιάκαμπτο άξονα, που όμως η ύπαρξη αντιστρεπτικών δοκών και στους δύο άξονες του προσθέτουν πολλά “συν” στην οδηγική συμπεριφορά. Έτσι, εκτός του ότι είναι απίστευτα ασφαλές στην οδήγηση, το νέο μοντέλο προσφέρει μεγαλύτερο ποσοστό εμπλοκής σου κατά την οδήγηση, σε σχέση με το μοντέλο τρίτης γενιάς. Τα επίπεδα πρόσφυσης του αυτοκινήτου φάνηκαν πολύ υψηλά, με την γενική εικόνα που μου άφησε το μοντέλο να είναι ανάλογη αυτή του VW Polo, και λιγότερο με αυτή του Ford Fiesta, το οποίο είχαν και ως σημείο αναφοράς οι Κορεάτες.

Αυτό δικαιολογείται στο υπερβολικά σταθερό, ουδέτερο και μη συμμετοχικό πίσω μέρος του Rio, καθώς ακόμα και μέσα στην πίστα δεν έδειξε κανένα σημάδι αποσταθεροποίησης, πλεύσης ή άνοιγμα της τροχιάς του, όσο και αν το πίεσα. Το ESP έχει δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης, και αν υπερβάλλεις θα επέμβει άμεσα και αποτελεσματικά για να διορθώσει οποιαδήποτε λάθος κίνηση σου.

Από την άλλη, και αντιθέτως με το Polo, το κορεάτικο supermini έχει ένα πολύ ενδιαφέρον σύστημα διεύθυνσης, με τον κατά 5% ταχύτερο λόγο υποπολλαπλασιασμού της κρεμαργιέρας να υπακούει απόλυτα τις εντολές σου, δίνοντας σου την ευκαιρία να σημαδέψεις από νωρίς την επόμενη στροφή, παρέχοντας ταυτόχρονα πολύ καλό feedback από τον δρόμο. Η αίσθηση του τιμονιού είναι σχετικά ελαφριά, και όπως πρέπει για ένα αυτοκίνητο πόλης. Σε σύγκριση με το μοντέλο τρίτης γενιάς, οι ομάδες ανάπτυξης της Kia έχουν κάνει αρκετές τροποποιήσεις στο σασί του Rio, που του επιτρέπουν να έχει πιο άμεσες αντιδράσεις, ενώ έχει βελτιωθεί και το επίπεδο εμπιστοσύνης που νιώθεις πίσω από το τιμόνι.

Όπως προείπα, νέες είναι οι αναρτήσεις του Rio και εκεί που πραγματικά με εξέπληξε, ήταν στην άνεση που προσφέρει το σύνολο, χωρίς να εμφανίζει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Τα πίσω αμορτισέρ έχουν τοποθετηθεί πιο κάθετα, κάτι που ενισχύει την ικανότητα του πίσω άξονα να απορροφά τους κραδασμούς, και να βελτιώσει την οδηγική άνεση και την σταθερότητα του. Δεν έδειξε το παραμικρό σημάδι αναπήδησης κάτω υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και οποιαδήποτε ταχύτητα σε στροφές, ενώ η απόσβεση των ανωμαλιών είναι υποδειγματική, τόσο με τις 16άρες ζάντες, πόσο μάλλον με αυτές της κορυφαίας έκδοσης, που ήταν 17 ιντσών, με ελαστικά 205/45. Πραγματικά δεν πέρασε σχεδόν καμία αναπήδηση στο εσωτερικό, καθώς περάσαμε πάνω από κάποια “σαμαράκια” με 60+ χλμ/ώρα.

Από πλευράς κινητήρων, και οι τρεις που δοκιμάσαμε είχαν κάτι να πουν, αλλά πραγματικά θεωρώ ότι αυτός που ταιριάζει “γάντι” με το αυτοκίνητο είναι ο turbo 100άρης βενζίνης. Δείχνει να είναι πολύ ελαστικός από πολύ χαμηλά, χαρακτηριστικό που έχει και ο ατμοσφαιρικός, καθώς με 3η σχέση και 30 χλμ/ώρα δεν κομπιάζει κανένας από τους δυο, ούτε δείχνουν σημάδια ότι θα σου σβήσει το αυτοκίνητο. Η ροπή του turbo είναι επαρκέστατη για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις, και μόνο πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. θα νιώσεις έλλειψη δύναμης και ροπής, νιώθοντας τον να λαχανιάζει. Αντιθέτως, ο ατμοσφαιρικός δείχνει ότι αρέσκεται να τον δουλεύεις όσο πιο ψηλά γίνεται, κάτι που όμως αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου.

Τέλος, ο πετρελαιοκινητήρας έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το παρελθόν, και θα νιώσεις αρκετό τράβηγμα, με την πλούσια και απλωμένη ροπή του να σε ικανοποιήσει στο αστικό περιβάλλον. Δύναμη υπάρχει και σε συνδυασμό με το αρμονικά ρυθμισμένο κιβώτιο θα σε ξεκουράσει σε συνθήκες κίνησης. Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός, καθώς θα νιώσεις τράβηγμα σχεδόν από τις 1.700 σ.α.λ., με το περιθώριο λειτουργίας του να περιορίζεται στις χαμηλομεσαίες και να μην υπερβαίνει τις 3.800 σ.α.λ.

Συμπέρασμα

Το νέο Kia Rio είναι καθολικά καλύτερο αυτοκίνητο και πλέον είναι μια σοβαρή επιλογή στα υπόψιν για αγορά μοντέλα. Αποτελεί τον καθρέφτη της εταιρίας για τα αστικά μοντέλα, προσφέροντας ένα ελκυστικό σχεδιασμό, χαμηλό κόστος λειτουργίας και πρακτικότητας. Η βελτιωμένη οδηγική του συμπεριφορά το καθιστά απόλυτα ασφαλές και άνετο, και αν η τιμή του διατηρηθεί στα σημερινά επίπεδα θα συνεχίσει την ιδιαίτερα επιτυχημένη παγκόσμια πορεία του.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...