Αρκετοί ιδιοκτήτες Nissan Navara 2ης γενιάς αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα μιας και σε πολλά όχημα, λόγω σκουριάς, προκαλούνται ρωγμές στο σασί, που μπορούν να οδηγήσουν μέχρι και στο “κόψιμο” του αυτοκινήτου στα δύο.


Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων στην Αγγλία ζητούν από την Nissan να ανακοινώσει ανάκληση για τα αυτοκίνητα, ενώ έχουν δημιουργήσει και ένα group στο Facebook, το οποίο αριθμεί ήδη περισσότερα από 16.800 μέλη.

Η ιαπωνική εταιρία δεν έχει προχωρήσει σε ανάκληση των αυτοκινήτων, που φτάνουν τα 193.500 παγκοσμίως, με τα σχεδόν 35.000 εξ’αυτών να βρίσκονται στο Ηνωμένο Βασίλειο.

  • panos

    αλλο ενα παραδειγμα οτι η πραγματικοτητα απεχει παρα πολυ απο αυτα που
    ακουγονται για την γιαπωνεζικη τελειοτητα, επισης δεν κοβονται μονο τα nissan,
    κ επειδη δεν στοιχιζει τιποτα το ποπ κορν μπορει να ρεει αφθονο :ρ
    https://i.ytimg.com/vi/gxK3vFNyYxQ/maxresdefault.jpg
    http://thereviewer.eu/wp-content/uploads/2016/07/Popcorn-13.jpg

    • xoul

      Το ιδιο επαθα mε opel campo αλλα το παρατησα πριν κοπει τελειως

    • panos

      δλδ isuzu, οπως το vw taro που ειναι τογιοτα..

    • manowar

      Η σουζη ειναι.. :-Ρ

    • Mrdesperado32

      Του πες για οπελ τωρα…μαχαιρι στην καρδια…στα γερμανικα αρθρα εξαφανιζεται.εδω εχει κανει 30 σχολια ο βετεραν

  • Giannisk

    Νομίζω πως μετά τα θανατηφόρα σφάλματα με αερόσακους, μίζες κλπ αυτό έρχεται αμέσως μετά. Είναι δυνατόν αυτοκίνητα λίγων ετών να κόβονται?

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Πραγματικα θα θελα να διαβασω ενα τεκμηριο σχολιο απο οσους γραφαν για χρεποπλαισια,σαπακια και αλλα τετοια ευχαριστα για τα e36 e46,ΤΟΝΙΖΩ χωρις να λεω οτι δεν υπηρχαν προβληματα.
    Τι εγινε κύριοι;
    Που ειναι η Ιαπωνικη τελειοτητα;
    Το πλαισιο,σαπιο αγγουρι του navara η Nissan το πουλαει για σκληροτραχηλο εργαλειο;
    Και μην αρχίσετε παλι το gtr τι σας κανει,τι σας ρανει.

    • sexybabinos

      Πως φαινεται το ποσο κομπλεξ ειχες,που περιμενες πως και πως ενα τετοιο αρθρο

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Που ‘σαι γατονι επι ουσιας εχεις να μας πεις κατι ;
      Μιλωντας τωρα για συμπλεγματα, επειδή εισαι το γνωστο ειδος νεοΕλληνα απαιδευτου ξερολα σε παρακαλω,προκαλω να ανακαληψεις προτερη σχολιογραφια μου.
      Ευχαριστω.
      Υ.ς μην ξεχνιεσαι. https://uploads.disquscdn.com/images/81e50fee7b123eb87b7a1f885462986bb217cab31e040124d1813176f99bbd2c.jpg

    • manowar

      Κανε κανα λαικ στον εαυτο σου τωρα αιντε εχει ο αλεξανδρος κομπλεξ εχεις δει πολλα τετοια σχόλια??

    • SAMURAI-66
    • manowar

      Μιλας εδυ για κόμπλεξ που δεν ειχες τι μλκια να γραψεις και στηρίχθηκες σε αυτο που εγραψε το πιτσιρικι ναπουμε και του απαντησες τωρα…γελαει η μανα του σπανοβαγγελοδημητρη νικολαου του νικολα..τα σαπακια σας τα ειδες?βεβαια δεν μπορω να πω πολλα γιατι εχουμε και μεις στην οικογενεια αναμαζομενα τετοια σαπουναμαξα και πρεπει να δω αν επιρεαζεται και το suv μοντελο τωρα..

    • panos

      εγω θα πιστεψω αυτους που πουλανε το παραμυθι της
      μιας καμμενης λαμπας, ( δλδ που λενε οτι τα γιαπωνεζικα
      τους, των φιλων τους, των γνωστων τους, των συγχωριανων τους, των συναδελφων τους κλπ κλπ κλπ το μονο που επαθαν στην 20ετια ηταν μια καμμενη λαμπα ) για να δειξουν ποσο αξιοπιστα ειναι, ΜΟΝΟ αν εχουν τα κοτσια να δηλωσουν επωνυμα οτι αναλαμβανουν το κοστος επισκευης ολων των βλαβων των γιαπωνεζικων που δεν προηλθαν απο κακη χρηση περαν της μιας καμμενης λαμπας, κ για να το εξηγησω
      περισσοτερο, δλδ να μην πληρωνουν μονο σε περιπτωση που καει μονο μια λαμπα, αφου συμφωνα με τα λεγομενα τους δικαιολογειται να καει στα 20 χρονια, σε περιπτωση ομως που καουν δυο λαμπες την δευτερη να την πληρωνουν οπως κ οποια αλλη βλαβη προκυψει, γτ απο ανευθυνες δηλωσεις
      εχουμε χορτασει..

    • Γιώργος Εμπέρ

      Οχι αλλα μπορω να σε ανεβοκατεβασω Αθηνα – Θεσσαλονικη μονιμως στα κοκκινα για πανω απο 100.000 χιλιομετρα αλλα μετα θα το αγορασεις το αμαξι που θα εχει ηδη αρκετα φορτωμενα στην πλατη του :)

    • panos

      αρχιζει κ παιρνει η συζητηση σουρεαλιστικη μορφη :ρ
      απο μια μερια αυτο ειναι καλο, με την προυποθεση ομως
      να σταματησει εδω η συζητηση

    • Γιώργος Εμπέρ

      Εγω το μονο που θελω ειναι να μην γινω αντιπαθης μονο και μονο γιατι εχω μια δικια μου αποψη και υπερασπιζομαι αυτα που αγαπω

    • panos

      οχι φιλε, απο εμενα τουλαχιστον δεν εγινες αντιπαθης..

    • manowar

      Στο εχω ξαναπει νομιζω ,,,εσυ μια χαρα εισαι και πολλοι αλλοι και jdm και αλφιστι ,,αλλα ειναι κατι αλλοι που διχως να εχουν αγγίξει καν στην ζωη τους ορισμενα πραγματα,, τα κραζουν και εχουν αποψη για πραγματα,, που δεν σκαμπαζουν τιποτα… μονο απο οτι εχουν ακουσει στην θεωρια αυτες τις μαστροβαγγελοσυμβουλες των μαστόρων της πλακας,,, που υπαρχουν μπολικοι στην αθηνα …μαστορες αμπαλοι κρυφοπστες που σου περνουν μονο λεφτα ..εγω τους τα λεω και μπροστα τους σε μερικούς ..υπαρχουν κλεφτες και κλεφτες αλλα σαν αυτους που ασχολουντε με τους ροτορες ,,,αυτους στην μπινια και στην κλεψια δεν τους πιανει κανεις ,,μονο για σφαλιαρες και μαπες μεσα στο συνεργειο..με μερικες εξαιρεσεις.δεν μας εφταναν οι γνωμες αυτων ,,,υπαρχουν και πιτσιρικια που δεν εχουν εχουν καβαλισει παρα ενα μπρικι με 80 ιππους αξιοπιστο και εχουν γλωσσα με 400 αλογα..ροδανι παεει η θεωρία..

    • panos

      παντως εχουν κ ενα αλλο καλο αυτες οι ιντερνετικες συζητησεις, αν μπορει κανεις να το πει ετσι, δλδ περα απο το εμπλουτισμο γνωσεων κλπ πανω στην αυτοκινηση, μπορουν
      να βγουν κ συμπερασματα για το πως καταντησε οπως ειναι σημερα η χωρα μας, γτ στον πραγματικο κοσμο δεν τολμαει ο αλλος να σου μιλησει για κομπλεξ οταν του μιλας για σασι που κοβονται στην μεση, ενω πισω απο την ανωνυμια του ιντερνετ
      βγαζει τον πραγματικο του εαυτο, το κακο ειναι οτι ατομα αυτης την νοοτροπιας μπορει να ειναι σε θεσεις που να καθοριζουν τις τυχες μας, κ πιστεψε με ειναι πολλα αυτα τα επικινδυνα κ αχρηστα ατομα που λογω της θεσης τους καθοριζουν τις τυχες μας, κ δεν μιλαω για πολιτικους, αλλα
      ακομα κ για υπαλληλακους στον δημοσιο αλλα κ στον ιδιωτικο τομεα που νομιζουν επειδη στραβοξυπνησαν οτι εχουν δικαιωμα να ” τρεχουν ” οποιον απευθυνθει σε αυτους..

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Αγαπητέ θα μου στείλεις το link, για να ψωνίσω ψυχομενα λαμπάκια;

    • Mrdesperado32

      οσο υπηρχε γερμανικη τελειοτητα που μας πρηζουν χρονια ολκληρα σε αμαξια 100.000 ευρω αλλο τοσο υπαρχει και στο ναβαρα ιαπωνικη τελειοτητα.δεν χρειαζονται παρπανω σχολια.απλα στο νισσαν αναφερεσαι σε σαπιο αγγορια ενω στα bmw απλα υπηρχαν προβληματα.οποτε και συ εχεις τις προτιμησεις σου.αν θες τη γνωμη μου απαραδεκτο να κοβονται σασι σε αμαξι που φοτωνεται και μπορει να σκοτωσει καποιον αν ανοιξει στη μεση,εξισου απαραδεκτο να κοβονται σασι σε αμαξι που μπορει να κοπει το πλασιο κατα τη διαρκεια ντριφτ και να σκοτωσει κοσμο

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Κωστα
      Επιγραματικα ναι εχω της προτιμησεις μου αλλα εχω μαθει να ειμαι δικαιος.
      Κατα εμε, παντα η Γερμανικη τελειοθηρικη ποιοτητα και αντοχη στο χρονο μας τελειωσε καπου στα μεσα της δεκαετιας του 90’οταν σταματησαν να παραγονται κατασκευστηκες σειρες οπως e34 η το W124.
      Πιστεψε δεν κοβαν μονο τα m3 ,εχω δει ακομα και κακοποιημενα 316,να σε σκοτωσουν οχι,εκτος και συνεχιζες να κυκλοφορεις ακαθεκτος για δυο χρονια απο την στιγμη που ακουγες περιεργους θορυβους οποτε εν δυναμει τα πραγματα μπουρουσαν να γινουν επικινδυνα.
      Κωστα κλεινω καπου εδω.οσο για το επιθετο αγγουρια ειναι τα μεγιστα φιλικα μπροστα στα λιβελογραφιματα μερικων.
      Υ.ς Πραγματικα θα θελα και την αποψη,σχολιο του Νικολα.

    • manowar

      Made in japan ειναι το ναβαρα και δες τι αποδείχτηκε ενα ακορντεόν λαστιχο και γινεται φυσαρμόνικα για αστικο

    • mother1russia

      Αστα αυτα και πες μας για τα GTR με τα σαπια κιβωτια ταχυτητων και το bell housing rattle . Εχει γεμησει φορουμ προβληματων αλλα η Nissan κανει την παπια.Μιλαμε για υπερ-σαπιους κινητηρες κι εδω μεσα το εχετε κανει θεο

      Ακομα και σε σελιδα τους εκαναν απογοητευμενοι πελατες
      http://www.gtrfails.com/

      https://www.youtube.com/watch?v=ogzIqYHKpfw

    • Mrdesperado32

      Θες να ριξεις μια ματια στα φορα των bmw να δεις τι γινεται απο βλαβες.γτ αν μπαινεις σε φορουμ για νισσαν θα μπαινεις και για bmw.θες να μας πεις τι γραφουν για τα bmw και τι δουλεμα πεφτει?να μας τα πεις εσυ μην τα πω εγω.big money wasted ετσι τα λενε

    • mother1russia

      Και σε ποιο φορα αυτοκινητου ρε μεγαλε δεν εχουν βλαβες?? Παντου χαμος γινετε. Εδω μιλαμε για προβληματικο κινητηρα ολοκαινουριο που κανει την παπια η Νισσαν και σασι να κοβονται σαν βουτηρο

    • Mrdesperado32

      ο κινητηρας ειναι διαμαντι.οι περισσοτεροι ειναι ασπαστοι.αυτο που λες δεν επηρεαζει τιποτα σε αποδοση κλπ…τα σασμαν ειχαν θεματα τα πρωτα που ολα εχουν λυθει…τα gtr με τοσο σκισιμο και πειραγμα που τρωνε και παλι μια χαρα αξιοπιστα ειναι σε σχεση με αλλα

    • μην το αγοράσεις δεν έγινε και τίποτα, υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα εκεί έξω.

    • manowar

      Που το προβλημα της 46αρας με την ρογμη στην βαση του διαφορικου που ακουγεται ανεπίσημα οτι πάθαινε αν το βελτιωνες πολλα αλογα και που να κοπει στην μεση σαν την αχλαδο

    • αγγλικά είναι όπως τούρκικα τα e46

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Η bmw δεν εχει μοναδα παραγωγης στην Τουρκια η merc toyota και η fiat εχει.
      Καθ για την ιστορια το εργοστασιο της Nissan στο Sunderland ποτε δεν παρηγαγε το navara.

    • η ε46 1,6 από τουρκία ερχόταν. είχε φίλος γιατρός την 1,6 ολοκαίνουρια και έχω την εντύπωση ότι προερχόταν από τουρκία. αλλά δεν παίρνω όρκο, πιθανώς να τα γνωρίζεις καλύτερα και να έχεις δίκιο γιατί και σε αναζήτηση στο γκουγκλ δε μου έβγαλε για υπάρχον εργοστάσιο. Για το ναβάρα δεν ήξερα ότι δεν φτιάχνεται στην αγγλία και έκανα την υπόθεση και για να το λες με τόση σιγουριά, έκανα λάθος.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Δεν νομιζω να εχει κατασκευαστει 46,στην Τουρκια τωρα αν η τοτε Ιντερκαρ ειχε εισαγει αυτοκινητα απο την Τουρκικη αγορα δεν το γνωριζω.

    • τι να σου πώ. δεν ξέρω αν θυμάσαι τότε με τις ε46 1,6 που είχε πλημμυρίσει η ελλάδα, υποτίθεται ότι το μοτέρ 1600 ήταν μόνο για την ελληνική αγορά και κάποιες άλλες(ρουμανία; π.χ.) και ότι έρχονταν από τουρκία. Και το θυμάμαι γιατί κάναμε πλάκα τότε στο φιλαράκι με το τούρκικο bmw. :)
      Το οποίο βέβαια το είχε τούμπανο με τα δέρματά του, τα τιμόνια του, τους καθρέφτες του, τις ζάντες του, κουκλί. και εγώ δεν είχα καν δίπλωμα… Τεσπα όταν πήρα μία βαλβετρόνικ 318ti τον πάτησα και πήρα το αίμα μου πίσω!

    • mother1russia

      Καλα μιλαμε εισαι τερας γνωσεων

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Παλικαρε,ο συνσχολιαστης αξιοπρεπεστατα ειπε την γνωμη του,που και λαθος να ναι δεν υπαρχει λογος να γινοναστε εριστικοι,ουτε να φθανουμε σε ποιοτητα των ασυναγωνιστο Yoshiμητρο.

    • σ’ευχαριστώ.

    • mother1russia

      To GTR να δεις τι παθαινει, googlare λιγακι.
      Μιλαμε η Νισσαν απο μεταλα παει πολυ καλα LOL

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Αληθεια ειναι, οτι δεν γνωριζω για τα gtr αλλα μην τρελαινεσαι μηχανημα ειναι και αυτο θα χαλασει, το προβλημα ειναι με οσους οσους εχουν καραμελα της Ιαπωνικης τελειοτητας.

    • Anestis Genk

      Η Ιαπωνική τελειότητα είναι στην Ιαπωνία, αυτό δεν φτιάχνεται στην Ιαπωνία, σωστά;

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Επειδη τον διαβασα και απο αλλους αυτο,οταν λετε ‘φτιαχνεται’προφανως ενοειτε οτι ειτε ‘συναρμολογηται’ σε παραγωγικες μοναδες εκτος Ιαπωνιας, η ειτε κατασκευαζεται εκ του μηδενος.
      Ε και με αυτο δηλαδη τι;
      Η Nissan και η καθε Nissan εχει συστηματα διαχειρησης ποιοτητας που οφελει να τηρει ωστε να πιστοποιεί και να παραγει αρτιο το καθε προιον, αν δεν μπορει να πετυχει τα στανταρ ποιοτητας,ας μην φιαχνει αυτοκινητα εκτος Ιαπωνιας.
      Τωρα στο επουσιωδες
      Γιατι εμφαζειται ρογμωση στο σασι τυπου σκαλας δεν εχω ουτε εγω σαφη απαντηση απλως κανω εικασιες οπως
      Ανακυκλωμενος χαλυβας που δεν πληρει της αρχικες προγραφιες,ειτε κακος υπολογισμος φορτιων που με το περας του χρονου και την εκθεση σε συγκεκριμενα καιρικα φαινομενα εμφανιζει κοπωση, https://uploads.disquscdn.com/images/b60081070203bf103d26c0ab370dbf1f8954563c0f4c386b9e2ac3e5bf66b599.jpg ειτε λογο οικονομιας το συγκεκριμενο μερος δεν εχει την πρεπον διατομη,ειτε ολα αυτα μαζι,ειναι βαρυτατο σφαλμα,και ειδικα απο εναν κατασκευαστη που φερει την ιδιοσυγρασιας της Ιαπωνικης κουλτουρας
      Συγνωμη αν κουρασα αλλα αυτα τα θεματα δεν καλύπτονται με δυο τρεις αραδες.

    • ρε συ φίλε είχες ποτέ νισσάν συναρμολογημένο στου θεοχαράκη στο βόλο; χόντα αγγλίας; καλά τα πρότυπα, καλές οι νόρμες αλλά η πραγματική ζωή δεν είναι σε ISO όσα σηματάκια και να έχει πάνω το προϊόν. το βολιώτικο νισσάν τσέρυ που λες είχε από κακοτεχνία ό,τι θες, μπογιά να έχει αφήσει δάκρυ, οι αρμοί με διαφορετικά κενά σε κάθε πλευρά, το ταμπλώ να τρίζει, οι πόρτες να τρίζουν κλπ κλπ. στο δε χοντα σιβικ αγγλίας, το μοτέρ δεν πήγαινε όπως το αντίστοιχο γιαπωνέζικο, τα καθίσματα βρίσκανε στις ζώνες, και εκεί δάκρυ της μπογιάς, τα τακάκια ήταν κάτι αίσχη αγγλικά με δικό τους κωδικό(!) με ταλαιπώρησαν αφάνταστα να τα βρω, μιντεξ θυμάμαι. η βαφή ξεθώριασε κλπ κλπ… σε σύγκριση με τζαζ ιαπωνίας η μέρα με τη νύχτα. Και βέβαια μιλάω για μοντέλα το ένα του 90 το άλλο του 2004, υποθέτω ότι έχουν αλλάξει κάπως τα πράγματα. Και πάλι όμως πες με προκατειλημμένο δε θα αγόραζα γιαπωνέζικο φτιαγμένο σε αγγλικό εργοστάσιο η γερμανικό σε τούρκικο ή γαλλικό σε κινέζικο π.χ.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Καλησπερα.
      Αργω,γιατι εχω περιεργα ωραρια.
      Οχι δεν ειχα n13 η n14 αν και το διλιτρο τριπορτο n14 θεωρω οτι ειναι διαχρονικα ομορφο ειδικα gtir.
      Παραυτα τα εχω ζησει σαν αυτοκινητα,βεβαια δεν εχω πατατηρησει της κακοτεχνιες που αναφερεις,και δεν εχω λογο να σε αμφισβητησω,αυτο που γνωριζω ειναι οτι ειχαν θεματα με τα κεφαλαρι τους αλλα μεχρι εκει.με Honda δεν ασχοληθηκα,αν και παντα καλοβλεπα το σενταν eg9 vti
      Κοιτα αυτο που γραφεις εχει βαση,η nissan λεει πως η μοναδα του sunderland εκανε δεκα χρονια να πιασει ποιοτικα της αντιστοιχες Ιαπωνικες μοναδες.να στο πω και διαφορετικα οταν πρωτοηρθαν τα x5 e53 τα οποια κατασκευαζοντουσαν στη Αμερικη ειχε μια εικονα πως τα πλαστικα δεν ειχαν τη συναρμογη,που ειχαν τα e39 κατασκευής Γερμανιας,η πορτα δεν εκλεινε με το ιδιο βαρυ τευτονικο τροπο,και ουτο καθ ‘εξης.
      Εδω ομως το προβλημα ειναι διαφορετικο,το περιγραφω σε απαντηση προς τον Ανεστη,μην επαναληφθω και κουραζω,αδικα.
      Ευχαριστω.
      Υ.ς Στην λογικη της παγκοσμιοποιημένης οικονομιας η ταση που περιγραφεις ειναι το μοντελο.

    • μη σκας, και εγώ δεν τα πολυκοιτάω, έτυχε τώρα γιατί ήταν καλή η κουβέντα και έγραψα και παπάτζα. συμφωνώ για την τάση, οπότε προσαρμοζόμαστε. Καλή συνέχεια.

    • Philippos Lioumhs

      Den diafono me sena alejandre.. apla h iaponikh ajiopistia uparxei .. min kolame se mia patata.. oles h etairies exoun kanei patates mikres megales.. akoma kai h ferrari exei kanei la8oi kai malista sobara.. To 8ema einai oti milame gia BIOMIXANIES.. koitane to kerdos.. Eite legete mbw, eite legete honda eite legete dodge… 8a koitajoune na kopsoune apo’ pou mporoune.. Kai panta to proto prama pou psaxoun einai ftines kai sinama oso poio poiotikes geinete protes ules.. poles fores sta oria.. edo perasane ta oria kai malon den fteei mono h nissan, kati mou leei oti tous piasane koroida autoi pou tous poulisan ta metala. Hh jexnate oti se Kina, Iaponia den ejagete metalebma opote to agorazoun kai tous stixizei parapno h kataskebh enos autokinitou se sxesh me mia ebropaikh etairia.. opote enmeri tous dikaiologo.. 8a tous paradextw an dosoun apozimiosh stous pa8ontes kai nea dior8omenh seira shasse me dorean antikatastash.. etsi prepei na ginei, elpizw na kanei kati.!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Χρειαζομαστε περισοτερα σχολια οπως το δικο σου,ωστε να παραξουμε υλικο σκεψης,και να μην μενουμε σε επιπεδο αντιγκλησεων και τραμπουκισμου.
      Και εγω πιστευω οτι η Ιαπωνικη αξιοπιστια ειναι ζωντανη,αν και οχι στα επιπεδα π.χ μιας carina e.
      Οι μηχανολογοι της nissan δεν ειναι κουτορνηθια αν τονιζω δεν εχει με συνειδειτη οικονομοτεχνικη αποφαση κατα τον αρχικο σχεδιασμο -ενδεχομενος δολος αραγε;αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια -θα ψαξουν αναλυσουν την συγκεκριμενη αστοχια.
      Βεβαια οπως και να εχει την αστοχια ολιστικα την ‘χρεωνεται’ η nissan οπως προσφατα την ‘χρεωθηκε’και η samsung.
      Το πως θα διαχείριστει το θεμα,αν δηλαδη οντως θα αναγνωρισει το προβλημα και θα επιδιωρθωσει,αποζημιωσει τυχον παθοντες η θα το προσπαθεισει να το θαψει κατω απο το χαλι ειναι επισης μια αλλη ιστορια.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Χρειαζομαστε περισοτερα σχολια οπως το δικο σου,ωστε να παραξουμε υλικο σκεψης,και να μην μενουμε σε επιπεδο αντιγκλησεων και τραμπουκισμου.
      Και εγω πιστευω οτι η Ιαπωνικη αξιοπιστια ειναι ζωντανη,αν και οχι στα επιπεδα π.χ μιας carina e.
      Οι μηχανολογοι της nissan δεν ειναι κουτορνηθια αν τονιζω δεν εχει με συνειδειτη οικονομοτεχνικη αποφαση κατα τον αρχικο σχεδιασμο -ενδεχομενος δολος αραγε;αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια -θα ψαξουν αναλυσουν την συγκεκριμενη αστοχια.
      Βεβαια οπως και να εχει την αστοχια ολιστικα την ‘χρεωνεται’ η nissan οπως προσφατα την ‘χρεωθηκε’και η samsung.
      Το πως θα διαχείριστει το θεμα,αν δηλαδη οντως θα αναγνωρισει το προβλημα και θα επιδιωρθωσει,αποζημιωσει τυχον παθοντες η θα το προσπαθεισει να το θαψει κατω απο το χαλι ειναι επισης μια αλλη ιστορια.

  • Mika

    Ωραια πραγματα!!!
    Attention to detail τα τζαπονια…

  • jonjon

    Ρε παιδιά ανατρεπόμενη είναι! Απλά είναι η καινούργια γενιά?!

    • xtra

      -και μη αναστρεψιμη , μη σου πω ! :-)

    • jonjon

      Μπορεί να θέλεις να κόψεις λεμόνια? και μην φτάνεις! Για όλα υπάρχει λύση και χρήση!

  • συστημα για να διπλωνει στη μεση ειναι και να μην πιανει πολυ χωρο στο παρκαρισμα ειναι !!!!
    απλα δεν διαβασαν το εγχειριδιο με τις οδηγιες χρησης και τρομαξαν !!!! :-D

    • panos

      μπορει να ειναι οπως το ειπες, αλλα μπορει να ειναι κ συστημα πολλαπλασιασμου, οποτε αντι να πουν κ ευχαριστω που ενω ειχαν
      ενα αμαξι τωρα εχουν δυο, αυτοι γκρινιαζουν κ απο πανω :ρ

  • Paneas Vl

    Όπτιμους Πράιμ, εσύ;;;

  • Nikolas Karampelas

    τόσα χρόνια το φόρτωνε ο σχωρεμένος ο παππούς το ντάτσουν ελιές μέχρι να πιάσει έδαφος, κιχ δεν έκανε και τώρα βγάζουν αυτό;
    Καραγκιοζιλίκια…

  • manowar

    Δεν πιστευω να το παθαινουν και τα παθφαιντερ αυτο ε;εκει που πηγαινω να κωλοκατσω στο εδαφος….ε ρεε χαρχουτες κόβεται λεει στη μεση

    • panos

      καλυτερα να το κοιταξεις, γτ τα τζαπανια λογω οικολογικης ευαισθησιας εχουν φροντισει τα μεταλλα κ η αντισκωριακη προστασια που δουλευουν να ανακυκλωνονται ευκολα, για του λογου το αληθες μετα το 2:09 :ρ
      https://www.youtube.com/watch?v=LTzCnfm8zkA

  • mixalhs7

    Επηρεάζει και το επερχόμενο νέο αγροτικό της Μερσεντες αυτό το πρόβλημα?

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα..με τον σιγαστηρα τις ριχνεις παντα εσυ αοσμες και κουφιες…????

    • mixalhs7

      Απλη απορια εχω.
      Ισως μπορεσουν να βρουν μια λυση στο προβλημα οι της Μερσεντες, μιας και θα χρησιμοποιησουν (?) το ιδιο σασι.

    • manowar

      Δεν πιστευω το νεο ναβαρα να εχει το ιδιο θεμα θα μ πεις τωρα αν περασουν τα χρονια και παθει το ιδιο ποιος ξερει.παντως αυτο εγω δεν το ξανακουσα ποτε..μονο σε κακη μετατροπη τροπετου

    • mixalhs7

      Απλη απορια εχω.
      Ισως μπορεσουν να βρουν μια λυση στο προβλημα οι της Μερσεντες, μιας και θα χρησιμοποιησουν (?) το ιδιο σασι.

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα..με τον σιγαστηρα τις ριχνεις παντα εσυ αοσμες και κουφιες…????

  • Φωτόνιον

    Παιδιά το παρεξήγησατε όλοι. Είναι μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού και το μετατρέπει σε ανατρεπόμενο :-). Πολύ μπροστά το Navara.

    Υ.Γ. Πάντως στον αγροτικό κόσμο έχει κακό όνομα το Navara. Το μόνο για το οποίο ακούω μόνο καλά λόγια είναι το Isuzu.

    • MIchael K

      Πιο ήρεμα να τα λες αυτά, έπεσα από την καρέκλα!!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Βγηκαν ολοι οι Γερμανοφιλοι να μας πρηξουν με το ποσο χαλια ειναι τα japan επειδη ενα αμαξι εχει θεμα. Και που? Στην Αγγλια που ειναι τερμα στην υγρασια και στην διαβρωση οχι μονο αυτο αλλα ολα τα αμαξια. Δυστυχως δεν υπαρχει ελπιδα σε αυτον τον τοπο

    • panos

      οποτε για να υπαρχει ελπιδα σε αυτο τον τοπο πρεπει ο κοσμος ανεξαρτητα
      με τις προτιμησεις του ( για το γερμανοφιλοι το προτιμησεις ), πρεπει να
      πει μπραβο στην nissan που κοβονται τα αμαξια της στα δυο, οσο για την
      υγρασια στην Αγγλια, με αυτη την λογικη δεν θα επρεπε να υπαρχει αμαξι
      στην Αγγλια που να μην εχει κοπει στην μεση..

    • Γιώργος Εμπέρ

      Μα δεν υπαρχει. Ολα χαλια ειναι. Αν θες να πεις για τις αυτοκινητοβιομηχανιες, για ολες θα βρεις να πεις. Μεχρι και οτι οι Lambo καιγονται. Το θεμα ειναι σταστιστικο. Δηλαδη συνολικα τα Γιαπωνεζικα βγαζουν λιγοτερες βλαβες.

      Κανενας δεν ειπε πως δεν θα δεις και λαθη απο εκει. Τα αμαξια ανθρωποι τα σχεδιαζουν και λαθη γινονται. Κατι δεν μετρησες, δεν υπολογισες.

      Προφανως τα τζαπωνια υπολογισαν την διαβρωση που μπορει να υπαρχει στο περασμα του χρονου, απλα απο οτι φαινεται στην Αγγλια το προβλημα με την διαβρωση ειναι πολυ μεγαλυτερο απο οτι ειχαν υπολογισει.

      Οποτε περιμεναν οτι στα 15 χρονια θα υπαρχει μια φυσιολογικη διαβρωση χ αλλα απο οτι φαινεται δεν ειναι μια φυσιολογικη χ αλλα μια ποιο δραστικη 2χ.
      Το επομενο Navara απλα θα το φτιαξουν με αυτον τον γνωμονα. Δεν καταλαβαινω που το παραλογο

      Το θεμα ειναι οτι υπαρχουν ανθρωποι που περιμενουν πως και πως αυτο το ενα thread τον εξαμηνο που θα βγει και θα λεει κατι κακο για τα japan για να πατησουν πανω σε αυτο για να μας πεισουν τι? Οτι το δικο μας ειναι χειροτερο αυτοκινητο? Πρωτα απο ολα το να εισαι japan ειναι φιλοσοφια. Και κουβα με σκ@τ@ και ροδες να σου φερουν, αν ειναι απο japan θα τον παρεις.

    • panos

      διαβασα με προσοχη τις αποψεις σου αλλα με πολλες απο
      αυτες δεν συμφωνω, οπως οτι <>
      κ οτι <> γτ με αυτη την
      λογικη τα ιδια θα πουν κ οι κολλημενοι ιταλοφιλοι, γαλλοφιλοι,
      γερμανοφιλοι κλπ, κ να διευκρινησω οτι ουτε με αυτους θα
      συμφωνησω αν πουν τετοια πραγματα, επισης τα navara
      που κοβονται δεν ειναι τα πρωτα αγροτικα που εφτιαξε η
      nissan για να υπαρχει η δικαιολογια του πρωταρη, οσο για την γιαπωνεζικη αξιοπιστια δυστυχως τωρα πια δεν ισχυει, ενω
      αντιθετως ισχυει ( παλι δυστυχως ) οτι πολλοι κατοχοι γιαπωνεζικων δεν λενε τα προβληματα που βγαζουν τα αμαξια τους για να μην θιγει ο εγωισμος τους, γτ οι περισσοτεροι τα αγορασαν με βασικο κριτηριο την αξιοπιστια τους..

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αυτο πηγαζει απο το οτι το navara κοβεται? Καθε μερα βλεπω εκατονταδες japan. Αλλα παλια και αλλα νεα. Σπανια βλεπω japan να μενει αλλα χιλιαδες civic, colt, lancer, evo, impreza να τα σπανε στα λιμανακια. Απειρα Yaris εποχης 2000, micra, corolla, avensis, να ειναι ακομα στον δρομο και να κινουνται πανω κατω ασταματητα.

      Ενταξει οκ. Σαν σαλονι κλπ δεν παιρνουν και 10′ αλλα ενα αμαξι δεν ειναι μονο το σαλονι του. Αμα θελω ξαπλες εχω το σπιτι μου που εχει καλυτερο σαλονι. Εχω και 2 japan. Η μονη φορα που εχω μεινει ειναι απο μπαταρια!

      Εχω συναντησει και golf με 200.000 χιλιομετρα και κανενα προβλημα. Το εχω δει και αυτο. Αρα με αυτη την λογικη το golf ειναι τερας αξιοπιστιας? Τοτε γιατι τα 10 navara που κοβονται λογο υπερβολικης διαβρωσης πρεπει να αμαυρωσουν μια ολοκληρη nissan που ειναι ομιλος μαζι με την Mitsubishi και εχει παρει και μερος της Renault?

      Αυτα τα πραγματα ειναι αστεια ετσι? Aυτη τη στιγμη η Nissan πουλαει: Pulsar, Juke, Qashqai, xtrail και note. Τα Gtr και 370z δεν θα τα αναφερω καν. Ουτε τα silvia και 200sx που ακομα γυρνανε στους δρομους του πλανητη και χαριζουν χαμογελα. Αυτα δεν αποτελεσαν δειγμα αξιοπιστιας? Δηλαδη το λαθος του Navara ειναι αυτο που στιγματιζει τη Nissan και κατ επεκταση ολη η Ιαπωνικη αυτοκινητοβιομηχανια?

    • panos

      αυτα ειναι με την δικια σου οπτικη, γτ στους δρομους κυκλοφορουν κ απειρα γερμανικα κ μαλιστα αρχαια μοντελα..

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ναι. Ποτε δεν σου ειπα πως καποτε οι γερμανοι δεν εφτιαχναν σκυλια αμαξια. Και καποτε οι ιαπωνες εφτιαχναν ζημιαρικα. Ειχαμε αμαξι opel στην οικογενεια 30 χρονια και αρνιοταν να πεθανει. Τα τοτε γερμανικα ηταν γερα αμαξια. Αλλα τα τοτε γερμανικα.

      Σημερα στο θεμα αξιοπιστια τα Japan ειναι ποιο πανω. Δεν το λεω εγω. Τα στατιστικα το λενε. Ποιος αφησε την Corolla και την πουλησε να για παρει passat? Ποιος ειχε Yaris και για επομενο αμαξι επελεξε Polo και ποιος ειχε colt czt και για επομενο αμαξι επελεξε golf gti?

      Και η οικογενεια της κοπελας μου που συζουμε, ολοι japan. Ενα Yaris του 2000 μοντελο, 17 χρονια μας παει και μας φερνει! Μας εχει παει παντου. Μας γυρισε ολη τη Ζακυνθο. Μεχρι και τον δρομο ΘΑΝΑΤΟ στο Πορτο Βρωμη πηγε. Λεγαμε πως με 60 αλογακια και 17 χρονια στην πλατη του, δεν θα καταφερει να ανεβει την ανηφορα και ομως το καημενο, μας εκανε ολα μας τα χατηρια χωρις γκρινιες!

      Περασε απο καθε χωματοδρομο, παρκαρε διπλα σε καθε καδο και το μονο που ζητησε ειναι λαδια και υγρα φρενων. Ακομα απο κατω ειναι ετοιμο να με ανεβασει Θεσσαλονικη αμα λαχει με μονη σταση για διοδια και βενζινες

      Τελος αυτο με τα κομμενα Navara στην Αγγλια. Στο χωριο μου ολοι Navara και Hilux εχουνε και κανενα δεν κοπηκε! Και ειναι φορτωμενα με ζωα και τεποζιτα με νερο! Χρονια τωρα! Γιατι αραγε?

    • panos

      τετοια θα σου διηγηθουν κ κατοχοι γερμανικων, γαλλικων,
      κλπ, επισης προσωπικα γνωριζω πολλους που απο γιαπωνεζικο πηγαν σε γαλλικο, γερμανικο, ιταλικο κ λενε τι εχαναν τοσα χρονια, επισης υπαρχει κ το μοτο που λεει οτι η ζωη ειναι μικρη για να αναλωνεται σε βαρετα αχρωμα αυτοκινητα, οποτε οπως το παρει κανεις, που σημαινει οτι
      ολοι καπου εχουμε τα δικια μας..

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ο καθενας εχει την αποψη του και τις αγαπες του. Σου λεω αυτα που εχουν δει τα δικα μου τα ματια απο τα δικα μου βιωματα + τον κολλητο μου που ειχε 2 opel (ενα tigra και ενα astra) και δεν τα προλαβαινε στα συνεργεια. Μετα τα πεταξε για να παρει Ιαπωνικο αλλα κατεληξε σε Γαλλικο γιατι λογο οικογενειας το ηθελε με κυριο γνομωνα να ειναι 7θεσιο οποτε δεν ειχε και πολλες επιλογες.

    • panos

      τωρα δεν μπορω παρα να συμφωνησω !

    • mixalhs7

      Όμιλο έχει η Renault όχι η Nissan. .
      Renault currently has a 43.4 percent (fully voting) stake in Nissan, and Nissan holds a 15 percent (non-voting) stake in Renault effectively giving Renault control.
      Και προσφάτως προσάρτησαν και την Μιτσουμπισι οι Γαλλοι μέσω της Νισσαν.

    • crazyfrog

      αγοραζεις ενα ασ το πουμε αυτοκινητο(γιατι μονο τετοια δεν ειναι τα περισσοτερα ιαπωνικα-κια και χιουνται παραδιδουν μαθηματα σχεδιασμου πλεον) με μονο κριτηριο το οτι σου εχουν πει οτι ειναι το μονο αξιοπιστο(ασχετο αν στο μεταξυ τα περισσοτερα αυτοκινητα ειναι αξιοπιστα γιατι εχουμε προχωρησει απο τη δεκαετια 80 και 90),μετανιωνεις απο την πρωτη στιγμη που αγορασες ενα εκτρωμα,ε να σου χαλασει κιολας?τι να πας να πεις?και γω το ιδιο θα κανα.θα το πινα με το ζουμακι μου και θα λεγα ποσο ευχαριστημενος ειμαι με την αγορα που εκανα.
      (κορσα του 95:μονη βλαβη αλλαγη βαλβιδας egr(αν τη λενε ετσι) το κρατησα 12 χρονια.combass 2007 diesel καμια βλαβη σε 7 χρονια,ΒΜW 316 (μοντελο 08) απο το 2012 και μετα που την πηρα καμια βλαβη)

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Εχεις δικιο οτι δεν υπαρχει ελπιδα.
      Τωρα πανε μια βολτα σε ενα συνεργειο nissan και ρωτα.
      Παιδες ας πουμε το primera p12 βγηκε καλο;
      Ολα καλα με τα navara d22 ειδικα τα ελληνικα βελτιωμενα;
      Θες να ρωτησεις τους ταριφες για τους d4d ;
      Αλλα ειπαμε τωρα Ιαπωνικος κουβας και ας ειναι με σκ…..

    • Γιώργος Εμπέρ

      Να πουμε τα πραγματα λιγο οπως ειναι?

      Honda Civic

      http://hanabi.autoweek.com/sites/default/files/styles/gen-1200-675/public/2017-honda-civic-hatchback_110_medium.jpg?itok=cza6Rmnn

      Lexus Rc

      http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2013/11/2015-Lexus-RC-dash.jpg

      Toyota gt86

      https://preview.netcarshow.com/Toyota-GT_86-2013-1600-56.jpg

      Toyota Avensis

      http://www.worldautoevolution.com/wp-content/uploads/2016/05/2016-Toyota-Avensis-Touring-Sports-dashboard-1024×576.jpg

      Mazda 6

      http://st.automobilemag.com/uploads/sites/11/2015/06/2015-Mazda-6-Static-Interior-Details-1.jpg

      Lancer / Evo

      http://autocarhd.com/wp-content/uploads/Mitsubishi-Evo-Interior28.jpg

      Φυσικα τα Τζαπωνια ποτε δεν ξερουν. Ακομα στα δεντρα ειναι. Φετος λοιπον περασα απο ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπιες και απο ΟΛΑ τα αμαξια. Μπηκα απο Twingo μεχρι Volvo XC90. Εκτως απο τα vw (σορυ Babinos μην το παρεις προσωπικα) ολοι ειχαν υπεροχο σαλονι. Δεν ειδα πουθενα τα japan να ειναι σχεδιαστηκα πισω. Τουλαχιστον οχι τοσο που να ειναι τεραστια η διαφορα. Οσο για το μοτερ οπως ειπα και ποιο πανω ειναι οτι αγαπα ο καθενας. Εγω αυτο ξερω, αυτο εμπιστευομαι. Και επειδη ειχα λεφτα να παρω ενα αμαξι και καλο για αρχη, πηγα κατευθειαν στην χωρα του ανατελωντως ηλιου. Επισεις τα ταξι δεν ειναι σημειο αναφορας με 2000000 χιλιομετρα το καθενα και αν θελεις παμε και σε ενα συνεργειο group vag να ρωτησουμε για τις σημερα bmw και golf και seat. Τα japan κατα γενικη ομολογια χαλανε ποιο δυσκολα. Μπορει μετα απο 20 χρονια να σου πεφτει και το παραθυρο που λεει ο λογος αλλα το μοτερ ακομα θα πηγαινει.

      Kαι επειδη ειπατε για Χιουνται και περασα και απο εκει και εχω μπει και στο αμαξι, αυτη ειναι η σχεδιαστικη προταση της Χιουνται που κανει την διαφορα?

      https://preview.netcarshow.com/Hyundai-i20-2015-1600-5b.jpg

      Γιατι το ταπεινο Aygo με λιγοτερα λεφτα μου δινει αυτο

      https://preview.netcarshow.com/Toyota-Aygo-2015-1600-66.jpg

      Kαι αν παμε στην ιδια κατηγορια, το Yaris μου δινει αυτο

      https://preview.netcarshow.com/Toyota-Yaris-2015-1600-63.jpg

      Στο θεμα μοτερ, αυτο της το δινω. Τα Κια – Χιουνται εχουν γινει πολυ αξιοπιστα σε σχεση με παλια και τα Γαλλικα θεμα με τα ηλεκτρικα τους εχουν. Οχι οτι δεν ειναι αξιοπιστα και στριβουν σαν αμαξια. Για να τα λεμε οπως ειναι.

      Kαι τελος λατρευω τα japan γιατι δεν χαλανε. Να εισαι σιγουρος πως αν χαλαγαν δεν θα τα λατρευα. Κανενας δεν λατρευει ενα αμαξι που τον παει συνεργεια. Εγω δεν εχω τετοια με πληγωμενα εγω. Αμα κατι δεν μου κανει αντε γεια. Αλλα για να με βλεπεις να τα υπερασπιζομαι, σημαινει οτι ειναι σκυλια.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Παληκαρι μου,απλα επειδη εισαι και νεος ανθρωπος ψαξε να μαθεις ας πουμε για τα mr2 και τι παθαιναν τα μοτερ τους και μην κουραζεσαι,ειτε ετσι ειτε αλλιως ολα χαλανε απο οπου και αν ειναι.

  • αγγλικά παραδοσιακά. αφού είναι τύφλα όλοι μέσα στο εργοστάσιο, δεν έχω δει γιαπωνέζικο από αγγλία να είναι της προκοπής. ένα σιβίκ που με ταλαιπωρούσε, αγγλικό, όλα τα φθηνότερα είχε πάνω, έψαχνες κωδικούς και μου έβγαζε κάτι απίστευτα προϊόντα της κακιάς ώρας.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Σε ποιο εργοστασιο και για ποια αγορα φτιαχνεται ενα αμαξι παιζει ρολο. Αυτο ισχυει. Γιαυτο και οταν λεμε Japan κανονικα πρεπει να εννοουμε JDM και οχι ολα. Δεν νομιζω οτι αν πας Ιαπωνια και παρεις ενα civic που φτιαχτηκε στην Ιαπωνια για την Ιαπωνικη αγορα θα εχεις τετοιο θεμα. Και ειναι και το θεμα αντιπροσωπος. Εγω στο δικο μου για μια ταπουλα μου ζηταγε η αντιπροσωπεια 350 ευρω!

    • μα πιο πριν είχαμε ένα jazz ιαπωνίας (1η γενιά) το οποίο το λάτρεψα. Ήθελε περισσότερους χώρους και μου κουβάλησε το σιβικ με το ίδιο μοτέρ αλλά αγγλικό. μέρα με τη νύχτα. το άλλο έραβε, αυτό ψοφίμι.
      Από την άλλη πλέον είναι διεθνείς εταιρίες, όπου βρούνε πιο καλά εργατικά και επιδοτήσεις θα πάνε να στήσουν εργοστάσια.
      Και από την άλλη το νέο NSX είναι made in the usa ως κάποιο βαθμό και λένε καλά λόγια για την κατασκευή του. γενναίος νέος κόσμος.

  • SAMURAI-66

    Λογικα θα κανουν το βημα απο την στιγμη που μελετησουν το γεγονος αν και ποσο εχει βαση για να τα επισκευασουν,απιθανο να κλεισει τα αυτια σε παραπονα αποδεδειγμενα αξιοπιστα η nissan.
    Τα περι group στο facebook δεν ξερω αν και κατα ποσο εχει σοβαρη βαση γιατι αλλιως τα συνεργεια vw θα δουλευαν νυχθημερον με τα τοσα προβληματα μηχανολογικα και για την ασφαλεια τους που ανεβαζουν στα διαφορα φορουμ κατοχοι τους και η απαντηση που περνουν απο το group ειναι μια απλη αδιαφορια!!
    Αυτα για τους επαιοντες που κανουν οτι δεν ξερουν!!

    • manowar

      Τι να κοιταξει αυτα δεν κοιταζονται μετα η ποιοτητα των μετάλλων ειναι για τον πτσο εχει ξανακουσει στα χρονικα σασι να κοβεται στη μεση να μοιραζει στα 2 αν δεν ειναι κακο τροπετο?και τροπετο να ειναι αν το εχουν αργκοναρει στα σωστα σημεια ειναι θηριο..και αυτο κοβεται στα 2 και ειναι και σκαλα σασι??τι να κοιταξουν να βαλουν ποιοτητα εδω και οι κορεατες βαζουν πλεον

    • mother1russia

      Ολα τα ιαπωνεζικα απο μεταλα και σασι ειναι σαπια για αυτο και η μεταπωλητικη τους αξια ειναι στον πατο, να δεις αυτοκινητα 3 χρονων με σκουριες να παθεις πλακα

    • Mrdesperado32

      Πατα bmw d30 rust.ακριβως αυτο που λες ισχυει.4 χρονων αμαξι με σκουριες

    • mother1russia

      Λες και μιλας σε καποιον που δεν εχει BMW και λες ιστοριες για αγριους. 13 χρονων ειναι η δικη μου και δεν εχει σκουρια για δειγμα, λαδι δεν καιει ουτε σταγονα, δεν τριζει, και γενικα ειναι σκυλι με ντριφτ και σπασιμο καθημερινα

    • Mrdesperado32

      Η δικια σουβδεν ειναι η f30 ειναι η 46αρα.το οτι το δικο σου βγηκε καλο δε σημαινει οτι και το τωρινο ειναι καλο.βλεπω οτι πιστευεις και διαβαζεις φορουμ.αν διαβασεις θα δεις οτι η τελευταια 3αρα εχει απειρα θεματα.ηλεκτρικα,μεγαλη καταναλωση λαδιου σπανε καδενες και κανουν σαν τρακτερ και ειδικα ο 2λιτρος της 328 ειναι για τα μπαζα.σου μιλαω για το f30 .μη το συγκρινεις με το δικο σου.

    • mother1russia

      Για την 46αρα εχω δει να γραφεις οτι εχουν θεματα , τωρα τα αλλαζεις

    • Mrdesperado32

      ισα ισα εχω πει οτι ηταν πολυ αξιοπιστη.σε μενα ενα διαφορικο εβγαλε και ηταν δικο μου λαθος.ακομα μιλαω με τον κυριο που το εχει τωρα και δεν ειχε κανενα θεμα και εχει πανω απο 130.000 χιλιομετρα

    • manowar

      Τι να κοιταξει αυτα δεν κοιταζονται μετα η ποιοτητα των μετάλλων ειναι για τον πτσο εχει ξανακουσει στα χρονικα σασι να κοβεται στη μεση να μοιραζει στα 2 αν δεν ειναι κακο τροπετο?και τροπετο να ειναι αν το εχουν αργκοναρει στα σωστα σημεια ειναι θηριο..και αυτο κοβεται στα 2 και ειναι και σκαλα σασι??τι να κοιταξουν να βαλουν ποιοτητα εδω και οι κορεατες βαζουν πλεον

  • Spider

    Ο εκπρόσωπος τύπου της Ιαπωνικής πρεσβείας,γιατί κάνει γαργάρες???????
    Επίσης μιά και άνοιξε το θέμα με τα Navara θα μου απαντήσει κανείς,γιατί σχεδόν όλα, από τους 122 ίππους και πάνω εκεί κοντα στα 100,000 χλμ θέλουν άλλο κινητήρα???
    Άμα ρωτήσεις αγρότη ή επαγγελματία, όλοι το ίδιο θα σου πουν,μακριά από Navara!
    Σημ.
    Δεν είμαι κατά των ιαπωνικών, ούτε βέβαια υποστηρίζω ότι οι υπόλοιποι είναι άγιοι.
    Μου την σπάνε άγρια όμως, οι εμπαθείς και οι άσχετοι-προκατελειμένοι.

    • mixalhs7

      Αν θυμάμαι καλά είχαν κάποιο θέμα με την καδένα χρονισμού τα Ναβαρα.

    • giannisb

      Φίλος αλβανός είχε πάρει κούτα navara το κράτησε 2-3 χρόνια με χίλια δυο προβλήματα και απο ότι θυμάμαι όπως έλεγε είχε θέμα με τα ηλεκτρικά πήγαινε αλβανία μια φορά και το αμάξι σταμάτησε και άρχιζαν να αναβοσβήνουν λαμπάκια σαν τρελά τελικά το ξεφορτώθηκε και πήρε μεταχειρ golf 5 tsi 140 μοναδικό του παραπάνω ότι καίει πολύ βενζίνη αλλά λέει είναι πολύ δυνατό και τώρα κοιτάει για μεταχειρ mercedes οπότε μάλλον ισχύει ότι μακριά απο navara

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δυστυχως οι Ιαπωνες εκαναν ενα κακο. Εβαλαν Γαλλικα ηλεκτρικα. Νομιζω οτι σου ελυσα τις αποριες. Και το evo το 10αρι Γαλλικα ηλεκτρικα εχει και γιαυτο τα ψιλοθεματα. Και το δικο μου τα ιδια. Μια 2din εβαλα και μεχρι να μπει, ηλεκτρολογικα τα ειδα ολα. Προσωπικα σημερα αν επερνα Iαπωνα μονο honda η GTR αλλα εκει πας σε “αλλη” Nissan. Kαι τα Toyota ειναι αξιοπιστα αμαξια βεβαιως βεβαιως

    • Spider

      Τα Navarα φίλε μου έχουν θέμα με τους κινητήρες τους.Γυρω στις 100.00χλμ σπάνε,αυτό είναι το σοβαρό θέμα, όχι τα ηλεκτρικά.

    • Spider

      Τα Navarα φίλε μου έχουν θέμα με τους κινητήρες τους.Γυρω στις 100.00χλμ σπάνε,αυτό είναι το σοβαρό θέμα, όχι τα ηλεκτρικά.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Τα Νavara εχουν japan κινητηρες? Γιατι και τα Outlander ειχαν χιλια δυο προβληματα αλλα το μοτερ δεν ηταν Ιαπωνικο. Γιατι και το Renegate, Jeep λενε πως ειναι αλλα το μοτερ ειναι Fiat.

    • Spider

      Τι άλλο να έχουν?

    • Γιώργος Εμπέρ

      Εργοστασιο ειναι. Οτι της βγαινει ποιο οικονομικα να βαλλει. Μπορει πχ ο κινητηρας να ειναι της Renault. Εδω η Peugeot το μοντελο 4007 ειναι ενα Outlander με σαλονι Lancer και σημα Peugeot. Το Toyota gt86 ειναι σημα toyota και αμαξι subary. Το επερχομενο Supra θα ειναι σασι κοινοπραξια με bmw και μοτερ θα δουμε!

      Μπορει απο την αλλη να ειναι και ενας αποτυχημενος κινητηρας της Νissan. Ειπαμε τα japan ειναι ποιο αξιοπιστα. Δεν ειπαμε πως ειναι οι τελειοι και ολοι οι αλλοι ζουν στις σπηλιες. Παντα γινονται λαθη (Ως συνηθως ειναι οταν αρχιζουν τις κοινοπραξιες Γαλλικα ηλεκτρικα, Αγγλικο μοτερ, Γερμανικο σασι και το εργοστασιο στην Σουηδια πχ) και φυσικα ολα γινονται με σκοπο το κερδος πανω απο ολα

    • Spider

      Γιαπωνέζικοι είναι φίλε μου, ψάξτε το λίγο, ΚΑ24 και YD22.
      Μην ρίχνουμε τα βάρη σε άλλους..

    • Γιώργος Εμπέρ

      Και σε ποιο εργοστασιο φτιαχνονται? Και γιατι να μην ειναι λαθος του εργοστασιου? Βλεπεις που το παω? Το να βγαλλεις κατι οντως προβληματικο εχει πολλες συνηστωσες. Κανονικα ολο αυτο που κανουμε δεν εχει καν νοημα. Θα σου πω ενα τελευταιο παραδειγμα.

      Το Lancer 2L evo εχει τον 4b11.
      Το Lancer 1.8 εχει μπλο evo (4b10)
      To Lancer 1.5 (4a91) ηταν καινουργια μελετη μοτερ με προβληματα
      Το Lancer 1.6 εχει μοτερ απο ASX (4a92) και ειναι τα διορθωμενα προβληματα του 1.5 (4a91). Φτιαχνεται στο εργοστασιο της Γερμανιας απο την Daimler.

      Ολα τα Lancer εχουν Γαλλικα ηλεκτρικα και πολυ λιγα σπανια εβγαζαν προβλημα στον εγκεφαλο του abs (3 κρουσματα στην Ελλαδα ολα και ολα)

      Το Lancer ειναι μακραν απο τα ποιο αξιοπιστα αυτοκινητα. Ολα τα 1.8 με μπλοκ evo ειναι σκυλια και δεν χαλασε ποτε κανενα! Ολα τα 1.6 ειναι επισεις σκυλια και δεν χαλασε ποτε κανενα. Ολα τα 1.5 ειναι για τον πατο αφου ηταν στην ουσια το πειραματικο μοτερ (4a91) και διορθωθηκε στον 1.6 (4a92).

      Τα Lancer 1.8 σαν μοτερ νομιζω φτιαχνονται Σουηδια και τα 1.6 Γερμανια. Η μελετη ειναι απο Γιαπωνεζο. Τωρα αν χαλασει κατι σε ολο αυτο ποιος φταιει? Εδω σε θελω! Αλλα ειθειστε να λενε πως ειναι Mistubishi, ειναι αξιοπιστο Ιαπωνικο αυτοκινητο και η μελετη του κινητηρα εγινε απο Ιαπωνα!

    • Spider

      Φίλε, τα έχεις μπερδέψει. Για Nissan μιλάμε όχι για Lancer. Και σε τελική δεν με νοιάζει που φτιάχνονται τα Lancer. Αμα δεν μπορείς να απαντήσεις στο θέμα μην αλλάζεις κουβέντα.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Kαταλαβαινεις πως ολο αυτο ηταν ενα παραδειγμα για να σου εξηγησω πως υπαρχουν πολλοι λογοι που μπορει να βγει ενα αμαξι προβληματικο και αυτο δεν κανει την εταιρια προβληματικη ετσι?

      Και ουτε αλλαζω κουβεντα. Στο θεμα ειμαι απλα στο κανω παραλληλισμο.

      Δεν ξερεις το μοτερ του Navara, δεν ξερεις αν ειναι παλιας κοπης γνωριμο μοτερ η αν ηταν ενα καινουργιο εκ του μηδενος με ενδεχομενως “παιδικες ασθενειες” στην αρχη, δεν ξερεις αν ηταν απο τις “πρωτες παρτιδες” (Τα πρωτα Lancer εκαναν ανακληση στον ιμαντα πχ. Μετα το καταλαβαν και το διορθωσαν), δεν ξερεις σε ποιο εργοστασιο κατασκευαστηκε, ουτε καν το προβλημα που εβγαλε το καθε ενα απο τα κακα Νavara, δεν ξερεις πως το πηγαινε ο καθενας, δεν ξερεις αν τους εκαναν τα προβλεπομενα σερβις, δεν ξερεις αν στο εργοστασιο επαθε ζημια το ρομποτ στο συγκεκριμενο μοτερ την ωρα που το βιδωνε και δεν μπηκε εν τελη αυτη η μια κρισιμη βιδα.

      Για να βγει ενα αμαξι κακο, πρεπει να υπαρχουν παρα πολλοι που αποδεδιγμενα εκαναν ολα τα πρεπωντα (λαδια, service, ζεσταμα – κρυωμα), να εχουν το ιδιο προβλημα και η εταιρια να μην διορθωσει το προβλημα αλλα να συνεχιζει να το πουλα προβληματικο (Βλεπε corsa opc που στην αρχη εσπαγαν οι μπιελες αλλα μετα το διορθωσαν το προβλημα και απο μοτερ της κακιας ωρας εγινε ποιο αξιοπρεπες)

      Αλλα εγω σου λεω πως φταιει η εταιρια. Μια εταιρια που εχει ιστορια στην αυτοκινηση με αμαξια θρυλους οπως gtr, silvia, 200sx και 350z – 370z. Με αμαξια καθημερινα οπως το qashqai και juke που πουλανε σαν ζεστα ψωμακια και με τα xtrail που ποιο παλια, κυκλοφορουσαν σε αυθονια. Με τα micra που ποιο παλια ηταν η εναλλακτικη του Yaris και ω ναι! Ολα αυτα πανε στα σκουπιδια επειδη το Navara δεν βγηκε καλο! Δηλαδη για το κακο Navara βγαλαμε μια εταιρια σαν την Nιssan για τον πατο! Kαι μαζι και ολη την Ιαπωνικη αυτοκινητοβιομηχανια και κουλτουρα. Θες να δεις μια αλλη Nissan? Δες και αυτη την Nissan

      https://www.youtube.com/watch?v=KMqRuN7wyvQ

      Να σου θυμισω για το Ιαπωνικο διπλοκαμπινο με το ονομα Toyota Hilux που ηταν το μονο οχημα παγκοσμιως που καταφερε να φτασει στον Νοτιο πολο εκει που δεν πατησε ποτε αλλωτε αμαξι και το εκαναν εκθεμα?

      http://cdn.gearpatrol.com/wp-content/uploads/2009/10/arctic-trucks-hilux-red-top-gear-4.jpg

      Να σε παω στο αλλο επισοδειο του Top Gear με τιτλο πως σκοτωνουμε ενα Τoyota που το αμαξι το πεταξαν στην θαλασσα, το τρακαραν, το εβαλαν φωτια, πηρε αμμους μεσα το μοτερ και μετα απο ολα τα ελεη του Θεου ακομα τσουλαγε? Ηταν ο Κλαρκσον και εκανε τον σταυρο του.

      Και αυτα δεν τα πιστευεις. Ειναι μονταζ. Εμενα που σου λεω πως εχω 2 αμαξια japan και δυο forum γνωστους με αλλα 200 lancer, evo και colt δεν με πιστευεις? Αντε και εγω ψευτης ειμαι. Φιλους δεν εχεις να τους ρωτησεις ολους να σου πουνε την γνωμη τους?

    • Spider

      Φίλε μου,εδώ μιλάμε για τα Navara που κόβονται στην μέση και για τα Navara που σπάνε οι κινητήρες τους,όχι γενικά για τα ιαπωνικά αυτοκίνητα.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Σου απαντησα και για την Nissan και για τα Navara και για τα Iαπωνικα αυτοκινητα. Αν δεις τα comments, ολα βρηκαν την ευκαιρια να βγαλλουν το κομπλεξ τους κατα των Ιαπωνικων αυτοκινητων και οχι μονο κατα του Navara. Δυστυχως δεν εχω Navara για να ξερω περισσοτερα αλλα απο την αρχη τοποθετηθηκα περι σαπισματως του σασι (που ειναι οντως τραγικο)

    • Γιώργος Εμπέρ

      Σου απαντησα και για την Nissan και για τα Navara και για τα Iαπωνικα αυτοκινητα. Αν δεις τα comments, ολα βρηκαν την ευκαιρια να βγαλλουν το κομπλεξ τους κατα των Ιαπωνικων αυτοκινητων και οχι μονο κατα του Navara. Δυστυχως δεν εχω Navara για να ξερω περισσοτερα αλλα απο την αρχη τοποθετηθηκα περι σαπισματως του σασι (που ειναι οντως τραγικο)

    • Stelios

      Μην εισαι τοσο σιγουρος γιατι φορανε και dci κινητηρες

    • sergio360

      Ποια Γαλλικα ηλεκτρικα εχουν θεμα ακριβως?Στα Γαλλικα μια χαρα ειναι.Τα γιαπωνεζικα χαλανε.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Εμενα μου το ειπε γνωστος βελτιωτης στο Μοσχατο (μεγαλο ονομα) και κατοχος evo 10. Ειδα και βιντεακι με καποια evo 10 στις αρχες που νομιζω εβγαζε κατι ηλεκτρικο θεμα και εβγαινε ο κυλινδρος εκτως? Κατι τετοιο. Ετσι και αλλιως δεν θα μου φαινοταν περιεργο. Ολα τα αμαξια ποια ειναι λιγο απο ολα. Κανενα δεν ειναι 100% γαλλικο η Ιαπωνικο η γερμανικο. Απο προσωπικη αποψη, γνωριζω τους μισους που εχουν evo στην Αττικη (Τροπος του λεγειν). Τα προβληματα που ακουσα ηταν μαμα δισκος της πλακας και σπασμενα μοτερ πανω σε κοντρα απο κατεβασμα. Οχι παντως κατι επιληψιμο

    • sergio360

      Α σπασμενο μοτερ κυλινδρος εκτος και μαπα δισκος δεν ειναι τιποτα το επιληψιμο.Που να χαλαγανε κιολας!!!!!Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!Να συνεχισεις να ακους τους μαστορες,ειδικα αυτους με το ονομα….Ξερουν περισσοτερες πουστιες για να σου φανε τα λεφτα ;-)

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δεν ειπα σπασμενος κυλινδρος. Ειπα πως απλα δεν εδινε ταση λογικα το μπουζι? Δεν επαιρνε ρευμα? Πως να το πω. Ξαφνικα εδειχνε να μην αποδιδει. Κατσε περιμενε. Βρηκα και το βιντεο

      https://www.youtube.com/watch?v=fGiRlEoEKBo

      Προσωπικα δεν το ειδα και δεν το ακουσα ΠΟΤΕ αλλα εχω δει 2-3 στο youtube (που στατιστικα στα 10 εκατομμυρια evo Χ δεν ειναι τιποτα) και επειδη μου ειπε και ο ανθρωπος πως εχει Γαλλικα ηλεκτρικα το συνδυασα ετσι. Μπορει και να μην εχει καμια σχεση με τα ηλεκτρικα του.

      Αν ξερεις να μου εξηγησεις τι ειναι θα με βοηθουσε.

      Μαπα δισκο εχουν ολα τα μαμα evo. Μετα τα 500 χιλιομετρα πας για καποιον aftermarket που να αντεχει την ροπη. Το δινουν με εναν φτηνιαρικο ισα ισα για να πας σπιτι.

      Και ο συγκεκριμενος που σου λεω δεν ειναι αυτος στην ανω πορδιτσα. Ειναι αυτος που εχουν φτιαχτει αμαξια 1000 αλογα στο συνεργειο του. Οταν σου λεω γνωστος, εννοουμε γνωστος.

      Οταν πηγα στο μαγαζι του και του λεω τι μπορουμε να κανουμε για το lancerακι μου, μου απαντησε: Nα το πουλησεις και να παρεις evo. Σε αυτο το πραγμα δεν υπαρχει ετοιμη και “αξιοπιστη” aftermarket λυση και εγω χερι δεν βαζω.

      Νομιζω οτι αυτο ειναι δειγμα σωστου επαγγελματια.

    • sergio360

      Οταν δινεις 50-60.000 για να εχεις μεσα χειροτερα πλαστικα απο τις καρεκλες του γυφτου,ναι ειναι προβλημα μετα απο 500 χιλιομετρα να θες ΚΑΙ δισκο.Τωρα τι μου δειχνεις οτι χαλανε τα Γερμανικα?Ο πρωτος ειμαι που το λεει.Ξεκολληστε απο το μυαλο σας.Ολα χαλανε.Μην μου φερνεις παραδειγμα το δικο σου που εχει 8:1 συμπιεση ατμοσφαιρικο και βγαζει 20 γαιδουρακια.Η καραμελα της Ιαπωνικης αξιοπιστιας δεν ισχυει και ΑΝ ισχυει καπου,αυτο ειναι στα καροτσακια του σουπερ μαρκετ που βγαζουν για αμαξια.Ιδιους προμηθευτες εχουν με τους αλλους και την πλειοψηφια των Ιαπωνικων αυτοκινητοβιομηχανιων την κατεχουν Ευρωπαιοι.Για εσωτερικη καταναλωση καλα ειναι τα αμαξια τους,ταιριαζουν και με την ”αισθητικη” των Ιαπωνων,οπως ηταν τοτε τα Lada για τους Ρωσσους.Σε οποιαδηποτε αλλη φαση,στα 4τροχα ειναι πολυ πισω.Οχι οτι εκαναν ποτε τιποτα το ιδιαιτερο…Ουτε σε αμαξια παραγωγης ουτε σε αγωνιστικο επιπεδο.Καλα σου ειπε ο ”μαστορας”(οχι οτι νοιαζεται για την αξιοπιστια του αυτοκινητου σου)πουλα το δικο σου…Αλλα αν οχι evo,δοκιμασε και μια αλλη σχολη που χαιρεσαι και να οδηγεις αλλα και να βλεπεις το αμαξι μεσα-εξω.Τοτε θα καταλαβεις τι εχανες. ;-)

    • Γιώργος Εμπέρ

      Eδω δινεις 200.000 για M6 και x5 και δεν παιρνει μπροστα!
      Και επισεις το evo δεν εκανε 50-60.000 ευρω. Τοσα το πουλαγε ο Σαρακακης. Βεβαια 60.000 πουλαει και το Type R. Το evo στο εξωτερικο εκανε καμια 40αρια και ειναι μια χαρα για τα λεφτα του. Τα πλαστικα του η αληθεια ειναι οτι δεν παιρνουν και οσκαρ αλλα ok. Εχω δει και πολυ χειροτερα και σε ποιο καινουργιο αμαξι! Και μια ερωτηση. Εσυ τι προτεινεις? Για Ιταλο σε κοβω :D

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δυστυχως οι Ιαπωνες εκαναν ενα κακο. Εβαλαν Γαλλικα ηλεκτρικα. Νομιζω οτι σου ελυσα τις αποριες. Και το evo το 10αρι Γαλλικα ηλεκτρικα εχει και γιαυτο τα ψιλοθεματα. Και το δικο μου τα ιδια. Μια 2din εβαλα και μεχρι να μπει, ηλεκτρολογικα τα ειδα ολα. Προσωπικα σημερα αν επερνα Iαπωνα μονο honda η GTR αλλα εκει πας σε “αλλη” Nissan. Kαι τα Toyota ειναι αξιοπιστα αμαξια βεβαιως βεβαιως

  • mother1russia

    Παρε Ιαπωνικο ελεγαν , τα γερμανικα ειναι σαπακια ελεγαν ….. χο χο χο
    https://www.youtube.com/watch?v=Y1hijOHhB3Q

  • Tasos.pap

    Το γεγονός οτι μερικοί πλέον μπαίνετε σε άρθρα αποκλειστικά για να κράξετε εχει καταντήσει βαρετό. Εντάξει στην αρχή ειχε πλακα να σφάζεστε για 1,5 τονο λαμαρίνες για τους Γερμανούς και τους Ιάπωνες, ωστόσο πολλοί διατηρούσαν μια ωραία συζήτηση επι του θέματος!

    • και το autoblog.gr δεν ξέρει ότι τέτοιο θέμα θα προκαλέσει flame war? αυτό νομίζω είναι το ζητούμενο. περισσότερη κίνηση στο site.