Η Volkswagen παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το Arteon, το μοντέλο που διαδέχεται το CC και βασίζεται στο Sport Coupe Concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2015 και είναι ένα premium τετράθυρο κουπέ με δυναμικές γραμμές, χαμηλό ύψος και διαθέτει μια ενσωματωμένη αεροτομή στο πορτμπαγκάζ.


Σχεδιαστικά φέρει μια μεγάλη μάσκα και φώτα LED με τρισδιάστατη σχεδίαση, καθώς επίσης παράθυρα χωρίς πλαίσιο για να αναδεικνύουν το GT χαρακτήρα του. Υπάρχουν ζάντες 20″, με το μήκος του να φτάνει τα 4.841 mm, το πλάτος τα 1.871 mm, το ύψος τα 1.427 mm.

Το εσωτερικό του προέρχεται αυτούσιο από τη τελευταία γενιά του Passat, διαθέτει οθόνη 9,2″ στο κέντρο του ταμπλό (βασική μια οθόνη 6,5″) που υποστηρίζει gestures, ενώ συναντάμε ένα Head Up Display που η VW το ονομάζει Active Info Display και ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό. Υπάρχουν δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, ξύλινα. αλουμινένια και μεταλλικά διακοσμητικά. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 563 λίτρα, που μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυτών φτάνει τα 1.557 λίτρα.

Προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, ανάμεσά τους και η R-Line, με το αυτοκίνητο να βασίζεται στην εξαιρετικά ευέλικτη MQB πλατφόρμα του Group, όντας μεγαλύτερο από το τρέχον CC σε κάθε διάσταση εκτός από το ύψος. Επίσης, διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο που φτάνει τα 2.841 mm και με τον liftback σχεδιασμό, “φέρνει” περισσότερο στο Audi A7, παρά στο CC.

Μηχανικά, θα φορέσει το νέο 1.5-λίτρων TSI Evo κινητήρα της VW, που θα αποδίδει από 150 άλογα και θα είναι διαθέσιμος με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο DSG. Τα ισχυρότερα σύνολα 2,0-λίτρων TSI 190 και 280 ίππων θα είναι διαθέσιμα μόνο με αυτόματο κιβώτιο, με την ισχυρότερη αποκλειστικά τετρακίνητη. Το αυτοκίνητο θα φορέσει και τον 2-λιτρο πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 150, 190 και 240 ίππων, ενώ αργότερα θα υπάρχει και μια υβριδική έκδοση με 100 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας.

Εξοπλίζεται μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας όπως ενεργό cruise control, Emergency Assist, Lane Assist, Proactive και πολλά ακόμη. Το λανσάρισμα του στην Ευρωπαϊκή αγορά θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι του 2017, με την τιμή του στην Γερμανία να υπολογίζεται ότι θα ξεκινάει από τα €35.000, έχοντας ως κύριους ανταγωνιστές την BMW Σειρά 4 Gran Coupe και το Audi A5 Sportback. Ήδη προσφέρεται στις κορυφαίες εκδόσεις με τον 2.0 TSI των 280 ίππων και με τον 2.0 TDI των 240 ίππων με τιμή τα 49.325 ευρώ και 51.600 ευρώ αντίστοιχα, τιμές περίπου 3.000 ευρώ και 5.000 ευρώ ακριβότερες σε σχέση με το Passat με τους ίδιους κινητήρες. 

  • georgekaras

    πολυ μεταλλο μπροστα στην μασκα και μεσα ο ενιαιος αεραγωγος το κανει αυστηρο και παλι νομιζω το cc πρωτης γενιας το χτυπα

  • Philby

    Όμορφος σχεδιασμός καμία έκπληξη στα μηχανικά μέρη αλλά κάντε κάτι για το εσωτερικό. Μπορεί τα υλικά να είναι ότι καλύτερο αλλά η σχεδίαση φωνάζει SKODA.

  • crazyfrog

    πανεμορφο

  • Jettakias

    Είναι φανταστικό! Τι τρελός σχεδιασμός είναι αυτός? Μακράν το πιο ωραίο VW! https://uploads.disquscdn.com/images/16ea57866934384f2ec5a1996c984dfffda788e26edf45c1f223190c9734acce.jpg

  • xtra

    passat M3 !

  • σε μαυρο με ασημι ζαντα θα ειναι ΜΟΥΡΛΙΑ !!!!!!!
    πιστευω το πιο ομορφο VW αυτην τη στιγμη !!!!!

    • Mika

      Ανθρακι R-line, με graphite wheels και φυμε τζαμια, θα ειναι bad ass!!!!

    • manowar

      Σας εχω πει ενα ειναι το χρωμα χρυσαφι μεταλικ αλλα δεν με ακουτε..????

  • Mika

    Eπιβλητικο, επιτελους ενα πολυ elegant VW…

    • elegant πιστευω ειναι το κλασικο Passat !!!
      αυτο θα το ελεγα glamour????

    • Mika

      To Passat ισως ειναι stylish!!!
      :p
      Aυτο εχει μια πιο up market κομψοτητα, εξου και elegance, οπως η 4 Gran Coupe και το A5 sportback…
      :-)

  • gv

    απιθανο μπροστινο μερος που “σβηνει” το insignia και κοντραρει τις bmw..
    το πισω μερος θα μπορουσε να ειναι καλυτερο και το εσωτερικο του να εχει περισσοτερη φαντασια..
    αν αποδειχτει καλο και οχι σαπιο σαν τα υπολοιπα vw ανετα επαιρνα ενα..

  • SAMURAI-66

    Το πρωτο vw επιτελους που μπορεις να το κοιταξεις χωρις να σε πιασει νυστα…το εσωτερικο του αντιθετα θυμιζει μοντελο 20ετιας!

    • manowar

      Συμφωνω διοτι τα υβριδικα τουοτα και νισσαν και σχεδον ολα τα χοντα που να κοιμηθείς??εφιαλτες ολοτο βραδυ..μια φορα τα εδειξα στο ανιψακι μου ολα τα αυτα μαζεμενα γιατι δεν ετρωγε,,,εε με τα τσοφλια τα ετρωγε τα αυγα …..

  • ne_me_sis

    ελπιζω να γινει σχεδιαστικα, η βαση για τα επομενα μοντελα της VW.

  • LJ

    Δεν μου αρεσει μπροστα. Απο ολες τις αλλες πλευρες και γωνιες ειναι γαματο!

  • Stefanos Avra

    Εγώ γιατί είχα την εντύπωση ότι είναι ο αντικαταστάτης του Phaeton; Υποτίθεται το Passat ανήκει στην πιο μικρή κατηγορία.

  • cfu

    ναρα

  • Renesis1
  • manowar

    Ενταξ…..απλα arteon το arteon..ειδικα σε αυτην την αποκλειστικα 4κινητη 2λιτρη εκδοση με τα 300 αλογα θα σκοτώνει εαν συμπεριλαβουμε οτι τα τελευταια τουρμπατα 2λιτρα της vw στροφαρουν και λειτουργούν σαν ατμοσφαιρικα..και γ@μω τα τουμπανιασμενα σενταν

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αυτά είναι, άρτιοοον το Arteon το ομορφότερο VW!!! Και το ωραίο είναι ότι κράτησε τα στοιχεία του concept, εύγε!

  • Nikpap

    Πολυ ωραιο, μυωδες και με αρκετα πρωτοτυπη μασκα που του προσδιδει ισχυρη προσωπικοτητα…δεν περιμενα να το πω αλλα μπραβο στη vw για τον σχεδιασμο!! (το ιδιο ισχυε και για το cc). Νομιζω οτι θα το προτιμουσα εναντι του α5 αλλα θα δυσκολευομουν σε σχεση με την 4αρα…

    Το τελικο συμπερασμα ειναι οτι για να παρεις ομορφο vw πρεπει να σκασεις τουλαχιστον 35000…

  • Mrdesperado32

    ειναι το ομορφοτερο της vw με τρελη διαφορα απ τα αλλα..αλλα σχεδιαστικα και μεσα και εξω εχει πολλες επιρροες απο αλλα μοντελα του γκρουπ.επισης πισω θυμιζει πολυ μερτσεντα και γενικα θυμιζει talisman.ειναι ενας αχταρμας και δεν εχει κατι δικο του και μονο.καλος και οορφος αχταρμας ομως.

    • Paneas Vl

      Συμφωνώ με το “πισω θυμιζει πολυ μερτσεντα”.

  • Christos Dimou

    I like! I like a lot!!!

  • Vwscirocco

    Άψογο. Μακάρι κάποια απ τα χαρακτηριστικά του να τα πάρει το next gen Scirocco, όποτε αυτό βγει…

  • giannisb

    Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να το αγοράσω έστω και μεταχειρισμένο….απλά ότι καλύτερο………….

  • Anestis Genk

    Τι θα πει κουπέ σεντάν;

    • Yiannis Kontopoulos

      Η πιο ηλίθια και kits κατηγορία ever!!!!
      4θυρα κουπέ ΕΛΕΟΣ!!!!!!

    • crazyfrog

      τα κουπε SUV νομιζω κατεχουν την πρωτια ηλιθιοτητας και ασχημιας.(ειδικα με τελειωμα πισω σαν σενταν)

  • Sciroccakias

    Δεν ξέρω αν κάποιος θα έδινε τα λεφτά του στη vw αντί για bmw ή Mercedes αλλά είναι κουκλί

    • VaggD

      Τα αντιστοιχία bmw,audi,mercedes έχουν αρχική τουλάχιστον 10κ παραπάνω.
      Όποτε γιατί κάποιος να μην επιλέξει ένα full extra arteon και να στραφεί σε ένα γυμνό A4 ή 4 Series. Μέτα το scirocco ειναι ότι ποιο όμορφο έχει βγάλει η vw.

    • Sciroccakias

      Γιατί το όνομα “μετράει”

    • VaggD

      Δεν έχεις άδικο σε αυτό, αλλά αναφέρομαι σε άτομα χωρίς κόμπλεξ που θα προτιμήσουν να πάρουν ένα αυτοκίνητο με πλούσιο εξοπλισμό παρά ένα γυμνό Premium. Τι να το κάνω το Α4 με 100 άλογα και χωρίς τα βασικά…?

  • DimiE92

    Ωπα! κατι εγινε εδω! μακαρι να το πανε ετσι και με τα υπολοιπα μοντελα της μαρκας

  • LefterisKa.Ch

    απο την μια δεν με τρελανε απο την αλλη ομως χαιρομαι που ειναι τολμησε σε κατι διαφορετικο η VW

  • MPAMPIS

    μπροστα σαν reno-citroen πισω σαν mercedes kai μεσα λιγο απο skoda – audi !οτι να ναι…….