Στόχος της Renault σαν κατασκευαστής κινητήρων είναι ένας: η Mercedes! Είτε μας αρέσει είτε όχι, η Mercedes είχε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το κορυφαίο power unit στο grid. Από το 2017, οι κατασκευαστές δε θα είναι περιορισμένοι από το σύστημα των μαρκών, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούν να βελτιώνουν όσο θέλουν τις μονάδες τους.

Είναι γνωστό ότι η Renault θα τρέξει με έναν ολοκαίνουριο κινητήρα τη φετινή σεζόν, αλλά οι προσδοκίες δεν είναι μεγάλες, παρόλο που θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές. Η κορυφή αποτελεί στόχο για το 2018, συνεπώς οι Γάλλοι έχουν πολλή δουλειά όλο το 2017, και αυτό που τους δίνει δύναμη είναι η βελτίωση που παρουσίασαν το 2016.

Ανάμεσα στις αλλαγές που θα έχει το νέο power unit θα είναι και το ERS (Energy Recovery System), όπως επιβεβαιώνει ο  Αγωνιστικός Διευθυντής της Renault, Cyril Abiteboul. Το πρόβλημα της Renault δεν είναι απαραίτητα εκεί, αλλά οι μηχανικοί θεώρησαν ότι είναι η πιο κατάλληλη στιγμή για τη δεύτερη γενιά του συστήματος, η οποία χρειάστηκε τρία χρόνια μέχρι να έρθει στην επιφάνεια.

Φέτος θέλουμε να επιβεβαιώσουμε μια μεταστροφή στην κατάσταση του κινητήρα. Πέρυσι, ήταν πραγματικά φανταστικά, και πρέπει να το επιβεβαιώσουμε αυτό. Θα έχουμε μια ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, κι επίσης για πρώτη φορά θα έχουμε τη δεύτερη γενιά του Συστήματος Ανάκτησης Ενέργειας.

Πέρυσι, η Infiniti άφησε τη Red Bull και ξεκίνησε συνεργασία με τη Renault, αλλά οι τεχνικοί της εταιρείας έχουν διαχωρίσει τη δουλειά τους για την τεχνολογία των αυτοκινήτων παραγωγής των Renault-Nissan, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα τη δεύτερη γενιά του ERS.

Ειλικρινά, είναι πραγματικά η αρχή της σχέσης μας. Πέρυσι, υπήρχε μια βιασύνη σε έναν βαθμό, αν και η Infiniti ήταν προετοιμασμένη, καθώς σε μερικά έγινε απλώς μεταφορά μεταξύ της Red Bull και της Renault Sport. Αλλά, για το υπόλοιπο, χτίζουμε μπλοκ, τα οποία ελπίζω ότι θα είναι υγιείς βάσεις για το μέλλον και για τα επόμενα 5-10 χρόνια, που είναι και ο χρόνος που σκεφτόμαστε να έχουμε οποιαδήποτε συμμετοχή στη Formula 1.

Υπάρχουν πολλά που πρέπει να σκεφτούμε, όπως το βάρος, το πακετάρισμα, οι απαιτήσεις σε ψύξη, όπως και η ένταση του ρεύματος που πρέπει να χρησιμοποιείται σε ορισμένες συνθήκες, ιδιαίτερα σε κλιματικές συνθήκες. Υπάρχουν πολλά που φαίνονται ότι είναι δευτερεύοντα, αλλά τίποτα δεν είναι δευτερεύον στη Formula 1. Από τη στιγμή που είσαι στην κορυφή, δηλαδή η MGU μπορεί να δώσει 120KW, πρέπει να σκεφτείς γι’ αυτά τα επιπλέον στοιχεία, αν θέλεις να γίνεις κορυφαία ομάδα.