Με τα τυπικά πλέον να μένουν ώστε να ανακοινωθεί η εξαγορά της Opel από την PSA, ο CEO της PSA Peugeot Citroen, Carlos Tavares, συναντήθηκε με τους εκπροσώπους των γερμανικών συνδικάτων και δήλωσε πως ο γαλλικός όμιλος δεσμεύεται να σεβαστεί τις υπάρχουσες συμφωνίες της Opel και να συνεχίσει τον διάλογο με τα συνδικάτα.

Ορισμένοι αναλυτές εξακολουθούν να υποστηρίζουν πως η PSA θα πρέπει να μειώσει κατά αρκετές χιλιάδες τις θέσεις εργασίας της Opel, κάνοντας “μεγάλες περικοπές” που θα φτάσουν στο 20% με 30% του εργατικού δυναμικού σε Γερμανία, Αγγλία και Ισπανία, προκειμένου η γερμανική εταιρία να επιστρέψει στην κερδοφορία. Η GM έχει δεσμευτεί να μην προβεί σε αναγκαστικές απολύσεις στο εργατικό δυναμικό της Opel μέχρι το τέλος του 2018, ενώ η Opel έχει ήδη υπογράψει συμφωνίες για την παραγωγή μοντέλων της μετά το 2020. Στη Γερμανία η Opel απασχολεί περίπου 19.000 υπαλλήλους, σχεδόν το μισό της εργατικό δυναμικό, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία για λογαριασμό της Vauxhall, εργάζονται 4.500 υπάλληλοι.

Ο Tavares συμπλήρωσε πως στόχος της PSA είναι να μειώσει το κόστος, ενώ άφησε να εννοηθεί πως ίσως τα μοντέλα της Opel πωλούνται και εκτός Ευρώπης. Όπως είπε, η Opel θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της PSA στο εξωτερικό, επιτρέποντας στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να προσφέρει μια γερμανική εναλλακτική λύση στους πελάτες που δεν θέλουν να αγοράσουν ένα γαλλικό αυτοκίνητο.

Στις σχετικές ειδήσεις η PSA υπέγραφε σύμβαση με την THACO (Truong Haï Auto Corporation) προκειμένου να ξεκινήσει την παραγωγή δύο νέων SUVs στο Βιετνάμ, τα οποία θα πωλούνται στην τοπική αγορά. Η παραγωγή τους θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο του έτους, έχοντας ως στόχο τις 27.000 μονάδες μέσα στο διάστημα 2017-2020. H THACO είναι ο κατασκευαστής, ο εισαγωγέας και ο διανομέας της Peugeot στο Βιετνάμ από το 2014. Η συμφωνία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου κερδοφόρας ανάπτυξης “Push to Pass” της PSA.