Ως ρίσκο μπορεί να χαρακτηριστεί η κίνηση της Renault να σχεδιάσει από το μηδέν τον R.E.17, όπως ονομάζεται το νέο power unit, έχοντας πλάνο 3τίας, με τον στόχο για το ξεκίνημα της σεζόν να είναι 3 δέκατα στον γύρο σε σχέση με τα τέλη του 2016. Αυτός ήταν ο μοναδικός τρόπος για να πλησιάσουν οι Γάλλοι τη Mercedes, καθώς ο στόχος είναι ξεκάθαρα αυτός. Βέβαια, το ρίσκο δεν έχει να κάνει τόσο με την απόδοση, αλλά με την αξιοπιστία, ένας τομέας στον οποίο ο R.E.16 τα πήγε περίφημα.

Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να ερμηνευτεί ως σημάδι, αλλά η Toro Rosso δεν είχε ένα ομαλό shakedown για την STR12 στην πίστα του Misano. Υπεύθυνο ήταν το power unit της Renault, με το ιταλικό μονοθέσιο να έχει ολοκληρώσει μόλις 6 γύρους, από τα 100 χιλιόμετρα που είχε δικαίωμα να κάνει για διαφημιστικούς σκοπούς.

Πιο συγκεκριμένα, το πρόβλημα λέγεται ότι εντοπίστηκε στο ERS, το οποίο είναι επίσης ολοκαίνουριο και σχεδιάζεται σε συνεργασία με την Infiniti. Οι μηχανικοί της Renault θα αναλύσουν το πρόβλημα, προκειμένου να μην εμφανιστεί ξανά στις δοκιμές της Βαρκελώνης, οι οποίες θα ξεκινήσουν στις 27 Φεβρουαρίου.

  • Michael

    Ωχ καημενη μου Renault… αυτογκολ απο τα αποδυτηρια εβαλες….

  • Giannisk

    αχαχχαχαχαχαχαχα

  • εδω γιατι βλεπουμε η Τορο Ροσο να φοραει κανονικα ελαστικα ?????

    • Διότι δεν είναι η STR12. Είναι η STR11, στο Ιαπωνικό Grand Prix. Από την πίσω πτέρυγα και τον κόσμο στις κερκίδες είναι εύκολο να καταλάβεις ότι η φωτογραφία είναι περσινή. ;)

    • xa !! δεν το εδωσα σημασια !!!! λιγο και το μπουστο της ελενας στο voice……
      φτουυυ…παλι βλεπω σκουπιδια στην τιβι !!!!

    • Renesis1

      Εμ.. δεν χωράνε 3 καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη.. ;)

    • Voice?? TV?? Δηλώνω παντελή άγνοια, sorry! :)

    • θα μεγαλωσεις…..θα παντρευτεις…..θα ρουτινιασεις…..και τοτε θα με καταλαβεις !!!! αχχαχαχαχαχαχαχα

    • Αυτό φοβάμαι… :P

    • Στο χέρι σου ειναι !!!! Αλλιώς αποδεξου το !!!
      😂😂😂😂😂

    • Έχω ακόμα χρόνια να το σκεφτώ! :P

  • Akis-F1 FAN

    Καλά ξεκίνησαν χαχαχα Βλέπω και φέτος να χαραμίζεται το σασί της RBR.

  • Nerazzuro21

    Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άσχετο με το θέμα. Ξέρουμε ότι ο νέος κινητήρας της Mercedes είναι εξέλιξη του περσινού ενώ Renault και Honda έχουν σχεδιάσει τις νέες μονάδες ισχύος τους σχεδόν από την αρχή. Με τον κινητήρα της Ferrari τι ισχύει; Υπάρχει κάποια πληροφόρηση;

    • Akis-F1 FAN

      Δεν έχει κάνει τεράστιες αλλαγές όπως η Honda και η Renault, αλλά έχουν δώσει μεγάλη βάση στους θαλάμους καύσης και γενικά στο κομμάτι της ανάφλεξης και της απόδοσης της ΜΕΚ. Προσωπικά αυτό έχω διαβάσει ;-)

    • Dim203

      Αργεί το 3d printer με τα πιστονια😀

  • Κούκος

    0,3 sec πιο γρήγορη….

  • sotirisb

    Εχουν να σπασουν πολλοι ακομη κινητηρες φετος που εφυγαν τα tokens

  • sotirisb

    Εχουν να σπασουν πολλοι ακομη κινητηρες φετος που εφυγαν τα tokens

  • Mika

    Προβληματα νεοτητας,ειναι ακομα!
    :p