Με τα τυπικά πλέον να μένουν ώστε να ανακοινωθεί η εξαγορά της Opel από την PSA, ο CEO της PSA Peugeot Citroen, Carlos Tavares, συναντήθηκε με τους εκπροσώπους των γερμανικών συνδικάτων και δήλωσε πως ο γαλλικός όμιλος δεσμεύεται να σεβαστεί τις υπάρχουσες συμφωνίες της Opel και να συνεχίσει τον διάλογο με τα συνδικάτα.


Ορισμένοι αναλυτές εξακολουθούν να υποστηρίζουν πως η PSA θα πρέπει να μειώσει κατά αρκετές χιλιάδες τις θέσεις εργασίας της Opel, κάνοντας “μεγάλες περικοπές” που θα φτάσουν στο 20% με 30% του εργατικού δυναμικού σε Γερμανία, Αγγλία και Ισπανία, προκειμένου η γερμανική εταιρία να επιστρέψει στην κερδοφορία. Η GM έχει δεσμευτεί να μην προβεί σε αναγκαστικές απολύσεις στο εργατικό δυναμικό της Opel μέχρι το τέλος του 2018, ενώ η Opel έχει ήδη υπογράψει συμφωνίες για την παραγωγή μοντέλων της μετά το 2020. Στη Γερμανία η Opel απασχολεί περίπου 19.000 υπαλλήλους, σχεδόν το μισό της εργατικό δυναμικό, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία για λογαριασμό της Vauxhall, εργάζονται 4.500 υπάλληλοι.

Ο Tavares συμπλήρωσε πως στόχος της PSA είναι να μειώσει το κόστος, ενώ άφησε να εννοηθεί πως ίσως τα μοντέλα της Opel πωλούνται και εκτός Ευρώπης. Όπως είπε, η Opel θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της PSA στο εξωτερικό, επιτρέποντας στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να προσφέρει μια γερμανική εναλλακτική λύση στους πελάτες που δεν θέλουν να αγοράσουν ένα γαλλικό αυτοκίνητο.

Στις σχετικές ειδήσεις η PSA υπέγραφε σύμβαση με την THACO (Truong Haï Auto Corporation) προκειμένου να ξεκινήσει την παραγωγή δύο νέων SUVs στο Βιετνάμ, τα οποία θα πωλούνται στην τοπική αγορά. Η παραγωγή τους θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο του έτους, έχοντας ως στόχο τις 27.000 μονάδες μέσα στο διάστημα 2017-2020. H THACO είναι ο κατασκευαστής, ο εισαγωγέας και ο διανομέας της Peugeot στο Βιετνάμ από το 2014. Η συμφωνία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου κερδοφόρας ανάπτυξης “Push to Pass” της PSA.

  • SAMURAI-66

    Υπαρχει ανθρωπος που μπορει να πιστεψει εξαγγελιες ανωτατων στελεχων οτι θα προστατεψουν θεσεις εργασιας σε μια καταρρεουσα εταιρεια γεματη απιστευτα χρεη που οδευει και μαλιστα με μεγαλη ταχυτητα στον γκρεμο?
    Ειναι διεθνες προτυπο εξυγιανσης στον καπιταλισμο…δυστυχως βεβαια για τους εργαζομενους που ειναι τα μονιμα θυματα στο βωμο του κερδους…οι πρωτες βολες να πεφτουν στα ευκολα και χαμηλα αμοιβομενα στοιχεια καθε ομιλου που δεν ειναι αλλα απο τους παραγωγικους ζωντες οργανισμους που βγαζουν ουσιαστικα το ρευστο που θα μπει στο πορτοφολι….το οργανο ζωης που δινει οξυγονο σε καθε μηχανη ειναι ομως και ο ευκολος στοχος σε καθε προσπαθεια μεταβασης στο επιθυμητο αποτελεσμα που εχουν σαν σκοπο οι εργοδοτες.
    Αδεια λογια χωρις ουσια με σκοπο να ηρεμησουν τα πνευματα μεχρι να ερθει η καταιγιδα ειναι τα λογια των γαλλων για το νεο τους αποκτημα,οταν φτασει στα χερια τους και ζησουν το προβλημα θα αλλαξουν ροτα εν μια νυκτι.
    Η opel ειναι ακριβως ο βαρια αρρωστος στην εντατικη που στην ευρωπη θελουν να ονομαζουν ελλαδα,και ο ομιλος psa αναλαμβανει τον διαχειριστη με σκοπο να τον επαναφερει στην ζωη οπως κανουν σε εμας οι γερμανοι…δυο στοιχεια τοσο ομοια μεταξυ τους που εχουν ενα κοινο παρανομαστη που ονομαζεται καταστροφη!

  • Nikpap

    Δεν εχω καταλαβει ακριβως πως με τοσα και τοσα επιτυχημενα εμπορικα μοντελα καταφερε να εχει τοσα χρεη. Αν καποιος ηθελε ενα αξιοπιστο, σχετικα φτηνο, ποιοτικο και γερμανικο αυτοκινητο και δεν ηθελε vw η οπελ ηταν η μονη επιλογη. Εν καιρω βλεπω τα οπελ να ειναι απλα rebadged citroen/pegeuot… και σιγα μη κρατησουν το ιδιο εργατικο δυναμικο, ισως για κανενα χρονο…