Αυτό είναι το πρώτο μουλάρι δοκιμών της νέας γενιάς του Audi A6 που θα βγει στην αγορά το 2018 και θα τοποθετηθεί απέναντι από τα σαφώς νεότερα BMW 5-Series, Mercedes E-Class και Volvo S90. Η νέα γενιά του A6 θα διαθέτει την φρέσκια τολμηρή σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν τα μοντέλα της εταιρείας στο μέλλον, δημιουργίας του αρχισχεδιαστή της εταιρείας Marc Lichte.


Το πρώτο μοντέλο που θα διαθέτει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία θα είναι το νέο A8, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο. Λίγο μετά ακολουθήσει το νέο A7 που θα αποκτήσει πιο σπορ γραμμές, με το νέο A6 να διαθέτει πιο εκκεντρικό ντιζάιν από τους ανταγωνιστές του.

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία θα βασίζεται στο Prologue Concept που παρουσιάστηκε το 2014 και σχεδιάστηκε από τον Lichte. Τα κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της εταιρείας θα είναι η σοφιστικέ, σπορ και προοδευτική εμφάνιση. Το νέο A6 θα γίνει πιο επιθετικό, με πιο στενά φώτα και θα φορά την εξάγωνη μάσκα που πρωτοεμφανίστηκε στο Prologue. Θα έχει ένα πιο καμπύλο καπό και πιο δυναμικές γραμμές στα πλαϊνά του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν λιγότερα φυσικά κουμπιά, μιας και οι περισσότερες λειτουργίες θα γίνονται μέσω των δύο οθονών αφής που θα φέρουν και απτική τεχνολογία.

Το A6 θα βασίζεται στην πλατφόρμα MLB του ομίλου η οποία είναι κατασκευασμένη από ένα συνδυασμό CFRP με χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο. Η νέα πλατφόρμα θα κάνει το νέο A6 να είναι ελαφρύτερο κατά 100 κιλά από το τωρινό μοντέλο. Θα έχει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με τα βασικά μοντέλα να έχουν τετρακύλινδρα μοτέρ, με τις κορυφαίες και πιο σπορ εκδόσεις να διαθέτουν τον βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων V6 αλλά και τον 4,0 λίτρων V8, ενώ θα φορά και το ηλεκτρικό turbo του SQ7, με μια plug-in υβριδική έκδοση να βρίσκεται ανάμεσα στη διαθέσιμη γκάμα. Επίσης αναμένεται να κάνει χρήση και ορισμένων συστημάτων ημιαυτόνομης και αυτόνομης οδήγησης, προερχόμενα από την ναυαρχίδα A8. Φυσικά εκτός από σεντάν έκδοση, θα προσφέρεται τόσο σε Avant όσο και σε Allroad εκδόσεις, οι οποίες θα παρουσιαστούν το 2019.

  • Geopan

    Με εντυπωσιάζει αυτή η τάση των Γερμανών (ειδικά) κατασκευαστών να δηλώνουν ότι πετυχαίνουν μείωση βάρους 100kg. Είμαι σίγουρος πως το έχω διαβάσει σχεδόν σε όλες τις νέες παρουσιάσεις της BMW (5-series, X3), Audi (A4, A6) και Volkswagen (Tiguan)