Η Volkswagen παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το Arteon, το μοντέλο που διαδέχεται το CC και βασίζεται στο Sport Coupe Concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2015 και είναι ένα premium τετράθυρο κουπέ με δυναμικές γραμμές, χαμηλό ύψος και διαθέτει μια ενσωματωμένη αεροτομή στο πορτμπαγκάζ.

Σχεδιαστικά φέρει μια μεγάλη μάσκα και φώτα LED με τρισδιάστατη σχεδίαση, καθώς επίσης παράθυρα χωρίς πλαίσιο για να αναδεικνύουν το GT χαρακτήρα του. Υπάρχουν ζάντες 20″, με το μήκος του να φτάνει τα 4.841 mm, το πλάτος τα 1.871 mm, το ύψος τα 1.427 mm.

Το εσωτερικό του προέρχεται αυτούσιο από τη τελευταία γενιά του Passat, διαθέτει οθόνη 9,2″ στο κέντρο του ταμπλό (βασική μια οθόνη 6,5″) που υποστηρίζει gestures, ενώ συναντάμε ένα Head Up Display που η VW το ονομάζει Active Info Display και ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό. Υπάρχουν δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, ξύλινα. αλουμινένια και μεταλλικά διακοσμητικά. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 563 λίτρα, που μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυτών φτάνει τα 1.557 λίτρα.

Προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, ανάμεσά τους και η R-Line, με το αυτοκίνητο να βασίζεται στην εξαιρετικά ευέλικτη MQB πλατφόρμα του Group, όντας μεγαλύτερο από το τρέχον CC σε κάθε διάσταση εκτός από το ύψος. Επίσης, διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο που φτάνει τα 2.841 mm και με τον liftback σχεδιασμό, “φέρνει” περισσότερο στο Audi A7, παρά στο CC.

Μηχανικά, θα φορέσει το νέο 1.5-λίτρων TSI Evo κινητήρα της VW, που θα αποδίδει από 150 άλογα και θα είναι διαθέσιμος με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο DSG. Τα ισχυρότερα σύνολα 2,0-λίτρων TSI 190 και 280 ίππων θα είναι διαθέσιμα μόνο με αυτόματο κιβώτιο, με την ισχυρότερη αποκλειστικά τετρακίνητη. Το αυτοκίνητο θα φορέσει και τον 2-λιτρο πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 150, 190 και 240 ίππων, ενώ αργότερα θα υπάρχει και μια υβριδική έκδοση με 100 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας.

Εξοπλίζεται μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας όπως ενεργό cruise control, Emergency Assist, Lane Assist, Proactive και πολλά ακόμη. Το λανσάρισμα του στην Ευρωπαϊκή αγορά θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι του 2017, με την τιμή του στην Γερμανία να υπολογίζεται ότι θα ξεκινάει από τα €35.000, έχοντας ως κύριους ανταγωνιστές την BMW Σειρά 4 Gran Coupe και το Audi A5 Sportback. Ήδη προσφέρεται στις κορυφαίες εκδόσεις με τον 2.0 TSI των 280 ίππων και με τον 2.0 TDI των 240 ίππων με τιμή τα 49.325 ευρώ και 51.600 ευρώ αντίστοιχα, τιμές περίπου 3.000 ευρώ και 5.000 ευρώ ακριβότερες σε σχέση με το Passat με τους ίδιους κινητήρες.