Κάτι μου λέει ότι ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης της Ferrari 488 GTB είχε στο παρελθόν και την 458 Italia, και κακά τα ψέμματα η αύξηση της ιπποδύναμης κατά 100 άλογα, αλλά κυρίως της ροπής κατά 220 Nm δεν είναι εύκολο πράγμα να συνηθίσεις.

Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς, το παραλίγο ατύχημα που πήγε να δημιουργήσει όταν “κούμπωσε” την τρίτη σχέση στο κιβώτιο της μαύρης καλλονής και έχασε τον έλεγχο του πίσω μέρους της.

Ευτυχώς, με ενστικτώδεις κινήσεις και αρκετή δόση τύχης κατάφερε να το κρατήσει “εντός” δρόμου, και δεν χτύπησε το διερχόμενο από το αντίθετο ρεύμα Mondeo. Το συμβάν έγινε χθες, μετά το τέλος μιας συγκέντρωσης supercars στο χώρο του Goodwood, στην Αγγλία, με τον οδηγό της Ferrari να μην μπαίνει καν στον κόπο να σταματήσει για να δει αν είναι καλά ο οδηγός ή έστω για μια συγγνώμη…

  • Θάνος Πολυχρονίου

    Πόσο κουλαμάρα πια;;; Ακόμα και στην ευθεία…

  • Renesis1

    …”με τον οδηγό της Ferrari να μην μπαίνει καν στον κόπο να σταματήσει για να δει αν είναι καλά ο οδηγός ή έστω για μια συγγνώμη”… https://cdn.meme.am/cache/instances/folder243/500x/66619243.jpg

  • τωρα σκεφτομαι οτι τελικα η κριση στην ελλαδα ειναι μονο για καλο … φανταστητε να μην ειχαμε κριση και να κυκλοφορουσαν και στην ελλαδα ολα αυτα τα υπεραυτοκινητα συν κατι τζουλια κατι 330 κατι μερκ και ολα τα αλλα με 250 και αλογα …. πραγματικα θα γινοταν πολεμος … εχω ξαναπει εδωμεσα οτι πανω απο 200 με 250 αλογα ειναι αχρηστα και επικυνδινα για τους δημοσιους δρομους ποσο μαλλον για την ελλαδα … τωρα θα προσθετα οτι θα επρεπε να τα κυκλοφορουν ατομα με ειδικο διπλωμα

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Σωστός.
      Πάντως μια χαρά κινδυνεύουμε (και περισσότερο) στην Ελλάδα και από τα “λαικά” και προσιτά οικονομικά hot χάτσμπακ και σούπερμίνι που φθάνουν ή ξεπερνάνε σήμερα τα 300 άλογα. Και που απευθύνονται και σε νεαρούς οδηγούς κατά κανόνα. Μπρρρρ…

  • Grekko

    Αυτό το πράγμα που πάνε να σώσουν την υπερστροφή με φρένο …

    • Anestis Genk

      Το χρησιμοποιούν το φρένο για να πουν στο αμάξι “stop” δλδ σταμάτα αυτό που κάνεις:P

  • δεν ξερω ποιος χεστηκε περισσοτερο…..ο φορντακιας ?? η ο φερραρακιας ?? :-P

  • Mika

    Καλα, ας μη γονατιζε το Mondeo απο τη τρομαρα του η να ειχε κρασπεδα/πεζουλια αντι για χωματα και γκαζον και θα σου ελεγα πως θα ειχε γινει η 488…
    Φαρδος…

  • sergio360

    Ρε ταλεντα ολοι να σας εβλεπα εσας σε δρομο με μια λωριδα ανα κατευθυνση να διπλωσει το 488 με καμια 100 χιλιομετρα να δω τι θα κανατε,αν παταγατε φρενο,αν αναβατε τους καθαριστηρες και βγαζατε και φλας ταυτοχρονα…Το οτι το κρατησε και μονο ετσι οπως το εχασε(γιατι αν δεν το προσεξατε,εχανε ηδη απο την δευτερα και στην αλλαγη της τριτης ”επιασε” κατω και του εκανε snap)σημαινει οτι δεν ειναι τερμα ασχετος με το σωσιμο.

    • DimiE92

      χαχαχα…αυτο με τους υαλοκαθαριστηρες το εχω κανει και εγω. Πολυ καλο κολπο. Επιασε τελικα :P