Ντεμπούτο για το νέο Seat Ibiza στη Γενεύη που υιοθετεί έναν πιο έντονο σχεδιασμό, θυμίζοντας κατά πολύ το ανανεωμένο Leon. Το νέο Ibiza είναι κατά δύο χιλιοστά μικρότερο σε μήκος από το μοντέλο που αντικαθιστά, αλλά το μεταξόνιο έχει αυξηθεί σημαντικά, κατά 95 χιλιοστά, φτάνοντας έτσι τα 2.564 χιλιοστά. Αυτό οφείλεται λόγω της νέας MQB A0 πλατφόρμας, που κάνει ντεμπούτο στο Ibiza, ενώ αναμένεται στις επόμενες γενιές των Polo, A1 και Fabia. Το πλάτος του νέου Ibiza έχει αυξηθεί κατά 87 χιλιοστά, όπως και τα μετατρόχια, κατά 60 και 48 χιλιοστά μπροστά και πίσω.

Όλα τα παραπάνω οδηγούν σε μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό, με τους μπροστά επιβάτες να έχουν 24 χιλιοστά περισσότερο χώρο για τα κεφάλια τους και τους πίσω 17 χιλιοστά, με τα καθίσματα να έχουν φαρδύνει κατά 42 χιλιοστά. Ο χώρος των αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 63 λίτρα, φτάνοντας πλέον τα 355 λίτρα.

Το νέο Ibiza προσφέρεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο hatchback σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Reference, Style, FR και XCelence). Η FR έκδοση έχει πιο σπορ χαρακτήρα με ελαφρώς πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, σπορ ρύθμιση ανάρτησης, με την XCelence να έχει μια πολυτελή προσέγγιση, με την ανάρτηση να έχει μαλακότερες ρυθμίσεις. Το νέο Ibiza προσφέρεται και με LED προβολείς, φώτα ομίχλης, όπως και με LED κρυφό φωτισμό (λευκό ή κόκκινο) στις εκδόσεις FR και XCelence.

Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής 8″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που παρέχει πολλές επιλογές συνδεσιμότητας, συμπεριλαμβανομένων Android Auto, Apple Car Play, και Mirror Link. Το νέο αυτοκίνητο διαθέτει επίσης κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, επαγωγικό φορτιστή, όπως και ηχοσύστημα Beats 300-watt, 7 ηχείων. Από πλευράς ασφαλείας, το νέο Ibiza εξοπλίζεται με ένα ευρύ φάσμα συστημάτων, όπως τα Front Assist, Adaptive Cruise Control, and Traffic Jam Assist.

Κίνηση παίρνει από TSI και TDI κινητήρες. Αρχικά θα προσφέρεται ο turbo βενζινοκινητήρας 1,0-λίτρου απόδοσης 95 και 115 ίππων, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα προστεθεί και ο νέος 1,5-λίτρων TSI Evo που είδαμε στο Golf facelift των 150 ίππων.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, υπάρχει ο 1,6 TDI απόδοσης 80, 95 και 115 ίππων, ενώ υπάρχει και ο 1.0 TSI που μπορεί να καταναλώσει CNG και αποδίδει 90 άλογα. Οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων, όπως και με 7-τάχυτο DSG.

Εκεί παρουσιάστηκε και το αγωνιστικό Leon Cupra Evo 17. Βαμμένο σε γκρι ματ χρώμα, έχοντας carbon μέρη στο εσωτερικό χάλκινες αισθητικές λεπτομέρειες τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του. Η αγωνιστική έκδοση του Leon θα λάβει μέρος στους αγώνες TCR International Series την φετινή χρονιά. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις – με DSG και με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων – και εξοπλίζεται με κινητήρα 350 ίππων (20 περισσότερους ίππους από την έκδοση του 2016) και ροπή 420 Nm.

Το νέο προσθιοκίνητο αγωνιστικό φέρει βελτιώσεις στα φρένα, στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ εξελιγμένα είναι τα συστήματα ABS και ESC. Διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό μπλοκέ διαφορικό VAQ, φρένα με 378 mm εμπρόσθιους δίσκους με 6πίστονες δαγκάνες και 272mm πίσω. Η κατανομή της πέδησης και της αντιστρεπτικής δοκού μπορούν να ρυθμιστούν, καθώς επίσης η γωνία camber και η σύγκλιση της εμπρός ανάρτησης (McPherson) καθώς και το ύψος και η camber της πίσω ανάρτησης (πολλαπλοί σύνδεσμοι).