Δύο πολύ σκληρές χρονιές ήταν το 2014 και το 2015 για τη Renault. Το power unit εκτός από αδύναμο ήταν και αναξιόπιστο, με αποτέλεσμα η συνεργασία της Red Bull με τους Γάλλους να φτάσει ένα βήμα πριν από το τέλος. Το 2016, όμως, τα πράγματα ήταν διαφορετικά, καθώς το γαλλικό power unit έγινε επιτέλους αξιόπιστο, ενώ υπήρξαν βελτιώσεις και τον τομέα της απόδοσης.

Είναι αυτό αρκετό; Προφανώς και όχι, μιας και η Mercedes εξακολουθεί να διαθέτει το καλύτερο power unit στο grid, με τη Ferrari να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Τεχνικό Διευθυντή της Renault, Bob Bell, οι Ιταλοί δεν είναι πολύ μπροστά, ενώ οι μηχανικοί του έχουν δουλέψει τόσο σκληρά, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί αισθητά η απόσταση από τη Mercedes.

Είναι σίγουρα πίσω από τη Mercedes, αλλά στα ίδια με τη Ferrari, ίσως λίγο πίσω, αλλά όχι πολύ. Η Renault έχει κλείσει τη διαφορά από τη Mercedes. Μπορείτε να κοιτάξετε την απόδοση της Red Bull πέρυσι, που μπορούσε να παλέψει με τη Mercedes αρκετές φορές. Αν μη τι άλλο, αυτό δείχνει ότι δεν υπάρχει μόνο ένα πολύ καλό πλαίσιο, αλλά και ότι ο κινητήρας έχει προχωρήσει πολύ.

Τα νέα μονοθέσια δεν έχουν αποκαλυφθεί και φυσικά δεν έχουν πατήσει πίστα, συνεπώς είναι αδύνατο για τη Renault να γνωρίζει κατά πόσο καλύτερος είναι ο φετινός κινητήρας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Πρέπει να κλείσουμε τη διαφορά και να κάνουμε ακόμα ένα βήμα τον χειμώνα. Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα κλείσει τελείως ή όχι η διαφορά. Δεν υπάρχει τρόπος να το ξέρεις αυτό. Πιστεύω ότι μπορούμε να το κάνουμε, με την πάροδο του χρόνου. Ίσως να μην είναι πιθανό αυτόν τον χειμώνα, αλλά σίγουρα στο τέλος της επόμενης σεζόν για το 2018, θα πρέπει να είμαστε ακριβώς σε αυτό το επίπεδο.

Ο Βρετανός επαινεί τη σκληρή δουλειά των μηχανικών του, τονίζοντας ότι αυτό που έκαναν δεν είναι ότι πιο εύκολο, αφού ακολούθησαν πιστά τις εντολές για έναν -αρχικά- αξιόπιστο κινητήρα, με την απόδοση να ακολουθεί.

Είναι τρομερό αυτό που έχουν καταφέρει, επειδή έπρεπε να βεβαιωθούν ο κινητήρας θα είναι τρομερά αξιόπιστος, και το πέτυχαν αυτό. Ήταν ίσως ο πιο αξιόπιστος κινητήρας πέρυσι και τους αξίζουν πολλά γι’ αυτό, αλλά δεν έχουν σταματήσει, τοποθετώντας απόδοση στον κινητήρα. Χρειάστηκαν μερικά μεγάλα βήματα, και το σπουδαίο είναι πως έκαναν ό,τι τους είπαν με την αναβάθμιση του κινητήρα, κάτι που δεν είναι πάντα εύκολο.

  • Akis-F1 FAN

    Γελάει η Honda…

  • γατακια … ειστε ολοι πισω απο την χοντα …

  • Βασιλης

    Ναι για αυτο στην ευθεια σας περναγε η Haas περσι…..το ειδαμε και σε onboard….Αλλα πως γινεται να λες δηλωσεις τετοιες χωρις να ξερεις τι εχουν κανει οι αλλες ομαδες…..πως γινεται να μην εχεις πατησει πιστα για το 17 και να λες οτι φτασαμε φερραρι και πλησιαζουμε merc….

    • Nerazzuro21

      Και εγώ την ίδια απορία έχω. Πριν τις δοκιμές κανείς δεν ξέρει που βρίσκεται σε σχέση με τους υπόλοιπους. Εκτός αν εννοεί ότι έφτασαν τον περσινό κινητήρα της Ferrari.

    • Christos-

      Δεν νομίζω πως θεωρείτε επιτυχία εάν έφθασαν τον περσινό κινητήρα της Scuderia… :P

    • Βασιλης

      ρε φιλε δλδ μπορει ο κινητηρας της ferrari παραδειγμα να εχει 1001 αλογα και αυτος της renault να εχει 998 και να λες οτι ναι τους φτασαμε…αλλα αφου δεν ξερεις τι εχει κανει ο αντιπαλος γιατι τα λες αυτα….το μονο που καταφερνουν ειναι να εκτιθονται

  • Mika

    Δεν μας ειπε ομως γιατι ηταν τοσο χαλια η εργοστασιακη ομαδα της Renault περσι…Εκτος αν θεωρει πως ο κινητηρας τους ειναι τοσο καλος οσο δειχνει στη Red Bull αλλα το σασι τους τοσο αθλιο οσο υποδηλωνουν τα αποτελεσματα τους…