Οι δοκιμές των ομάδων στο Circuit de Barcelona-Catalunya συνεχίζονται με αμείωτη ένταση και δράση. Οι χρόνοι ήταν σημαντικά καλύτεροι σήμερα στις δύο πρώτες θέσεις, εκεί που βρέθηκαν ξανά οι Ferrari και η Mercedes, όμως αυτή τη φορά η σειρά αντιστράφηκε, καθώς η ιταλική ομάδα ήταν ταχύτερη από τη γερμανική.

Σήμερα, ήταν ο Kimi Raikkonen που έβαλε το όνομά του στην κορυφή, με την επίδοσή του να διαμορφώνεται στο 1:20.9, που είναι 8 δέκατα ταχύτερη από τον χθεσινό χρόνο του Lewis Hamilton. Ο Φινλανδός πραγματοποίησε 108 γύρους, με τη Ferrari να τα πηγαίνει πολύ καλά μέχρι στιγμής όσον αφορά την αξιοπιστία και τα δεδομένα που παίρνει για την SF70H.

Μόλις 23 χιλιοστά πίσω από τον «Iceman» βρέθηκε ο Hamilton. Ο Βρετανός έτρεξε το πρωί σήμερα, καλύπτοντας απόσταση 66 γύρων, όσο ακριβώς διαρκεί και ένας αγώνα στην ισπανική πίστα. Το απόγευμα ανέλαβε ο Valtteri Bottas, κάνοντας 102 γύρους, δίνοντας μαζί με τον team-mate του δεδομένα 782 χιλιομέτρων, για να γίνει και πάλι η ομάδα με τα περισσότερα χιλιόμετρα. Ο Φινλανδός έχασε τον έλεγχο στη στροφή 9, αλλά κατάφερε να σώσει από σοβαρό τραυματισμό την W08, γυρνώντας αμέσως μετά στα pits.

Μία θέση και ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον 32χρονο, βλέπουμε τον Max Verstappen. Ο Ολλανδό πήρε την πρώτη του γεύση από την RB13, αλλά η στρατηγική της Red Bull σε αυτό το σημείο των δοκιμών δείχνει αδιαφορία για τους χρόνους, καθώς επικεντρώνεται στη βελτίωση και μόνο του μονοθεσίου της. Ο 19χρονος ολοκλήρωσε 89 γύρους.

Οι περισσότεροι γύροι ανήκουν στον Kevin Magnussen, ο οποίος οδήγησε και σήμερα για λογαριασμό της Haas. Ο Δανός έγραψε 118 γύρους, δίνοντας σημαντικά δεδομένα στους μηχανικούς του. Στην πέμπτη θέση, τρία δέκατα πίσω από τον Magnussen βρέθηκε ο Esteban Ocon. Ο πρώην οδηγός της Manor είδε καπνό στο πίσω μέρος της VJM10 το πρωί, αλλά συνέχισε και ολοκλήρωσε 96 γύρους.

Ο Daniil Kvyat πήρε τη θέση του Carlos Sainz στην Toro Rosso σήμερα, με τον Ρώσο να καλύπτει απόσταση 68 γύρων, ενώ ο χρόνος του ήταν ελάχιστα καλύτερος από αυτόν του έβδομου Bottas. Στην όγδοη θέση, ο Jolyon Palmer, που το πρωί έκανε μόλις έναν γύρο, για να κλείσει την ημέρα με 53 περάσματα.

Δουλειά για την Sauber ανέλαβε ο Antonio Giovinazzi. Ο 23χρονος Ιταλός ήταν πολύ υποτονικός το πρωί, λόγω αλλαγής power unit, ωστόσο το απόγευμα κάλυψε πολύ μεγαλύτερη απόσταση, λαμβάνοντας συνολικά δεδομένα 67 γύρων. Προβλημάτων συνέχεια για τη McLaren: ο Stoffel Vandoorne αντιμετώπισε θέμα με τον κινητήρα το πρωί, με αποτέλεσμα να γίνει αλλαγή power unit. Ο Βέλγος κάλυψε συνολική απόσταση 40 γύρων, συνεπώς η McLaren τις δύο πρώτες μέρες έχει διανύσει απόσταση μόλις ενός αγώνα.

Κακό το ξεκίνημα για τον Lance Stroll. Ο Καναδός έχασε τον έλεγχο της FW40, τραυματίζοντας το βρετανικό μονοθέσιο. Το χτύπημα ήταν αρκετά σοβαρό, ώστε οι μηχανικοί της Williams να αποφασίσουν ότι η ημέρα γι’ αυτούς τελείωσε πρόωρα.

  • georgekaras

    Πολλα χιλιομετρα η φερραρι για πρωτο 2ημερο πολυ καλο στοιχειο

  • Giannisk

    Πανε καλά οι Ιταλοί. Απο ότι βλέπω και φέτος στο ίδιο έργο θεατές θα είμαστε.

  • thymios tsilimparis

    Η Ferrari δείχνει να είναι δυνατή. Το κρυφτούλι συνεχίζεται φυσικά, αλλά μέχρι τώρα οι αναλυτές στην πίστα αναφέρουν εξαιρετική ισορροπία στο μονοθέσιο. Επίσης οι χρόνοι είναι ίδιοι με της Μερκ, αλλά με πιο σκληρή γόμα και τις 2 μέρες. Θυμιζω οτι πέρσι τέτοιο καιρό η Μερκ δεν έκανε χρόνους με τα supersoft κι οι υπόλοιποι την πλησίαζαν με τα SS. Η Μερκ προφανώς είναι στην κορυφή, αλλά η απόσταση ίσως να έχει μειωθει σημαντικά.
    Η Γουίλλιαμς σε ρηχά νερά και η RBR μέχρι τώρα τίποτα ιδιαίτερο. Ίσως απολαμ,βάνουν μετά από 2 χρονιές τις απροβλημάτιστες (οκ, σχεδόν) δοκιμές.
    Έκπληξη η Haas, κάκιστη η mclaren, F.I. και STR θα ναι και πάλι στο μέσο.
    Η renault ακόμα να λύσει τα προβλήματά της…

  • Βασιλης

    Ενδιαφερον και περιεργα στατιστικα….περιμενα την renault να κανει ποιο πολλα χιλιομετρα και την haas λιγοτερα……για την mclaren αφου εκανε και τοσους ειναι θαυμα…..η merc στα ιδια και η ferrari φαινεται ποιο σταθερη απο τις περσινες δοκιμες και περιμενω να δω κατι απο την rbr

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Οι χρόνοι δείχνουν κάποια στοιχεία, αλλά δεν ξέρουμε πόσα καύσιμα και τι βάρος έχει το κάθε μονοθέσιο (μιας και το ελάχιστο δεν ισχύει στις δοκιμές).
    Η Mercedes πάλι η ομάδα με τα περισσότερα χιλιόμετρα.
    Η Ferrari πάλι κάνει επίδειξη δύναμης, να δούμε αν θα είναι αντάξια στους αγώνες.
    Η Red Bull κρατάει σιγή ιχθύος και δεν πιέζει.
    Η Williams έχασε μια μέρα.
    Η McLaren δυστυχώς πάλι είναι αρκετά πίσω (ελπίζω η Honda να λύσει τα οποία προβλήματα μέχρι τον αγώνα).

  • stadi

    Έχουν αλλάξει 3 κινητήρες μέχρι τώρα και τους μένει ένας τέταρτος που θα έρθει αύριο.Το χτεσινό πρόβλημα είναι το δοχείο λαδιου που έχει σχεδιαστεί λάθος και όταν το μονοθέσιο δέχεται πολλά παρατεταμένα G ,η αντλία μένει από λάδι με ότι αυτό συνεπάγεται.Σήμερα κάτι έσπασε ,χωρίς να ξέρουν τι, και ο κινητήρας είχε απώλεια ισχύος.

    • αν αυτα που λες ειναι ετσι … τοτε δεν ειναι κινητηρας για Φ1 ουτε καν για ταχυπλοο αλλα για γκαζομηχανη … πως το ελεγε ο αείμνηστος χοντα .. η επιτυχια ειναι κατα 99% αποτυχια .. απορώ ποτε θα φτασουν στο 99 για να δουμε το 1% …

  • Giannis

    Πολυ καλα μεχρι στιγμης για την Ferrari. Ειναι θετικο οι πολλοι γυροι που κανει το μονοθεσιο. Επισης θετικο οτι χλμ γραφουν και η Haas και η Sauber για εξτρα δεδομενα. Το κακο ειναι οτι τα μονοθεσια με pu mercedes γραφουν πιο πολλα χλμ.Για να δουμε…
    Σαν χρονους σιγουρα ειναι νωρις αλλα κραταω οτι παμε με μια γομα σκληροτερη.

  • Nerazzuro21

    Η Honda, δυστυχώς, για ακόμα μία μέρα απογοητεύει. Αν και, μέχρι πρότινος, πίστευα ότι η Macca θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική το 2018 έχω πλέον σοβαρές αμφιβολίες. Και το χειρότερο είναι ότι κανείς δεν ξέρει πόσο καλό είναι το chassis της MCL32, το οποίο αρκετοί δημοσιογράφοι της F1 το έχουν ήδη εκθειάσει. Δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ τι χρόνους θα έκανε το μονοθέσιο με αυτή την αλλαγή στο livery…

    http://i.imgur.com/79Vxr5r.png

    • Mika

      Ηδη κοτσαραν κινητηρα Μερσεντες???
      :p

    • ποιο 18 … καπου διερευσε οτι απο αυριο θα τρεχουν με κινητηρα φερραρι …μια και γνωριζει ο αλονσο τους μηχανικους της φερραρι και ειναι φιλαρακια ..

    • stadi
    • Nerazzuro21

      Αν είναι δυνατόν! Υπήρχε ποτέ περίπτωση να έβγαζε ο Ron αυτό το πράγμα στη πίστα;

    • Mika

      Tραχειοτομη!!!Ωραια πραγματα!

    • georgekaras

      χορηγος?

    • Christos-

      Αυτά συμβαίνουν όταν μπλέκεις με τσιφούτηδες από το Bahrain :P

  • F1fan

    Day 2!!:-)
    -Ferrari & Mercedes συνεχισαν απερισπαστα το προγραμμα τους
    -H Mclaren ακομη ταλαιπωρειται απο την αξιοπιστια
    -Η Rbr σιγα σιγα δειχνει την δυναμικη
    – Ο Stroll θα χρειαστει καλο coaching για να αποφευγει τα λαθη

    • rantaplan

      Ας του δώσει ο Romain το τηλ. του ψυχολόγου του…PPP

    • F1fan

      Ή αμα θελει σιγουρη επιτυχια,ας παρει το τηλεφωνο του Pastor????

  • Akis-F1 FAN

    Η Merc συνεχίζει να γράφει άπειρα χιλιόμετρα και η ferrari επίσης φαίνεται να εκτελεί το πρόγραμμά της χωρίς κανένα πρόβλημα. Θετικό ότι γράφει χρόνους ισάξιους με τη Μερκ με πιο σκληρά ελαστικά αλλά τα καλύτερα νέα είναι ότι 1) Βλέπουμε τη Μερκ να “πιέζει” και αυτή για χρόνους κάτι που δεν έκανε τα προηγούμεα χρόνια, που σημαίνει ότι πιθανώς δεν είναι σίγουρη για την ταχύτητα της όπως παλιά και 2) Σχεδόν όλοι οι αναλυτές αναφέρουν ότι η ferrari φαίνεται το πιο σταθερό μονοθέσιο απ΄ όλα. Η McLaren πιθανώς πάει για χρονιά χειρότερη από πέρυσι….έχουν χρησιμοποιήσει 3 κινητήρες για μόλις 70 γύρους και έχουν ήδη χάσει υπερπολίτιμα δεδομένα για τα ελαστικά και το σασί.

    Υ.Γ. Οι χρόνοι πάντως δεν είναι τόσο εντυπωσιακοί όσο μας έταζαν….πέρυσι πχ γράφαν χρόνους στο 1:23 ξερό με μαλακά στις χειμερινές δοκιμές….που είναι τα 4-5 sec ??

    • Βασιλης

      Πως και πως να ερθει η αυστραλια…..αυτο για τα 4-5 sec μπορει να γινει ευκολα….σκεψου οτι ειναι νεα μονοθεσια νεοι κινητηρες και μερικες ομαδες παλευουν ακομα με την αξιοπιστια….παντως το ρεκορ στην ισπανια ειναι στο 1.18 και πιστευω οτι θα σπασει φετος

    • Maleas George

      Στο race simulation ο Bottas έκανε χρόνους στο 1:25 περίπου, ενώ πέρσι στον αγώνα ήταν κοντα στο 1:27 – 28 περίπου… Φαντάζομαι παίζουν και λίγο κρυφτούλι οπότε 3-4 sec πιστεύω τα έχουν σε σχέση με πέρσι.

    • Christos Protopapas

      χθες οι αγγλοι στο auyosport eixan παθει πλακα με τα περασματα της φεραρι στην στροφη 9…..μαλιστα για να ναι σιγουροι ο ben Anderson …..κατεβηκε εγραψε στην στροφη 9 ο ιδιος να δει τα περασματα …..ακριβως η μεταφραση ηταν η εξης…..το περασμα της μερσεντές είναι με υποστροφή και λιγο…..ακαταστατο…..αντίθετα η φεραρι περναει ακριβως όπως θελει ο κιμι και δειχνει τελεια ζυγισμενη

  • Mitsos Ribopaido

    Η μερκ φοβάται πολλά παιδιά.. Ίσως κρύβει δύναμη αλλά νομίζω η φερραρι και μόνο από τον ήχο παιδιά ακούγεται πολύ ανώτερη από κάθε άλλη χρονιά… Για να δούμε…δεν φάνηκε να πιέζει πολύ προς τ παρόν… Επίσης μην ξεχνάμε την rb γιατί κάτι δεν πάει καλά.. Αυτοί κάνουν απλά βόλτες.. Για να δούμε

  • Maleas George

    Άντε Κίμαρε πάμε για την κούπα φέτος!! :Ρ

  • Ba’adur Subutai

    Κάθε χρόνο πρώτοι το χειμώνα, ενάμιση δευτερόλεπτα πίσω στην Αυστραλία.

    • Christos Protopapas

      φετος δεν είναι ετσι …..κανενας ξενος σοβαρος δημοσιογράφος δεν συμμεριζότανε ότι η φεραρι ειχε καλο μονοθεσιο …..τωρα όμως λενε αλλα

  • F1fan

    Προβληματισμενος ο Peter Prodromou
    https://twitter.com/piusgasso/status/836637449132605440

  • Mika
    • Christos-

      Αφού ο Fernando είναι χαρούμενος στην McLaren.

  • Petros K
  • Christos Protopapas

    oi ανταποκριτες του autosport που ηταν στην πιστα στην στροφη 9 εκει που το χασε ο bottas…..μιλάγανε για υποστροφή της μερσεντές και ότι ο κιμι περναγε flat όπως ηθελε με το αυτοκινητο να εχει τελειο ζυγισμα μπρος πισω ……δεν νομιζω ότι όλα αυτά είναι τυχαια ..περισυ οι ιδιοι λεγανε ότι η μερσεντές δεν εχει αντιπαλο στο κρατημα και στο πατημα του αυτοκινητου …..

    • Mika

      Oλα φαινονται ιδανικα λοιπον για τη Scuderia, αλλα δεν ξερουμε τι τεσταρει πραγματικα ο καθενας….

    • Christos-

      Σίγουρα αυτό που καίει και τις δύο ομάδες είναι η αξιοπιστία.

      Εγώ αρνούμαι να βγάλω συμπεράσματα διότι στα Test υπάρχουν πολλές ανακρίβειες και ο καθένας εστιάζει σε κάτι διαφορετικό.

      Στην Αυστραλία θα μπορούμε να πούμε με σιγουριά τι έχει γίνει.

    • Christos Protopapas

      Watching Vettel through Turn 1-3 is definitely my ‘wow’ factor of the day. The Ferrari is just planted and, even on used tyres, it doesn’t budge one millimetre off line.

  • Christos Protopapas

    12:19 Mario Andretti used to say that the ground effect Lotus 79 was painted to the ground. Well, exiting Turn 2 and into Turn 3, where I am watching, both the Mercedes and the Ferrari look like they are painted to the ground. But, to me, Ferrari has used a better undercoat. It really does look good and super consistent.

    Gary Anderson
    ………..σημερινο σχολιο ……day 3

  • Christos-

    Η RedBull παίζει πολύ κρυφτούλι.
    Αυστραλία ποντάρω Max/Ric σε μάχη για την Pole!

    • Christos Protopapas

      δειχνει να μην παταει καλα μεχρι τωρα από οσα βλέπουνε στην πιστα….καθωςεπισης ο κινητήρας δειχνει αρκετα ποιο αδύναμος από φεραρι και μερσεντες

    • Christos-

      Σύμφωνα με κάποια “σχόλια” στην Αυστραλία θα περιμένουμε κάποιες διαφορές αεροδυναμικά στην RB

  • Christos Protopapas

    BottasMercedes1m19.705s2VettelFerrari1m19.952s
    μερσεντές με ουλτρα σοφτ…φεραρι με κιτρινη γομα