Ως ρίσκο μπορεί να χαρακτηριστεί η κίνηση της Renault να σχεδιάσει από το μηδέν τον R.E.17, όπως ονομάζεται το νέο power unit, έχοντας πλάνο 3τίας, με τον στόχο για το ξεκίνημα της σεζόν να είναι 3 δέκατα στον γύρο σε σχέση με τα τέλη του 2016. Αυτός ήταν ο μοναδικός τρόπος για να πλησιάσουν οι Γάλλοι τη Mercedes, καθώς ο στόχος είναι ξεκάθαρα αυτός. Βέβαια, το ρίσκο δεν έχει να κάνει τόσο με την απόδοση, αλλά με την αξιοπιστία, ένας τομέας στον οποίο ο R.E.16 τα πήγε περίφημα.

Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να ερμηνευτεί ως σημάδι, αλλά η Toro Rosso δεν είχε ένα ομαλό shakedown για την STR12 στην πίστα του Misano. Υπεύθυνο ήταν το power unit της Renault, με το ιταλικό μονοθέσιο να έχει ολοκληρώσει μόλις 6 γύρους, από τα 100 χιλιόμετρα που είχε δικαίωμα να κάνει για διαφημιστικούς σκοπούς.

Πιο συγκεκριμένα, το πρόβλημα λέγεται ότι εντοπίστηκε στο ERS, το οποίο είναι επίσης ολοκαίνουριο και σχεδιάζεται σε συνεργασία με την Infiniti. Οι μηχανικοί της Renault θα αναλύσουν το πρόβλημα, προκειμένου να μην εμφανιστεί ξανά στις δοκιμές της Βαρκελώνης, οι οποίες θα ξεκινήσουν στις 27 Φεβρουαρίου.