Η Lamborghini μετά από προσμονή πολλών μηνών, παρουσιάζει στην έκθεση της Γενεύης την Huracan Performante, την πιο “καυτή” έκδοση της Huracan που επισήμως είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring με 6:52,01, χρόνος που όμως έχει δεχτεί έντονη κριτική σχετικά με την γνησιότητα του.


Η Huracan Performante φορά τον V10 5,2-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα ο οποίος δυνάμωσε στα 640 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 600 Nm. Τα επιπλέον 30 άλογα και τα 40 Nm ροπής, επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα (-0,3 δευτερόλεπτα από την απλή Huracan), είναι ικανό να κάνει τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα (-1,0 δευτ.) με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα.

Ο V10 κινητήρας έχει αποκτήσει νέα εισαγωγή αέρα, νέα εξάτμιση, βαλβίδες τιτανίου, με το βάρος του αυτοκινήτου να είναι μειωμένο κατά 40 κιλά, με τα σχεδόν 11 εξ’αυτών να μειώνονται από την νέα εξάτμιση. Τα υπόλοιπα προέρχονται από την εκτενή χρήση carbon στο σώμα του αυτοκινήτου (αεροτομή, κάλυμμα κινητήρα, μπροστά spoiler, πίσω προφυλακτήρα, αεραγωγοί και ενεργά πτερύγια).

Έχει μήκος 4.506 mm, πλάτος 1.924 mm, ύψος 1.165 mm, μεταξόνιο 2.620 mm, εμπρός μετατρόχιο 1.668 mm και πίσω μετατρόχιο 1.620 mm. Έχει κύκλο στροφής 11,5 μέτρα, ζυγίζει 1.382 κιλά, έχοντας κατανομή βάρους 43% μπροστά και 57% πίσω.

Ακολούθως, πλήρως επαναρυθμισμένες είναι οι αναρτήσεις, και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προκειμένου αυτό να κάνει γρηγορότερες αλλαγές, ενώ φοράει και νέα -μεγαλύτερα- κεραμικά φρένα, που ακινητοποιούν το ιταλικό supercar από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 31 μέτρα, 0,9 μέτρα γρηγορότερα από την Huracan Coupe που οδηγήσαμε στην Ιταλία.

Η Huracan Performante φορά ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, ενώ αλλαγές έχει δεχτεί τόσο το σύστημα τετρακίνησης όσο και το σύστημα ABS. Το σύστημα ANIMA, ο “μαγικός” διακόπτης πάνω στο τιμόνι που ο οδηγός επιλέγει τα προγράμματα λειτουργίας του αυτοκινήτου, έχει και αυτό αναθεωρηθεί.

Το κάλυμμα του κινητήρα είναι από πλέξιγκλας, ενώ το κάλυμμα της πολλαπλής από χαλκό. Υπάρχουν δύο μεγάλες απολήξεις εξατμίσεων και ελαφριές ζάντες 20″. Στο πλάι, πάνω από τις πλαινές ποδιές, υπάρχουν τα χρώματα της ιταλικής σημαίας.

H ανάρτηση αποτελείται από ενεργά αμορτισέρ και έχει επαναρυθμιστεί προκειμένου να συνεργάζεται καλύτερα με την ενεργό αεροδυναμική της Perfomante. Τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικοί ράβδοι παρέχουν πλέον 10% μεγαλύτερη κάθετη ακαμψία και 15% μεγαλύτερη οριζόντια ακαμψία, με την ενεργή κρεμαργιέρα να φέρει νέες ρυθμίσεις.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές υπάρχουν στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με το αυτοκίνητο να υιοθετεί το ALA (Aerodynamica Lamborghini Attiva) ή αν προτιμάς το ενεργό αεροδυναμικό πακέτο που χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες προκειμένου να μετακινούνται τα αεροδυναμικά στοιχεία του πακέτου, πολύ γρηγορότερα από αντίστοιχες υδραυλικές προτάσεις. Η Huracan Perfomante διαθέτει ειδικά πτερύγια στο μπροστά μέρος, στην πίσω αεροτομή, ενώ ζευγάρι μικρών εισαγωγών κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, ανοιγοκλείνουν μεταφέροντας έτσι αέρα τόσο για την ψύξη της εξάτμισης, όσο και για την βελτίωση της αεροδυναμικής. Ο αέρας αυτός στη συνέχεια εξέρχεται μέσω μιας οπής στην κάτω πλευρά της αεροτομής. Στο πίσω μέρος υπάρχουν τέσσερις αγωγοί κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα. Οι δύο κεντρικοί είναι πάντα ανοικτοί για την ψύξη του κινητήρα και την ψύξη των καυσαερίων, ενώ οι δύο εξωτερικοί αγωγοί, συνδέονται με τα εσωτερικά κανάλια της πίσω πτέρυγας.

Η Lamborghini δηλώνει πως οι αεραγωγοί αυτοί ανοιγοκλείνουν μέσα σε μόλις 500 χιλιοστά του δευτερολέπτου και όταν είναι ανοικτοί, η αεροδυναμική πίεση μειώνεται, ενώ όταν είναι κλειστοί, η αεροδυναμική πίεση αυξάνεται, δημιουργώντας έτσι aero vectoring. Ο αέρας που εισέρχεται από το μπροστά μέρος, εξέρχεται μέσω εσωτερικών καναλιών στο ειδικά διαμορφωμένο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Αναλόγως αν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά ή δεξιά, το αντίστοιχο πτερύγιο παραμένει κλειστό, ενώ το απέναντι ανοίγει, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την αεροδυναμική πίεση στον εξωτερικό πίσω τροχό. Το σύστημα μειώνει δραστικά την αεροδυναμική και βελτιστοποιεί τις συνθήκες για τη μέγιστη επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα.

Η πίσω αεροτομή βελτιώνει κατά πολύ το κράτημα του αυτοκινήτου στις στροφές (+750% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την Huracan Coupe), ενώ λειτουργεί και ως αερόφρενο.


Στο εσωτερικό συναντάμε νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων που αλλάζει ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα από το σύστημα ANIMA ( Strada, Sport, Corsa), ενώ είναι συμβατό και με το Apple CarPlay. Μάλιστα η οθόνη δείχνει το πως λειτουργεί το ALA. Στο εσωτερικό συναντάμε επίσης αεραγωγούς, paddles, χειρολαβές θυρών και κεντρική κονσόλα όλα από Forged Composite carbon, με την Lamborghini να προσφέρει δύο καθίσματα (Sport και Comfort), με αυτά να ντύνονται με Alcantara.

H Huracan Performante μπορεί να εξατομικευτεί από το πρόγραμμα Lamborghini Ad Personam, με την τιμή της στην Ευρώπη να ξεκινά από τις 195.040 ευρώ χωρίς φόρους και ΦΠΑ της κάθε χώρας. Στις ΗΠΑ ξεκινά από τις 274.390 δολάρια, στην Αγγλία από τις 173.271 στερλίνες, στην Κίνα από τα 3.850.000 γουάν και στην Ιαπωνία από τα 31.638.800 γιεν. Στη Γενεύη η Forged Huracan Performante παρουσιάζεται στο νέο ματ πορτοκαλί χρώμα Arancio Anthaeus. Οι παραδόσεις της θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι του 2017.

  • ak156

    Στη λευκη με τη χρυση ζαντα ΕΜΠ1…!!!

    • Mika

      Θα εχουμε ολονυχτια σημερα!!!!
      :p :p

    • Renesis1

      “Γερμανικό νούμερο”, 2-4 πμ ακατάπαυστα.. :)))

  • Mika

    Δεν ξερω που να καταληξω…Τη πρασινη με τις μαυρες μονομπουλωνες η τη περτικαλι με τις χρυσες???
    Επος!!!!!!!!!!!!!
    Στραμπουληγμα κατω γναθου!!!

    • ευκολακι!!!! πρασινο χαλαρα !!!!

    • Mika

      θελω να δω και τα υπολοιπα διαθεσιμα χρωματα πριν αποφασισω!!
      :p
      Aυτο μου κανει νεο πρασινακι παντως, εκτος αν ξεγελαει ο φωτισμος…

  • Jettakias

    Είναι επικίνδυνα όμορφο…Δεν υπάρχουν λόγια. Αρρώστια!!!

  • jonjon

    Μια πράσινη παρακαλώ!

    • manowar

      Ολη σε πρασσινο την παραγγειλατε??? δηλαδη μια φορα στις τοσες και μενα μ αρεσει το πρασσινο σε αυτοκινητο ειδικής εκδοσης ,,,θα τις τελιωσετε και δεν θα εχω να παρω εγω μετα ???θα ασυμβίβαστω με την απλη εκδοση παλι….

    • jonjon

      Εντάξει έχει δίκιο! Την θέλω σε μωβ γιατί είμαι και λίγο καγκούρας!

  • Akis-F1 FAN

    +750 % κάθετη δύναμη λέει η πίσω απλώστρα….κάποιος να πει στις εταιρείες ότι έχει καταντήσει αστείο…Γενικά πάντως είναι τοϋμπανο αν και πίσω την χάλασαν λίγο.

  • gv

    φοβεροτατη αλλα οπως και στη κορυφαια εκδοση της aventador η πισω αεροτομη μοιαζει να μη κολλαει καθολου αισθητικα με το υπολοιπο αμαξωμα,σαν ξενο σωμα..
    ωραιες εξατμισεις και α-πι-στευ-τες ζαντες ειδικα το σχεδιο που εχουν οι χρυσαφι αλλα ο ημικυκλικος πινακας οργανων δε μου αρεσει προτιμω αυτον της απλής εκδοσης..
    πραγματικα γιατι να παρει κανεις τη 488?
    θα διαλεγα τη πρασινη φυσικα αν και μαλλον θα επαιρνα 5-6 σε ολα τα χρωματα αν ειχα λεφτα γιατι αν ειναι η τελευταια ατμοσφαιρικη θα γινει τερμα συλλεκτικη!!

  • manowar

    Χοτ αςς μαδακακαζ ακομα και σε αυτο το μπροκολλι αψητο …τελικα τον εκανε τον χρονο ναι η ου?

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ετοιμοπόλεμη και φοβερή δείχνει τα δόντια της και είναι έτοιμη για όλα!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Θα αμαρτησω που θα το πω αλλα οσο και να αγαπαω το GTR αν μου την εδιναν την ειχα παρει και ειχα φυγει. Θα την ηθελα στο μπλε navy χρωμα της volvo. Τι μανουλομανουλο ειναι τουτο ωρε?

    • DimiE92

      Συγχωρεμενος…:P

    • DimiE92

      Συγχωρεμενος…:P

  • DimiE92

    Ψιλοκαλο ειναι αλλα που παει με δυο μπουκες??? το civic το καινουριο το τριμπουκο θα το τρυπαει…

  • DimiE92

    Ψιλοκαλο ειναι αλλα που παει με δυο μπουκες??? το civic το καινουριο το τριμπουκο θα το τρυπαει…

  • freedoom1013

    Ουάου! Την είδα και στις live photos, απλά τέλεια!